Přejít na obsah

Sam Vool

Uživatel
  • Počet příspěvků

    25
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Sam Vool

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Takhle nějak sem čekal že to dopadne, sem rád že sem se nemýlil
  2. Mám Zimmermanny děrovaný na předku i zadku, destičky Jurid, najeto přes 20tis. km a brzdí to úplně skvěle, nic nekope (ani dřív s originálama to nekopalo), většinou jezdim tak že ani brzdit nemusim nebo minimálně, prostě plynulá jízda což spousta lidí ani neumí, a jindy zase jedu raketu a brzdim do plnejch ale žádný extrémy a pak nechat brzdy taky pomalu ochladit klidnou jízdou, maximální spokojenost. Myslim že když se někomu zkřivěj několikátý kotouče na autě tak možná má něco na autě špatně nebo prostě neumí jezdit tak aby ty kotouče nezkurvil, škodovka neni ferrari a je dimenzovaná na užitkovou jízdu, to je potřeba mít taky na mysli, třeba má někdo smůlu na vadný díly z výroby ale spousta lidí prostě jezdí jako idioti (brzda,plyn,brzda) a pak se diví že jim odcházejí součástky na autě, toť můj názor a zkušenosti
  3. žádný další přísady do olejů nelej, je to zbytečný, oleje už jsou sami o sobě dost kvalitní na to aby plnili účel který mají, naopak můžeš tomu ještě uškodit tim že narušíš hustotu oleje a u převodovky obzvlášť, těch 600 si radši ušetři a o víkendu je můžeš propít tyhle přísady sou jen na tahání peněz z lidí, jenom marketing, žádný zázraky (taky sem to párkrát do motoru nalil a žádnej rozdíl proti tomu když to tam teď neleju) ale jestli tomu věříš tak ti to brát nebudu, čet sem o tom i pár článků od odborníků a v americe měli někteří výrobci těchto přípravků dost velké soudní spory kvůli klamavé reklamě, názor si už musí každý udělat sám, můj sem ti popsal výše, zdar
  4. Podle mě se vejdeš, RS nárazník ani moc nižší neni než ten co máš teď (asi tak o 1 cm v nejnižšim bodě), je jinak tvarovanej a opticky jen vypadá o dost nižší. Nevim o kolik to máš snížený ale já se dostanu s RS všude stejně jako dřív s obyč. nárazníkem. A kdybys náhodou dřel (což si myslim že vážně nebudeš) tak si holt budeš trochu najíždět ze strany a bude to v pohodě, vůbec bych si nedělal starosti
  5. Sam Vool

    Spojka 1.6 MPI

    Za chvíli mě taky čeká výměna spojky a přemejšlim právě dát taky tu z Vr6tky, moh bys mi prosim popsat co se musí všechno vyměnit případně upravit a jestli si to kupoval nový nebo z vrakáče, a jakej typ,rok tam pasuje? Ta cena co píšeš je taky docela sympatická, když už to budu muset měnit tak dám rovnou silnější. Uměl bys eventuelně sehnat? Mám TDI 81kw rok 99. Díky za pomoc
  6. Jestli se ten zvuk mění podle aktuální rychlosti auta a ne otáček motoru tak by to mohlo být s největší pravděpodobností ložisko předního kola, někdy stačí jen dotáhnout ale musíš mít specielní klíč (myslím že snad tisícihran) nebo se musí vyměnit.
  7. Sam Vool

