Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Vis tak ja ti oskenuju ten technicak toho TTecka, nejakej konfigurator, ktery mas ted mohl byt pred dvema lety uplne jiny, tento motor plne vyvinulo Audi a testovalo ho v TTecku, do 14-ti dnu ti sem hodim scan. To ze do nej montovali stare klasicke 1.8T to se s tebou hadat nebudu to mas pravdu, ale montovali do nej i tuto TSi, ktera u nich nese oznaceni TFSi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vis tak ja ti oskenuju ten technicak toho TTecka, nejakej konfigurator, ktery mas ted mohl byt pred dvema lety uplne jiny, tento motor plne vyvinulo Audi a testovalo ho v TTecku, do 14-ti dnu ti sem hodim scan. To ze do nej montovali stare klasicke 1.8T to se s tebou hadat nebudu to mas pravdu, ale montovali do nej i tuto TSi, ktera u nich nese oznaceni TFSi.

Pochop už proboha konečně že 1.8TSI je scela novej motor představen Audinou před necel.rokem a nikdy v životě se do TT nemontoval.Do TT se montuje pouze 2.0TFSI a 3.2TFSI nic jiného!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ve starém Audi TT to byl 1.8T ve 3.výkon.variantách (110kw/150k nebo 132kw/180k a nebo 165kw/225k) a pak už jen 3.2Quattro 184kw/250k.

Následně na to nové Audi TT 2.0TFSI 147kw/200k a pak už jen V6 3.2FSI 184kw/250k.................nic jiného se od 2002 do TT nikdy nemontovalo.

Mám v PC kompletní katalogy celého koncernu od roku 1998 takže se hádat nemusim....vim to..... a navíc kdo trochu sleduje dění kolem aut a sem tam si o nich něco přečtě tak nemůže tvrdit to že 1.8TSI se montoval už před 2.lety když ho Audi slavnostně představila jako nástupce 1.8T před necelim rokem.

Jestli ti ani toto nestačí tak snad už nebudu línej a najdu článek o představení tohoto motoru Audinou před necel.rokem,ty články musej ještě na stránkách motor.deníku určitě být.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ted jsem to našel v časopise,tak dle článku z 25.07.2006 Audi zveřejnila že připravuje nástupce motoru 1.8T s označením 1.8TFSI který se prozatim bude montovat do modelu A3 a začne se montovat na podzim 2006 a násedně bude i modelech OII kde bude pod označením 1.8TSi apod. ..........tak nevim co má ten tvůj známej v TT ale scela určitě to 1.8TSi nebude a ani nemůže být a vůbec nemá cenu se hádat o tak logické věci..... :doh

Ted už nemám čas,ale večer ti to naskenuju a dám to sem.

Editováno: , autor: karlos3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano ja ty clanky ctu celkem pravidelne, ale kdyz budes pozorne cist tak jsem psal ze na testovani byly montovany do Audi TT a v zivote hlavne nebyly u Ceskeho dodavatele, ten muj kamos meni kazde dva roky TTecko a tohle mel primo z fabriky, jakozto ze on nebere auta od nasich dodavatelu ale jezdi si pro ne do Ingolstadtu.

Ja ti nevnucuju me tvrzeni, ale pokud aspon trosku premyslis, motor nemuze byt vydan oficialne dokud neni poradne otestovan nebo aspon teda v pripade Audi :)

A pokud borec najede behem necelych dvou let 200tkm je to pro automobilku dost dobre otestovani.

Ja ti proste za 14 dni oscanuju jeho technicak ted je v zahranici a nemuzu ti dat dukaz drive nez se vrati.

Mel jsem moznost se v ramci svych studii dostat do vyvojarskych center motoru(Skoda, VW, Audi) a vim jak tohle chodi, prave proto me take zarazil ten problem s vahami a turbem, tak uz proste pochop ze ne vse najdes na internetu, ale je treba take naslouchat tomu co ti nekdo napise.

Ty mas urcite prakticke zkusenosti, ohledne technickych problemu motoru, coz uvidime jak se k tomu Skoda postavi, jestli to nejakym zpusobem berou v potaz a neco s tim delaji, jestli sou tyto problemy castejsi nebo ne to asi ukaze cas. O jizdnich vlastnostech tohoto motoru asi netreba se bavit...ty sou proste skvele.

Jinak tajna informace, kterou snad uz ted muzu napsat je to ze bylo vyrobeno 1000vozu AudiTT s timto motorem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ted jsem to našel v časopise,tak dle článku z 25.07.2006 Audi zveřejnila že připravuje nástupce motoru 1.8T s označením 1.8TFSI který se prozatim bude montovat do modelu A3 a začne se montovat na podzim 2006 a násedně bude i modelech OII kde bude pod označením 1.8TSi apod. ..........tak nevim co má ten tvůj známej v TT ale scela určitě to 1.8TSi nebude a ani nemůže být a vůbec nemá cenu se hádat o tak logické věci..... :doh

Ted už nemám čas,ale večer ti to naskenuju a dám to sem.

