Přejít na obsah

1,9 TDI PD vibrace při 1500 ot/min.


Doporučené příspěvky

Mám problém s tím že když má motor kolem 1500ot/min tak se jakoby dusí(nemá tah) vybrace a dunění se přenáší do celého auta a interiéru....je to dost nepříjemné a taky se nedá jezdit po městě na 4. stupen nějakých 50-60 km/h musím dát 3.stupen aby se motor dostal aspon na necelých 2 000ot/min. což je pak znát na spotřebě a musím často ředit a víc vytáčet...

Nemá s tím někdo zkušenosti nebo je to snad normální u tohodle motoru...?Jezdil jsem ted s OI TDI 81KW a tam se auto v pohodě bez nějakých vybrací a dunění sebere i z 1 000ot/min..

:help::help:

Editováno: , autor: najmis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim si, ze Fabka s motorom 1,9 Tdi PD a akcelerovanie napr. z 1100-1500 ot. na 4 alebo 5 + nejake to prudsie zoslapnutie pedalu: To nejde bez "duniveho zvuku sprevadzanymi miernymi vibraciami" Ten motor jednoducho "dusis".

Mozno sa mylim a je chyba niekde inde. Mozno poradi niekto skusenejsi. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim si, ze Fabka s motorom 1,9 Tdi PD a akcelerovanie napr. z 1100-1500 ot. na 4 alebo 5 + nejake to prudsie zoslapnutie pedalu: To nejde bez "duniveho zvuku sprevadzanymi miernymi vibraciami" Ten motor jednoducho "dusis".

Mozno sa mylim a je chyba niekde inde. Mozno poradi niekto skusenejsi. ;)

Jasně že nezrychlí jako když má motor 3 000ot/min jenže mě to takhle duní i když jedu po rovině na tempomat nějakých 60km/h na 4. To se mi nezdá....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi silenbloky. Jinak nevim...

To pochybuju...potřeboval bych zkušenosti někoho se stejným motorem...bez urážky.. ;) 1,4 je asi o něčem jiným než 1,9tdi ;)

Dlouho jsem jezdil s TDi 74kW motorem a jezdil perfektne.

A jak se choval v takových podmínkách.....?Nejsem si jistej ale nevím o tom že by to dělalo i na začátku co jsem s autem začal jezdit...fakt nevím.. :wallbash:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi silenbloky. Jinak nevim...

To pochybuju...potřeboval bych zkušenosti někoho se stejným motorem...bez urážky.. ;) 1,4 je asi o něčem jiným než 1,9tdi ;)

Dlouho jsem jezdil s TDi 74kW motorem a jezdil perfektne.

A jak se choval v takových podmínkách.....?Nejsem si jistej ale nevím o tom že by to dělalo i na začátku co jsem s autem začal jezdit...fakt nevím.. :wallbash:

Promin , ale jezdit s PDckem jen v 1500ot je celkem blbost.Tomu motoru to vubec nesvedci.Jinak bych tak na ty vibrace taky tipoval ten pritlacak, ale to by se zase nedusilo.Ale nejdriv zkus zacit jezdit aspon kolem 2000ot.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi silenbloky. Jinak nevim...

To pochybuju...potřeboval bych zkušenosti někoho se stejným motorem...bez urážky.. ;) 1,4 je asi o něčem jiným než 1,9tdi ;)

Dlouho jsem jezdil s TDi 74kW motorem a jezdil perfektne.

A jak se choval v takových podmínkách.....?Nejsem si jistej ale nevím o tom že by to dělalo i na začátku co jsem s autem začal jezdit...fakt nevím.. :wallbash:

Promin , ale jezdit s PDckem jen v 1500ot je celkem blbost.Tomu motoru to vubec nesvedci.Jinak bych tak na ty vibrace taky tipoval ten pritlacak, ale to by se zase nedusilo.Ale nejdriv zkus zacit jezdit aspon kolem 2000ot.

