Přejít na obsah

Chyby na VAG


mirecoslav

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Poraďte s touto chybou:

Adresa 01 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 036 906 034 T

Komponent: MARELLI 4LV 3224

Kódování: 00031

Opravna #: WSC 28886

TMBND46Y7Y3027091 SKZ7Z0Y0433601

1 Nalezeny chyby:

17604 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Elektricka zavada

P1196 - 35-10 - - - Sporadicky

Fabia 1.4 16V 74kW rok výroby 2000, najeto 133 321 km

Předem děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mam fabii 1.4 44kw rok 2002. Studena startuje v poradku, tepla hure. Musi se dele tocit, motor se dost klepe, pote na volnobeh se taky klepe, otacky kolisaji. Chyba na RJ motoru vyctena v autorizovanem servisu je:

16555 P0171 035

Rada valcu 1, system davkovani paliva

system prilis chudy

sporadicka zavada

Pohledal jsem na foru, poridil VAG, zahral motor na provozni teplotu a na volnobeh nacetl dle rad skupinu 030-034 hodnoty a kontroloval s DP:

030: prvni pole111 druhe pole 110 ( tipuju, ze to je v poradku )

031: prvni pole -0,991 kolisa az do 0,999, druhe pole stale -0,998 ( co to znamena? viz. dotaz nize )

032: prvni pole 3,9% druhe pole 0,0% (v DP na fabii nemam)

033: na benzin -7,4% druhe pole 1,45V na LPG prvni pole 3,1-3,5% kolisa druhe pole 1,48V ( je v limitu +-10%, dalsi pole neuvazovat )

034: prvni pole kolisa mezi 768-800, sruhe pole 336st.

Auto ma sekvencni LPG lovato, nicmene chovalo se stejne predtim i kdyz jezdilo ciste na benzin, nicmene jezdit s chudou smesi na LPG uz zavani podpalenim ventilu..a ted hlavni dotaz:

u pole 031 v DP uvazuji zobrazeni TRVALE nejakych KLADNYCH hodnot ci rozmezi. Co to znamena, kdyz jsou hornoty zaporny a navic kolisaji? Ostatni hodnoty se zaji ok - procenta. Pole 033 u oktavky ma byt udajne 1,6-2V. Tu mam jen 1,46 nevadi to? Znaci to spatnou lambdu? Jeste jsem se nekde docet o moznosti spatneho cidla teploty chladici kapaliny. Pomuze jeho odpojeni a nastartovani tepleho motoru pro kontrolu? Nebo jak ho zkontrolovat? V autorizaku me rekli, ze jsou vadne vstrikovaci ventily a ze nema cenu je menit vzhledem k jejich cene a provozu na lpg. Jenze "zavada" se projevuje i na LPG kdy se pouzivaji LPG vstrikovace. Proto se mi toto vysvetleni nezda. Navic auto ma relativne vysokou spotrebu? Pri ceste do prace 10km tam a 10 zpet prumerne cca 7,3-8L benzinu na LPG vic. Po dalnici pri plouzeni se do 115km/h tacho cca 6,3, pri rychlostech kolem 120-140 tacho mereno jen na plyn cca 9,5L, takze citam tak pres 8 benzinu. Poradite prosim nekdo co s tim? Diky.

Editováno: , autor: kukuraj
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mam fabii 1.4 44kw rok 2002. Studena startuje v poradku, tepla hure. Musi se dele tocit, motor se dost klepe, pote na volnobeh se taky klepe, otacky kolisaji. Chyba na RJ motoru vyctena v autorizovanem servisu je:

16555 P0171 035

Rada valcu 1, system davkovani paliva

system prilis chudy

sporadicka zavada

Pohledal jsem na foru, poridil VAG, zahral motor na provozni teplotu a na volnobeh nacetl dle rad skupinu 030-034 hodnoty a kontroloval s DP:

030: prvni pole111 druhe pole 110 ( tipuju, ze to je v poradku )

031: prvni pole -0,991 kolisa az do 0,999, druhe pole stale -0,998 ( co to znamena? viz. dotaz nize )

032: prvni pole 3,9% druhe pole 0,0% (v DP na fabii nemam)

033: na benzin -7,4% druhe pole 1,45V na LPG prvni pole 3,1-3,5% kolisa druhe pole 1,48V ( je v limitu +-10%, dalsi pole neuvazovat )

034: prvni pole kolisa mezi 768-800, sruhe pole 336st.

