Bladik Vloženo 2. Červen 2008 Sdílet Vloženo 2. Červen 2008 No bratranek ma tento motor jako sluzebni a opravdu nema problem se dostat na dalnici na spotrebu kolem 6-ti litru, takze jsem vzal telefon a zavolal do Skoda auto a zeptal se co a jak. Byly mi receny tyto dva duvody: 1) Jezdim jak dobytek a neumim s tim motorem zatim jezdit slusne (coz si nemyslim protoze zkousim i styl jizdy ktery moc s jizdou nema nic spolecneho ) 2) Mam se stavit v servisu Skoda a nechat auto projekt technikem s pocitacem, ktery odecte hodnoty od vahy vzduchu a zjisti zda-li nahodou vaha nelze a neudava spatne hodnoty...to totiz pry velice ovlivnuje smes paliva. Jeste se me borec ptal zdali kdyz je motor studeny a ja mam konstantne seslapnuty plyn, zda-li auto jako necukne(toto jsem opravdu spozoroval dnes rano) => opravdu s nejvetsi pravdepodobnosti je vaha vadna. Tak uvidim ve stredu jdu na promereni tak dam vedet jak to dopadlo a zda-li mi technik rekne ze jsem prase a nebo ze ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 2. Červen 2008 Sdílet Vloženo 2. Červen 2008 stejně tomu tady moc nerozumím, si koupíte "silný" benzínový auto a chcete spotřebu jak kdyby to byl nafťák! to imo blbost! já když jedu s 4x4 FSI po dálnici předpisových 130 km/h, tak mi to leze k 9 litrům... nevěřím tomu, že ta 1.8 TSI bude jezdit dálnici pod šest... to je kravina! na okresce bych tomu i věřil, tam i já dokážu jet kolem 6 - 7 ... bavíme-li se teda o rovné, kvalitní silnici a při plynulem provozu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 2. Červen 2008 Sdílet Vloženo 2. Červen 2008 Tady vubec nejde o to jestli chceme nebo nechceme, ten motor to umi, ale musi si po urcitych km sednout a hlavne ma mensi chybicku a to v podobe vahy vzduchu....s tim motorem se da jezdit dost svizne i s peknou spotrebou a FSI je oproti TSI trosicku o necem jinem. Plus mas jeste tezsi auto o Haldex spojku, coz take neco k te spotrebe prida. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 2. Červen 2008 Sdílet Vloženo 2. Červen 2008 (editace) chceš mi jako tvrdit, že budeš jezdit na dálnici s 1.8 TSI při 130 - 140 km/h pod 6 litrů nad sto? jestli jo, tak si blázen! :D Editováno: 2. Červen 2008, autor: vorlajz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 2. Červen 2008 Sdílet Vloženo 2. Červen 2008 Pri dodrzovani 130-ti na tachometru si bere 6-6,5. Pri 90-100km/h na 6-ku uplne bez problemu pod 6l/100km. Samozrejme ne pri pridavani do kopce, to musi byt kazdemu jasne. Mel jsem tento motor pujceny na jeden den nez mi dosla moje krasavice a jel jsem trasu Ostrava - Praha - Pardubice - Brno s prumernou spotrebou 7.1l/100km, ale prosim berte v potaz ze jsem rozhodne nejel moc predpisove , protoze jsem tento motor zkousel poprvne tak jsem si s nim uzival Ale byl uz patricne zajety mel asi 35tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 2. Červen 2008 Sdílet Vloženo 2. Červen 2008 Ono záleží taky jaká dálnice, já o dovolené dojel od nás z Vysočiny do Olomouce za 6,9 l/100 km a zpátky to bylo 8,5 l/100 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepko2 Vloženo 2. Červen 2008 Sdílet Vloženo 2. Červen 2008 (editace) tento motor som si nevyberal preto, aby som chodil po dialnici 140 ... alebo 150 alebo 160kmh ... to som mohol jazdit aj s 1.6MPI ... ale hlavne ma stvalo, ze ked idem po okreskach a dedinach, ktore su plne brzdicov na skode 120 a favorite, ktori sa nikam neponahlaju, ale motkaju sa po dedine 40kmh a mimo dediny 70kmh ... a ked som mal 1.6ku tak som musel za nimi trpiet a cakat na dlhu rovinku a vhodnu prilezitost k predbehnutiu ... s 1.8TSI cakat nemusim a predbehnem, ked chcem ... ale to neznamena, ze potrebujem jazdit ako hovado ... uplne mi staci cez dedinu 65kmh a mimo dediny 95kmh ... ale nie sa motkat 70kmh !!!! Editováno: 2. Červen 2008, autor: pepko2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 2. Červen 2008 Sdílet Vloženo 2. Červen 2008 tento motor som si nevyberal preto, aby som chodil po dialnici 140 ... alebo 150 alebo 160kmh ... to som mohol jazdit aj s 1.6MPI ...ale hlavne ma stvalo, ze ked idem po okreskach a dedinach, ktore su plne brzdicov na skode 120 a favorite, ktori sa nikam neponahlaju, ale motkaju sa po dedine 40kmh a mimo dediny 70kmh ... a ked som mal 1.6ku tak som musel za nimi trpiet a cakat na dlhu rovinku a vhodnu prilezitost k predbehnutiu ... s 1.8TSI cakat nemusim a predbehnem, ked chcem ... ale to neznamena, ze potrebujem jazdit ako hovado ... uplne mi staci cez dedinu 65kmh a mimo dediny 95kmh ... ale nie sa motkat 70kmh !!!! U nas musis pres dedinu 55 Ale jinak pravda take ten vykon, po par prvnich dnech, pouzivam jen v situacich kde je to nutne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 3. Červen 2008 Sdílet Vloženo 3. Červen 2008 jestli jezdí 1.8 TSI na dálnici při 130 - 140 za 6,5 litru na sto, tak nechápu, proč ještě někdo koupí 2.0 TDI... