Červen 2, 200817 r No bratranek ma tento motor jako sluzebni a opravdu nema problem se dostat na dalnici na spotrebu kolem 6-ti litru, takze jsem vzal telefon a zavolal do Skoda auto a zeptal se co a jak. Byly mi receny tyto dva duvody: 1) Jezdim jak dobytek a neumim s tim motorem zatim jezdit slusne (coz si nemyslim protoze zkousim i styl jizdy ktery moc s jizdou nema nic spolecneho ) 2) Mam se stavit v servisu Skoda a nechat auto projekt technikem s pocitacem, ktery odecte hodnoty od vahy vzduchu a zjisti zda-li nahodou vaha nelze a neudava spatne hodnoty...to totiz pry velice ovlivnuje smes paliva. Jeste se me borec ptal zdali kdyz je motor studeny a ja mam konstantne seslapnuty plyn, zda-li auto jako necukne(toto jsem opravdu spozoroval dnes rano) => opravdu s nejvetsi pravdepodobnosti je vaha vadna. Tak uvidim ve stredu jdu na promereni tak dam vedet jak to dopadlo a zda-li mi technik rekne ze jsem prase a nebo ze ne
Červen 2, 200817 r stejně tomu tady moc nerozumím, si koupíte "silný" benzínový auto a chcete spotřebu jak kdyby to byl nafťák! to imo blbost! já když jedu s 4x4 FSI po dálnici předpisových 130 km/h, tak mi to leze k 9 litrům... nevěřím tomu, že ta 1.8 TSI bude jezdit dálnici pod šest... to je kravina! na okresce bych tomu i věřil, tam i já dokážu jet kolem 6 - 7 ... bavíme-li se teda o rovné, kvalitní silnici a při plynulem provozu...
Červen 2, 200817 r Tady vubec nejde o to jestli chceme nebo nechceme, ten motor to umi, ale musi si po urcitych km sednout a hlavne ma mensi chybicku a to v podobe vahy vzduchu....s tim motorem se da jezdit dost svizne i s peknou spotrebou a FSI je oproti TSI trosicku o necem jinem. Plus mas jeste tezsi auto o Haldex spojku, coz take neco k te spotrebe prida.
Červen 2, 200817 r chceš mi jako tvrdit, že budeš jezdit na dálnici s 1.8 TSI při 130 - 140 km/h pod 6 litrů nad sto? jestli jo, tak si blázen! :D Upraveno Červen 2, 200817 r od vorlajz
Červen 2, 200817 r Pri dodrzovani 130-ti na tachometru si bere 6-6,5. Pri 90-100km/h na 6-ku uplne bez problemu pod 6l/100km. Samozrejme ne pri pridavani do kopce, to musi byt kazdemu jasne. Mel jsem tento motor pujceny na jeden den nez mi dosla moje krasavice a jel jsem trasu Ostrava - Praha - Pardubice - Brno s prumernou spotrebou 7.1l/100km, ale prosim berte v potaz ze jsem rozhodne nejel moc predpisove , protoze jsem tento motor zkousel poprvne tak jsem si s nim uzival Ale byl uz patricne zajety mel asi 35tkm.
Červen 2, 200817 r Ono záleží taky jaká dálnice, já o dovolené dojel od nás z Vysočiny do Olomouce za 6,9 l/100 km a zpátky to bylo 8,5 l/100 km.
Červen 2, 200817 r tento motor som si nevyberal preto, aby som chodil po dialnici 140 ... alebo 150 alebo 160kmh ... to som mohol jazdit aj s 1.6MPI ... ale hlavne ma stvalo, ze ked idem po okreskach a dedinach, ktore su plne brzdicov na skode 120 a favorite, ktori sa nikam neponahlaju, ale motkaju sa po dedine 40kmh a mimo dediny 70kmh ... a ked som mal 1.6ku tak som musel za nimi trpiet a cakat na dlhu rovinku a vhodnu prilezitost k predbehnutiu ... s 1.8TSI cakat nemusim a predbehnem, ked chcem ... ale to neznamena, ze potrebujem jazdit ako hovado ... uplne mi staci cez dedinu 65kmh a mimo dediny 95kmh ... ale nie sa motkat 70kmh !!!! Upraveno Červen 2, 200817 r od pepko2
Červen 2, 200817 r tento motor som si nevyberal preto, aby som chodil po dialnici 140 ... alebo 150 alebo 160kmh ... to som mohol jazdit aj s 1.6MPI ...ale hlavne ma stvalo, ze ked idem po okreskach a dedinach, ktore su plne brzdicov na skode 120 a favorite, ktori sa nikam neponahlaju, ale motkaju sa po dedine 40kmh a mimo dediny 70kmh ... a ked som mal 1.6ku tak som musel za nimi trpiet a cakat na dlhu rovinku a vhodnu prilezitost k predbehnutiu ... s 1.8TSI cakat nemusim a predbehnem, ked chcem ... ale to neznamena, ze potrebujem jazdit ako hovado ... uplne mi staci cez dedinu 65kmh a mimo dediny 95kmh ... ale nie sa motkat 70kmh !!!! U nas musis pres dedinu 55 Ale jinak pravda take ten vykon, po par prvnich dnech, pouzivam jen v situacich kde je to nutne
Červen 3, 200817 r jestli jezdí 1.8 TSI na dálnici při 130 - 140 za 6,5 litru na sto, tak nechápu, proč ještě někdo koupí 2.0 TDI...