Auto ma sekvencni LPG lovato, nicmene chovalo se stejne predtim i kdyz jezdilo ciste na benzin, nicmene jezdit s chudou smesi na LPG uz zavani podpalenim ventilu..a ted hlavni dotaz:

u pole 031 v DP uvazuji zobrazeni TRVALE nejakych KLADNYCH hodnot ci rozmezi. Co to znamena, kdyz jsou hornoty zaporny a navic kolisaji? Ostatni hodnoty se zaji ok - procenta. Pole 033 u oktavky ma byt udajne 1,6-2V. Tu mam jen 1,46 nevadi to? Znaci to spatnou lambdu? Jeste jsem se nekde docet o moznosti spatneho cidla teploty chladici kapaliny. Pomuze jeho odpojeni a nastartovani tepleho motoru pro kontrolu? Nebo jak ho zkontrolovat? V autorizaku me rekli, ze jsou vadne vstrikovaci ventily a ze nema cenu je menit vzhledem k jejich cene a provozu na lpg. Jenze "zavada" se projevuje i na LPG kdy se pouzivaji LPG vstrikovace. Proto se mi toto vysvetleni nezda. Navic auto ma relativne vysokou spotrebu? Pri ceste do prace 10km tam a 10 zpet prumerne cca 7,3-8L benzinu na LPG vic. Po dalnici pri plouzeni se do 115km/h tacho cca 6,3, pri rychlostech kolem 120-140 tacho mereno jen na plyn cca 9,5L, takze citam tak pres 8 benzinu. Poradite prosim nekdo co s tim? Diky.

Nejspíš budeš mít v háji lambda sondu.Příznaky špatné lambdy kolísá otáček při neutrálu ale to bívá i příčinou zanešené škrtící klapky.Jinak tyhle motory sami o sobě nemají pravidelnej chod motoru, navíc při špatné lambda sondě je zvíšená spotřeba paliva.A zkontroloval bych i palivovej filtr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prave o tom volnobehu jsem se kdesi docetl, ze to je vlastnost tech motoru, ale ze by se to melo dat spravit updatem SW v RJ. V servisu me rekli, ze uz vic to zlepsit nemuzou, ze pro mou verzi nic novejsiho neni. Hlavne me zarazi ty zaporny hodnoty, ale menit lambdu jen tak na zkousku pri jeji cene se me moc nechce :( Kdyz jsem byl na kontrole LPG po prvnich 1000km a stezoval si na spotrebu, zmeril me emise a na benzin i LPG byly udajne v naprostem poradku. Z toho usuzuji, ze lambda my mela byt ok, ne? Uz jsem z toho fakt jelen :/ Co jeste muzou znamenat ty horsi teply starty? Na filtr, svicky atp. se muzu podivat az o vikendu, tak jako na pripadne praskly gumicky kolem vstriku atp. Kontrolka "motoru" na palubovce nesviti. Takze nebyt toho, ze jsem auto predelal na lpg a zacal se o nej vic zajimat na to ani neprijdu. Najeto ma ( snad :) ) 97tkm

Editováno: , autor: kukuraj
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prave o tom volnobehu jsem se kdesi docetl, ze to je vlastnost tech motoru, ale ze by se to melo dat spravit updatem SW v RJ. V servisu me rekli, ze uz vic to zlepsit nemuzou, ze pro mou verzi nic novejsiho neni. Hlavne me zarazi ty zaporny hodnoty, ale menit lambdu jen tak na zkousku pri jeji cene se me moc nechce :( Kdyz jsem byl na kontrole LPG po prvnich 1000km a stezoval si na spotrebu, zmeril me emise a na benzin i LPG byly udajne v naprostem poradku. Z toho usuzuji, ze lambda my mela byt ok, ne? Uz jsem z toho fakt jelen :/ Co jeste muzou znamenat ty horsi teply starty? Na filtr, svicky atp. se muzu podivat az o vikendu, tak jako na pripadne praskly gumicky kolem vstriku atp. Kontrolka "motoru" na palubovce nesviti. Takze nebyt toho, ze jsem auto predelal na lpg a zacal se o nej vic zajimat na to ani neprijdu. Najeto ma ( snad :) ) 97tkm

