Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Na prevodovke z predu v smere jazdy sa nachadza spinač svetiel spiatočky je zašroubovany do bloku prevodovky a je pod nim podložka asi po najazdenych 150 km sa začina odjavovat olej podložka tam bola hlinikova - presakovalo,potom tenšia hlinikova - presakovalo ,teraz je tam medena je aj zmäkčena a presakuje to znova ,pokažde sa to všetko opakuje najprv nenej a stale sa unik rozširuje až je znečistena cela čelna strana prevodovky , v tych podložkach chyba asi nebude skôr ten spinač lebo je to len nahrada nie Skoda produkt či nema niake stotiny po obvode ušeteneho materialu a neprilieha dobre dotiahnuty je až až a že by tam bola prasklina narazeny blok prevodovky nebol skušal som už aj hustejši olej ale zhruba po 150km to začne presakovat znova poradte či namazat zavit niakym tmelom alebo skusit original zo Skodovky

no ja bych zkusil nejdriv nejaky ten tmel,silikon.... muzes mit treba jen trochu poskozeny ten zavit...

  • 10 měsíců později...

Pani vyskytol sa mi taky problem s prevodovkou S-Felicia 1.6: zacal tiest olej s prevodovky ako prve som vymenil gufero radiacej tycky, olej zacal tiect cez prave gufero poloosi vymenil som pravu aj lavu stranu, po zopar km zacal olej tiest opet cez lave gufero poloosi nechapem tomu ja si myslim ze uz to moze byt len zapchaty, alebo mierne upchaty ventyl odvzdusnenia prevodovky. Prosim ak mate niekto taku, alebo podobnu skusenost podelte sa o skusenosti, vopred vdaka.

  • 2 týdny později...

zkus to gufero vymenit znovu...mne to taky udelalo na takle rizeni-sem ho vymenil "preventivne" a to nove teklo...tak sem ho proste vymenil a je pokoj :palec2:

zkus to gufero vymenit znovu...mne to taky udelalo na takle rizeni-sem ho vymenil "preventivne" a to nove teklo...tak sem ho proste vymenil a je pokoj :palec2:

Jo třeba je tam špatně a nebo tam máš moc oleje

  • 6 měsíců později...

Ahoj,

podarilo se mi narazem na podvozek trochu poskodit jeden spodni sroub ktery spojuje prevodovku s motorem, z poskozeneho mista ted tece olej. Toto chceme spravit (zespoda lepidlem a pritahnout uvolneny sroub), ale otazka je, kolik oleje vlastne vyteklo (kdyz nekde stojim, urcite ukapne nekolik (mozna desitek) kapek za hodinu) a jestli je to olej z motoru a nebo z prevodovky.

v pripade toho ze je to prevodovky, tak kolik je v takovy prevodovce vlastne oleje standartne, jak zjistim kolik ho tam je ted a jak ho doleju?

ten ubytek je zatim asi moc malej na to abych si vsimnul, ze v motoru je min oleje nez bylo predtim, takze proste momentalne nevim, kterej olej vytejka. obavam se ze prevodovkovej.

predem dekuju moc!!

Pokud víš, kde ti to teče, tak musíš také vědět, jaký to je olej. Stačí kapička na prstu a hned vím o co jde, laicky řečeno, převodový olej strašně smrdí, neznám nikoho, komu by to vonělo. Převodový olej se dolívá v místě umístění náhonu rychloměru, ten se vytočí a tou dírkou se tam leje. Tím náhonem se také měří množství oleje, náhon má dole plastvé ozubené kolečko s výčnělkem, ten výčnělek má být ponořen v oleji, ozubení již ne. Měří se to s tím jako olej v motoru, vysuno, otřu, dám zase do převodovky a pak se podívám. Má ho tam být 2,4 litru.

