Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Obnovím túto tému zasa...

Dnes som dal naspäť pôvodné Philipsy 4300K a oproti tým 6000K je to jak keby som mal obyčajné žiarovky. Ale je to o zvyku.

Kamo este zopar tvojich prispevkov a fakt ma na 100 % presvedcis a potom porovname. -_-:D

  • Autor

No ja ich už na aute nemám a bol som s Philipsami nastaviť v servise svetla tak asi do nich už nebudem vrtať a zrejme su volne...

Zaujimave ze si vymenil opat za 4300 k. PRECO???

No ja ich už na aute nemám a bol som s Philipsami nastaviť v servise svetla tak asi do nich už nebudem vrtať a zrejme su volne...
  • Autor

Prečo? Písal som vyššie že čoho majú oproti tým 4300 menej :) nie o moc ale majú a k tomu to namodralé svetlo moc nepomáha... :)

  • 3 týdny později...

Bodeť pánové, ne nadarmo se pro seriovou vyrobu zvolilo 4300K. Proste je to optimum.

  • 1 měsíc později...

Pekne pekne ozaj. svietia dobre. mozes byt spokojny

  • 3 týdny později...

Neviem ci niekto uz daval:

svetelny tok xenonov:

5000K cca 3200 lm co je cca 3x viac ako bezna halogenka

600K cca 2800 lm

8000K cca 2550 lm

10000K cca 2200 lm

12000 cca 2100 lm

Inak profor, co stoji nastavenie svetlometov v servise? Rozmyslamnad neorigo HID xenonami 4300-5000K na Roomstra. Je to jednoducha montaz? netreba nic robit s ovladacmi ci softwareovo upravovat?

  • Autor

Diky za upresnenie, akurat 3200lm majú 4300K, 5000K som ani nevidel ešte :)

Na časť otázky som Ti odpovedal v sekcii Elektrika, inak nič nemusiš nastavovať, roomster tak ako fabia ma mechanicky spinač takže nenastavuješ softwarovo nič.

Pokial si mal dobre nastavene svetla čo aj máš keď je auto nové, do servisu nemusíš :)

Inak mna to stalo asi 200Sk

Neviem ci niekto uz daval:

svetelny tok xenonov:

5000K cca 3200 lm co je cca 3x viac ako bezna halogenka

6000K cca 2800 lm

8000K cca 2550 lm

10000K cca 2200 lm

12000 cca 2100 lm

Inak profor, co stoji nastavenie svetlometov v servise? Rozmyslamnad neorigo HID xenonami 4300-5000K na Roomstra. Je to jednoducha montaz? netreba nic robit s ovladacmi ci softwareovo upravovat?

Diky profor za radu. Inak da sa to vymenit bez odmontovania svetla z karoserie? Alebo odporucas vybrat cely svetlomet a tak montovat. Potom ak ho dam nazad, ostane tak isto nastavene ako bolo pred tym? Alebo sa odporuca pred vymontovanim ho prestavit do nejakej "nulovej" polohy (napriklad ze vo vnutri nastavim na -.

Inak s tymi Kelvinami je to velmi zaujimave. medzi 3000 - 5000K je velmi minimalny rozdiel vo svetelnom toku. Preto som tam napisal cca 3200 lm. niekto udava tento tok aj pri 3000K.

Ja som uz videl predavat 5000K xenony.

Osobne rozmyslam bud 4300 alebo 5000K. Tam velky rozdiel asi nebude.

Upraveno od RomanKo

  • Autor

Bude zober 4300K

menil si už žiarovku? Skus to a uvidiš či je to ťažke, priznam sa odzadu som room svetlo nevidel

Priznam sa ze ani ja...teda kukal som nan ale len takym tym amaterskym pohladom. V navode na obsluhu to vyzera dost jednoduch, no v skutocnosti to bude asi viac nehostinne prostredie v tom motorovom priestore. :) Zajtra otvorim kapotu a skusim pozriet. Pozriem aj DP ci tam nebude nejaky help. Ziarovku som zatial nemenil ziadnu...ved mam auto len 4 mesiace...nestras. :)

  • 6 měsíců později...

nikdo?

