Duben 10, 200817 r Jsem odjížděl z parkoviště a náhodou jsem si toho všiml...a pak mě tak trklo...vždyť nějak takhle to má někdo z diskuze... a když jsem zahlédl to 4x4 tak jsem sjel na RZ a hned mě to trklo... , pak jsem to ještě objel zepředu (jako autem, ne klíčem ), jestli to je ono a hle koukejme...
Duben 10, 200817 r Jsem odjížděl z parkoviště a náhodou jsem si toho všiml...a pak mě tak trklo...vždyť nějak takhle to má někdo z diskuze... a když jsem zahlédl to 4x4 tak jsem sjel na RZ a hned mě to trklo... , pak jsem to ještě objel zepředu (jako autem, ne klíčem ), jestli to je ono a hle koukejme... jak jsem četl to "objel zepředu", tak mě taky hend napadl klíček jj, podobnou 100% nenajdeš Upraveno Duben 10, 200817 r od Deny.Kr
Duben 10, 200817 r něco málo se povídá, výroba světel na současnou OII končí (xeny, halogen apod) - přesun do menšího závodu f. , bohužel info jaka nová světla jsou v plánu není....
Duben 10, 200817 r Resp. jen jednu věc: Všimněte si nápisu "Superb" ve světle u SII. Upraveno Duben 10, 200817 r od George Couser
Duben 10, 200817 r Máš pravdu, je pořád velký, ale taky se mě pořád nelíbí. Prostě chrom nemusím a ani ten tvar mě nebere. Tvar je fakt divnej, ale držel se fajn
Duben 11, 200817 r Resp. jen jednu věc: Všimněte si nápisu "Superb" ve světle u SII. ále..mám bujnou fantaziii,tak mě něco "napadlo"..
Duben 11, 200817 r Napadlo mě to, ale že bych z něj zrovna byl unešen no,to třeba ne..ale na 99% to znamená,že budou komplet nová světla, což je myslím dobře..
Duben 11, 200817 r Ja myslim, ze budeme prekvapeni. To, co ale nevim, je zmena ve vybavach. Bude neco citelnejsiho? Napr. ESP nebo 6xairbag v zakladu (neco takoveho bych si predstavoval - hlavne ted, kdyz Skoda pomalu prestava "setrit" s airbagy)?
Duben 11, 200817 r Ja myslim, ze budeme prekvapeni. To, co ale nevim, je zmena ve vybavach. Bude neco citelnejsiho? Napr. ESP nebo 6xairbag v zakladu (neco takoveho bych si predstavoval - hlavne ted, kdyz Skoda pomalu prestava "setrit" s airbagy)? no..já si spíše co se týče airbagů pokládám jednu otázku:nepřidají i přední bagy v případě N1?!..co vím,tak od příštího roku v dubnu/květnu bude auto kategrie N1 jen v tom,že bude mít určitou předepsanou možnou nosnost,jinak mříž z aut zmizí..-každopádně auta s mříží si ji sice možná vyndají,ale airbagy chybí,že..4 Bagy nejsou nic převratného... Upraveno Duben 11, 200817 r od Deny.Kr
Duben 11, 200817 r no..já si spíše co se týče airbagů pokládám jednu otázku:nepřidají i přední bagy v případě N1?!..co vím,tak od příštího roku v dubnu/květnu bude auto kategrie N1 jen v tom,že bude mít určitou předepsanou možnou nosnost,jinak mříž z aut zmizí..-každopádně auta s mříží si ji sice možná vyndají,ale airbagy chybí,že..4 Bagy nejsou nic převratného... Někde jsem četl, že ta varianta má existovat až od r.2011, ale je možný, že si to jen blbě pamatuju. Přední bagy samozřejmě v autě jsou, ale spíš jsi myslel hlavové..ty určitě s mříží nejdou, těžko by se nafukovaly, když nemají kam Jinak sundat dodatečně mříž taky jen tak nepůjde, jde o auta, která tak byla schválená a případná demontáž se považuje za přestavbu. No a když výrobce řekne, že to nepovolí, tak se sundat prostě nedá. Varianta bez mříže tak bude pouze u nově vyráběných a schválených aut
Duben 11, 200817 r Škodovka šetrí len na českom a slovenskom trhu. Ale i na niektorých iných. V nemecku máte už v Ambiente všetky Airbagy. Predné, bočné, hlavové vpredu aj vzadu. ESP je tiež základ a parkáče od Ambiente.