Ten nascanovanej technicak ti budu muset sehnat aby ses uz pak prestal maltit do te hlavy :p:palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pár borců co takhle testujou auta pro výrobce znám,ale že by někdo testoval TT z 1.8TFSI to teda nevim.....vim že 1.8TFSI testovali v A3,ale o TT teda fakt nevim a to mám v celku dost dobré info.a upřímně řečeno přijde mi to až neuvěřitelné.Hlavně vždy nové motory hlavně testujou doma,tak proč by ho cpaly do ČR kde jsou navíc podle němců dost nekvalitní pohon.hmoty a pro motory FSI,TFSI obvzláště i pak nechtěj uznávat kvůli tomu na nich záruční opravy.

Třeba Škodovka dělala naposledy akci,Pražským taxikářům dala do OI motor 1,4,auto dostal každej scela zdarma a musel po každých 10.000km do MB na testování a měření a po 2.letech jim je prodala do vlastnictví za mám pocit 90.000kč.

Vždy testujou auta z určitými motory ve kterých se bude následně prodávat.....takže aby ho montovali na zkoušku někam kam se s nim nepočítá mi přijde postavené na hlavu.

Vždy zkoušej hlavně jak se v určitym modelu ten určitej motor bude chovat(uloženim,přenosem výkonu apod.),takže to by jim potom takové testování bylo úplně k ho.nu.....když se do TT nemontuje.

Třeba to možné je...ono co občas vyvede Škodovka nad tim taky rozum zůstává stát,ale moc se mi tomu věřit nechce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pár borců co takhle testujou auta pro výrobce znám,ale že by někdo testoval TT z 1.8TFSI to teda nevim.....vim že 1.8TFSI testovali v A3,ale o TT teda fakt nevim a to mám v celku dost dobré info.a upřímně řečeno přijde mi to až neuvěřitelné.Hlavně vždy nové motory hlavně testujou doma,tak proč by ho cpaly do ČR kde jsou navíc podle němců dost nekvalitní pohon.hmoty a pro motory FSI,TFSI obvzláště i pak nechtěj uznávat kvůli tomu na nich záruční opravy.

Třeba Škodovka dělala naposledy akci,Pražským taxikářům dala do OI motor 1,4,auto dostal každej scela zdarma a musel po každých 10.000km do MB na testování a měření a po 2.letech jim je prodala do vlastnictví za mám pocit 90.000kč.

Vždy testujou auta z určitými motory ve kterých se bude následně prodávat.....takže aby ho montovali na zkoušku někam kam se s nim nepočítá mi přijde postavené na hlavu.

Vždy zkoušej hlavně jak se v určitym modelu ten určitej motor bude chovat(uloženim,přenosem výkonu apod.),takže to by jim potom takové testování bylo úplně k ho.nu.....když se do TT nemontuje.

Třeba to možné je...ono co občas vyvede Škodovka nad tim taky rozum zůstává stát,ale moc se mi tomu věřit nechce.

Ono totiz byl tento motor puvodne prave do TTecka, az pak se rozhodlo ze do TT daji ten 2.0 a 1.8 zacali montovat do A3 na oficialni testovani. Kamos ma nejakeho znameho primo v Inglostadtu, takze mu to dali, je fakt ze on toho po Ceskych silnicich moc nenajezdi on je 10mesicu z roku nekde po cizine.

Je fakt ze co dokazi automobilky tak to nekde je opravdu velky :prc:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli to chlapi nebyl vůz z nulté serie, který přežil testování či nejedná-li se o motorizaci pro nějaký specifický trh, třeba i mimo Evropu.

Jo některý automobilky dělaj pro určitou zemi jiné motory,hlavně po průzkumu trhu(co se prodejnosti týče apod.),ale zrovna u koncernu nebo vůbec u aut prodávající se v evropě to moc často nebývá zvykem.......hlavně jsem už párkrát prozkoumával konfigurátory DE,A,B,NL apod. a nabídky motoru u koncern.aut jsou totožné......jen ve Švédsku si potrpěj na auta co jezděj na Ethanol a už se tam prodává i OII na ethanol..ale Švédsko je vyjímka,všude jinde v EU je to totožné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by me zajimalo kde panove z Jarova vzali takoveto informace, tento motor je uplne novy v koncernu (tento motor vychazi z Audiny z TTecka), mam takovy dojem ze se spis panove v autoservisech techto motoru boji, protoze motor bude asi hodne slozity na jakekoliv servisy. Mam znameho ktery ma tento motor v TTecku a ma na nem najeto jiz pres 200tkm a z motoru nemenil absolutne nic, ani turbo ani vahu ani zadne el. soucastky, podle me jen panove ve Skode udelali zase nekde chybu a pri zlevnovani tohoto motoru pouzivaji mozna horsi soucastky(zminena vaha vzduchu apod.), coz by pak mohlo nasvedcovat nejakym spatnym cidlum apod., ale myslim si ze to si snad nedovoli, no uvidim ukaze cas. Nevim jak FSi motory to vychazi primo z dilny Ceskych vyvojaru, tam to mozna bude delat problemy, protoze ty motory nejsou jeste plne vyladeny, ale toto uz snad maji zkusenosti prevzate z Audi(tajne tedy doufam).

