Leden 15, 200916 r No ja mam takuto otazku resp chyby: klimatizacia 00818 - Snimac vystupni teploty vyparniku (G263) 30-00 - preruseni n.zkrat na plus kde mam hladat ten snimac? ABS 1 Nalezeny chyby: 01314 - rid.jedn. motoru 49-10 - bez komunikace - Sporadicky Co mi ktomu viete pekne povedat? Upraveno Leden 15, 200916 r od Martttin
Leden 16, 200916 r Prosim Vas, neviete ako sa zbavit tvrdohlavej kombinacie tychto dvoch chyb Fabia I 1.4 50kW AME r.v. 2000 cca 90 000km? 16556 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich P0172 - 35-00 - - 17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value P1141 - 35-00 - - Po ich vymazani za chodu motora motor jemne zmeni zvuk (akoby sa trosicku zvysili otacky volnobehu). Po chvili sa zvuk vrati na povodny a obe chyby vyskocia opat (nie naraz, ale takmer). Inak s autom nie su ziadne problemy, iba pri volnobehu celym autom obcas jemne potriasa - ale to zrejme robia vsetky Fabie I 1.4 44/50kW. Lambda a katalyzator boli nedavno menene, spaliny potom boli na EK v poriadku. Ak iba prepal softu pomoze, kolko za to znackovy servis pyta? Upraveno Leden 16, 200916 r od Pilotek
Leden 16, 200916 r To čidlo neviem klímu nemám pozri v DP. Ta druhá asi káble ,konektory kontrola. Upraveno Leden 16, 200916 r od vikino1
Leden 16, 200916 r Ked som to ABS kontroloval a dal som kontrolu akcnych clenov, tak mi poblikali kontrolky brzdy a ABS na pristrojovke, no ale v dalsej faze cervena ostala svietit, ABS blikalo a VAG vyhodil ze sa nepodarilo spojit s RJ. Musel som len vypnut klucit... Nejaky napad???
Leden 18, 200916 r Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 036 906 034 DF Komponent: MARELLI 4MV 4563 Kódování: 00071 Opravna #: WSC 13765 TMBHD46Y223558171 SKZ7Z0B1462014 1 Nalezeny chyby: 17588 - Lin.lambdasonda/saturacni proud Zkrat na plus P1180 - 35-10 - - - Sporadicky Readiness: 0000 0000 Adresa 08 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6Y0 820 045 Komponent: Klimaanlage X0830 3 Nalezeny chyby: 01271 - Servomotor teplotni klapky (V68) 30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky 01271 - Servomotor teplotni klapky (V68) 29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky 01271 - Servomotor teplotni klapky (V68) 28-10 - zkrat na plus - Sporadicky NEVITE NEKDO CO TO znamena ? vcera jsem prijel a svitila kontrolka : kontrolka elektroniky motoru ( takovej ten ventil nebo co to je ) dneska to take svitilo ale pred chvili to normalne po nastartovani zhaslo....ale ve vypisu jsou stale chyby. proadite pls nekdo ? dekuji predem
Leden 18, 200916 r J ti mozem odpovedat len na druhu cast. Je to klapka ktora ti miesa teply a studeny vzduch podla toho ako mas nastavene na ovladaci teploty. Je tam taky motorcek, v tom motorceku taka odporova ploska (snima polohu natocenia toho motorceka) a tam to nejako oxiduje straca kontakt a potom nenataca tu klapku tak ako ma, nereaguje to na polohu toho motorceka a v krajnych pripadoch ti stale fuka horuci vzduch. proste nie taky ako mas nastavene....ja som to mal tiez, stale mam ten problem, ten problem ma asi kazda fabia s klimou. V servise ti vymenia cely tem motorcek (zevraj nieco okolo 3000 korun). Ja som urobil tak, ze som najskor rozobral ten motorcek a tu plosku strekol kontaktolom. chvilku islo a za mesiac zasa. Tak som celu tu vecicku (je to taka maly modry plastik) vymenil za ten co je v motorceku na klapku vnutornej cirkulacie. Teraz hlasi chybu stale na nej, ale tam je mi to jendo, lebo tam je to bud len otvorene alebo zatvorene. no proste je to skrat v tom motorceku na tej modrej vecicke
Leden 18, 200916 r Rozebrat krabičky s motorkem a modrý trimr rozebrat a přihnout sběrač... pokud se to udělá tak, jak sem to udělal já tak to bude běhat rok(delé praxi neověřeno) v pohodě...
Leden 18, 200916 r nemohl by jste mi nekdo z vas prosim udelat nejakou fotku toho jak to vypada prosim ? takze mam jako rozebrat cele to ovladani topeni ?
