Přejít na obsah

Nestartuje 1,4 16V 74 kW


speedy gonzales

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
  • o 5 měsíců později...

Ahoj,všechny zdravím a všem děkuji:-)

Měl jsem ten samý problém co ostatní zde popisují. Respektive, raní start ( nebo kdykoliv za studena ) jsem startoval napoprvé a v poho. Ale ujel jsem pár metrů,kilometrů ( stačilo fakt 5-10 minut jízdy ),motor se jen maličko zahřál a když jsem chcípl motor a vrátil se zpět za 10 minut tak jsem nastartoval asi až na popáté nebo i víc.Musel jsem to hodně dlouho držet a přidávat plyn.Úplně mi to trhalo uši,když jsem tomu tím startováním dával záhul.Když jsem nastartoval,ještě mi chvíly kolísali otáčky a byl cítit zápach benzinu.

Ale jak jsem zde nabral informace a rady, rozhodl jsem se pro výměnu čidla chladící kapaliny. Vyměnil jsem ho a suprově startuje už víc jak týden.Čidlo stálo 600,- , to je snad levnější než kontrola v servisu škoda:-) Při výměně nemusíte ani vypouštět chladící směs, pokud vám není líto že vám asi 3 dl vyteče.Všem co mají stejný problém,určitě to vyzkoušejte.Opravdu to pomohlo:-)

Díky ještě jednou moc všem za rady a tipy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Pokud smrdí benzín, znamená to, že motor dostává palivo - filtr to asi nebude. Zkusil bych v takovém případě postupovat jako při startu "přechlastaného" motoru - neboli startovat s plně sešlápnutým plynem (pomalu prošlápnout na doraz a až pak "vzít za startér") - a plyn držet dokud motor nechytne. Mně osobně to spíš připadá, že OBČAS si na základě nějakého podnětu ŘJ myslí, že uhodily mrazy jak v Rusku a dává opravdu PLNOU dávku - tím namoknou svíce a nejiskří, jak by měly... Zkusil bych ty měříče teplot = čidlo teploty chladicí kapaliny a také čidlo teploty NASÁVANÉHO VZDUCHU - jestli má správný kontakt a jestli správně funguje...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

POTŘEBUJU NUTNOU A ZKUŠENOU RADU : ( jsem na dně :-)!! ) ---- FABIA 1,4 16V 74kW - rok 2003

Auto mi normálně startuje, ale stává se mi že příjdu k autu a nenastartuju, at' je auto studené nebo zahřáté, nebo je zima nebo teplo - je to jedno! Když nechytne na první otočku, tak potom musím startovat a honit startér a baterku, tak na 10x pokus a potom s malým přidáním plynu pomalu chytne, ale ne přesvědčivě. Během těchto 10x startů - je cítit ve větřáčkách do kabiny - benzín!! Začal jsem jezdit po servisech a vysvětlovat tento jev, ale bez pomoci ( auto skončilo jen na vagu )- protože jako na potvoru to dycky chytlo a nemohl jsem ukázat že to zrovna nestartuje a jen točím a točím. Postupně jsme začli hledat příčinu, takže jsme vyměnili svíčky, dále pak jsem byl upozorněn - že by to mohl být skrat v kabelech - v motorovém svazku elektriky a že tento svazek stojí 50 000kč, tak jsem nechal celý svazek zkontrolovat a přeizolovat, neshledali jsme žádnou závadu ani uhnilý kabel, až na jednu volnou kostru, u přechodu svazku z motoru do přístrojovky, dále jsme nechali změřit tlak v přivodu benzínu z benz. čerpadla - tlak ukazoval kolem 1,5 - 2 atmosféry, nevím kolik má čerpadlo dávat ( budu rád za informaci, jestli to je dobře ), ale benzín dává, takže by MĚLO BÝT DOBRÉ - nevím jestli náhodou se někde pod sedačkama u nádrže, taky neschovává nějaká kostra........Auto bylo 10x napojeno na vagu a nebyla nalezena chyba, dále jsem nechal vyčistit škrtící klapku a nechal ji znovu seřídit. Dříve auto jezdilo bez problémů, po nějaké době jsem nechal vyměnit benzínový filtr a přibližně od té doby je problém ( možná ?! ) Taky jsem zkoušel oba klíče v zapalování, protože jsem slyšel že by to nemusel pouštět IMOBILIZÉR, ale nevím jestli by byl cítit benzín v kabině jako ted', dále mě napadají žhavící kabely na svíčkách, ale nevím jak je vyzkoušet jest-li jsou OK, celou dobu jsem se soustředil spíše na ten elekt. motorový svazek . protože mi přišel nejreálnější ( uhnilé kabely - protože všude psali že u tohoto roku, který nemá ten přechod za izolovaný, tak svazek na vlhne a kabely uhnijou ) --- ale potřebuju poradit jakým směrem se mám vydat ted' - je tu několik variant --> ŽHAVÍCÍ KABELY na SVÍČKÁCH, KOSTRY, IMOBILIZÉR, LAMBDA-SONDA, BENZÍNOVÉ ČERPADLO, BENZÍNOVÝ FILTR, BATERKA, jiná rada ?

