Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

já se tu s vámi nechci dohadovat, takže vám ustoupím, vám TDIčkařům...

jako první jsem tu otevřel diskuzi o motoru 2.0 FSI, který není v O II. tak rozšířený ... chtěl jsem se dozvědět jak jsou s ním lidi spokojený, jakou mají spotřebu, no prostě všechno zajímavého... pak se to, ale zvrhlo v hádku mezi vámi TDIčkaři a mnou... bohužel... ale jediné vaše argumenty jsou, že to hodně žere, že to netáhne od spodu jako vaše silný TDIčka, že to má malej točivej moment apod... kdyby jste si přečetli moje příspěvky, tak by jste zjistili například to, že já proti vašim naftovým motorům nic nemám... jediné, co mi na nich vadí je jejich větši hlučnost a pořizovací cena... že jste někde slyšeli, že je 2.0 FSI na hovno, neznamená, že to tak skutečně je... obzvláště, když to není z vaší vlastní zkušenosti... ale češi jsou halt takový... nepřejícný a závistivý... naštěstí ne všichni!!!

píšete tu, jak s tímto motorem jezdíte za 15 l na sto... z vlastní zkušenosti vím, že je to nesmysl... tak možná v terénu na dvojku, to bych věřil i větší spotřebě... ale zase, nebudu vás o tom přesvědčovat... vy svůj názor nezměníte...

na závěr bych chtěl jakožto spokojený majitel vozu Škoda Octavia Scout 2.0 FSI říct, že jsem tu bohužel narazil... ze začátku mě to štvalo, pak jsem si řekl, budem se handrkovat, bude sranda... bohužel vy házíte všechno na mě, nepochopíte žádnej fór... narovinu vám říkam, vyližte mi prdel! omlouvám se, že jsem zase vulgární, ale musím... když jsem postnul nějaký trochu "prudivý" příspěvek, tak se mi to vrátilo ze 4 stran... naopak když já reagoval na vaše někdy přihlouplé poznámky, tak jsem to zase schytal... nebudu tu bojovat s větrnými mlýny... porazili jste mě, raději sem už nebudu chodit...

cya Vorlajz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty seš prostě takovej ten "samonasrávací typ" ! Vůbec nic si nepochopil a co hůř, nejseš schopen udržet svoje emoce na uzdě. Kdyby se mě totiž někdo zeptal, co máš za motor, odpovím popravdě, že nějakej benzín, a to je asi tak všechno, co nosím v hlavě. Meritum věci totiž spočívá naprosto, ale absolutně, někde jinde. Ale ty se jistě budeš úspěšně etablovat na jiným, příbuzným fóru, kde je vzájemný pochlebování téměř podmínkou vstupu. Ty jistě víš na kterým. Takže říkám spolu s Maruškou Kudeříkovou : "sbohem a šáteček" :(:(:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem si jenom mylně myslel, že vás TDIčkaře bude zajímat něco "novýho"... ale není tomu tak... na žádný jiný fórum nic psát nebudu, už jsem se ponaučil... a s tím pochlebováním? hmm... nevím proč tohle říkáš... mě je úplně jedno, jestli budete mít stejný názory jako já, jen je musíte mít něčem podložený a ne se řídit: "jedna bábá povídala" apod.

ještě bys mi mohl vysvětlit, co je tedy meritem věci?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já se tu s vámi nechci dohadovat, takže vám ustoupím, vám TDIčkařům...

jako první jsem tu otevřel diskuzi o motoru 2.0 FSI, který není v O II. tak rozšířený ... chtěl jsem se dozvědět jak jsou s ním lidi spokojený, jakou mají spotřebu, no prostě všechno zajímavého... pak se to, ale zvrhlo v hádku mezi vámi TDIčkaři a mnou... bohužel... ale jediné vaše argumenty jsou, že to hodně žere, že to netáhne od spodu jako vaše silný TDIčka, že to má malej točivej moment apod... kdyby jste si přečetli moje příspěvky, tak by jste zjistili například to, že já proti vašim naftovým motorům nic nemám... jediné, co mi na nich vadí je jejich větši hlučnost a pořizovací cena... že jste někde slyšeli, že je 2.0 FSI na hovno, neznamená, že to tak skutečně je... obzvláště, když to není z vaší vlastní zkušenosti... ale češi jsou halt takový... nepřejícný a závistivý... naštěstí ne všichni!!!

píšete tu, jak s tímto motorem jezdíte za 15 l na sto... z vlastní zkušenosti vím, že je to nesmysl... tak možná v terénu na dvojku, to bych věřil i větší spotřebě... ale zase, nebudu vás o tom přesvědčovat... vy svůj názor nezměníte...