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 3. Červen 2008 Sdílet Vloženo 3. Červen 2008 jestli jezdí 1.8 TSI na dálnici při 130 - 140 za 6,5 litru na sto, tak nechápu, proč ještě někdo koupí 2.0 TDI... Tak to sme dva lol Problem je ze s timto motorem se zase nedostanes na tak peknou spotrebu ve meste jako s 2TDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 3. Červen 2008 Sdílet Vloženo 3. Červen 2008 Na pohodlné předjetí Š120 či Favorita ti musí stačit i HTP natož jednašestka... TSÍčko využiješ až když budeš chtít předjet 1,9 či 2.0 TDI, nebo právě ty 1.6... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 3. Červen 2008 Sdílet Vloženo 3. Červen 2008 Mariosku, prosím tě, co to zase žvaníš? on nemá na mysli závodění, ale rychlé předjetí... a to ti skutečně 1.2 HTP neumožní, tak jako 1.8 TSI... ještě vysvětlím pojem rychlé předjetí... to znamená rychle vyrazit, předjet a rychle se zařadit! a když to bude v kopci atd. atd. ok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 3. Červen 2008 Sdílet Vloženo 3. Červen 2008 ještě vysvětlím pojem rychlé předjetí... to znamená rychle vyrazit, předjet a rychle se zařadit! a když to bude v kopci atd. atd. ok? JJ, rychlé předjetí si představuji také tak.Jinak dle mého názoru na silnici I/II třídy není problém Š120 či Favorit-za nimi se dá jet mnohdy celkem v pohodě, mnohem horší je tandem pomalá Avia a v závěsu za ní kamion s dlouhým návěsem-předjet tuto sestavu je mnohdy opravdu problém a to i pro 1.8TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 3. Červen 2008 Sdílet Vloženo 3. Červen 2008 přesně tak... víceméně, možnost rychlého a bezpečného předjetí je jedna z výhod silných vozů, dále pak to, že i v plném naložení to pořád "jede" ... jinak v běžném provozu je samozřejmě rozdíl mezi 1.2 a 2.0 minimální... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepko2 Vloženo 3. Červen 2008 Sdílet Vloženo 3. Červen 2008 super ze sme si to tak krasne vysvetlili ... inak tandem avia+kamion je fakt hnusna kombinacia :-)))) ja teda neviem ako to robite, ale ja by som nedokazal ist 130-140kmh za 6.5L ... u mna je to tak 7.5L ... aby som mal 6.5L musim ist tak 110kmh ... ale uplne najlepsie je ist tak 90kmh na 6tke a to sa potom spotreba blizi k 6L ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 3. Červen 2008 Sdílet Vloženo 3. Červen 2008 já mám teda 2.0 FSI v kombinaci s 4x4 a když jedu na tempomat po rovince kolem těch 85 km/h... tak mě to žere kolem 6,5 l a kolem stovky za 7,5 l... ale na dálnici, tam to teda "teče"! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 3. Červen 2008 Sdílet Vloženo 3. Červen 2008 (editace) Tempomat sam o sobe je pohodlny, ale ne zrovna moc sporivi...je tady o tom take dosti rozsahla diskuze co se tyce ekonomicke spotreby a tempomatu Kazdopadne kdyz na to na dalnici slapu tak to samozrejme tece, ovsem zase ten pocit toho zrychleni Editováno: 3. Červen 2008, autor: vorlajz netřeba citovat předchozí příspěvek! ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 3. Červen 2008 Sdílet Vloženo 3. Červen 2008 hele, jako řešit, jestli mi to jede s tempomatem nebo bez kvůli 2 dcl na sto, to bych pak musel řešit, zda si dojedu do hospody pro pivo nebo ne apod... a to mi pak řekni, co bych z toho života měl, žejo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 3. Červen 2008 Sdílet Vloženo 3. Červen 2008 Mariosku, prosím tě, co to zase žvaníš? on nemá na mysli závodění, ale rychlé předjetí... a to ti skutečně 1.2 HTP neumožní, tak jako 1.8 TSI... ještě vysvětlím pojem rychlé předjetí... to znamená rychle vyrazit, předjet a rychle se zařadit! a když to bude v kopci atd. atd. ok? vorlajz nesrrrr.... by ses divil jak mě stačí na rychlé předjetí fáva htpéčko..