Duben 11, 200817 r A proč by nešetřila..je to dáno mentalitou trhu a náročností zákazníků..v Čechách pořád ještě neoslní nikoho, když bude v autě nabízet ESP nebo 6x airbag..tady to pořád ještě ocení jen málokdo, narozdíl od třeba SRN, kde si na prvcích aktivní i pasivní bezpečnosti zakládají úplně jinak
Duben 11, 200817 r Někde jsem četl, že ta varianta má existovat až od r.2011, ale je možný, že si to jen blbě pamatuju. Přední bagy samozřejmě v autě jsou, ale spíš jsi myslel hlavové..ty určitě s mříží nejdou, těžko by se nafukovaly, když nemají kam Jinak sundat dodatečně mříž taky jen tak nepůjde, jde o auta, která tak byla schválená a případná demontáž se považuje za přestavbu. No a když výrobce řekne, že to nepovolí, tak se sundat prostě nedá. Varianta bez mříže tak bude pouze u nově vyráběných a schválených aut jó,to s tou demontáží se nějak poddá ..já spíše myslel zvlášť přední Bagy...teď se dodávají buď 4,nebo 8...a mohli by vymyslet i variantu 6 Bagů pro N1.. Upraveno Duben 11, 200817 r od Deny.Kr
Duben 11, 200817 r To je jasný, že podá, ale pak to na silnici taky může být za pěkný ranec Jinak 8 bagů v OII ? To asi ne..
Duben 11, 200817 r To je jasný, že podá, ale pak to na silnici taky může být za pěkný ranec Jinak 8 bagů v OII ? To asi ne.. jak ne?..airbag řidič,airbag spolujezdec,airbag levý boční,airbag pravý boční, airbag levý hlavový,airbag pravý hlavový,airbag levý hlavový zadní, airbag pravý hlavový zadní..pokud umím počítat,je to 8
Duben 11, 200817 r Bol som v servise a mne povedali ze tam je 6 airbagov a to bag vodiča a spolujazdca, dva bočné a ten hlavový je po celej dlžke jeden vpravo a jeden vľavo. Takze 6
Duben 11, 200817 r jak se to vezme, u nás je to 6, 2 přední, 2 boční v sedadlech a 2 hlavové po celé délce vozu. např v německu to prezentují jako 10 bagů. dva boční hlavové počítají jako 6, t.j. v předním sloupku,ve středním sloupku a v zadním sloupku. ale jinak to mají stejné jako u nás. Upraveno Duben 11, 200817 r od black007
Duben 11, 200817 r Ten hlavový je vcelku, tak není důvod ho počítat jako 2, nebo dokonce 3 Škodovka oficiálně dodává do OII max. 6 bagů, těch 10 se uvádí, pokud vím, hlavně na STK u dovezených vozidel, kde zkušený technik zpočítá počet nápisů AIRBAG ve vozidle a dojdou k číslu 10. Jsou to prostě odborníci jak řemen To Deny.. Ten hlavový přední je v předním sloupku a ten hlavový zadní je v zadním? No a k jakému potom patří ten ve středním..že by se jednou nafoukl s předním, příště se zadním bagem? Je prostě vcelku, takže logicky 1. To bych taky mohl počítat, že mám ve volantu 3 a spolujezdec před sebou dokonce 4 pytle (to proto, že u spolujezdce je větší)
Duben 11, 200817 r Bol som v servise a mne povedali ze tam je 6 airbagov a to bag vodiča a spolujazdca, dva bočné a ten hlavový je po celej dlžke jeden vpravo a jeden vľavo. Takze 6 on je jako celý no..ale tak já to beru jako co sedadlo,to jeden Bag..ale i tak mě to nenapadlo, pravdou je,že se to dá takhle brát..
Duben 11, 200817 r Ten hlavový je vcelku, tak není důvod ho počítat jako 2, nebo dokonce 3 Škodovka oficiálně dodává do OII max. 6 bagů, těch 10 se uvádí, pokud vím, hlavně na STK u dovezených vozidel, kde zkušený technik zpočítá počet nápisů AIRBAG ve vozidle a dojdou k číslu 10. Jsou to prostě odborníci jak řemen To Deny.. Ten hlavový přední je v předním sloupku a ten hlavový zadní je v zadním? No a k jakému potom patří ten ve středním..že by se jednou nafoukl s předním, příště se zadním bagem? Je prostě vcelku, takže logicky 1. To bych taky mohl počítat, že mám ve volantu 3 a spolujezdec před sebou dokonce 4 pytle (to proto, že u spolujezdce je větší) no, jo, asi máš pravdu-jak jsem psal: nedošlo mi, že je to 1 kus...
Duben 11, 200817 r ...ale spíš jsi myslel hlavové..ty určitě s mříží nejdou, těžko by se nafukovaly, když nemají kam Ale tohle omezení neplatí paušálně napříč značkami, mám dojem, že Škodovka jako jediná v koncernu tohle neumožňuje, jinak to bez problému jde
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.