Jde mi o to dunění...u žádnýho TDI jsem to nezažil...tak je mi to prostě divný...jinak se motor normálně sebere když mu přidám..neškube,necuká..jen ten zvuk..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a co tak setrvák?Taky mi to tak dunělo a vrnělo v otáčkách kolem 1800. Po výměně setrváku vše ok.

No měnit setrvák je práce na pár hodin...takže to nechám až bude spojka k.o.

Jinak co se na setrváku muže stát...?čím to zpusobuje...?Nevyvážeností,hází...?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi silenbloky. Jinak nevim...

To pochybuju...potřeboval bych zkušenosti někoho se stejným motorem...bez urážky.. ;) 1,4 je asi o něčem jiným než 1,9tdi ;)

Dlouho jsem jezdil s TDi 74kW motorem a jezdil perfektne.

A jak se choval v takových podmínkách.....?Nejsem si jistej ale nevím o tom že by to dělalo i na začátku co jsem s autem začal jezdit...fakt nevím.. :wallbash:

Promin , ale jezdit s PDckem jen v 1500ot je celkem blbost.Tomu motoru to vubec nesvedci.Jinak bych tak na ty vibrace taky tipoval ten pritlacak, ale to by se zase nedusilo.Ale nejdriv zkus zacit jezdit aspon kolem 2000ot.

Ahoj

ja jsem to pochopil tak ze on nechce a nejezdi s PD v 1500ot ,ale snad kdyz treba projizdis kruhac,nebo dojedes auto pred sebou tak nebudes porad podrazovat jak magor a honit motor jenom v rozsahu 2000ot (vzdyt 4000ot je cervene pole)...

Ja mam Octavii TDi a jsem schopen plynuleho rozjizedeni bez jakehokoliv duneni nebo vybraci, rozjed motor od temer volnobeznych otacek.Samozrejme to zacne poradne tahnout az kolem 1800ot ale jinak zadne duneni ani vybrace nepozoruju

Editováno: , autor: kemar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi silenbloky. Jinak nevim...

To pochybuju...potřeboval bych zkušenosti někoho se stejným motorem...bez urážky.. ;) 1,4 je asi o něčem jiným než 1,9tdi ;)

Dlouho jsem jezdil s TDi 74kW motorem a jezdil perfektne.

A jak se choval v takových podmínkách.....?Nejsem si jistej ale nevím o tom že by to dělalo i na začátku co jsem s autem začal jezdit...fakt nevím.. :wallbash:

Promin , ale jezdit s PDckem jen v 1500ot je celkem blbost.Tomu motoru to vubec nesvedci.Jinak bych tak na ty vibrace taky tipoval ten pritlacak, ale to by se zase nedusilo.Ale nejdriv zkus zacit jezdit aspon kolem 2000ot.

Ahoj

ja jsem to pochopil tak ze on nechce a nejezdi s PD v 1500ot ,ale snad kdyz treba projizdis kruhac,nebo dojedes auto pred sebou tak nebudes porad podrazovat jak magor a honit motor jenom v rozsahu 2000ot (vzdyt 4000ot je cervene pole)...

Ja mam Octavii TDi a jsem schopen plynuleho rozjizedeni bez jakehokoliv duneni nebo vybraci, rozjed motor od temer volnobeznych otacek.Samozrejme to zacne poradne tahnout az kolem 1800ot ale jinak zadne duneni ani vybrace nepozoruju

Souhlas s Grygym - 1500 otáček je fakt málo, hlavně na PD, kterej má jinej náběh momentu než ty motory TDI co dávali do starý kokty. S FRS pod 2000 prostě nejdu (jestli jsem ji 3x držel na 1700ot, tak to je moc), nebere to a trápí se. Může to být i poskládáním převodoky, o tom žádná, ale i tak mi 1500ot na 5ti kvaltu přijde málo....