na závěr bych chtěl jakožto spokojený majitel vozu Škoda Octavia Scout 2.0 FSI říct, že jsem tu bohužel narazil... ze začátku mě to štvalo, pak jsem si řekl, budem se handrkovat, bude sranda... bohužel vy házíte všechno na mě, nepochopíte žádnej fór... narovinu vám říkam, vyližte mi prdel! omlouvám se, že jsem zase vulgární, ale musím... když jsem postnul nějaký trochu "prudivý" příspěvek, tak se mi to vrátilo ze 4 stran... naopak když já reagoval na vaše někdy přihlouplé poznámky, tak jsem to zase schytal... nebudu tu bojovat s větrnými mlýny... porazili jste mě, raději sem už nebudu chodit...

cya Vorlajz

Proč tu pořád dělíš lidi na TDIčkáře a ostatní? Připadá mi to jako kolotoč stále dokola... Mám sice TDI, ale vím, že moje další auto bude OII v benzinu (za urč. časový horizont). Názor sem píší přeci i ostatní, kteří jezdí s motorem FSI. Jak se tu 1000x napsalo, každý si motor vybíral podle svých požadavků. Kluci si z tebe občas vystřelí a ty hned startuješ na 1. pokus.

Jinak Scoutik se mě osobně líbí a přeji ti hodně spokojených km.

Mějte se

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem si jenom mylně myslel, že vás TDIčkaře bude zajímat něco "novýho"... ale není tomu tak... na žádný jiný fórum nic psát nebudu, už jsem se ponaučil... a s tím pochlebováním? hmm... nevím proč tohle říkáš... mě je úplně jedno, jestli budete mít stejný názory jako já, jen je musíte mít něčem podložený a ne se řídit: "jedna bábá povídala" apod.

ještě bys mi mohl vysvětlit, co je tedy meritem věci?

To je právě ono, co pořád nechápeš !!!!! Jaký tedeíčkáře pořád. Mě je úplně jedno kdo z nás v čem jezdí a vůbec to takhle nesortuju. Navíc sis moh všimnout, jak vřelej vztah ke svýmu motoru mám. Takže podstatou věci, ať mluvíme česky, jsou auta jako takový a značka Škoda, když už oxydujeme na foru Škodahome. A jestli nafta nebo benzín a malá spotřeba nebo velká, proboha vem to čert !!! Já sice spíš inklinuju k rychlejším, sportovně laděným autům, ale třeba Scaut se mi taky moc líbí a vůbec by mi nevadil. Ale nedá se to přece brát všechno tak osobně a zaujatě, jak se k tomu stavíš ty. Jako chápu, že máš možná svoje první nový auto, navíc nebylo zrovna nejlevnější, tak si ho patřičně hledíš. Chápej ale i ty, že se nic nemá přehánět. Je to přece jenom kus železa a ne nějaká ikona.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle me je to jen otazka casu, stejne jako se ted pry resi DSGcko i pro 1,8TFSi.... prodejum by to jen prospelo...

PS: Se 4x4 2,0FSi sem jel za 15L podle pal pc a to sem tomu az tak nedaval, ale bylo to na kratsi trasu...Scout na tom bude podobne kdyz mas jeste dalsi 20kg plastu navic a vetsi kola...

S tou převodovkou máš pravdu pro 1.8TSI VW vyvinul 7mi stupňové DSGcko, teď ho budou nabízet v nejprve snad v tom Passatu Coupe CC.Jen si nejsem jistý zda-li se to vejde do Okiny, Passat má motory uloženy podélně.Ta převodovka snad ale není velká.

Ta spotřeba 15l u 4*4FSI je nějaká veliká to rozhodně není obvyklé, zřejmě si jel za dost nepříznivých podmínek nebo auto nebylo zcela OK.Taky se mohla projevit svižnější jízda s ještě studeným motorem, težko říct.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou převodovkou máš pravdu pro 1.8TSI VW vyvinul 7mi stupňové DSGcko, teď ho budou nabízet v nejprve snad v tom Passatu Coupe CC.Jen si nejsem jistý zda-li se to vejde do Okiny, Passat má motory uloženy podélně.Ta převodovka snad ale není velká.

Ta spotřeba 15l u 4*4FSI je nějaká veliká to rozhodně není obvyklé, zřejmě si jel za dost nepříznivých podmínek nebo auto nebylo zcela OK.Taky se mohla projevit svižnější jízda s ještě studeným motorem, težko říct.

Byla to trasa Boleslav - Jicin to mas asi 35km a jedes po okresce, dost vesnic a caste predjizdeni kamionu...na 4x4 na kratsi trasu me to prislo jeste celkem ok, sam tam jezdim s TDi za 7L ..ale podle majitele se da jezdit za 10L..