No u těhle motoru je to fakt normální já ho mám taky a nic jiného se stím nedá dělat.A horší teplý starty mám taky.Motor při teplým startu krásně nenatočí spíš jako by se na chvíli zastavil a pak chytil a přitom se otřese.Ale spíš řeším jestli to nebude bud ukostřením nebo není někde špatná zem.Ted mám auto u svého servismana spojka a problikávala mi palubovka takže řešíme jestli to nebude regulátorem a proto mám taky horší teplí starty.Mám 1.4 mpi r.v.2000 najeto 103 000 a můžu říct že fabii s tímhle motorem bych už znovu nekoupil

Jo a na emisích by určo zjistili že je v háji lambda sonda...zkusil bych vymazat chybu a jestli se znovu objeví...protože jestli byla sporadicka tak to znamená náhodna.Občas se stane že jednou za čas se tam vyhodí nějaká chyba.Ale zaráží mě ta tvoje spotřeba potřeba kouknout na vstřiky a palivovej filtr.

Editováno: , autor: Fabia2000
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lidi na FI 1.4 MPi 44 kW r.v.2002 jsem to řešil minulý týden. Psalo mi to ale sonda 2, nepravidelný chod volnoběhu, totálně zasrana klapka. Po vyčistění a nastavení, pořád stejny problém. Rozebral jsem teda konektor sondy za katem, že ji změřím a konektor byl zaoxidovaný, vyčistil jsem ho, smazal chyby a auto jede bez problému.

Editováno: , autor: VAG BoBo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dneska jsem napojil fabii 1.4 MPi 44Kw 2001 na počítač a vyběhly mi dvě chyby

17549- Zjištění zatížení. Nesmyslná hodnota

P1141-35-00-- Sporadicky

16685- Válec 1 Zjištěno zapalování vynechává

P0301-35-10-- Sporadicky

Auto se projevuje přijízdě tím, že jede normálně a občas ztratí výkon, jako kdyby se dusilo. Prosím o radu. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

16825 prutok chybný + vadný -N80- + nerovnomìrný -Zkontrolovat elektro-~dvìt~áv~cí sys- + pøerušené vedení, volnobìh m.agnetický v~nti~tem nadrze pøíp. zkrat + zápach po palivu nadobky s aktlvnlmuhlím -N80- => Kap01-1 a => Motor 1,0/37; 1,4/44; 1,4/50 -mechanika; opr.sk. 20.-Zkontrolovat hadice apropojovací trubice od.palivové nádrže až pojednotku ovládání škrticíklapky => Motor1,0/37; 1,4/44; 1,4/50-mechanika; opr.sk. 20.-Odstranit pøerušení .vedení nebo zkrat podleschématu zapojení=> Elektrickáschémata, hledánízávad a montážní místa.

Editováno: , autor: VAG BoBo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, netušíte co může dělat tuto chybovost (F1 1.2)? Svazek dle všeho OK a ERG je novej,

VAG-COM verze: SVO 304.0

Číslo dílu: 03E 906 033 A

Díl a/nebo verze: 1,2l/4V SIMOS3 00HS5329

Kódování: 00021

Číslo dílny: WSC 24279

Další informace: TMBJY46Y843895890 SKZ7Z0C2036602

6 závad nalezeno.

17811 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - regulacni odchylka

P1403 - 35-00 - -

16555 - rada valcu 1 : system odmerovani paliva - system prilis chudy

P0171 - 35-10 - - - Sporadická

16686 - valec 2 zjisteno vynechavani zazehu

P0302 - 35-10 - - - Sporadická

16555 - rada valcu 1 : system odmerovani paliva - system prilis chudy

P0171 - 35-10 - - - Sporadická

16687 - valec 3 zjisteno vynechavani zazehu

P0303 - 35-10 - - - Sporadická

16684 - zjisteno vynechavani zapalovani - nepravidelne / vicenasobne

P0300 - 35-10 - - - Sporadická

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...