Leden 18, 200916 r VAG-COM verze: SVO 304.0 Model: 6Y - Skoda Fabia Kontrola: 01,02,03,08,09,15,17,19,44,46,56,69 Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 03D 906 032 A Díl: 1,2l/2V SIMOS3 00HS1501 Kódování: 00021 Dílna #: WSC 13765 TMBPW16Y633652902 SKZ7Z0B1606136 3 závad nalezeno. 16522 - rada valcu 1 - sonda 2 : napeti prilis velike P0138 - 35-10 - - - Sporadická 16804 - rada valcu 1: katalyzatorovy system - mala ucinnost P0420 - 35-00 - - 16514 - rada valcu 1 - sonda 1 - chyba v el. obvodu P0130 - 35-10 - - - Sporadická Readiness: 0000 0000 Adresa 09 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6Q2 937 049 C Díl: 00 BN-SG. 2S07 Kódování: 01032 Dílna #: WSC 13765 1 závad nalezeno. 01598 - napeti baterie 07-10 - signal prilis maly - Sporadická Vynechána adresa 15-Airbagy Adresa 17 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6Y0 920 860 M Díl: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04 Kódování: 00102 Dílna #: WSC 49195 TMBPW16Y633652902 SKZ7Z0B1606136 0 závad nalezeno. Adresa 19 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6N0 909 901 Díl: 30 GATEWAY CAN 2S07 Kódování: 00004 Dílna #: WSC 13765 0 závad nalezeno. Konec -----------------------------------------------------
Leden 18, 200916 r nemohl by jste mi nekdo z vas prosim udelat nejakou fotku toho jak to vypada prosim ? takze mam jako rozebrat cele to ovladani topeni ? Ovládání asi třeba ani ne, spíš to budou trimry u motorků... fotky tu někde byli, někomu jsem tu i popisoval postup, hledej...
Leden 19, 200916 r nemohl by jste mi nekdo z vas prosim udelat nejakou fotku toho jak to vypada prosim ? takze mam jako rozebrat cele to ovladani topeni ? Myslim ze tuto je to opisane viac ako dobre http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=30502 A hej ja som mal namysli tie modre trimre len som nevedl prist na ten nazov ze "trimer" Upraveno Leden 19, 200916 r od Martttin
Leden 23, 200916 r Nemohol by to zapricinovat aj nikdy nevymeneny (90 tis. km) palivovy filter? Nemozem najst v serviske o tom zaznam (snazime sa ju viest dokladne). Prosim, ozvite sa niekto, kto ste mali tuto kombinaciu chyb (po chvili po zmazani vyskocia opat) ako ste sa ich zbavili? Upraveno Leden 23, 200916 r od Pilotek
Leden 23, 200916 r Ja myslím,že mohol v tom filtr. je aj regulátor tlaku paliva.Skús prehodiť medzi sebou vstrekovače ak začne písať iný valec tak je to on. To sanie tu niekto písal že striekal na sacie potrubie myslím WDčko a v mieste netesnosti to zmenilo otáčky.
Leden 26, 200916 r obe sporadicke, dnes najdene, dnes vymazane: napatie v klude 11,32 na volnoehu 13,4 v zabere 13,6. mam nieco skontrolovat?
Únor 2, 200916 r Takze po vymene rozpadnuteho termostatu (Fabka sa nezohrievala a zle kurila) a palivoveho filtra (asi tam bol 90 tis. km este povodny z fabriky) zmizla chyba: 16556 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich P0172 - 35-00 - - (zrejme dlhodobe nezohriatie motora na prevadzkovu teplotu ma za nasledok bohatsiu zmes a RJ po nejakom case vyhodnoti tento stav ako nenormalny), nadalej vyhadzuje (po minutke-dvoch opat aj po vymazani): 17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value (Vypocet zatizeni: neverohodna hodnota) P1141 - 35-00 - - Po vymazani chyby 17549 motor chvilu ide na volnobeh kolisavo, trasie autom - skoro akoby na tri valce. Po par sekundach sa to ukludni. Vsetky oficialne rady su - hladajte netesnost na sani. Zatial sa nam vizualne nic najst nepodarilo - niekedy skusime sprej na vyhladavanie netesnosti. Otazka: nasli ste niekto naozaj netesnost na sani, ked Vam vyhadzovalo chybu 17549? Kde mava Fabia I obvykle netesnost na sani? Upraveno Únor 2, 200916 r od Pilotek
Únor 2, 200916 r Mne sa povolovala jedna matica ako je sacie potrubie dotiahnuté k hlave pod škrt.klapkou.Pár krát som to dotiahol,ale po čase sa povolila tak som tam dal kontra ešte jednu maticu a je pokoj.Je tam dosť zlý prístup a je tam špatne vidieť možno je podfúknuté tesnenie alebo prasklina poriadne to pozri. No ale mne to žiadnu chybu nehádzalo.
Únor 3, 200916 r Mal som podobny problem a bol prasknuta vrchna čast vzduchoveho filtra.Prekontroluj sacie potrubie a nasadenie filtra.