    Volba tlumicu

    Na těch kayabách se to oproti origo naklání míň, neni to taková houpačka jako předtím a cejtíš větší jistotu na podvozku při průjezdu zatáčkou, jsou i o něco tvrdší, přijde mi to tak úplně akorát na běžný ježdění a ty naše silnice, rychlá jízda vůbec neni problém. Ty bilsteiny budou zřejmě ještě o něco tvrdší, někdy výhoda a někdy ne, záleží po jakých cestách nejvíc jezdíš, podle toho bych se asi rozhodoval.
  8. Mám už delší dobu stejnej problém, vlastně mám auto přes 3 roky a dělalo mi to už od začátku, tdi 81 kw rok 99,najeto 235tis. km, stávalo se to jen někdy, nepravidelně, třeba dlouho nic a jindy třikrát za jeden den, stává se mi to jen na dálnici při velký zátěži nad 4tis. ot. najednou vypne turbo, asi nouzák ale kontrolka se nerozsvítí, stačí vypnout motor a znovu nastartovat (už dělám za jízdy), někdy to po chvíli udělá zas tak zopakuju postup a jedu pak klidněji a někdy klid někdy to vypne znova i tak, mimo dálnici se mi to ještě nestalo, a ani to nemusí bejt do kopce. Nestává se to až tak často takže sem to zatim nijak neřešil, nedávno sem měnil váhu vzduchu a od tý doby se mi to nestalo tak sem myslel že je problém vyřešen, až minulej tejden se mi to stalo zas, jel sem 500km do německa a hned zpátky, samá dálnice, jednou to vyplo cestou tam a jednou cestou zpátky, byl sem překvapenej protože mi to od výměny váhy neudělalo (skoro půl roku), tak si myslím že to bude ten ventil N75 nebo turbo, ale lopatky se hejbou v poho-rukou s tim normálně hejbu za to táhlo u baňky. Asi zavítám za Andrem aby se mi na to mrknul. Nebyl by někdo v Praze s Vagem kdo by uměl přeměřit ten magnetický ventil? Abych věděl na čem sem.
  9. Tak rozhodně mě přejíždět zvířata nebaví a snažim se tomu předcházet, ale v některých situacích neuděláš vůbec nic. V noci jezdim se zapnutejma světlama což mi přijde normální (jinak stejně svítim pořád a to i před vyhláškou), že to zvířata láká vim, co s tim nadělám? Můžu si na auto nalepit takovouhle blbost a věřit tomu že to funguje, dokud mi tam něco zase nevběhne a nevyvede mě z omylu. Můžeš jet třeba 30 a blbý zvíře ti vletí přímo pod kolo z boku že o něm ani nebudeš vědět (přesně to se mi stalo asi v 50km rychlosti, z boku z pole zajíc vběhnul pod zadní kolo, byl to touareg naštěstí, tak sem jen přejel hrbolek a jel sem dál, omlouvat se za to nebudu páč za to ani trochu nemůžu, zajíce to tady prostě už nebavilo a vybral si mě. Jednou v noci sem zas jel z kopce a vidim jak přede mnou přebíhaj srny, zpomalil sem a klídek, ale v protisměru vyjelo auto ze zatáčky, celkem rychle a nemoh by je vidět, tak sem mu posvítil dálkovejma aby si jich všimnul, stihnul zpomalit a ještě mi poděkoval, sem rád že to pochopil, tu ránu bych nerad viděl. Tak mi tady prosimtě nevnucuj že nemám rád zvířata, je to všechno o náhodě.
  10. Sam Vool

    Volba tlumicu

    Od úterý mám na předku Kayaby excel-G a sem úplně spokojenej, s uloženim, dorazama, prachovkama a prací to vyšlo komplet na 5.200,- (materiál 3800 práce 1400 neorigo servis). Je to mnohem lepší než originál tlumiče, sedí to výborně a do města je to taky v pohodě, samo že sportovní podvozek to neni, to sem ani nechtěl.
  11. Taky sem tohle viděl prodávat ale přijde mi to jako kravina, nevim jestli to třeba opravdu funguje ale vůbec bych takovej bazmek nikam nelepil a ta oboustranka by to na kapotě asi dlouho neudržela. Můj laďák zvěř určitě slyší z dosatečný vzdálenosti a pokud mi tam bude chtít vlízt tak jí neodradí ani nějaká píšťalka na kapotě. Chce to prostě dávat pozor. Někdy to sou zvířecí sebevrazi a neuděláš nic, já jednou sejmul zajíce, jel sem za kámošem s odstupem asi 6m, najednou z pole zajíc vběhnul mezi nás, kdyby běžel dál tak přeběhne a pohoda, ale on se debil zastavil přímo uprostřed cesty, podíval se mi do světel a postavil se na zadní, to sem nepochopil, měl to rychle za sebou a já měl ruplej nárazník (bylo to s citroenem saxo, malá nákupní taška), chtěl sem ho jít ještě dokopat když sem zjistil tu škodu.
  12. taky mi to vrže, na straně u řidiče asi oboje dveře, zkusim prostříknout a uvidíme, zatim jsem to řešil rádiem nahlas a ignorací ale rád se toho vtíravýho zvuku zbavím, kór na těch našich silnicích kde to vrže pořád
  13. Tak, to udělej a uvidíš kolik ti vyteče oleje, když ho nebude nějak moc tak neřešit, rozhodně je pro turbo horší kdyby tam ten olej vůbec nebyl než když ho tam trochu je.
  14. Jestli je to na pravý straně dole u podběhu kola tak ti to teče někde u intercooleru, mě to dělalo a bylo to dírou v hadici co od něj vede k motoru, přesně to byl takovej spojovací mezikus k intercooleru, třeba máš stejnou závadu, nebo to tam máš jen povolený a stačí přitáhnout ty svorky který to držej. Jinak olej by tam bejt neměl, ale stává se to když ti trochu teče turbo, já tam měl olej taky,a díky tomu sem si vůbec všimnul že je něco v nepořádku. Nejdřív sem to oblepil DuckTapem v domnění že to bude držet, ale velkje omyl, je tam hroznej tlak takže sem na vrakáči sehnal tu mezihadici (má asi jen 7cm), vyměnil a je klid. Kdybys měl díru v tý hadici tak by se to mělo projevovat i na výkonu auta Tak snad sem ti nějak pomoh a závadu co nejdřív vyřešíš
  15. Super návod, díky, taky se do toho pustim, viděl sem to nabízet na stránkach sportmotoru, chtěj za to asi dvojku i s montáží (za pitomou mřížku dost), sem si řikal že si to vyrobim z tahokovu, ale nebyl by tam ten sklon mřížky pro hladší odvod vzduchu pod kolo, tak sem váhal co s tim, tvoje řešení je krásně jednoduchý a levný, díky ti chlape
×
×
  • Vytvořit nový...