http://eshop.paramo.cz/produkty/Katalogovy...roduktu=V531421

podarilo se mi narazit o vec kamennou do prevodovky a sedrit jeji spoj s motorem zespoda, srouby sice drzej (ten jeden spodni ma jakoby zespoda urvanej ten tunylek), ale vypada to podle toho ze ten spoj nesedi, jestli to tak neni normalne, ze se cela prevodovka od motoru dole trochu hnula, tedy, potreboval bych to pravdepodobne odsroubovat, pretesnit a prisroubovat zase zpet.

je to slozity? mam to nechat radsi servisu nebo to zmaknu? kolik to asi tak muze stat v servisu?

predem mockrate diky!

jinak, kdyz jsem to uplne ocistil tak prave vidim jakmile zacne prosakovat olej ten hnutej spoj motoru a prevodovky (zacina prosakovat v tom spoji, ze by to prosakovalo tim sroubem jsem si nevsim). Zalepili jsme ten spoj zespoda epoxidem, ale nepomohlo to, asi je tam moc velkej tlak a nebo se mi nepodarilo zalepit celou cast toho spoje kde to tece...

Pokud víš, kde ti to teče, tak musíš také vědět, jaký to je olej. Stačí kapička na prstu a hned vím o co jde, laicky řečeno, převodový olej strašně smrdí, neznám nikoho, komu by to vonělo. Převodový olej se dolívá v místě umístění náhonu rychloměru, ten se vytočí a tou dírkou se tam leje. Tím náhonem se také měří množství oleje, náhon má dole plastvé ozubené kolečko s výčnělkem, ten výčnělek má být ponořen v oleji, ozubení již ne. Měří se to s tím jako olej v motoru, vysuno, otřu, dám zase do převodovky a pak se podívám. Má ho tam být 2,4 litru.

http://eshop.paramo.cz/produkty/Katalogovy...roduktu=V531421

Docela by byla dobrá fotka, nedovedu si to vůbec představit. A už víš jakej olej ti tam teče?

vypada a smrdi to jako olej z prevodovky....

jakoby z tohodle mista (podle mne spoj prevodovky a motoru) to tece a jakoby to na tom miste uplne nesedi - okraj jednoho dilu vuci okraji druhyho dilu posunuty treba tak o pul milimetru.

pouzil jsem neci obrazek co sem tu nasel a jen jsem to na nem cervenou sipkou vyznacil, tohle neni fotka primo ode mne, mam debilni zrcadlovku ktera to neni schopna ted ve tme pod autem zaostrit...

P1010076.JPG

Docela by byla dobrá fotka, nedovedu si to vůbec představit. A už víš jakej olej ti tam teče?

Upraveno od critter

Tak podle fotky bych to viděl jen na převodovku a v těch místech je převodovka sešroubovaná, jelikož je ze dvou částí. S motorem to nemá nic společného. Takže vyndat převodovku, rozpůlit, podívat se jestli není někde proražená, přetěsnit. Pokud to ale dostalo ránu, tak může být právě v háji a bude se muset vyměnit za jinou. Toď můj názor. ;)

mas pravdu, vypada to tak. vysroubovl jsem kolecko pravdepodobne otackomeru a vedle toho jeste odsrouboval sroub a vysunul plisek co tam byl, ale nevim jak tu vec vyndat, poradite mi nekdo prosim jak se tam dostat abych mohl zmerit/doplnit ten olej, pripadne byl by nejaky servisni manual k tyhle felde (1.3MPI) ?

Tak podle fotky bych to viděl jen na převodovku a v těch místech je převodovka sešroubovaná, jelikož je ze dvou částí. S motorem to nemá nic společného. Takže vyndat převodovku, rozpůlit, podívat se jestli není někde proražená, přetěsnit. Pokud to ale dostalo ránu, tak může být právě v háji a bude se muset vyměnit za jinou. Toď můj názor. ;)

Upraveno od critter

Pokud jsi vyndal i ten plech, tak to jde vytáhnout. Ale pokud se to nikdy nedělalo, tak to bude zarezlé, takže použí sílu. :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.