Přejít na obsah

Bliká kontrolka žhavení


tomiee

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Cau chlapy :-) kamos ma Seata Leona 2001 1.9 TDi 66kW, koupil si na nej novy zadni LED lampy a jen co to pripojil a otocil klickem tak mu zacla blikat kontrolka zhaveni a jakoby asi na 30% prosvitat vsechny tri brzd. svetla, kdyz tam vratil ty orig. tak to zmizelo a fungovalo jak by melo, tim se vyloucil vadny spinac brzd. svetel a ukostreni. Jinej znamej rikal neco o tom, ze ty LED nemaj takovej odber proudu jako ty normalni zarovky, a ze to pak dela bordel, na vagu to psalo ze je vadny brzd. spinac nesmyslny singnal nebo tak nejak, poradte jestli to jde nejak udelat aby tam ty LED svetla molhl mit porad, treba nejakej odpor nebo tak nejak, nebo jestli nastavit na VAGu ... Dikes za odpovedi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

presne tak treba to dat na diagnostiku a tu som copol mozne priciny... blikania

Jak už se tu párkrát psalo - blikající kontrolka žhavení může značit víc věcí. V mém případě vadný spínač brzd, ale třeba taky jenom prasklou žárovku v brzdovém světle.... Tady jsem ti to našel:

1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru

2) ventil počátku vstřiku N108

3) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku)

4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku)

5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru)

6) snímač polohy šoupátka čerpadla G149

7) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

zdravim vas pani... mam taktiez problem s kontrolkou zhavenia... stale blika a ktomu aj kontrolka motora svieti... vsetky svetla mi svieta...blika to stale hned po nastartovani a az kym nevipnem motor.... ale stalo sa mi vcera ze to prestalo svietit ked som prisiel na rezervu... ked som dotankoval do pol nadrze zacalo to zase svietit... nestretol sa niekto s tymto pripadom.. je to 1.9 tdi.. rok 2004... a auto jazdi bez problemu..dik

Editováno: , autor: lisiak181
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to určitě spínač brzdových světel, kdysi mi to dělalo na oktávce a loni mi to udělal superb v chorvatsku.Jo a psalo to taky ty nesmysly, jako motor do dílny.

V obou případech stačilo vyměnit spínač brzdových světel nad brzdovým pedálem.

Editováno: , autor: tuareg1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dnes som bol na diagnostike u kamosa a vyhodilo to kod PO234 a PO251 ...kamaratka to hodila do kompu a na anglicke forum.. kazdy tam pisal ze sa to stava po vymene diessel filtra a snimac nacita vzduch a hadze tam chybu motora a je to taktiez aj na kontrolku zhavenia prepojene... taktiez sa to stava ked je v nadrzi voda alebo spina.... NETREBA JAZDIT NA ''DORAZ" na rezervu... nalial som diessel cistiacu zmes ,dotankoval SHELL pawer dieesel(asi naj diessel na svete) a vymazal chybu a zhasli kontrolky a sodovecka moja zlata je OK....:) a ma fajnovejsi tah...:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

tak ja som s toho blazon... hodnu chvylu mi to nesvietilo... ale dnes ked som parkoval na vyvisenom chodniku(vyhradenom na parkovanie) tak som mal jednu stranu auta naklonenu a po nastartovani sa to zasa rozblikalo a po dalsom nastartovani to zasa zhaslo... neviete co by to mohlo byt? diagnostika mi zasa nic neukazala.. dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

všchno je v naprostem pořadku tedka sem se šel radej projistotu kouknout opet připojil na vag smazal zavadu a pak sem nastartoval a zase po cca 5min, začala blikat. :( nemuže to bejt snímač zdvihu jehly i když to nehlasi jako zavadu? da se sehnat samostatne nebo jen se vsřikem dik

Editováno: , autor: ladabrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdyz koupis spinac nesmis si snim hrat vruce - takzvane jeho odjisteni se kona az teprve kdyz snim otacis tam kde ho osazujes - kdyz snim otacis pri nasazovani, povoluje se na nem pojistna pulka, ktera aktivuje vnitrni spinac.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

presne tak treba to dat na diagnostiku a tu som copol mozne priciny... blikania

Jak už se tu párkrát psalo - blikající kontrolka žhavení může značit víc věcí. V mém případě vadný spínač brzd, ale třeba taky jenom prasklou žárovku v brzdovém světle.... Tady jsem ti to našel:

1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru

2) ventil počátku vstřiku N108

3) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku)

4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku)

5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru)

6) snímač polohy šoupátka čerpadla G149

7) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm)

Mně taky začala včera asi po 20km jízdy blikat kontrolka žhavení a jednu chvíli to potom spadlo do nouzovýho režimu (nereagovalo to na plynovej pedál a na volnoběh to mělo cca 1200 otáček), tak by to odpovídalo asi tomu bodu 7? Předpokládám, že kdyby to byly ty brzdový světla, tak by to nepadlo do tý nouze.. Po vypnutí a znovu nastartování to bylo ok, ale kontrolka žhavení se po pár kilometrech znovu rozblikala. Dnes ráno po cestě do práce (22km) to bylo bez problémů a bez blikající kontrolky.

EDIT:

Jo a je to OII, 1,9 Tdi, 77kW.

Na diagnostice to vyplivlo chyby P161B a P161D (to jsem někde vyčetl, že to jsou žhaviče ma 2. a 4. válci..?) a P1698. K té jsem se nedokázal nikde prokousat. Můžete někdo poradit, co to je?

Editováno: , autor: rum
Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne tak treba to dat na diagnostiku a tu som copol mozne priciny... blikania

Jak už se tu párkrát psalo - blikající kontrolka žhavení může značit víc věcí. V mém případě vadný spínač brzd, ale třeba taky jenom prasklou žárovku v brzdovém světle.... Tady jsem ti to našel:

1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru

2) ventil počátku vstřiku N108

3) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku)

4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku)

5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru)

6) snímač polohy šoupátka čerpadla G149

7) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm)

Mám dotaz stále bliká kontrolka žhavení a připojím na VAG a píše mi to: "Nastavení množství N146" Vše bylo vyzkoušeno ( výměna snímače, čerpadlo a nevím co ještě a jednou bliká a podruhé ne,nevíte někdo co s tím? Už si nevíme rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...