Únor 4, 200916 r Caute. Mam Fabku 1.4 16V 74kW. Rok vyr. 2000 V poslednej dobe mam s nou vazny problem s elektrikou. Prejavuje sa to takto. Ranne startovanie 3 az 5 x za sebou az kym sa nerozbehne. Potom bud slape dobre, alebo ide zle. Blikanie svetiel a spolu s tym samovolne spustanie serva posilovaca priadenia - nieje to stale, len sem tam!!! Pri prudsom pridani plynu zaklepu ventily , aj ked uz boli opravovane - (vymenene semeringy pod ventilamy a vybrus hlavy!!!) Na compe vypisuje chybu - CHYBNE KODOVANA RIADIACA JEDNOTKA! Poradte mi niekto ako tuto situaciu mam riesit. Mal uz niekto nejake skusenosti s takou problematikou? Vopred dakujem za pomoc. Upraveno Únor 4, 200916 r od pepino.xxl
Únor 7, 200916 r Zdravicko, chcel by som sa opytat ze ci sa niekto stretol uz s touto chybou 00907 - Regulace zatizeni pri zaberu dnes mi to vypisalo a jedine co som o tom zistil je - závada v datovém vedení CAN-Bus to je jedine co som nasiel tu na fore, potreboval by som vedet ze co s tym a ako sa to moze prejavit, lebo zatial som nic nepostrehol dik za kazdu radu
Březen 3, 200916 r kluci nesetkal ste s tím někdo????měl jsem chyby u servomotorku na klimě a na 1 válci 01271 - Shareware Verze, nelze otevřít všechny DTC 29-00 - Prosím registrujte se u ditributora 01271 - Shareware Verze, nelze otevřít všechny DTC 28-10 - Prosím registrujte se u ditributora - Sporadická
Březen 10, 200916 r Zdravím všetkých dnes som kontroloval chyby motora a vypisalo my tieto zavady: 16556-rada valcu 1-system odmerovani paliva-system prilis bohaty 17549-evidence zatizeni-neverohodna hodnota Vypisalo to nejaku netesnost sania. chcem sa opytat, kde to netesni. Je pod vstrekovanim nejake tesnenie? Ak s tym ma niekto skusenosť, budem vďačný za radu Prepačte, zabudol som, je to Fabia I, 1,4, 50kW,r.v. 2000.Pristrojovka nesvieti žiadnu zavadu Dakujem Upraveno Březen 10, 200916 r od allias75
Březen 20, 200916 r Caute. Mam Fabku 1.4 16V 74kW. Rok vyr. 2000 V poslednej dobe mam s nou vazny problem s elektrikou. Prejavuje sa to takto. Ranne startovanie 3 az 5 x za sebou az kym sa nerozbehne. Potom bud slape dobre, alebo ide zle. Blikanie svetiel a spolu s tym samovolne spustanie serva posilovaca priadenia - nieje to stale, len sem tam!!! Pri prudsom pridani plynu zaklepu ventily , aj ked uz boli opravovane - (vymenene semeringy pod ventilamy a vybrus hlavy!!!) Na compe vypisuje chybu - CHYBNE KODOVANA RIADIACA JEDNOTKA! Poradte mi niekto ako tuto situaciu mam riesit. Mal uz niekto nejake skusenosti s takou problematikou? Vopred dakujem za pomoc. Ahoj. Prosím o typ motoru Vin kód. Pokud se nemýlím,stačí nakódovat řídící jednotku,případně provést její přeflashování a adaptaci případně readiness code.
Březen 26, 200916 r Zdravím všetkých dnes som kontroloval chyby motora a vypisalo my tieto zavady: 16556-rada valcu 1-system odmerovani paliva-system prilis bohaty 17549-evidence zatizeni-neverohodna hodnota Vypisalo to nejaku netesnost sania. chcem sa opytat, kde to netesni. Je pod vstrekovanim nejake tesnenie? Ak s tym ma niekto skusenosť, budem vďačný za radu Prepačte, zabudol som, je to Fabia I, 1,4, 50kW,r.v. 2000.Pristrojovka nesvieti žiadnu zavadu Dakujem na toto ti odpovedat neviem ale mne sa cca raz do mesiaca objavuje ta ista chyba (16556)neviem v com to moze byt dufam ze sa tu najde niekto kto s tym ma skusenosti
Březen 27, 200916 r Dobrý večer, mám takový problém s VAG-COM 304. Dnes jsem napíchl tchánovu Fabii combi classic 1.4/16V 55kW AUA MR 2002 a nezobrazil se mi motor na kanále 01 a hodilo to chybu viz. obr Nelze sesynchronizovat baud rate - přenosová rychlost; rychlost přenosu dat Ostatní jednotky fungují bez problémů. Číslo motorové jednotky je 036 906 034 BL. Nevíte co s tím? Upraveno Březen 28, 200916 r od Kubenec
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.