Menim auta po najetych 200 000km tak doufam ze se toho bude menit co nejmene :)

Jestli máš ještě staré TT na tak určitě nemáš TFSi !!!!!! Tydle motory začaly jako první používat WFS IV s Downloadem a to stary auta hlavně kombipřístroje neumí. Jestli máš nový TT tak to pak jo.

Leda by to bylo přímo auto z Ingolstadt vývoje jako nosič agregátu něco jako tady kolovalo na SII ty prodloužený octavie.Ale to se určitě normálně neprodává. Určižr žádná nultá série. Leda prototyp.

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes odešlo turbíčko na té mé první 1.8TSi (najeto kolem 50000km).

Ráno ten ridič co mi na ní jezdí vyrazil z domova a to ještě normálně jela,najel s tim po Praze asi 80km a naprosto v pohodě,pak chtěl vyrazit s Prahy pro zákazníky do Brna,tak ještě natankoval na Jižní spojce a od výjezdu od té pumpy už prý se jí moc nechtělo tahat a pak když najel na D1 tak na plnej plyn s toho vytáhl zuby nehty 110-120km/h,tak nejdřív myslel že natankoval nějakej hnus.Pak mi volal a jak to popisoval tak mě hned napadlo turbo,ještě jsem mu řekl at zkusí to chcípnout a zas natočit jestli se to nerestartuje,no nepomohlo,tak to otočil a dojel s tim na Jarov,kde okamžitě potvrdily Turbo.Já se tam ted odpoledne stavil co a jak,tak zítra do 12h by mělo být vyměněno.Když tam řikám tomu technikovi že to musel být nějakej šmejd že to odešlo tak brzo,tak mi řekl že jsem tam s turbem druhý případ,ten první měl dokonce prý jen něco přes 20000km.

Tak doufám že to nebude start k hromadným problémům jako tomu bylo přesně u mojich býval.2.0TDi.No snad ne,snad to byla náhoda.

Řekli ti co ti odešlo na tom turbu??? Dost mě to zajímá. Jako samotna turbinka nebo Wastegate co podtlakovy ovladaní???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řekli ti co ti odešlo na tom turbu??? Dost mě to zajímá. Jako samotna turbinka nebo Wastegate co podtlakovy ovladaní???

To netušim,ale můžu se proptat až tam pojedu za známym.

Jen to prostě přestalo úplně tahat a u AutoJarov mi řekli že to je turbem že už předemnou tam u 1.8Tsi nějaké měnily.......Ty auta jsou ještě v záruce tak mě to nějak nezajímalo ......kdybych to měl vakat tak se o to asi budu zajímat hlouběji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám OII 1.8 TSI jen pár dní, ale zatím mám průměr kolem 10/100 :(

Teď už jsme nalítal mnohem více. SPotřeba klesla na 8.5(dlohodobá).

Ale může za to styl mé jízdy. Když řídí přítelkyně, tak dokáže jet za 6,5.

Já jezdím taky klidně. Ale občas to někomu natřu na křižovatce. Hlavně těm, co mají výfuk jak díru do komína :)

Jinak je auto perfektní. Neměnil bych.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď už jsme nalítal mnohem více. SPotřeba klesla na 8.5(dlohodobá).

Ale může za to styl mé jízdy. Když řídí přítelkyně, tak dokáže jet za 6,5.

Já jezdím taky klidně. Ale občas to někomu natřu na křižovatce. Hlavně těm, co mají výfuk jak díru do komína :)

Jinak je auto perfektní. Neměnil bych.

Ta spotřeba si ještě sedne, samozřejmě na stylu jízdy hodně záleží.Ono to svádí ostatním ukázat Okinka pěkně jede ale není to zadarmo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...jsem tu nový, naučím se to ovládat :-)

Prosím tě, dotaz mimo turbo.

Mám také 1,8 TSI. A váhám s koly na léto.

Všiml jsem si, že máš Octavie na 16" i 17" kolech.

Jak tvoji řidiči hodnotí na našich silnicích ty 17"?

