Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Máte někdo skušenosti se zabudováním motoru s feldy nebo octavky (1.6, AEE) do Škodovky? Vím že se dá koupit mezikus mezi převodovku a motor, ale nevím, jak mám vyřešit to, že škodovky mají hřídel mezi převodovkou a motorem ukotvenou v motoru pomocí ložiska v klice. Ale jak to mám zajistit v motoru AEE? Mám nechat do kliky vysoustružit otvor pro ložisko? Děkuji

Vloženo

Davat do skody 1.6 feldu je ptakovina, je to moc tezkej motor a nic moc, kdyz chces nakej brutal tuning, dej tam chipnutou 1.3MPI feldu nebo 1.4MPI z fobie.

Co vubec chces? Vymenit vacku nebo celej motor? :feve:

Vloženo
Co vubec chces? Vymenit vacku nebo celej motor? :feve:

No já chci vyměnit celý motor, ale chci vědět, co to mám doma za vačky. Mám jich doma asi 5 a nevím co jsou zač jen o jedné vím že je na 100pro ze 120tky.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)
když už jste tu načli tu 1.4 z Fabie. chtěl bych vyměnit komplet motor na Rapidu. jak je to náročné?

co vše se musí přizpůsobit?

A jakej tam mas ted motor? 130, 135 nebo 136? Myslim ze by to byla hrozna prace ... hlavne musis natahnout jinej svazek eletriky nebo to nejak hrozne nabastlit :wacko: nejjednodusi je favo motor 136, snizit hlavu, lepci vacku, vylestit sani atd ... Nebo je dokonce mozny nechat favo blok prevrtat na 1.4 litru :)

Tady se toho asi moc nedozvis, pokud to myslis vazne tak se presun sem ;)

Editováno: , autor: Matthes
Vloženo
když už jste tu načli tu 1.4 z Fabie. chtěl bych vyměnit komplet motor na Rapidu. jak je to náročné?

co vše se musí přizpůsobit?

A jakej tam mas ted motor? 130, 135 nebo 136? Myslim ze by to byla hrozna prace ... hlavne musis natahnout jinej svazek eletriky nebo to nejak hrozne nabastlit :wacko: nejjednodusi je favo motor 136, snizit hlavu, lepci vacku, vylestit sani atd ... Nebo je dokonce mozny nechat favo blok prevrtat na 1.4 litru :)

Tady se toho asi moc nedozvis, pokud to myslis vazne tak se presun sem ;)

mám tam 136. ale pořád se mi to sere. chtěl bych něco spolehlivýho, potřebuju, aby to vydrželo jezdit bez závad.

Vloženo

několikrát termostat, několikrát karburátor: přestal dávat benzín, několikrát těsnění pod hlavou, obě poloosy, dvakrát připečený kroužky.

myslel jsem, že když bych dal tu 1.4 8V, tak by to bylo o něčem jiném.

potřeboval bych na to nějakého machra nejlépe ze severních Čech.

Vloženo

Ja myslim ze je to ale cely o udrzbe, jestli se o to nikdo nestaral, tak se neni cemu divit :( Termostat - nesmis kupovat turecky ci polsky sracky ale bud origo cesky nebo nemecky, francouzsky.

Co se stalo s poloosama? Mas vlecku predpokladam, ta byva bezproblemova, jedine loziska ci do kloubu se mohl dostat bordel kvuli spatnym manzetam.

Ty krouzky, mozna blbej oil, spatne zajety atd ...

Tesneni pod palici, koukam, ze ten motor je asi celkove po smrti :)

Ta 1.4MPI by byl luxus no, ale kde to sehnat. Je s tim hrozna prace, kdyz sezenes motor z fava, ktery treba zrezlo a motor OK tak to bude v pohode :) S tou eletrikou by byly hrozny problemy :( Takhle snizis hlavu o 0,7 treba a jedes :scooter:

Vloženo

během jednoho roku jsem do toho vrazil 60 tisíc. až poslední mechanik mě nenatáh a něco na tom udělal.