Červen 3, 200817 r jestli jezdí 1.8 TSI na dálnici při 130 - 140 za 6,5 litru na sto, tak nechápu, proč ještě někdo koupí 2.0 TDI... Tak to sme dva lol Problem je ze s timto motorem se zase nedostanes na tak peknou spotrebu ve meste jako s 2TDi
Červen 3, 200817 r Na pohodlné předjetí Š120 či Favorita ti musí stačit i HTP natož jednašestka... TSÍčko využiješ až když budeš chtít předjet 1,9 či 2.0 TDI, nebo právě ty 1.6...
Červen 3, 200817 r Mariosku, prosím tě, co to zase žvaníš? on nemá na mysli závodění, ale rychlé předjetí... a to ti skutečně 1.2 HTP neumožní, tak jako 1.8 TSI... ještě vysvětlím pojem rychlé předjetí... to znamená rychle vyrazit, předjet a rychle se zařadit! a když to bude v kopci atd. atd. ok?
Červen 3, 200817 r ještě vysvětlím pojem rychlé předjetí... to znamená rychle vyrazit, předjet a rychle se zařadit! a když to bude v kopci atd. atd. ok? JJ, rychlé předjetí si představuji také tak.Jinak dle mého názoru na silnici I/II třídy není problém Š120 či Favorit-za nimi se dá jet mnohdy celkem v pohodě, mnohem horší je tandem pomalá Avia a v závěsu za ní kamion s dlouhým návěsem-předjet tuto sestavu je mnohdy opravdu problém a to i pro 1.8TSI.
Červen 3, 200817 r přesně tak... víceméně, možnost rychlého a bezpečného předjetí je jedna z výhod silných vozů, dále pak to, že i v plném naložení to pořád "jede" ... jinak v běžném provozu je samozřejmě rozdíl mezi 1.2 a 2.0 minimální...
Červen 3, 200817 r super ze sme si to tak krasne vysvetlili ... inak tandem avia+kamion je fakt hnusna kombinacia :-)))) ja teda neviem ako to robite, ale ja by som nedokazal ist 130-140kmh za 6.5L ... u mna je to tak 7.5L ... aby som mal 6.5L musim ist tak 110kmh ... ale uplne najlepsie je ist tak 90kmh na 6tke a to sa potom spotreba blizi k 6L ...
Červen 3, 200817 r já mám teda 2.0 FSI v kombinaci s 4x4 a když jedu na tempomat po rovince kolem těch 85 km/h... tak mě to žere kolem 6,5 l a kolem stovky za 7,5 l... ale na dálnici, tam to teda "teče"!
Červen 3, 200817 r Tempomat sam o sobe je pohodlny, ale ne zrovna moc sporivi...je tady o tom take dosti rozsahla diskuze co se tyce ekonomicke spotreby a tempomatu Kazdopadne kdyz na to na dalnici slapu tak to samozrejme tece, ovsem zase ten pocit toho zrychleni Upraveno Červen 3, 200817 r od vorlajz netřeba citovat předchozí příspěvek! ;)
Červen 3, 200817 r hele, jako řešit, jestli mi to jede s tempomatem nebo bez kvůli 2 dcl na sto, to bych pak musel řešit, zda si dojedu do hospody pro pivo nebo ne apod... a to mi pak řekni, co bych z toho života měl, žejo?
Červen 3, 200817 r Mariosku, prosím tě, co to zase žvaníš? on nemá na mysli závodění, ale rychlé předjetí... a to ti skutečně 1.2 HTP neumožní, tak jako 1.8 TSI... ještě vysvětlím pojem rychlé předjetí... to znamená rychle vyrazit, předjet a rychle se zařadit! a když to bude v kopci atd. atd. ok? vorlajz nesrrrr.... by ses divil jak mě stačí na rychlé předjetí fáva htpéčko.....
