dvorcidlo0 Vloženo 14. Duben 2006 Sdílet Vloženo 14. Duben 2006 Môj problém je nasledovný. Mám Octaviu 1.9TDi rv.99 model 2000, 81kw. Pri dlhšej jazde po dialnici či normálnej ceste mi okokeby vypínalo a zapínalo turbo. Maximalne to zrýchli na 185/195 tachometrových čo je málo. Pri akcelerácií do 2 100otáčiek neťaho totálne( čo je hadam ako tak v poriadku veď to je "turbo) a po prekonaní tejto hranice ide..ale ako kedy. Raz ide lepśie a raz horšie. Pri skúšani akcelerácie 0-100 mi vyšiel výsledok 11 s čiže opať v norme. Ale kedže mal som požičanu Audi A4 1.9tdi 81kw r.v.98, viem že tam sa to nedialo. Audi išla bez problémov 210 nebola čipnutá, a nestalo sa mi že pri 160 nachvilu(2s)nezrýchľovalo potom brutálne zabere, pri 175 zase sekne potom zrýchľuje ale ako 66kw maximalne .a horko ťazko sa dostanem k 190. Ak idem 200km bez pretávky potom sa problem prenesie aj na nižšie rýchlosti. Mám najazdených sotva 60 000km, auto je riadne cez zimu v garáži, používané zväčša na dlhé trasy, čiže myslím že to turbo nie je. Problem pretrváva už 3 roky hádam, bol som pred 3 rokmi v servise( napichli ma na počitač) a povedali že je to v poriadku. No tento rok sa to stava zas častejšie. Kde môže byť chyba? Na fóre som čítal nieco o váhe vzduchu. Môže to byť v tom alebo niečo ine? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capo Vloženo 14. Duben 2006 Sdílet Vloženo 14. Duben 2006 Rozhodně si sežeň někoho, kdo má diagnostiku, a udělejte zkušební jízdu, při které logujte kanály 1,3 a 11. V jedničce jsou otáčky motoru a vstřikované mžnoství paliva, ve trojce požadované a reálné hodnoty MAF=váha vzduchu, v jedenácce požadovaný tlak turba a skutečný tlak turba. Určitě můžeš zkusit sám a bez diagnostiky zahýbat reulační tyčkou na plechovce turba (amatérsky popsáno - je to taková plechovka zezadu na motoru u turba, tím že budeš zasouvat a vysouvat tu tyčku, která z ní kouká, zjistíš, zda se variabilní geometrie lopatek někde nezadřela....). Koukni se také na www.dieselpower.cz/forum, jsou tam i skuteční odborníci, kteří by ti dokázali poradit více z praxe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest Vloženo 14. Duben 2006 Sdílet Vloženo 14. Duben 2006 Viděl bych to na pomalu odcházející váhu vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 16. Duben 2006 Sdílet Vloženo 16. Duben 2006 zase ta váha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raptor181 Vloženo 16. Duben 2006 Sdílet Vloženo 16. Duben 2006 Tiez mam tento problem a vymena vahy nic nevyriesila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki Vloženo 19. Duben 2006 Sdílet Vloženo 19. Duben 2006 Nechci bejt za trubku , ale kolik vám jezdí okta v kombíku s tímhle motorem? Na dálnici jsem to ještě neměl možnost vyzkoušet, ale jel jsem podle tachometru kolem 190km/h a už se jí taky moc nechtělo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 19. Duben 2006 Sdílet Vloženo 19. Duben 2006 Dostal jsem ji na tachometrovych 200km/h ale s hoooooooodne dllouhym rozjezdem a mozna byl i vitr v zadech... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki Vloženo 19. Duben 2006 Sdílet Vloženo 19. Duben 2006 Tak tu si klidný , já byl plně naloženej a roztáhnul jsem to na ne moc dlouhý rovině, takže to asi nebudu řešit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_mindik Vloženo 21. Duben 2006 Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 no tedy koukám já s octou tolik nejezdim max 180 to stačí ne??? a že nejede přez 200 to neni ani v techničáku.spíš bych řekl že se tak ten motor akorá odkouří ale tio je muj názor amatera. a typnul bych ten problem na lopatky v turbu nedavno sem je taky čistil a delalo mi to trochen jinačí bordílek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dvorcidlo0 Vloženo 24. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2006 Nemáš pravdu ten istý motor v audi a4 r.v 210 tachometrových v pasate skoro 220 bez chipu. Ale nie je to len o maximalnech rýchlosti ale najma zrýchení. Nie je možne aby ma fábia 1,4 mbi chipnuta dobiehala. A nie je to v jazdeckej zručnosti ale v motore. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sam Vool Vloženo 24. Duben 2006 Sdílet Vloženo 24. Duben 2006 Mám 81kw kombajna, najeto 210 000km a mam taky pocit že by mi to mohlo jet líp ačkoli na dálnici se na 200 dle tacho dostanu a zatim nejvíc sem jel 210 z kopečka, myslim že pak už je omezovač (taky tacháč do 220 co bych chtěl že) a ty otáčky kousek od červenýho asi motůrek moc rád nemá.Ale v nižších otáčkách mi přijde že turbo netáhne jak by mělo, třeba je to jen můj úchylnej pocit,porovnával sem to s golfem tdi PD 74kw (20.000km) a ten bych řek že dole táhne líp ale nahoře je slabší, tak se snažim na to přijít čim by to mohlo bejt, známej mi radil vyzkoušet tu geometrii lopatek jak tady už někdo psal, to je jedna možnost, další mě napadá ta váha ale to je těžký posoudit,jedině zkusit projet s jinou, a nebo zasviněný turbo (což u tebe při 60.000km se mi nezdá), a pak ještě by to mohl ovlivnit vzducháč (ten sem ale teď čistil - sportovní). Sou to ale problémy s těma TDIčkama hlavně že jezdí!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JardaNet Vloženo 25. Duben 2006 Sdílet Vloženo 25. Duben 2006 z Plzně do Prahy jsem to pustil s Octou 81kw na doraz ať se ukáže 210 a to mám natočeno 217tisíc a nějaký drobný.A to jsem nejel prázdnej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochin Vloženo 26. Duben 2006 Sdílet Vloženo 26. Duben 2006 Já dal o víkendu po relativní rovině s 81kW 195km/h a ještě by šla... Znám človíčka, který dal s tím samým motorem 220 nebo 225, ale to bylo z "babáku" u Nové Paky - docela risk! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ace Vloženo 2. Květen 2006 Sdílet Vloženo 2. Květen 2006 mam combajna a kámoš krátkou a oboum to jede 210,víc ani ťuk.Když to nebude váha,zkusil bych naftový filtr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_hasič Vloženo 25. Květen 2006 Sdílet Vloženo 25. Květen 2006 ja mám taky octu 81kw a babák jedu 150km/h ale nahoru ! dolu 220 jede i hundrt ty jarmile Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alf Vloženo 25. Květen 2006 Sdílet Vloženo 25. Květen 2006 Já to zkoušel a dostal z toho 210 po rovině, ještě by to šlo ale rychle se přibližovaly auta tak jsem test ukončil, podle prvního majitele prý 215 v poho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocht Vloženo 25. Květen 2006 Sdílet Vloženo 25. Květen 2006 S tou rychlosti ma slusny zkusenosti Palo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cougar Vloženo 26. Květen 2006 Sdílet Vloženo 26. Květen 2006 mno, panove, nemam TDI ale benzin, viz me info, ale kamarad mi o TDI vypravel.. o maximalce rozhoduje typo prevodovky.. vysoka maximalka=dlouha prevodovka(neni tak ziva) nebo mensi maximalka=kratsi prevodovka, ale lepsi zrychleni(kratsi prevody)--- ale to jen tak naokraj.. u vas to bude asi jinej problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavka TDI Vloženo 26. Květen 2006 Sdílet Vloženo 26. Květen 2006 ...kloním se také k diagnostice, porovnat tlaky na turbu s doporučeným (+kontrola lopatek) a poměr vzduchu na váze. Já mohu posoudit mé autí. Octa 1,9 TDi 81 kW, chip cca 106 kW, 