ywes Vloženo 14. Červen 2007 Sdílet Vloženo 14. Červen 2007 Jestli sis všimnul, tak jsem dal jako příklad motory se stejným výkonem a podobným objemem,, a ne 4,2l No a Š120 - to máš pravdu. Ta žádné využitelné otáčky nemá....to jsou prostě jen otáčky No jo....jasně že si každý brání svoje. Já mám maximum krouťáku na hranici 400Nm a NIKDY mi neklesá pod 290Nm...od 1500 do 4500 ...tak jsem se troch rozvášnil. Ale stále nesouhlasím s tím, že Dieslel potřebuje méně odstupňované převody! 4x4 jasně - a víme proč. Najdu si to někde přesně, ty převodové poměry... Hahaha, tak sa pridam pre zmenu ja... ked uz porovnavas, porovnaj rovnake motory to jest PREPLNANE. Pretoze o sdi kazdy vie, aka je to raketa... Ja mam pre zmenu lahko upraveny turbo benzin a nejake cipnute tdi ma nemoze rozhadzat. Testli sme si to s octaviou tdi cipnutou vraj na 400nm. Pri rozbehu bol o pol metra pred mnou, lenze pri prvom preradeni z 1 do 2 sme boli na rovnako a pri druhom JA o pol auta v predu...Preco? LEBO JA SOM NERADIL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 14. Červen 2007 Sdílet Vloženo 14. Červen 2007 Hahaha, tak sa pridam pre zmenu ja... ked uz porovnavas, porovnaj rovnake motory to jest PREPLNANE. Pretoze o sdi kazdy vie, aka je to raketa... Ja mam pre zmenu lahko upraveny turbo benzin a nejake cipnute tdi ma nemoze rozhadzat. Testli sme si to s octaviou tdi cipnutou vraj na 400nm. Pri rozbehu bol o pol metra pred mnou, lenze pri prvom preradeni z 1 do 2 sme boli na rovnako a pri druhom JA o pol auta v predu...Preco? LEBO JA SOM NERADIL Hmmm tak to se zasmeji zase i ja,protoze stavime TDIcka na sprinty a zasadna rozjezd na dvojku. 180 koni a 400nm to asi trochu jede jinak.Zalezi proti jakemu TDi jsi jel...Jinak jsme s TDickem zaklad byl puvodne 81kw porazili i Porsche Boxter a treba i Ford Focus ST.[226 koni].Nebo i Fiat Cupe Turbo.Kdyz uz jsi zacal s tim jak to jede nekomu s upravou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 14. Červen 2007 Sdílet Vloženo 14. Červen 2007 To tdipower: Srovnáváš přeplňovanou naftu a atmosferickej benzin. Když srovnáš přeplňovanou naftu s přeplňovanym benzínem, tak jediná výhoda která ti zůstane bude ta o něco menší spotřeba, která je zas vykoupena vyšší pořizovací cenou. Jinak zkus srovnat zátah 1,9SDI a 1,8 20V a zjistíš, že to co tu říkáš zas tak horký neni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ywes Vloženo 14. Červen 2007 Sdílet Vloženo 14. Červen 2007 (editace) Hahaha, tak sa pridam pre zmenu ja... ked uz porovnavas, porovnaj rovnake motory to jest PREPLNANE. Pretoze o sdi kazdy vie, aka je to raketa... Ja mam pre zmenu lahko upraveny turbo benzin a nejake cipnute tdi ma nemoze rozhadzat. Testli sme si to s octaviou tdi cipnutou vraj na 400nm. Pri rozbehu bol o pol metra pred mnou, lenze pri prvom preradeni z 1 do 2 sme boli na rovnako a pri druhom JA o pol auta v predu...Preco? LEBO JA SOM NERADIL Hmmm tak to se zasmeji zase i ja,protoze stavime TDIcka na sprinty a zasadna rozjezd na dvojku. 180 koni a 400nm to asi trochu jede jinak.Zalezi proti jakemu TDi jsi jel...Jinak jsme s TDickem zaklad byl puvodne 81kw porazili i Porsche Boxter a treba i Ford Focus ST.[226 koni].Nebo i Fiat Cupe Turbo.Kdyz uz jsi zacal s tim jak to jede nekomu s upravou. No isiel som proti podobne upravenemu autu, to jest sanie a cip...ja mam este denso iridium, jemmu ich netreba Neboj, keby som zacal u mna na benzine tak ako to robite vy, s vacsim turbom, vacsimi vstrekovacmi, tak by si mal s tdi co robit aby si mi stacil...a zase porovnavas, ako vacsina zaprisahanych neporovnatelne, focus st aj to porsche pokial viem, su nepreplnane. Skuste si dat pretek proti 911 turbo, alebo s6(2,7 biturbo) Mozno sa mylim, ale podla mna boli tdi projektovane ako motory koli nizkej spotrebe, vysokej zivotnosti, nie koli vykonovym parametrom. Je pravda, ze sa daju fantasticky upravit, ale stale to bude dymiaci hlucny diesel, naviac s brutalnou spotrebou...ked sa bude ten vykon vyuzivat a zabudol som, ze zivotnost bude minulostou! Ale viem, ze ta nepresvedcim a ani ty mna, koniec koncov, moj dalsi motor bude 2,7 biturbo, nech zase naseriem par V10 TDI Editováno: 14. Červen 2007, autor: ywes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 