slant Vloženo 23. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2009 Ja som sa konecne odhodlal na tie tlaky, vlastne na diagnostiku ako taku. Dvaja typci nezavisle na sebe jednoznacne dosli k tomu, ze stracam tlak na 3 valci. To som len cca 11 000 km po vymene ventilov(sept/2008). Olej sa nestraca, teda mam znova podozrenie na ventil. Po dovolenke to dam spravit a predam, nemam na take auto uz nervy, nevydrzi ano prd. Jenoznacne najhorsie vozitko z tych ktore som doteraz mal, co sa tyka udrzby a servisnych nakladov je urcite najdrahsie a najnarocnejsie. Escort a Focus slapali ako hodinky, asi sa vratim k osvedcenej znacke alebo aspon prejdem na diesel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 23. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2009 Ses nam tady vyplakal a ted si to nechas vymenit na zaruku ne? Na material jsou dva roky, tak at typci makaj, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makov Vloženo 23. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2009 pridam aj ja svoju skusenost: Svokor ma uz dlhsiu dobu problemy s jeho Fabiou. asi pred pol rokom auto 10km od domu zhaslo a strasne a pri opatovnom nastartovany sa triaslo - islo na dva valce.nakoniec sa mi podarilo po niekolkych pokusoch ho nakopnut a islo OK. Pripisoval som to snimacu otacok, ktory som vymenil a bol pokoj. Min. tyzden sli z dovolenky a dosli na benzinku vypol motor a po natankovani nemohol nastartovat. Pod plnym plynom sa mu to podarilo. Auto islo 120 km/hod ale ak zastavil mal problem sa rozbehnut a motor nedrzal volnobeh.Stale musel drzat plyn. Ked som pocul teraz ten motor tak som sa cudoval ze presiel na tom este 600 km. striela to do vyfuku a nieco tam hrkoce a asi nad 3000 sa to utisi. Je to 1,2 12V. Mozu to byt tie ventili? Jazdil s tym dost na nizke otacky. Dnes asi budeme merat tlaky. Ake su normalne tlaky? Motor ma 56 km a 6 rokov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 23. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2009 Majo tu sú tie tlaky: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makov Vloženo 23. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2009 Takze tlaky OK vyzera to na tie preskocene rozvody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 (editace) tak musim premerat tlaky aj ja. mam cerstvych 99tis a zerie mi olej. olej meneny pred 5tis km. nepamatam si ci som mal uplne po vrchnu rysku. ale iste je ze po 5 tis km som dolial presne liter a mam uplne po vrchnu rysku co sa mi zda dost. tipujem ventily alebo piestne kruzky. ubytok vykonu ani zvysenu dymivost nepocitujem, motor je cisty olej nikde nevidim. rovnako nie je voda v oleji ani olej vo vode. napada niekoho este ina mozna pricina? Vag je bez zavad. este som pri preliezani tem narazil na informaciu ze niekedy sa "odporuca" /rozumej pokazi/ cela hlava a vraj skodovka postupuje individalne a meni aj mimo zaruky. vie o tom niekto nieco viac? Editováno: 9. Říjen 2009, autor: cartmanko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 9. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2009 Ked nemaš ubytok vykonu tak nemaš podpaleny ventil. Tak čo uvadzať ako reklamaciu. Možna len stačia gufera na ventili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 10. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2009 no ved neviem ci mam davat dolu hlavu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 10. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2009 Daj si zmerať kompresiu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 10. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2009 U 1,2-ky ked netesnia kružky tak vynechava zapalovanie na volnobehu. A musel by uvariť ten motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 10. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2009 tak a co vas napada na ten unik oleja? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 10. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2009 Pre klud odmeraj komresiu a pozrel by som sviečky lebo ked velmi bere olej tak to vidieť aj na sviečke poškodeneho valca. Ale ked liter na 5000 tis. tak asi to nebude viditelne na sviečkach. Podla mňa gufera ked nemaš žiadny iny unik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 10. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2009 tak musim premerat tlaky aj ja. mam cerstvych 99tis a zerie mi olej. olej meneny pred 5tis km.nepamatam si ci som mal uplne po vrchnu rysku. ale iste je ze po 5 tis km som dolial presne liter a mam uplne po vrchnu rysku co sa mi zda dost. tipujem ventily alebo piestne kruzky. ubytok vykonu ani zvysenu dymivost nepocitujem, motor je cisty olej nikde nevidim. rovnako nie je voda v oleji ani olej vo vode. napada niekoho este ina mozna pricina? Vag je bez zavad. este som pri preliezani tem narazil na informaciu ze niekedy sa "odporuca" /rozumej pokazi/ cela hlava a vraj skodovka postupuje individalne a meni aj mimo zaruky. vie o tom niekto nieco viac? no, neviem ci ich menili v suvislosti so stracanim oleja, ja