160 000 km : Zátah začíná od 1500 - 1600 ot/min. Končí na omezovači otáček, bez znatelné díry. Pravda je, logicky, že před koncem už není zátah tak brutální.... Max rychlost dosáhnu na doraz tachometru , tzn. 220 km/h (před čipem jsem dosáhl 210 v pohodě také), jedno jestli naložený nebo prázdný. Na nájezdu na dálnici jsem ( naložený) stačil z 70-ky na 170 km/hod BMW 528 ve zrychlení, ale rozhodně bych ho nepředjel...takže spokojen Nyní mám novou váhu, a dlouho jsem měl subjektivní pocit, že to blbě jede. Protože jsem nedůvěřivý na neprověřené aplikace a rád si dělám vše sám ( tedy na autě ), ale je vše "ready"! Takže, pokud někdo s Octou 81kW nedosáhne na 180 km/hod, má problém a měl by ho řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fantik Vloženo 26. Květen 2006 Sdílet Vloženo 26. Květen 2006 OT: měl bych dotaz, kolik máte otáček na 5°při 200km/h ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 26. Květen 2006 Sdílet Vloženo 26. Květen 2006 OT: měl bych dotaz, kolik máte otáček na 5°při 200km/h ?Díky 4320 ot/min.´= 200km/h asi tak nějak by to mělo být, ale není to na 100%,,,,, testoval jsem max. rychlost Lízy, dle radaru PČR, Líza 226km/h, na ukazateli rychlosti v autí těsně přes 240km/h, otáčky v červeném poli a to že dosti, ale jen cca 2min. jízdy, nechci Lízu uhnat,,, jinak jezdím do 190km/h, ale spíše tempomat alá 180 až 185 km/h dle ukazatele rychlosti v Líze, průměrná spotřeba okolo 8 až 9 L/100km, pokud jezdím do 160 km/h tak průměrná spotřeba okolo 5,5 až 6 L/100km, vše v závislosti na terénu, počasí, hudbě ve voze a hlavně náladě toho za volantem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 26. Květen 2006 Sdílet Vloženo 26. Květen 2006 OT: měl bych dotaz, kolik máte otáček na 5°při 200km/h ?Díky 4320 ot/min.´= 200km/h asi tak nějak by to mělo být, ale není to na 100%,,,,, testoval jsem max. rychlost Lízy, dle radaru PČR, Líza 226km/h, na ukazateli rychlosti v autí těsně přes 240km/h, otáčky v červeném poli a to že dosti, ale jen cca 2min. jízdy, nechci Lízu uhnat,,, jinak jezdím do 190km/h, ale spíše tempomat alá 180 až 185 km/h dle ukazatele rychlosti v Líze, průměrná spotřeba okolo 8 až 9 L/100km, pokud jezdím do 160 km/h tak průměrná spotřeba okolo 5,5 až 6 L/100km, vše v závislosti na terénu, počasí, hudbě ve voze a hlavně náladě toho za volantem Tak to ti jede teda pekne !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki Vloženo 30. Květen 2006 Sdílet Vloženo 30. Květen 2006 Tak jsem měl možnost vyzkoušet svojí oktu 81 KW kombi na dálnici, ve dvou lidech to jelo tachometrových skoro 210 km/h a podle GPS jsem jel 199 km/h. Najeto mám cca 130000 . Jen pro zajímavost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hvar Vloženo 5. Květen 2007 Sdílet Vloženo 5. Květen 2007 Pánové, mám 1.9 81kW AHF , najeto asi 250tis.km.A motor netáhne jak dříve.. Před časem se mně ozvaly hydroštely- to snad nemá vliv.V servisu mechanik oznámil, že váha vzduchu horší, tak je vyměněna(po prvé).Zlepšilo se to, ale stále to není ono. Prosím o radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 5. Květen 2007 Sdílet Vloženo 5. Květen 2007 Pánové, mám 1.9 81kW AHF , najeto asi 250tis.km.A motor netáhne jak dříve..Před časem se mně ozvaly hydroštely- to snad nemá vliv.V servisu mechanik oznámil, že váha vzduchu horší, tak je vyměněna(po prvé).Zlepšilo se to, ale stále to není ono. Prosím o radu. Ty km ještě nic neznamemnají . My máme na jedné O1 81Kw TDI najeto 290 000 a jede jak z praku. Ta váha vzduchu nemusí být v pořádku. Filtry máš vyměněny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.