Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Dej novou vodní pumpu. Tohle přesně co popisuješ tak to na ní sedí. Jakou ta tvoje pumpa má vrtulku, jestli umělou nebo kovovou. Když je umělá a pumpa studená tak vypadá v pořádku ale jak se voda ohřeje tak vrtulka se teplem uvolní na hřídeli a pumpa necirkuluje vodu. Tenhle problém jsem měl já ikdyž na jiném autě. Když jí budeš mít venku tak jí ponř do horký vody a uvidíš so to sní udělá. Nic jinýho mě nenapadá.

Díky. Zjistím, z čeho je. Zítra se na to má přijet podívat ještě jeden člověk, který dělá leta ve Škodovce, tak uvidíme, zda na něco přijde. Když tak pude pumpa ještě jednou ven...

Takže pumpa je kovová. Pánové nepřišli na nic, ani na diagnostice. Poslední možnost je prý miniaturní prasklina v hlavě, která by se neprojevila tlakováním do nádobky, ale jenom zavzdušněním systému. Tudíž, že je v radiátoru vzduch a netopí to.

Fakt nevím, neměl někdo něco podobného??

Tak ta trhlinka v hlavě se mi vúbec nezdá, trhlinka která by netlakovala do nádobky by snad nemohla ani zavzdušnit systém. Když by nepustila tlak ven, tak by nemohl ani vzduch dovnitř. Když to netlakuje do vody tak hlava i těsnění by mělo být v pořádku. Hadice jste kontrolovali jestli některá není někde zlomená ,skřípnutá. Jinak už opravdu mě nic nenapadá, až na to přijdete tak dej vědět, jsem zvědavej co to bude.

Ten škodovácký servisák říkal, že se jim to kdysi stalo. Prý se ta trhlina neprojevila ani na tlakové zkoušce, dali zpátky hlavu a zase to samé. Potom ji prý zahřáli na 90 stupňů, znovu natlakovali a teprve zjistili, že je prasklá. Fakt jsem sám zvědavý.

No to jsem na to teda zvědavej, nějak mi to rozum nebere.

Je to vyřešeno. Sundala se hlava, aby se dovezla natlakovat do Tatry Kopřivnice. A byly v ní zasrané kanálky... Nějakým bordelem, rzí, bůhví čím a bůhví jak se to tam dostalo. Pročistil se systém a už to opět lítá. Takže mám mimo jiné nový radiátor, termostat, dal jsem i novou pumpu, měl jsem ji koupenou, potom se pročistil egr ventil, seřídil předvstřik, tak doufám, že zas bude sloužit tak dobře, jak sloužila doteď.

No to jsou teda závady, hlavně že už je zase v pořádku, tak ať šlape lol

  • 8 let později...

Zdravím, chtěl bych se zeptat... Mám vw passat 1.9 tdi 96kw b5,5. Rv2001

V nádobě na vodu mi klesá hladina vody, tak chci dolit a pri odsroubovani víčka se uvolní tlak a voda se nahrne zpátky. (Po každé jizde) Taky se mi stalo že auto přestalo topit a v tu chvíli teplota prudce začala stoupat až se rozsvítilo varovné STOP. Než jsem ale stihl zastavit tak se vše zase vrátilo do normálu. Teplota 90 a topení hřálo. Pak po ujetých 350km se to stalo znovu. Co by to mohlo být?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.