som sa docital ze hlavy menili koli znicenym a netesniacim sedlam ventilov. mimochodom, toto presne je teraz moj pripad, tentoraz tie rocne ventily boli ok, len sedla boli nafigu. chlapik v servise to vybrusil, neviem ako dlho to vydrzi. uz davno nemam narok na zaruku, novu hlavu sa mi zohanat nechcelo, mal som sice na ruke pouzitu, lenze ktovie ako by vyzerala po 5tisic km. olej sa ti moze stracat aj stekanim po telese ventila do spalovacieho priestoru , vraj su tam nejake gumove kruzky alebo tesnenia co obcas odchadzaju. Mne ked sa stracal olej, davali mi nove gufero klukovky, nove piestne kruzky, aj tie tesnenia driekov ventilov.potom uz bol olej ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Mám podobnou zkušenost. Po výměně a najetí cca 8 tis. dolito asi litr oleje a unik neznatelný a chladicí kapalina taky ok. Po dilití již vpoho. Přikláním se k teorii, že olej zmizel důsledkem vysokých otáčem. Během těch 8 tis. jsem hodně jezdil dálnice na max. Tak se mohl třeba olej dostat odvětráváním víka do sání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 To by sa ti asi prejavilo na škrt. klapke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
multipas Vloženo 12. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2009 mam podobny problem, po oprave hlavy dolievam tak 1l na 3-4tis. km, co je nehorazne, a uz mi to odprasilo aj katalyzator. olej steka po sedlach ventilov do valcov, udajne skoda vyrukovala z niecim ako opravny balik co by mal obsahovat hlavu a katalyzator, uz som sa popytal aj v skoda serivice ale na slovensku udajne neplati to co v cechach a tak neviem to potvrdit. pisal som aj do skodovky ale zatial mi neodpisali. malo by to stat okolo 10tis.k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pany Vloženo 14. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 (editace) Já se také hlásím do klubu rok výroby 2004 najeto 50 000 km a tlaky: 1 válec 10,5 2 válec 10,0 3 válec 9,5 motor před smrtí Editováno: 24. Říjen 2009, autor: Pany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 14. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 to bych neřekl že je tak hrozné ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pany Vloženo 14. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 už to řeší servis s Boleslaví,novej motor má 15 a vejš a minimum 11,zatim to jezdí,ale už to není to co bylo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 14. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 tak to moje už taky není co bejvávalo, ale co bych taky chtěl po skoro 180000km že , ale docela by mě to zajímalo kolik mám tlaky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 17. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2009 Ked som si dal merat tlaky tak som mal: 1: 14,5 2: 14,7 3: 14,5 40kW HTP a 55 000km.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 18. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2009 to bych neřekl že je tak hrozné ne? Hrozné to je, na 50tkm Když už zanedbáme nízkou kompresi, tak je dost blbý ten rozdíl, kor u klepavýho tříválce... Já u Delty 1.6, která dostávala snad celý svůj život kotel, mám po 210tkm 10-10,5 a řek bych, že ten nejhorší válec za studena je znát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 18. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2009 A ako to poznas za studena? Ide auto na 3 valce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 18. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2009 Nastartuju, motor jde hezky ale u jednoho válce (možná válců) to houpne a motor skoro chcípne, tak asi aby se to eliminovalo, tak motor hned jak se znova zvedne zvýší otáčky asi na 2000, kde už přede jak hodinky. Felda to v chladném počasí za studena dělala taky, ale tam s tím řj nedělala nic a dokaď se to trochu neohřálo, tak to třeba půl minutky houpalo. Vyřešil to až čip, kde bych řekl, že byly vyšší otáčky. Možná to projev rozdílný komprese u válců není, ale nic jiného mě nenapadá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 22. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2009 A ako to poznas za studena? Ide auto na 3 valce? Ja som mal kompresiu 14,12 a treti cca8. Mne sa to prejavovalo nizkym vykonom a rozkmitavanim motora na silentblokoch pri volnobeznych otackach. Tym ze nespalene palivo unikalo netesnostou ventila resp.sedla uz pocas stlacania do vyfuku, lambda indikovala bohatu zmes - to sa dalo vycitat v zavadach, svietila kontrolka motora. Elektronika potom este viac ochudobnila zmes, otacky sa znizili a rozkmitanie motora bolo este vyraznejsie. Ohriaty mal cosi malo cez 600 ot/min. Tymi vibraciami a sklbanim trpi asi vsetko v motorovom priestore, hadice, kable, tesnenia, ... mne poddalo tesnenie hrdla skrtiacej klapky, prasklo vyfukove potrubie, asi mam poskodeny aj kabel alebo konektor teplomera vody. Teraz sa prave snazim najst schemu, chcem to nejako premerat. Podla priznakov vyzera byt prelomeny, cidlo mam nove, vymena nepomohla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.