14. Červen 2007 Sdílet Vloženo 14. Červen 2007 To ywes: Focus ST má 2,0Turbo myslim... a novej dokonce 2,5T... ale hlavně má náhon jen na předek... pokud maj naftu ve 4kolce a brutálně upravenou třeba ve vykuchanym dvojkovym golfu, tak proč ne... ale zase tu platí to. Být vedle stejnej golf se stejně upravenym třeba 1,8Turbo, tak se nafták nečape... a o tom žádná... musíš porovnávat víc parametrů při sprintu: 1) předokolka / zadokolka / čtyřkolaka 2) váha vozu 3) výkon vozu 4) převodovka 5) gumy Tohle všechno když do sebe zapadne, tak máš při sprintu vyhráno. takže, když TDIfun říká, že spráskal toho a toho, neznamená to hned, že to bylo jen díky motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ywes Vloženo 14. Červen 2007 Sdílet Vloženo 14. Červen 2007 (editace) To ywes: Focus ST má 2,0Turbo myslim... a novej dokonce 2,5T... ale hlavně má náhon jen na předek... pokud maj naftu ve 4kolce a brutálně upravenou třeba ve vykuchanym dvojkovym golfu, tak proč ne... ale zase tu platí to. Být vedle stejnej golf se stejně upravenym třeba 1,8Turbo, tak se nafták nečape... a o tom žádná... musíš porovnávat víc parametrů při sprintu:1) předokolka / zadokolka / čtyřkolaka 2) váha vozu 3) výkon vozu 4) převodovka 5) gumy Tohle všechno když do sebe zapadne, tak máš při sprintu vyhráno. takže, když TDIfun říká, že spráskal toho a toho, neznamená to hned, že to bylo jen díky motoru... U octavie je 4x4 na sprinty nanic, vynikajuci je v leone cupra, tam je neustale cast vykonu aj vzadu. Neviem ako to urobili, ked je na to pouzita rovnaka technika. Co sa tyka mojho sprintu, boli sme rovnake auta, on 6kvalt, len mam o 100% lepsi podvozok. Naviac, moj motor je upraveny na spotrebu, nie vykon...ale 3.0 tdi som si uz dal na obed, aj ked asi vdaka podvozku Editováno: 14. Červen 2007, autor: ywes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 14. Červen 2007 Sdílet Vloženo 14. Červen 2007 (editace) Auto je golf 4 normalni auto.Zadne vyhozene sedacky atd.Proste normalni cestovni auto.Pohon predek.Vymeneno turbo za vetsi z FabieRS trysky Race520 hlava cerpadla 11mm spojka + chip.Na brzde 182 koni no a priznavam ze obute byly sliky.Jinak o desetinu byl pred nami borec s dvojkou golfem a v nem 1.8 turbo a komplet vykuchane auto. celkove 14 misto[chipforum.cz] vysledky http://tuning.ms-free.net/07j/VD.htm jinak nejsem zastancem niceho ale znate to cim se clovek uspini a kdyz ty TDI se tak kraaaasnee upravujiii.No marne me se hold libi. Editováno: 14. Červen 2007, autor: TDIfun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 15. Červen 2007 Sdílet Vloženo 15. Červen 2007 Nechápu ty dva příspěvky nahoře. Podíveje se prosím znovu, co jsem stovnával! Žádné SDI ani bezturbový benzín, jak píšete! 1,9TDI...pro vás obsah 1,9 litru, turbo, palivo nafta 1,8T.......pro vás obsah 1,8 litru, turbo, palivo benzín co je na tom nesrovnatelného???? A sprinty můžem domluvit....jestli si poblíž. Ale nevím, proč se to tu zvrhlo na to, kdo je lepší na sprintu????? Snažil jsem se jen vysvětlit...proč nesouhlasím s tím, že TDI potřebuje jemnější odstupňování převodovky.......ale protože nikdo z vás evidentně převodovku nikdy nepočítal....tak už k tomu nepřispívám. Házet sem výpočty by asi bylo dost offtopic. Nechtěl jsem rozpoutat válku bezín vs. nafta..... je to zbytečné! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_combi Vloženo 15. Červen 2007 Sdílet Vloženo 15. Červen 2007 Ty popisovane rychlosti me popravde dost prekvapily tak jsem to zkusil a 96kW TDI jede na 6 pri 3000 ot. lehce pres 180. Taky jsem cekal, ze to bude vic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chossse Vloženo 27. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2007 Ty popisovane rychlosti me popravde dost prekvapily tak jsem to zkusil a 96kW TDI jede na 6 pri 3000 ot. lehce pres 180. Taky jsem cekal, ze to bude vic... Tak to si jel asi nejakou jinou 96kw TDi PD 6kvalt!Tou co jsem jel ja ma neco lehce pres 160!A to byla hezky upraveny 18" kola,sportovni podvozek,cip na 135kw,upravene trisky!Tady s tim upravenim to je neuveritelna raketa! Tady obrazky: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=26204 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.