Wittmann Vloženo 3. Květen 2007 Sdílet Vloženo 3. Květen 2007 Teď jsem koukal, že stará Fabie je nabízena s motorem 1,4 16V 55 kW (automatická převodovka) a 59 kW pro manuál - v čem se ten silnější moror liší od klasické 55 kW? Doufám, že se to tady někde už půl roku neprobírá, kdyžtak ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 3. Květen 2007 Sdílet Vloženo 3. Květen 2007 uprava riadiacej jednotky..... konstrukcne vsetko sedi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 3. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Květen 2007 takže je to jen chipnuté? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 3. Květen 2007 Sdílet Vloženo 3. Květen 2007 (editace) ono motor 1,4 16V 55kW este aj teraz kupis ale iba v prevedeni hatchback, modely sedan a combi maju 1,4 16V 59kW. p.s.: daj si u cimbu spravit chip a po chipe ma 64kW a je to lepsie ako s vyroby )) Editováno: 3. Květen 2007, autor: houmr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 3. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Květen 2007 popravdě řečeno právě uvažuji o chipu od Sportmotoru - nabízejí 63 kw (o něco míň než Cimbu), 132 Nm (o něco víc než Cimbu) a hlavně je to o 2000,- levnější. Ten nárůst výkonu mě až tak netáhne - podle grafu je to hlavně v oblasti otáček 5000 až 5500 a tam jsem to snad nikdy nedotočil. Spíš mě láká ten nárůst kroutícího momentu a jeho posazení do trrochu nižžších otáček (moc nemám rád, když motor řve) jen si nejsem jistý jestli je to něj zásadně poznatelné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.