Kazdopadne zatim me nejde do hlavy proc neni moznost 1,8TFSi i u Scouta na to same se ptal znamej ve skodasalonu pro projeti s normal 1,8TFSi proc neni i ve Scoutu byla by to jasna volba pro benzinaky...snad to nebude dlouho trvat...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To už je jedno jestli ve scoutu, hlavně u pohonu 4x4 a nemělo by to chybu. Myslím si, že by pak začli mít hodně dobré odběry aut s tímhle motorem. Ale zase na druho s tranu, kdyby škodovka měla v nabídce nějaký dieslový motor do 1850 cm3 tak by to šlo taky hodně na odbyt....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byla to trasa Boleslav - Jicin to mas asi 35km a jedes po okresce, dost vesnic a caste predjizdeni kamionu...na 4x4 na kratsi trasu me to prislo jeste celkem ok, sam tam jezdim s TDi za 7L ..ale podle majitele se da jezdit za 10L..

Kazdopadne zatim me nejde do hlavy proc neni moznost 1,8TFSi i u Scouta na to same se ptal znamej ve skodasalonu pro projeti s normal 1,8TFSi proc neni i ve Scoutu byla by to jasna volba pro benzinaky...snad to nebude dlouho trvat...

No těch 10 L je přeci jen už přijatelné.

Já sám jsem se také zabýval myšlenkou proč nedávají 1.8TSI i do Skautíka a zatím mi připadá, že je možná problém s převodovkou.Převodovka pro 2.0FSI přenese max. 250 N a to bohatě stačí pro FSI ale ne pro 1.8T, tam je to na hraně a asi se bojí, že by nevydržela v terénu.Převodovka pro TDI zvládne 350 N ale asi není stavěná na otáčky do 7000-určitě přijde čas kdy 1.8T bude i ve Scoutu ale asi bude mit novou převodovku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byla to trasa Boleslav - Jicin to mas asi 35km a jedes po okresce, dost vesnic a caste predjizdeni kamionu...na 4x4 na kratsi trasu me to prislo jeste celkem ok, sam tam jezdim s TDi za 7L ..ale podle majitele se da jezdit za 10L..

Kazdopadne zatim me nejde do hlavy proc neni moznost 1,8TFSi i u Scouta na to same se ptal znamej ve skodasalonu pro projeti s normal 1,8TFSi proc neni i ve Scoutu byla by to jasna volba pro benzinaky...snad to nebude dlouho trvat...

Ty jezdis se vsim za nejake extremni spotreby ;) Kdyz si mi rikal za kolik si jel s 1,8T tak to bylo k smichu protoze takove cislo proste normalni jizdou (tak jak jezdim ja :D ) proste nikdy neudelas !

Jinak neco Vam vsem reknu !!! Vsechny Vase motory stojej za hovno .. TDi ... smradlavej hnus a FSi lina sracka :D Nejlepsi je totiz ... :Dlol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty jezdis se vsim za nejake extremni spotreby ;) Kdyz si mi rikal za kolik si jel s 1,8T tak to bylo k smichu protoze takove cislo proste normalni jizdou (tak jak jezdim ja :D ) proste nikdy neudelas !

Jinak neco Vam vsem reknu !!! Vsechny Vase motory stojej za hovno .. TDi ... smradlavej hnus a FSi lina sracka :D Nejlepsi je totiz ... :Dlol

žeby další pacient ? :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

žeby další pacient ? :help:

Jo rozhodl sem se, ze to vsechno zkritizuju :D Vsecky motory, protoze nejlepsi je samo HTP ... :D ... jinak ste tady trosku vypruzeli hosanci, chce to klidecek a kazdyho mit fprdeli. Kazdej at je spokojenej s tim co ma a jinejm je do toho hovno :D

Editováno: , autor: MichalF
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Božíčku co to do tebe vjelo, do teď jsi mi připadal naprosto normální, že by deprese při konci týdne?

Normalni ? To ja nejsem ;) ... Jinak napsal sem tam docela dost smailiku, aby bylo jasny jak sem to myslel. Jen nechapu jak se tady dokazete dohadovat kvuli hovadinam ;) a jak sou nekteri urazlivi ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo hoši bo kdyby jste jezdili V6 tak se pouze smějete tady tomu škádlení. No hlavně že se bavíte, já teda jo. Jinak každopádně turbo oběmem nenahradíš - pro TDI to však neplatí!!! Nad 150 km/h je TDI líné jako prase a to platí pro všechny kilowatáže

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...