Ten motor se podle mě ne přímo dusí, ale nebude mít k tomu daleko. Nezmiňuju, že obecně mu to asi taky nedělá nejlíp, tahat auto ze skoro volnoběhu...;) Ty zvuky můžou být klidně jen průvodní jev toho nedostatku otáček...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No na 1,9 TDI PD fabku pokial viem tam sa davala jednohmotovy setrvak. Zeby bol tam problem????? Mimochodom nerobieva problem dvojhmotovy setvrvak co sa tyka problemov s vibraciami???

dvouhmotnostní určitě..u normálního mi to taky není moc jasný...muže to taky zpusobovat spojková lamela,vule na tisícihranu..nebo ne..?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se vždycky s manželkou pohádám, jak jede svoji EKO jízdu do 1000 ot na 5 !!! :aggressive: A furt, a furt a furt dokola. Prostě když se chce se mnou pohádat tak sedne za volant a je vymalováno. Jinak žadné dunivé vibrace auto nevydává.

tak 1000ot na 5. nejezdím...to nee..ale myslím že 1500 na 4. by měl zvládat..kor když jedeš po rovince a udržuje to tempomat..

Koukám že jsem založil zajímavé téma... :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim, ze by 1500ot PD tolika ublizovalo. Jina vec je to silne podtacet! Ja bych s tim zkusil nejakou test. jizdu s VAGem. Setrvak to asi muze byt ale vylozene duneni je asi neco jineho.

To není špatnej nápad...jen asi bude chvilku trvat než dohoním známého...pořád nějak nemá čas... :) Ale za zkoušku to stojí... ;):palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za sebe muzu rict ze by PD nejak dunelo pri zrychlovaní z nizsích otacek to bych ani nerekl, docela poznam kdyz se motor dusi s benzinu takze bych to same nedelal ani jinemu autu, ale kdyz jede pohodu po rovine tak mu 1400 otacek vubec nevadi, zrychlovat ho samo nenutim...ale ze by vydaval nejake zvuky ktere bybyly dunive nebo tak neco o tom nemuze byt rec

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za sebe muzu rict ze by PD nejak dunelo pri zrychlovaní z nizsích otacek to bych ani nerekl, docela poznam kdyz se motor dusi s benzinu takze bych to same nedelal ani jinemu autu, ale kdyz jede pohodu po rovine tak mu 1400 otacek vubec nevadi, zrychlovat ho samo nenutim...ale ze by vydaval nejake zvuky ktere bybyly dunive nebo tak neco o tom nemuze byt rec

Hmm...taky si myslím že by to mělo být v pohodě...už jsem tu někde zminoval myšlenku a vuli lamely na tisícihranu...myslíš že to muže být ono..?Taky by tahle vule mohla zpusobovat cvakán,když přeřazuju,nebo když se rozjíždím tak jakmile jde spojka do záběru tak je slyšet cvaknutí...taky tohle cvakání je slyšet i při prudkém přidání nebo ubrání plynu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ. Jak rychleji pustím spojku při přezazování, ať řadím nahoru či dolů a nenechám ji takový lehký prokluz, tak mi v tom taky dost třískne. To bych viděl na ty vůle v té spojce na hřídeli. Ale dělá to POUZE při řazení, né při přidání a ubrání plynu. Ještě k tomu dunění při 1500. Jak jsem měl vzduch. vložku KN, tak se mi zdal ten motor živější ale dunivější. Možná to bylo i tím, že mezi vzuchovou vložkou a obalem byla fuga. Prostě ty dvě pacičky na obalu byly nějak vytlačené a jak se sešrouboval vzducháč celý do kupy, tak tam byla fuga po obvodě 1- 2 mm. Přisávalo to falešný vzduch a možná i dunělo. Sítko na váze bylo celé zajebané od mušek a prachu. KN vložku jsem vyhodil, filtr po obvodě utěsnil a je klid. lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...