Říjen 11, 200915 r Hehe...Tak pokud máš pravdu tak sem hodně zvědavej jak bude vypadat Superb II RS To neudelaji protoze by to prevalcovalo myslim Passat R36, ale to skoda Superb II RS by byla pecka
Říjen 12, 200915 r Dnešní vydání SM informuje o Fabii II RS.Dle neofiko info se má jednat o motor 1.4TSI/132 kW,ale pouze s DSG.Tak uvidíme jak to nakonec dopadne s manuálem.Ale tenhle motor nezní špatně.
Říjen 12, 200915 r Dnešní vydání SM informuje o Fabii II RS.Dle neofiko info se má jednat o motor 1.4TSI/132 kW,ale pouze s DSG.Tak uvidíme jak to nakonec dopadne s manuálem.Ale tenhle motor nezní špatně. to uz je minimalne tyzden znama vec, nie?
Říjen 12, 200915 r DSG je sice pekny, ale zlaty 6gang v FRS1 ... kdyz tam placaji ze se nevejde coz je samodrejme holy nesmysl tak potom nebude ani zvazovany 2.0Tdi.. 1.4ka je sice hezka, ale radsi bych tam videl 1.8TFSi ta ma aspon jeste naky rezervy na zvednuti vykonu... ale toho sem tezko dockame... osobne sme hodne zvedavej co z fabie udelaji... pokud nebudou razantni zmeny na podvozku a karoserii tak to bude "uzky-vysoky" pr*ser.. Upraveno Říjen 12, 200915 r od JasteR
Říjen 19, 200915 r http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle.ASpx?AR=244125 the vRS likely to cost less than £16,000
Říjen 19, 200915 r Řekl bych, že nic nového. Cena 16,000? To je logické, když Ibiza Cupra stojí 15,995... U nás je IC za 583 300 Kč, v VB se prodává za cca 450 000 Kč A když se vezme rozdíl mezi základními cenami mezi Ibizou a Fabií (Reference vs. Classic) tak to je cca 30 000 Kč, takže bych já osobně řekl, že pokud bude mít Fabie to co se říká (1,4 TSI, 7* DSG,...), tak bude stát 549 990 Kč. Upraveno Říjen 19, 200915 r od NNN
Říjen 19, 200915 r Když přičtu 60k za převodovku, 100k za motor, nějakou tu výbavu a naroubuju to na cenu Sportlajny 1.6, tak to tak i vychází...
Říjen 19, 200915 r DSG je sice pekny, ale zlaty 6gang v FRS1 ... kdyz tam placaji ze se nevejde coz je samodrejme holy nesmysl tak potom nebude ani zvazovany 2.0Tdi.. 1.4ka je sice hezka, ale radsi bych tam videl 1.8TFSi ta ma aspon jeste naky rezervy na zvednuti vykonu... ale toho sem tezko dockame... osobne sme hodne zvedavej co z fabie udelaji... pokud nebudou razantni zmeny na podvozku a karoserii tak to bude "uzky-vysoky" pr*ser.. pořád lepší jak tahat za zadní nápravou 1080 mm převis a zaplať pán bůh, že tam nebude a ani neměl být smrdutý sazostroj edit: DSG je naprosto super věc, pádla půjdou určitě dodělat, v tom bych problém neviděl Upraveno Říjen 19, 200915 r od Tomas_ek
Říjen 20, 200915 r Zdravim s 99% jistotou bude i verze combi,to DSG je jisté a motor 1,4 132kw taky posledni info ze škody auto
Říjen 20, 200915 r Zdravim s 99% jistotou bude i verze combi,to DSG je jisté a motor 1,4 132kw taky posledni info ze škody auto tak to by se teda prekonali a uz bych asi zacal stetrit
Říjen 20, 200915 r Akorát by mě zajímalo, co myslí tím, že je PQ24 příliš malá na zástavbu klasické převodovky, protože i FR a Cupra má DSG
Říjen 20, 200915 r Tak to je jasný, ale myslím podvozkovou platformu nebo ju dál od posledních úprav nezměníjou. Že do toho nedají brzdy 256x22 chápu i já
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.