kully Vloženo 27. Listopad 2009 Vloženo 27. Listopad 2009 Hmm naraznik a kola z OII RS FL. Jen tomu narazniku (nastesti) chybi LED. Zase bude OII RS FL o neco min exkluzivnejsi Citovat
pentadius Vloženo 27. Listopad 2009 Vloženo 27. Listopad 2009 kully: myslím že můžeš být v klidu. Čekal že to bude větší pecka => jsem tím vysloveně zklamanej Citovat
bojler Vloženo 27. Listopad 2009 Vloženo 27. Listopad 2009 Zase bude OII RS FL o neco min exkluzivnejsi Ona je necim exkluzivni? Dyt je to jenom stupen vybavy.. Citovat
Cjoctavian Vloženo 27. Listopad 2009 Vloženo 27. Listopad 2009 Hmm naraznik a kola z OII RS FL. Jen tomu narazniku (nastesti) chybi LED. Zase bude OII RS FL o neco min exkluzivnejsi Kolesa nie su uplne rovnake...ale naraznik bude velmi podobny, to je pravda. Citovat
Cjoctavian Vloženo 27. Listopad 2009 Vloženo 27. Listopad 2009 Ona je necim exkluzivni? Dyt je to jenom stupen vybavy.. ale je to predsa "top of the line" nie? - aj vykonom aj vybavou a imageom... L&K ma nejak neberie... Citovat
kully Vloženo 27. Listopad 2009 Vloženo 27. Listopad 2009 Ona je necim exkluzivni? Dyt je to jenom stupen vybavy.. Stupen vybavy to je i neni Rozdil mezi Prima, Classic, Ambiente, Elegance, Laurin & Klement neni na prvni pohled tak patrny jako mezi vyjmenovanym a RS. Pouze RS ma jiny naraznik, kridlo, sedadla, spec. barvu (zluta, modra race), svuj motor a to k ostatnim vybavam nejde dokoupit jako priplatkova vybava. V tom je ta "exkluzivita" Nemluvim ted o tom, ze si pak doma muze az na ten motor kazdy svou OII upravit na RS Citovat
bojler Vloženo 27. Listopad 2009 Vloženo 27. Listopad 2009 Sorry, ale mezi Classicem/Primou je rozdil oproti ostatnim snad jeste vetsi Chapu, jak to myslis, ale porad je to normalni auto, bez nejakych zvlastnich uprav (ne ze bych je potreboval). Ale tak je to asi na vnimani kazdyho no. Citovat
Tomas86 Vloženo 30. Listopad 2009 Vloženo 30. Listopad 2009 No on je uz sakra rozdil classic/prima a ambiente Citovat
Igor Vloženo 1. Prosinec 2009 Vloženo 1. Prosinec 2009 (editace) Tak tak, nehovoriac o tom, že súčasné Ambiente sú na tom lepšie, než Elegance pred faceliftom... Classic a Prima (CZ) / Family (SK) sa predalo v poslednej dobe hodne, bola perfektne nastavená cena s ohľadom na cieľovú skupinu. Family (SK) už skončilo pred 2 týždňami, ale ešte stále chodia ľudia a zaujímajú sa o Octaviu za 12tisíc € a na tretinky (leasing na 2 roky bez navýšenia). Naspäť k téme FIIRS - niekto písal o svetlách - tak xenóny nebudú, a nebudú ani denné LEDky. Editováno: 1. Prosinec 2009, autor: Igor Citovat
bojler Vloženo 1. Prosinec 2009 Vloženo 1. Prosinec 2009 Jojo, Primy/Classicu de ted videt hodne. Udajne to pak trochu utnul Trumf. Musim rict, ze absence xenonu je pro me velkym prekvapenim. Je sice pravda, ze je snad zatim nema dokonce ani vyspelejsi Polo, ale i tak. Citovat
Cjoctavian Vloženo 2. Prosinec 2009 Vloženo 2. Prosinec 2009 nebudú ani denné LEDky. Cize vobec nebudu? Ja som pocul, ze MOZNO ako priplatok...Aj ked neviem kde by ich dali, ked nad hmlovkou nebude miesto... Citovat
