Červen 20, 201213 r Mi klimatizace zvyšuje spotřebu o 0,2 až 1,1 litru dle PP podle toho, jak nízkou teplotu nastavím. AC zapínám/vypínám podle potřeby kdykoliv a problém jsem nezaznamenal, tuším ani v návodu k tomu není žádná zvláštní podmínka.
Červen 20, 201213 r Záleží na venkovní teplotě. Při velkých vedrech a kratších jízdách po městě to můžou být i 2 litry navíc. Mimo město tak do litru. Se zapínáním si nemusíš dělat starosti. Ve Fabii žádná spojka není. Kompresor jede stále, klima spíná pomocí ventilu.
Říjen 2, 201212 r Já osobně to pravidelně proženu i v zimě, na odmlžení výborné. Tuším, že je to tak i v návodu. Tím nechci říct, že to je slovo svaté, teorie se často rozchází s realitou, ale ... Jednou za rok ji za pár stovek zaservisuju a i po šesti letech jede stále stejně.
Říjen 2, 201212 r takže dáš krátký řemen a vyřadíš kompresor úplně? A nezatuhne po zimě? Natrem olejom dražky aby nechytila hrdza 2 krat obtočim lep. paskou a občas ked kontrolujem olej či ostrekovač tak rukou pretočim remenicu.
Říjen 12, 201212 r Já osobně to pravidelně proženu i v zimě, na odmlžení výborné. Tuším, že je to tak i v návodu. Tím nechci říct, že to je slovo svaté, teorie se často rozchází s realitou, ale ... Jednou za rok ji za pár stovek zaservisuju a i po šesti letech jede stále stejně. Na odmlženie davam radšej toto a aj obohatenie paliva (sytič) skôr vypne.
Říjen 12, 201212 r Hube, to asi bude chtít více objasnit, teda aspoň pro mě, nevím na co se vlastně dívám
Říjen 13, 201212 r aký odber majú štyri žhaviče alternátor dostane zabrať? ako rýchlo to zohreje vodu daj nejaké blišie idfo
Říjen 13, 201212 r Su tam iba tri žhavky dve zapojene a jedna je rezerva aby stačilo prehodiť očko na novu ked jedna vypadne a netra vyberať ťhavku,vypušťať vodu atd. Altik pohoda spoždovač pušťa prud bimetalu až po dvoch minutach po štarte až do 75 st.
Říjen 15, 201212 r Zajimave reseni, nemas zmerene o kolik se urychli zahrati motoru v mrazech? Upraveno Říjen 15, 201212 r od Petr L.
Září 23, 201311 r Ja radšej predlžujem životnosť zimnym spankom. Hubo, chcel by som sa Ťa spýtať na náročnosť tejto operácie a či sa mi to vôbec oplatí, keď v zime najazdím cca 5000-7000 km. Čiže stačí len kúpiť krátky remeň, vyhodiť tú jednu kladku a je to? Tá kladka ide v pohode von, čo na ňu treba, aký kľúč?
Září 23, 201311 r Ked uz som tu nasiel tuto temu, neda mi nespytat sa: Mam 47kW s klimou, tzv. poloautomat, s tocitkom teploty v stupnoch celzia. Boli tu nazory ze nastavena teplota ma spojitost s dosiahnutou teplotou v kabine. Ja som vsak hladal aj v knihe Jak na to, aj medzi nahradnymi dielmi snimac priestorovej teploty, respektive som ho hladal v kabine a nenasiel som ho nikde. Zato som nasiel medzi nahradnymi dielmi snimac PRIVODNEJ teploty, do privodneho potrubia. Z toho mi vychadza, ze nastavovacim kolieskom si nastavujem ziadanu teplotu privodneho vzduchu a nie priestorovej teploty. Navyse mam podla hluku pri prepinani z modreho do cerveneho pola dojem, ze klima ide nonstop naplno a v pripade potreby sa privodny vzduch dohrieva cez register ohrevu. Tym padom mi nesedia ani nazory, ze po vychladeni interieru vykon klimy, a tym padom aj zatazenie motora klesa. Co si o tom myslite?
Září 23, 201311 r Teplotu v interieru snima cidlo G56, ktere je soucasti ridici jednotky klimatizace. Subjektivne je na vykonu motoru dobre poznat, pokud klima jede naplno nez se interier vychladi nebo jede na nizsi vykon, kterym teplotu v interieru uz jen udrzuje.
Září 24, 201311 r kompresor mení výkon voči požiadavke systému cca 5-100%(v krokoch) t.j. záťaž motora od kompresora je premenlivá. Ked ide na plno tak to cítiť na ťahu motora. Teplota v kabíne sa "snaží" udržiavať podľa nastavenej na knoflíku - výkonom kompresora a miešaním kalpkou. Teplota sa sníma v ovládacom panely klímy. dokonaca mám pocit že je tam ventilátorček ktorý aktívne nasáva teplotu z kabíny smerom na snímač.... Je to poloautomat! - nie manuál! a ešte perlička ak je plyn na podlahe (dashpot) a o táčky nad 3000, kompresor sa autoamticky vypína počas tohto stavu. Upraveno Září 24, 201311 r od mode
Září 24, 201311 r Podla mna je to uplne zbytocne, ako ta klima funguje - ak sa clovek dostane napriklad na vacsie slnko (ked napriklad dovtedy siel v tieni stromov apod), tak si musi "pridat chlad" (teda ubrat teplotu) lebo sa mu ta teplota jednoducho zvysi.. Hlavne nech je tie klima vzdy naplnena a funkcna
Září 24, 201311 r Podla mna je to uplne zbytocne, ako ta klima funguje - ak sa clovek dostane napriklad na vacsie slnko (ked napriklad dovtedy siel v tieni stromov apod), tak si musi "pridat chlad" (teda ubrat teplotu) lebo sa mu ta teplota jednoducho zvysi.. Hlavne nech je tie klima vzdy naplnena a funkcna Pavelo práveže ked vyjdeš na slniečko klima si sama pridá výkon (je to automat), ale až ked zistí zvýšenie teploty v kabíne...a to môže byť opozdené voči subjektívnemu pocitu že na teba svieti cez okono slnko.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.