Přejít na obsah

Přídavná ochrana pohonné jednotky (vysvětlení)


petajs

Doporučené příspěvky

Hmm, tak to je skutešně ten originální kryt. Měl jsem ho na starém autě. Tento kryt neměl žádné tlumící učinky. Jedinou výhodou tak zůstává, a platí pro ten kryt co jsem popisoval výše, rychlejší zahřatí motoru a tím i menší průměrná spotřeba. Jezdím do práce 20km a PP mi hlásí pokles asi 0,4 l/100.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mi tvrdili taky. Oni to prostě v systému nemají, nebo mají uloženo tak, že to nemůžou najít... :).

Kryt na diesel není moc vhodný, protože jsou tam vzduchem vyplněné kvádříky a při vyříznutí se bojím o jeho pevnost.

Zkoušel jsem ho a musel vrátit, bohužel. Pak jsem objednal ten kryt co popisuju i s odkazem. Z dodavatelem jsem spokojený. Přišlo to zhruba do 14 dnů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Tak jsem to také zkusil namontovat, v Autofóru měli kryt na Fabii I - 6Q0 018 906 P za 430,-, tak jsem neváhal, koupil a namontoval. Je z celkem silného plastu (cca 4mm, to už vydrží nějakou tu ránu), se skelným vláknem a otvory pro šrouby pro uchycení na příčku mají zalisované kovové vložky. I když mám R 1,4, tak se nemuselo nic upravovat ani vyřezávat, je tam mezera jak pod předkatalyzátorem, tak pod výfukovým potrubím, po jízdě cca 50 km to tam nebylo ani ohřáté, tak doufám že to bude ok:-). Subjektivní dojem je, že se trochu snížila hlučnost, ale bez záruky, tady unguje úspěšně autosugesce:-) Ale na jakou motorizace je přesně ta varianta P, to jsem nezjišťoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zdravím, tenhle kryt jsem kupoval na MPI 1,4, čínské výroby za 250 korun a službu plnil dokonale. Stalo se mi ale jednou v zimě, když bylo hodně sněhu a ještě to byl sníh co přes den natál a k večeru na povrchu namrznul, že jsem při najíždění do neodhrabeného parkoviště "sáňkoval" po krytu a přední kola měl ve vzduchu :-D. Celá plocha toho krytu a plastových částí kolem držela auto na sněhu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

který je ten správný kryt který se má objednat ?

Dnes jsem se byl podívat na 6Q0825237T (nahrazeno R) a ten je ten malý co tam mám

kryt 6Q0018906N se zřejmě nevyrábí nenašli ho v systému

Tak nevím který teda ?

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

6Q0 825 237 T je ten správný. R je asi ten malý. Kupoval jsem ho nedávno a je to ten velký. Byl to trochu boj, nejdřív mi přinesli ten malej. Ten správnej je asi z FI ale na R pasuje přesně. Ve slavný etce ho u R/FII vůbec nenajdou. U 1.4 by se měl vyříznout kus kolem katalyzátoru. Jak u 1.2 nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kryt do paketu pro špatné cesty je prý plechový.

Pokud sháníte plastový kryt jedná se o něco jiného.

Správné označení krytu je 6Q0825237AB - tlumení protihlukové. Cena origo dílu v servisu je 684,60 + DPH, + 4ks šroub krytu mot. oct 8,60 + montáž. Celková cena 1.006,- Kč. Namontováno včera, čas cca 25 min. Podle techniků žádný problém. Mám F2, 1,2/51kw, benzín - Ambiente.. Spodní strana krytu je hladká a strana pod motorem má na povrchu různě velké duté kostky zřejmě pro tlumení.

Editováno: , autor: Blacky
Pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám dojem,že všechny Fabie s motore TDi mají spodní kryt v základní výbavě. Jaký kryt motru mám použít na HTP. Čínský za 254 Kč, nebo zřejmně je ze skelnými vlákny za cca 1100 Kč. Dnes nám v Hradci v originál dílech nabízel kryt dokonce za 5000 Kč. A nebo nalepit gumu mezi kapotu jak tu někdo uváděl. Tvrdí, že po nalepení gumy má motor čistý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Malin děkuji za informaci asi ten číňan to nebude. Dnes jsem byl u nás v servisu kde mně ukázali spodní kryt z Romu. Zřejmně to je ten kryt který si nechal namontovat Ladas.Cena krytu včetně DPH 830 Kč. Kryt je upevněn na každé straně třemi šrouby. Na konci jsou další tři díry pro upevnění. Jsou na naprvnici HTP 1,2 51 kW otvory pro matky a nebo se musejí vyvrtat. To bych nerad dělal. Mam to asi měsíc staré. Porušení záručních podmínek. V servisu tvrdí že tam díry nejsou. Co to bude dělat když kryt bude upevněn jen šesti šrouby.Prosím Bena, Malin a Ladase 123 mužou-li poradit. Jo a ten kryt má zevnitř kostčky. Děkuji. Jsem tu nový asi 14dnů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozrel som ešte zvyšné fotky, čo mám z tej "akcie", ale nikde nie je tie diery poriadne vidno. Jedná sa o obdĺžnikové otvory kam treba nasunúť tie pružné matice.

Chvíľu som bez problémov jazdil aj bez tých troch šróbov, ale potom som to dorobil nech to tam drží poriadne :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...