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 3. Červen 2008 Sdílet Vloženo 3. Červen 2008 ale taky s tím předjedeš to je jasný ne? ale víš jak ne? prostě to nemá takovej "vodpich"... ale jestli to máš chipnutý, tak to je jina! jinak já s HTP jezdil docela dost a nemůžu si na ten motůrek stěžovat! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepko2 Vloženo 3. Červen 2008 Sdílet Vloženo 3. Červen 2008 no ale spotreba tempomatu sa zase skor prejavuje pri nerovnomernej jazde ... pokial testujeme v plynulej premavke, rovinky, ziadne kopce, tak je to tak nastejno ... akoze 2.0FSI nie je bohvieco motor, moc pozitivne recenzie som o nom necital (v kratkosti - ani vykon ani usporna spotreba), bohuzial kedysi nebolo moc ine na vyber ... a navyse to tvoje 4x4 nema nahodou vyssiu vysku podvozku a nie je celkovo tazsie ? ... takze si myslim, klasicka oktavka liftback s 1.8TSI, na 15" gumach musi byt v kazdom smere o desatinku uspornejsia .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepko2 Vloženo 3. Červen 2008 Sdílet Vloženo 3. Červen 2008 (editace) vorlajz nesrrrr.... by ses divil jak mě stačí na rychlé předjetí fáva htpéčko..... takych ako ty mam teda strasne rad, ked sa snazia predbehnut aviu a iba to zbytocne blokuju ... a navyse si v poslednej chvili pomyslia, ze to nechaju tak a vratia sa spat, namiesto toho, aby dokoncili prebiehaci manever ... to by ste potom videli tu hrozu v mojich ociach, ked vobec netusim co sa bude diat a kamion v protismere sa nebezpecne priblizuje ... jednoducho 1.8TSI je nieco uplne ine a s 1.6MPI sa to porovnavat neda ani trochu ... Editováno: 3. Červen 2008, autor: pepko2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 3. Červen 2008 Sdílet Vloženo 3. Červen 2008 akoze 2.0FSI nie je bohvieco motor, moc pozitivne recenzie som o nom necital těžko někoho přesvědčovat... já jsem s motorem velmi spkojen... krásně se vytáčí, je tichej a když se s ním naučíš jezdit, tak je i slušně dynamickej... samozřejmě spotřeba pak odpovídá stylu jízdy... já jezdím v dlouhodobém průměru za 9,5 litru... může se to zdát hodně, ale jezdím dost ve městě a tam prostě s benzínovým dvoulitrem za 6 jezdit nebudu... v poslední době jsem začal jezdi dost mimo město a spotřeba mi hned klesla na 8,5 l na sto a to je myslím velmi dobrá hodnota na auto 4x4... mám auto těžší, vyšší a s tím pohonem 4x4... takže to je prostě na spořebě znát! jinak ta 4x4 je zpřevodovaná víc do síly a myslím, že si převodovka s motorem velmi dobře rozumí a auto jede skutečně moc pěkně! na škodahome jsem svezl 3 TDIčkaře... a hrozně sem se divil, že na sebe v tom autě tak řvou.. a pak mi to došlo, oni když jedou svým TDI, tak se v autě neslyší! hh dělám si prdel... prostě všechno má svoje + a - Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 3. Červen 2008 Sdílet Vloženo 3. Červen 2008 furt dokola. po Praze od kanceláře do bytu jezdim ve špičce klidně i za 14l/100km, jednou už jsem na průměr dostal i hodnotu 20.2l/100km. záleží po jakým městě kdo jezdí a já začínám nabývat dojmu, že ve městě se rozdíl mezi naftou a benzínem začíná stírat...zvlášť když je VPD za 38Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 3. Červen 2008 Sdílet Vloženo 3. Červen 2008 hele, jako řešit, jestli mi to jede s tempomatem nebo bez kvůli 2 dcl na sto, to bych pak musel řešit, zda si dojedu do hospody pro pivo nebo ne apod... a to mi pak řekni, co bych z toho života měl, žejo? Tak to ja ti neberu, ale pokud jedu s tempomatem cestu Brno-Pardubice-Brno s casti po dalnici a pak bez nej tak mam rozdil 1l/100...coz je hodne znatelne, kazdopadne je to zase velice pohodlne a nemam vubec zdrevenene nohy, takze zalezi na co mam chut. Vyhodou tohoto motoru je ze kdyz chci jet tak proste jedu a kdyz nechci tak jedu v klidu a nemam nutnost to honit...coz u tech vasich htpecek na to musite slapat porad aby se z toho vyvinul nejaky pohyb nehlede na to ze kdyz do htp sednou ctyri dospeli tak to auto proste zdechlo...najezdil jsem v nem asi 20tkm a nikdy v zivote uz ten motor nechci a o jeho sporivosti se take vubec neda mluvit Proste htp neni styl pro me...zlate TSi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.