Červen 3, 200817 r ale taky s tím předjedeš to je jasný ne? ale víš jak ne? prostě to nemá takovej "vodpich"... ale jestli to máš chipnutý, tak to je jina! jinak já s HTP jezdil docela dost a nemůžu si na ten motůrek stěžovat!
Červen 3, 200817 r no ale spotreba tempomatu sa zase skor prejavuje pri nerovnomernej jazde ... pokial testujeme v plynulej premavke, rovinky, ziadne kopce, tak je to tak nastejno ... akoze 2.0FSI nie je bohvieco motor, moc pozitivne recenzie som o nom necital (v kratkosti - ani vykon ani usporna spotreba), bohuzial kedysi nebolo moc ine na vyber ... a navyse to tvoje 4x4 nema nahodou vyssiu vysku podvozku a nie je celkovo tazsie ? ... takze si myslim, klasicka oktavka liftback s 1.8TSI, na 15" gumach musi byt v kazdom smere o desatinku uspornejsia ....
Červen 3, 200817 r vorlajz nesrrrr.... by ses divil jak mě stačí na rychlé předjetí fáva htpéčko..... takych ako ty mam teda strasne rad, ked sa snazia predbehnut aviu a iba to zbytocne blokuju ... a navyse si v poslednej chvili pomyslia, ze to nechaju tak a vratia sa spat, namiesto toho, aby dokoncili prebiehaci manever ... to by ste potom videli tu hrozu v mojich ociach, ked vobec netusim co sa bude diat a kamion v protismere sa nebezpecne priblizuje ... jednoducho 1.8TSI je nieco uplne ine a s 1.6MPI sa to porovnavat neda ani trochu ... Upraveno Červen 3, 200817 r od pepko2
Červen 3, 200817 r akoze 2.0FSI nie je bohvieco motor, moc pozitivne recenzie som o nom necital těžko někoho přesvědčovat... já jsem s motorem velmi spkojen... krásně se vytáčí, je tichej a když se s ním naučíš jezdit, tak je i slušně dynamickej... samozřejmě spotřeba pak odpovídá stylu jízdy... já jezdím v dlouhodobém průměru za 9,5 litru... může se to zdát hodně, ale jezdím dost ve městě a tam prostě s benzínovým dvoulitrem za 6 jezdit nebudu... v poslední době jsem začal jezdi dost mimo město a spotřeba mi hned klesla na 8,5 l na sto a to je myslím velmi dobrá hodnota na auto 4x4... mám auto těžší, vyšší a s tím pohonem 4x4... takže to je prostě na spořebě znát! jinak ta 4x4 je zpřevodovaná víc do síly a myslím, že si převodovka s motorem velmi dobře rozumí a auto jede skutečně moc pěkně! na škodahome jsem svezl 3 TDIčkaře... a hrozně sem se divil, že na sebe v tom autě tak řvou.. a pak mi to došlo, oni když jedou svým TDI, tak se v autě neslyší! hh dělám si prdel... prostě všechno má svoje + a -
Červen 3, 200817 r furt dokola. po Praze od kanceláře do bytu jezdim ve špičce klidně i za 14l/100km, jednou už jsem na průměr dostal i hodnotu 20.2l/100km. záleží po jakým městě kdo jezdí a já začínám nabývat dojmu, že ve městě se rozdíl mezi naftou a benzínem začíná stírat...zvlášť když je VPD za 38Kč
Červen 3, 200817 r hele, jako řešit, jestli mi to jede s tempomatem nebo bez kvůli 2 dcl na sto, to bych pak musel řešit, zda si dojedu do hospody pro pivo nebo ne apod... a to mi pak řekni, co bych z toho života měl, žejo? Tak to ja ti neberu, ale pokud jedu s tempomatem cestu Brno-Pardubice-Brno s casti po dalnici a pak bez nej tak mam rozdil 1l/100...coz je hodne znatelne, kazdopadne je to zase velice pohodlne a nemam vubec zdrevenene nohy, takze zalezi na co mam chut. Vyhodou tohoto motoru je ze kdyz chci jet tak proste jedu a kdyz nechci tak jedu v klidu a nemam nutnost to honit...coz u tech vasich htpecek na to musite slapat porad aby se z toho vyvinul nejaky pohyb nehlede na to ze kdyz do htp sednou ctyri dospeli tak to auto proste zdechlo...najezdil jsem v nem asi 20tkm a nikdy v zivote uz ten motor nechci a o jeho sporivosti se take vubec neda mluvit Proste htp neni styl pro me...zlate TSi
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.