Svoje rozhodnutí měním asi tak 3x denně, ale už se musím rozhodnout :-)

Díky moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...jsem tu nový, naučím se to ovládat :-)

Prosím tě, dotaz mimo turbo.

Mám také 1,8 TSI. A váhám s koly na léto.

Všiml jsem si, že máš Octavie na 16" i 17" kolech.

Jak tvoji řidiči hodnotí na našich silnicích ty 17"?

Svoje rozhodnutí měním asi tak 3x denně, ale už se musím rozhodnout :-)

Díky moc.

Toto jsem take resil a vyhrali 17-ky, mel jsem moznost na nich najet asi 500km po dalnici i okreskach a bylo to v pohode...a take sou proste hezci :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...jsem tu nový, naučím se to ovládat :-)

Prosím tě, dotaz mimo turbo.

Mám také 1,8 TSI. A váhám s koly na léto.

Všiml jsem si, že máš Octavie na 16" i 17" kolech.

Jak tvoji řidiči hodnotí na našich silnicích ty 17"?

Svoje rozhodnutí měním asi tak 3x denně, ale už se musím rozhodnout :-)

Díky moc.

Hele je to jednoduchý,jestli upřednostníš vzhled tak vem 17",vypadá to o něco lépe než na 16",ale na počítej s tim že na 17"je to hrozná koza.Zrovna ty OII 1.8TSI mám všechny na 17" a ted jsem po zimě sehnal nový 16"kola a už je postavim na ně.

OII je samo o sobě tvrdší auto a ze 17" je to šílený...hlavně po městě to hrozně drncá a kope,mimo město takovej rozdíl mezi 16" a 17"zas neni,ale po městě rozdíl mezi 16" a 17" je dost znatelnej.

Nejpohodlnější bude OII jasně na 15",ale ty zas nejsou moc dobrý na dálnici,celkem to na nich lítá jak nudle v bandě,takže z mého hlediska co jsem na OII už vyzkoušel je nejlepší volba 16"kola.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak přesně tohle jsem potřeboval slyšet (číst) :palec2:

Půjdu do těch 16“ je to zlatá střední cesta. Samozřejmě, že by ty 17“ slušely víc, ale na naše „silnice“ se bojím. V srpnu přijde mimčo, tak abych ho nevytřepal.

Moje dvě předchozí auta byla Fabie. Ta poslední v létě jezdila na RS kolech 205/45/16 a podvozek na konci leasingu byl v nesrovnatelně horším stavu.

Objednávám orig. 16“ kola Apollon a Bridgestone Turanza ER300.

Ještě jednou dík za názor! I Bladikovi!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ste me tady teda dost tedka nahlodali, jsem zvedav co to na tech 17-kach bude delat, na te testovaci jizde se mi to zdalo v pohode. No uvidime, az to bude dam vedet :)

Tak nevim odkud si,jestli s tim budeš jezdit někde mimo města nebo naopak po městě,ale co mám třeba svojí osobní OII tak tu mám na 16"Vega a když jsem třeba pak jel s tou jednou z těch OII na 17"Pallas tak jsem ten rozdíl poznal hned po pár km,hlavně teda po městě to byli občas takový pecky až jsem se lekl co to jako mělo být a i ty moji řidiči nebyli s těch 17"kol nějak nadšený(jediné plus pro 17"je vzhled),jinak stabilita mi přijde jak u 16"tak i u 17" stejná nebo jestli tam je rozdíl tak musí být opravdu nepatrnej protože ze svojí celkem pohodovou jízdou jsem žádnej nezaznamenal.

Hlavně na těch 16"co mám tu svou osobní tak tam snad nikdy kromě zad.záclonky(když to bylo nové) nic nazadrnčelo a to mám na ní ke 200.000km,ale na těch 17" tam toho drnčelo a rezonovalo celkem dost(na kostkách v Praze a nerovnostech)....to byl taky hlavní důvod proč jsem je dal pryč....vzal si je odemně známej na 2x Superby a Passata......místo nich jsem pořídil nové kola (2x Vega a 1x Bolid ze Superba).Jinak ty Bolid za Superba vypadaj na OII výborné,jsou víc vystrčené,takže je to krásně sladění z karoserií..vůbec nejsou zapadlá jako orig.kola na OII.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobni skusenost - mam 16" Vega, a pride mi to na Prahu (kde Tsi-ckom jazdim) akurat. 17" mi prijdu uz moc tvrde (mal som moznost testovat i 17ky Pallas),aj ked vzhladovo super a premyslal som nad nimi. Takze zase volba rozum vs. srdce. Jestli je nekdo srdcar bez citu na vibracie, tak jako Pallas je sure shot...

Ked ale clovek jazdi po Prahe a D1 a je trosicku citlivy (ako ja), tak by najradsej mal kola, ktore by sa dali zmenit na 15ky stisknutim tlacidla....jestli mi rozumite...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...