George Couser Vloženo 8. Prosinec 2009 Vloženo 8. Prosinec 2009 Jaký hodně dobrý zdroj furt chceš? Vždyť tu už bylo x krát napsáno: 1.4TSI 125 kW s 7q DSG, bude krátká i dlouhá. Nová zelená barva jako je na S2000, bez denního svícení (to bude mít ne-RS Fabie a Roomster po FL mít řešeno v mlhovkách jako ostatní modely). Design kol tady už proběhl, ty budou v různých barevných provedeních (bílé/černé...). Vzadu difuzor s dvojitou kulatou koncovkou výfuku. Víc snad netřeba dodávat ne? Citovat
NNN Vloženo 9. Prosinec 2009 Vloženo 9. Prosinec 2009 (editace) Jaký hodně dobrý zdroj furt chceš? Vždyť tu už bylo x krát napsáno: 1.4TSI 125 kW s 7q DSG, bude krátká i dlouhá. Nová zelená barva jako je na S2000, bez denního svícení (to bude mít ne-RS Fabie a Roomster po FL mít řešeno v mlhovkách jako ostatní modely). Design kol tady už proběhl, ty budou v různých barevných provedeních (bílé/černé...). Vzadu difuzor s dvojitou kulatou koncovkou výfuku. Víc snad netřeba dodávat ne? Tak to je už celkem jasný, myslel jsem Denní LED diody... Ale díky za shrnutí Editováno: 9. Prosinec 2009, autor: NNN Citovat
JanBartoš Vloženo 17. leden 2010 Vloženo 17. leden 2010 já mám taky zdroje a ty mi říkaj, že FIIRS bude mít denni svícení a budou kulatý se čtyřma diodama stejně jako budoucí nový touran Citovat
Blacky26 Vloženo 17. leden 2010 Vloženo 17. leden 2010 Do marca uz nie je daleko tak vydrzat, sam som zvedavy ako vlastne bude vyzerat Citovat
pentadius Vloženo 18. leden 2010 Vloženo 18. leden 2010 GC: to jsem taky zvědavej, hlavně ten kombajn mě zajímá a z čeho bude výbavově vycházet. Nejspíš z Ambientky Citovat
JasteR Vloženo 20. leden 2010 Vloženo 20. leden 2010 (editace) Sice je to OT, ale nemůžu si pomoct. Ta ibiza FR má jednu vadu - je to seat. Jinak na fabii RS se těším, i když jí už asi mít nebudu. Ale i tak to bude No ted je to spise prednost, nova Ibiza je technicky na mile vzdalena Fabii obzvlast FR , pokud nerozsiri podvozek alespon podlozkama tak to bude uzka vysoka koza.. z toho se sportovni auto udelat neda.. o vytazeni blatniku si muzem asi nechat jen zdat, to by se prodrazilo... kazdopadkne proti takovymu Cliu RS apd. to bude slaby odvar.. V tomhle stavu aby to nakonec nebyla vysperkovana verze Sportlinu.. pokud pri tomhle stavu buce cena v zakladu vyssi jak 450t,- tak nevim nevim.. Editováno: 20. leden 2010, autor: JasteR Citovat
Cjoctavian Vloženo 20. leden 2010 Vloženo 20. leden 2010 Moj nazor je, ze bude spickova technika v nie az tak spickovej karoserii, co je velka skoda... Citovat
NNN Vloženo 20. leden 2010 Vloženo 20. leden 2010 Co všechno bude tedy v Ženevě? Fabia facelift, Fabia RS a bude i Roomster facelift nebo ten až na Frankfurtu? Citovat
bojler Vloženo 20. leden 2010 Vloženo 20. leden 2010 Podle mě to stejný, nebudou vyrábět souběžně dvě verze. Měly by bejt jiný i vnitřnosti (eletrika, rádia, .....) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.