1. poloosa už nevím, ale u druhé povolená matka a upadlo kolo. moje chyba, nepřekontroloval jsem to.

dával jsem i novou převodovku

no, zkusím tenhle motor dát do kupy a pak uvidíme, ale s tou výměnou to nevzdávám.

slyšel jsem minimálně o třech lidech, kteří to mají.

ale potřebuju někoho, kdo tu mojí 136 rozebere do šroubku a dá dohromady, aby to bylo ok.

máš někoho, ale opravdu machra? měl jsem dobrýho kluka, ale nemá prostory a teď dvojčata plus práci,

takže nemá čas.

další věc, rezne. potřeboval bych to vyvařit, komplet.

díky

Vloženo

V tvych koncinach bohuzel nevim :( ale jestli jsi aspon trochu zrucny a mas zakladni vercajk, tak neni problem abys to udelal, na tom foru jak sem psal vyse ti poradime presne co a jak (nechci nechat zodpovednost jen na sobe :) ) Ten motor je fakt jednoduchej a dobrej, pokud ho udrzujes v dobrym stavu. Stacilo by myslim shodit hlavu a vanu, mrknout na kruhy, dat novy, taky guferka na ventily aby nezral oil, zkontrolovat hlavu a rovinnost bloku a musi to jet :) To je prave to nejhorsi, kdyz to das nekomu delat, nemas zaruky co s tim provede, kdyz budes delat sam tak vis, ze davas kvalitni soucastky a i se snazis aby prace za neco stala :)

Vloženo
díky. ale budu se muset obrátit na někoho. sám asi ne. na tom fóru jsem registrován.

Kdyz to das nekomu delat a bude cizi, tak te akorat natahne, kdyz to bude kamarad, tak tim hur pac te bud natahne nebo to rozesere totalne (pokud se v tom jo nevyzna). Staci ti gola, imbus, plochej sroubovak, nejakej ten klic a muzes rozebrat celej motor nic na tom neni vicemene :skoda:

Vloženo
a jak by to vypadalo s tebou? odkud jsi? asi říjen.

Se mnou spatne, nestiham ani svoje, furt je moc prace :( Jsem schopen prispet max radou, ale ruce uz volny nejsou :( Ale ver mi, ze kdyz budes mit dostatecnou podporu, tak to das dohromady a za zlomek ceny co bys platil kdyzbys to dal nekomu delat.

Vloženo
uvidíme. o peníze ani tak nejde, spíš o dobrou práci. radu budu určitě potřebovat, takže dám vědět.

Na tom nasem foru furt nekdo je, naky zkuseny veteranista, tak vis kde hledat :kol-35:

  • o 3 týdny později...
Vloženo

tak nakonec jsem sehnal firmu, která provede kompletní renovaci.

celolak a odstrojení, vyvaření, kitování za cca 50 tis.

plus go motoru, podvozku cca 30 tis.

není mi líto dát za to ty prachy. hotov by měl být na jaře.

  • o 2 týdny později...
Vloženo
tak nakonec jsem sehnal firmu, která provede kompletní renovaci.

celolak a odstrojení, vyvaření, kitování za cca 50 tis.

plus go motoru, podvozku cca 30 tis.

není mi líto dát za to ty prachy. hotov by měl být na jaře.

Určo dej vědět jak to dopadlo,rapídek byl moje krevní skupina ;)

Měl jsem 136 r.v.1990 ve vínové metalíze.

  • o 6 měsíců později...
Vloženo
Máte někdo skušenosti se zabudováním motoru s feldy nebo octavky (1.6, AEE) do Škodovky? Vím že se dá koupit mezikus mezi převodovku a motor, ale nevím, jak mám vyřešit to, že škodovky mají hřídel mezi převodovkou a motorem ukotvenou v motoru pomocí ložiska v klice. Ale jak to mám zajistit v motoru AEE? Mám nechat do kliky vysoustružit otvor pro ložisko? Děkuji

Příruba za 1500,- to vyřeší a najdeš ji na : http://www.aukro.cz/item325621414_podlozka...a_na_skoda.html

nebo mail : jos.jar@seznam.cz

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...