Ben Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 Hmm, tak to je skutešně ten originální kryt. Měl jsem ho na starém autě. Tento kryt neměl žádné tlumící učinky. Jedinou výhodou tak zůstává, a platí pro ten kryt co jsem popisoval výše, rychlejší zahřatí motoru a tím i menší průměrná spotřeba. Jezdím do práce 20km a PP mi hlásí pokles asi 0,4 l/100. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malin Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 Dnes som nahodou v ETKE narazil na dalsie kryty 6Q0 018 906 N - pre benzin 6Q0 018 906 Q - nafta (moznost dokupit hlukovu izolaciu - 6Q0 018 997 A) kompatibilne s FI, FII, R Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foromen Vloženo 27. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2008 Tak jsem se ptal u nás na ten kryt. Cena je 750,- kč + šroubky do nosníku. A technik mi říkal, že to mají pro TDI. Pro benzin je prý pouze ten, co tam máme. Asi v tom mají taky bordel . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ben Vloženo 27. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2008 To mi tvrdili taky. Oni to prostě v systému nemají, nebo mají uloženo tak, že to nemůžou najít... . Kryt na diesel není moc vhodný, protože jsou tam vzduchem vyplněné kvádříky a při vyříznutí se bojím o jeho pevnost. Zkoušel jsem ho a musel vrátit, bohužel. Pak jsem objednal ten kryt co popisuju i s odkazem. Z dodavatelem jsem spokojený. Přišlo to zhruba do 14 dnů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
achi Vloženo 11. Květen 2009 Sdílet Vloženo 11. Květen 2009 Tak jsem to také zkusil namontovat, v Autofóru měli kryt na Fabii I - 6Q0 018 906 P za 430,-, tak jsem neváhal, koupil a namontoval. Je z celkem silného plastu (cca 4mm, to už vydrží nějakou tu ránu), se skelným vláknem a otvory pro šrouby pro uchycení na příčku mají zalisované kovové vložky. I když mám R 1,4, tak se nemuselo nic upravovat ani vyřezávat, je tam mezera jak pod předkatalyzátorem, tak pod výfukovým potrubím, po jízdě cca 50 km to tam nebylo ani ohřáté, tak doufám že to bude ok:-). Subjektivní dojem je, že se trochu snížila hlučnost, ale bez záruky, tady unguje úspěšně autosugesce:-) Ale na jakou motorizace je přesně ta varianta P, to jsem nezjišťoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Vlach Vloženo 28. Září 2009 Sdílet Vloženo 28. Září 2009 Zdravím, tenhle kryt jsem kupoval na MPI 1,4, čínské výroby za 250 korun a službu plnil dokonale. Stalo se mi ale jednou v zimě, když bylo hodně sněhu a ještě to byl sníh co přes den natál a k večeru na povrchu namrznul, že jsem při najíždění do neodhrabeného parkoviště "sáňkoval" po krytu a přední kola měl ve vzduchu :-D. Celá plocha toho krytu a plastových částí kolem držela auto na sněhu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 8. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2009 (editace) který je ten správný kryt který se má objednat ? Dnes jsem se byl podívat na 6Q0825237T (nahrazeno R) a ten je ten malý co tam mám kryt 6Q0018906N se zřejmě nevyrábí nenašli ho v systému Tak nevím který teda ? Editováno: 8. Prosinec 2009, autor: KoNG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ret33 Vloženo 8. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2009 6Q0 825 237 T je ten správný. R je asi ten malý. Kupoval jsem ho nedávno a je to ten velký. Byl to trochu boj, nejdřív mi přinesli ten malej. Ten správnej je asi z FI ale na R pasuje přesně. Ve slavný etce ho u R/FII vůbec nenajdou. U 1.4 by se měl vyříznout kus kolem katalyzátoru. Jak u 1.2 nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malin Vloženo 9. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2009 6Q0 825 237 T mám aj ja, je to ten veľký pre FI, ale pasuje aj pre FII/R. Pre 1.2 ten kúsok netreba vyrezávať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ddrmodes Vloženo 9. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2009 (editace) Ja mám FII 1,4 TDI 59kW elegance a pri výmene mot. oleja sa musel odšrubovať celý dolný kryt (aby vytiekol olej). Ja som si tam žiaden kryt neobjednával a predsa ho tam mám. Editováno: 9. Prosinec 2009, autor: ddrmodes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 9. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2009 6Q0 825 237 T byl nahrazen R a jedná se o malý T již objednat nelze . Nějaký jiný návrhy ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malin Vloženo 9. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2009 To sa mi nejak nezdá, že by ho úplne vyradili. Minimálne pre paket pre zlé cesty sa to podľa mňa vyrába. Skús ich v servise ponaťahovať nech to poriadne pohľadajú v ETKE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladas123 Vloženo 10. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2009 (editace) Kryt do paketu pro špatné cesty je prý plechový. Pokud sháníte plastový kryt jedná se o něco jiného. Správné označení krytu je 6Q0825237AB - tlumení protihlukové. Cena origo dílu v servisu je 684,60 + DPH, + 4ks šroub krytu mot. oct 8,60 + montáž. Celková cena 1.006,- Kč. Namontováno včera, čas cca 25 min. Podle techniků žádný problém. Mám F2, 1,2/51kw, benzín - Ambiente.. Spodní strana krytu je hladká a strana pod motorem má na povrchu různě velké duté kostky zřejmě pro tlumení. Editováno: 10. Prosinec 2009, autor: Blacky Pravidla rikaji - necituj posledni prispevek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 10. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2009 6Q0825237AB ten jsem taky viděl a pasovat by měl akorát to je na diesla což mi nevadí aspon to bude více tlumit tak vezmu ten a bude vyřešeno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z-e-v-l Vloženo 11. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2009 Zdravím, tak po přečtení diskuze jsem se začal zajímat, že bych dal na auto taky kryt pod motor. V etce jsem našel toto, tak třeba to někomu pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hrnek Vloženo 14. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2009 Já mám dojem,že všechny Fabie s motore TDi mají spodní kryt v základní výbavě. Jaký kryt motru mám použít na HTP. Čínský za 254 Kč, nebo zřejmně je ze skelnými vlákny za cca 1100 Kč. Dnes nám v Hradci v originál dílech nabízel kryt dokonce za 5000 Kč. A nebo nalepit gumu mezi kapotu jak tu někdo uváděl. Tvrdí, že po nalepení gumy má motor čistý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malin Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 Ta guma hneď pod kapotou bráni iba znečisťovaniu zhora. Proti špine zo spodu stačí snáď aj ten čínsky, ale akú má (ne)kvalitu netuším Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hrnek Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 Malin děkuji za informaci asi ten číňan to nebude. Dnes jsem byl u nás v servisu kde mně ukázali spodní kryt z Romu. Zřejmně to je ten kryt který si nechal namontovat Ladas.Cena krytu včetně DPH 830 Kč. Kryt je upevněn na každé straně třemi šrouby. Na konci jsou další tři díry pro upevnění. Jsou na naprvnici HTP 1,2 51 kW otvory pro matky a nebo se musejí vyvrtat. To bych nerad dělal. Mam to asi měsíc staré. Porušení záručních podmínek. V servisu tvrdí že tam díry nejsou. Co to bude dělat když kryt bude upevněn jen šesti šrouby.Prosím Bena, Malin a Ladase 123 mužou-li poradit. Jo a ten kryt má zevnitř kostčky. Děkuji. Jsem tu nový asi 14dnů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malin Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 Pozri sa na predchádzajúcu stranu, mám tam odfotený ten kryt. Ako píšeš potrebuješ 9 šróbov. Na nápravnici sú diery, ale do nich treba dať pružné matice (N 103 271 02) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hrnek Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 Malin děkuji ti. Fotky jsem prohlížel už před tím. Ale tu naprvnici tam není vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hrnek Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 Malin Omlouvám se špatně jsem četl odpověď.Jasně jedná se o obrázek krytu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malin Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 Pozrel som ešte zvyšné fotky, čo mám z tej "akcie", ale nikde nie je tie diery poriadne vidno. Jedná sa o obdĺžnikové otvory kam treba nasunúť tie pružné matice. Chvíľu som bez problémov jazdil aj bez tých troch šróbov, ale potom som to dorobil nech to tam drží poriadne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hrnek Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 Malin díky. Jde o F II HTP 51 kW jak v Tvé tak i v mém případě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malin Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 Ja mám 1.4 16V ale to je jedno, nápravy sú rovnaké aj spôsob uchytenia. Jediný rozdiel je v tom, že pre 1.4 treba vyrezať dieru kvôli katalyzátoru. Na HTP netreba s tým krytom nič len ho prišrobovať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladas123 Vloženo 16. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2009 Nevím jestli jsou otvory již z výroby nebo dělané dodatečně. Ten čínský kryt jsem nekoupil z obavy aby se teplem neroztekl, nebo dokonce nechytil. Kvalita výrobků z Číny není na špici. Navíc mám auto ještě v záruce tak jsem šel do origo včetně montáže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.