Přejít na obsah

Octavia II - Facelift


radek_m

Doporučené příspěvky

Je škoda, že se vyflajzli na facelift O1 Tour, myslím že by si to zasloužilo :feve:

Ikdyž jak někdo psal, pokud prodeje celosvětově klesají asi se jim do toho nechtělo, což zní logicky.

face O1,.... no jako byla OII nástupce OI, tak i současně se vyrábějící OI měla mít svého vlastního "dalšího" nástupce, bohužel tento projekt se cca před třemi týdny stopnul

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto má byť akože tvoja reakcia,keď ti niekto protirečí,čo si napísal farelovi? Citujem"tak to sem jednak nepiš a vlastně ani nelez".

Zabúdaš na jednu vec,my nie sme tu kôli tebe,ale spája nás rovnaká značka auta a ešte veľmi veľa iného,tak buď taký láskavý a prestaň odtiaľto vykazovať ľudí,len za to,že majú iný názor.Pokiaľ nedokážeš slušne reagovať,tak prečo to robíš?

Ostatným sa ospravedlňujem za OT,ale toto je už fakt sila.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Treba sa pozrieť,kto tu začal rozsievať vietor a ešte k tomu neopodstatnene, ja som to určite nebol,iba som reagoval.Treba to zmazat od počiatku OT a to je včera 1.44 PM a bude pokoj

Editováno: , autor: P2M
P2M: Promazal jsem na první pohled zřejmé, zbytek na Bobikovi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pak jeste jeden poznatek, jsem si vsimnul ze ve vystavenych OII FL jsou Columbusy zrejme z SII. Tudis taky nastavba CANu jako u SII. V AUDI a VW to pouzivaji jiz delsi dobu UDS!

"Podpora nového komunikačního protokolu protokol UDS / ODX / ASAM

Koncem roku 2007 začal koncern VW přecházet na zcela nový typ komunikace a to protokol USD/ODX/ASAM. Tento nový protokol NENÍ kompatibilní se starými protokoly KW1281, KWP2000 ani CAN-BUS. Jak už bývá zvykem, jako první se UDS objevil u automobilky Audi a rychle se šíří po celém koncernu VW. Například nový Superb 3T má již několik jednotek (přístrojová deska, imobilizér, klimatizace a další) právě přes UDS protokol."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem koukal ze po dlouhy dobe se Skodovka rozhodla predstavit svuj "novejsi" model na domaci pude. A to od 13. rijna v Plzni a Praze!! :) Viz ZDE

Nevite nekdo kde presne bude tato przentace? ;)

Prezentace Roomstera pro pisalky byla tehdy na strese parkingu na prazskym letisti... Treba to tam bude zas, v letistni hale v tranzitu stojej porad nejaky skodovky vystaveny... By me zajimalo, jestli ty novinarsky O2 pujdou po tech 14 dnech taky do srotu jak sly ty Roomsteri... :-o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cituji z jedny diskuse, na ceniky jsem nekoukal....

Stejně vybavený! Když si vezmete Lexus IS220d, který teď stojí 699 000,- a položíte ho vedle oktávky 2.0 TDI PD DPF ve výbavě L&K, která odpovídá výbavě IS220d, dostanete se na cenu 800 900,-. podívejte se na oficiální ceníky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://www.lexus.cz/Images/IS-CZ_10-2008_1_tcm258-831836.pdf

IS 220d 699 000,-

Volitelná výbava

Paket Navigační systém (nelze pro pakety Luxury a Sport)

7“ dotyková obrazovka

Navigační systém DVD

Připojení mobilního telefonu pomocí Bluetooth® s ovládáním na volantu

Parkovací kamera

Hlasové ovládání (navigace-audiosystém-klimatizace-telefon) 65 000,-

Paket Multimediální a navigační systém (pouze pro pakety Sport a Luxury)

7“ dotyková obrazovka

Navigační systém DVD s dynamickou navigací (DRG)

Připojení mobilního telefonu pomocí Bluetooth® s ovládáním na volantu

Audiosystém Mark Levinson® se 14 reproduktory

Přehrávač na 6 disků DVD s digitálním prostorovým zvukem 5.1

Parkovací kamera

Hlasové ovládání (navigace-audiosystém-klimatizace-telefon) 100 000,-

Elektricky ovládané střešní okno 30 000,-

Parkovací asistent – senzory vpředu a vzadu (součástí paketu Sport a Luxury) 20 000,-

Kožená sedadla, vpředu elektricky nastavitelná, s vyhříváním a ventilací, elektricky nastavitelná bederní podpěra (nelze pro pakety Sport a Luxury) 65 000,-

Kožená sedadla s povrchovou úpravou Semi-anilin, vpředu elektricky nastavitelná, s vyhříváním a ventilací, elektricky nastavitelná bederní podpěra

(pouze pro paket Sport) 60 000,-

Elektronický kartový klíč (pouze pro paket Luxury) 10 000,-

17“ desetipaprsková kola z lehkých slitin, pneumatiky 225/45 R17 vpředu a 245/45 R17 vzadu

(pouze ve spojení s kratším stálým převodem, nelze pro paket Sport, standardně v paketu Luxury) 15 000,-

18“ kola z lehkých slitin s 5 duálními paprsky, pneumatiky 225/40 R18 vpředu a 255/40 R18 vzadu

(pouze pro paket Luxury, standardně v paketu Sport) 15 000,-

Metalický lak 23 000,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi by bylo zajimavy porovnat taky cenu 4 roky staryho lexa a 'stejny' octy... Tipuju lexus tak tretina... :-)))

No tak to bych si nebyl tak jistej ! Koneckoncu se podivej jak to je 220d vs octavie v ojetych cenach ted ;)

Editováno: , autor: MichalF
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...