Mám je od toho dodavatele a jsem spokojený,svítí to asi méně než 4300K,ale zase jsou výborně výrazné čáry a značky.

Už se ke standardním výbojkám 4300K nevrátím,byť světelný tok mají větší.

  • Autor

No vyzerajú podľa petice ako tie moje JDM ale myslím že to robí ten istý číňan takže sú to asi oni

  • 8 měsíců později...

Ahojte.

Potrebujem poradit.

Kupil som Xenon H1 do dialkovych svetlometov. (Octavia II)

Mam tam origo Xenon - tlmenne.

Musel sol tam kupit aj medzikus, lebo my blikali.

Ale nie som spokojny, neviem ci funguju dobre. Skusenost mam zatial takuto: ak zapinam dialkove, tak akoby svietili 2x silnejsie a pekna do modra, ale to je iba sekunda. Potom zoslabnu a zacnu zosilniet tak pekne do biela ale potom mam pocit akoby presly dozlta, alebo akoby zoslabli.

Su to japonské HID.

Origo Xenon mi toto nerobi.

Uz som ich chcel reklamovat. Prosim poradte my ako dalej. :help: :help: :help:

  • Autor

No.

Za prvé máš sadu na základe D2 a nie D1

To je normálny jav

Never tomu že sú to japonské hehe

Prečo čo je rozdiel medzi D1 a D2?

Dnes sa mi zdali že svietia dobre.

Mohlo to zapričiniť počasie že sa mi zdalo že su slabé?

Ak budem môcť, urobim zopár fotiek.

  • Autor

Neviem najsť tu stránku kde to bolo pekne popisane...

D2S sa nepoužíva na autách s bixenonmi, teda takými ktoré majú len šošovku a nie žiadne halogenové dialky, ako má napr staršie BMW3 alebo superb kde ked zablikáš ked nesvietia xenony blikáš len halogénmi.

Je to tým že tá výbojka, ako by osm to napísal, sa horšie kontroluje pretože nemá vn trafo na sebe ale v ballaste a ked napr zapneš xenon D2S a vypneš a hneď znova zapneš, mení farby. Tá výbojka potrebuje väčší čas na zotavenie ako D1 systém. Po horení totiž sú v priestore v plynnom skupenstve soli ortute a iných kovov ktoré pokial sa neochladia a neusadia následný vn výboj (cca 22kV) cez ne spôsobí to sfarbenie. Ak sú uložené na banke, výboj prebehne len v xenonovom plyne a ked sa vnútro ohreje, soli sa zmenia na plynne a horia tie potom.

Ak máš D1S, ktorá má VN štartér na sebe, je to tá kocka, tak tam ballast vie v akom stave tá výbojka je a vie upraviť výboj a prúd tak aby to horenie bolo skoro stále konštantné , preto je po zapálení a vypnutí a znovu zapálení farba svetla rovnaká.

Inak to sfarbenie som si všimol že u 6000K výbojiek čo som mal nebolo také, ale kto vie čo tí šikmáči do tej banky ešte dali :D

Je samo možné že v závislosti od počasia sa ti to zdá iné, chcelo by to proti stene skúšať :D

Ale, málo pravdepodobné že by ti kolísalo napätie na výstiupe meniča pre výbojku, to by ti nesvietila vôbec a menič by sa zastavil.

Ale, ten prvotný silnejší záblesk je práve to čo som popisoval, VN oblúk v xenone a v zápätí nejakú dobu trvá kým sa vnútro banky ohreje natolko že sa začnú odparovať tie soli kovov :D

Ďakujem za odpoved.

Ano robilo to počasie, lebo nadruhy deň už svietili fajn.

A chová sa to tak isto ako si to opisal.

Už sa neobávam. Len som chcel vedieť či som nekúpil hnoj.

:D

  • Autor

V podstate si ten hnoj kúpil ale to je normál :)

No som rád že som pomohol :palec2:

  • 1 měsíc později...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.