Budu rád za každou zkušenost i radu, věřte že po půl roce , to stálo mnoho peněz a už nevím kudy kam - Moc Vám děkuji !!

dobrý den chtěl jsem se zeptat zda jste zjistil proč vám to nestartuje mám ten samý problém co máte vy děkuji za vaší odpověď
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravím, podľa opisu mám úplne to isté na škode roomster 1,4 BXW. začalo to z ničoho nič asi pred týždňom ako keby auto horšie štartovalo a teraz keď idem do auta nechám ho cez noc postáť nejde nakopnúť, asi na 10-15 pokus so zošlápnutým plynom a stálym pridávaním plynu neochotne chytí ako keby na 1-2 valce a potom sa postupne rozbehne... ale ak už prejdem pár sto metrov auto zhasnem a znovu natočím chytí už bez problémov.... :-(

Nevie niekto poradiť čím to môže byť???? thanxxxxxxx

Editováno: , autor: testwest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

auto má 54tis. km sviečky- majú najazdené cca 9tis km. Dnes som ich vymenil znovu za tie predtým-tie šlapali na sto percent len kvôli prevencii som ich menil. Práve som sa dočítal že chlapík s nissanom mal podľa opisu taký istý problém za studena nedokázal naštartovať až po asi 10tom štarte mu to chytilo, a za tepla kedykoľvek na 1x bez problémov... mal vraj vadné čidlo teploty chadiacej kvapaliny.... Neviem mne to príde ako keby spadal benzín alebo niečo podobné keď auto dlhšie stojí-cez noc 8 hodín... Zajtra, ak to nepomôže a nechytí s tými sviečkami chcem skúsiť pár krát natočiť kľúč bez štartovania a ak to pomôže asi bude niečo s tým benzínom predpokladám :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono to právě že může být i tím čidlem - prostě nedává ŘJ informaci, že je motor studený a ta pak velí vstřikovačům "dávat" poměrně málo, jako by motor byl teplý. Teplému motoru menší dávka stačí, studenému ne - aspoň ne ke stabilnímu běhu i na vonoběh. Jak se motor trošku ohřeje - a na to stačí i pár desítek sekund běhu, tak se podmínky zejména pro zážeh změní k lepšímu a motor už jde napodruhé natočit naprosto bez problémů. Tím benzínem to nebude - to by to dělalo bez závislosti na teplotě motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

dobrý den chtěl jsem se zeptat zda jste zjistil proč vám to nestartuje mám ten samý problém co máte vy děkuji za vaší odpověď

Měl jsem podobný problém. Auto startovalo normálně, ať byl motor studený, nebo teplý, pak si postavilo hlavu a nešlo to ani za doprovodu mého "prosím tě chyť už!!!" :D

Většinou se mu ale nechtělo, když se na chvilku zastavilo, třeba natankovat, nebo dojít do obchodu, to se pak startovalo třeba na 20x, startér točil jako o život, baterka tím pádem v naprosté kondici a ne a ne chytit. No a pak to třeba startovalo normálně, týden i víc a pak znovu. Závada na zbláznění.

Pak mi jsem vyměnil snímač otáček na vačce a od té doby je pokoj.... :kol-27:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím,

mam auto 1.4 16v 74kw, mam vodicky necely rok a je to moje prve auto objavila sa zima a mam problem s rannym startovaním, neškrtne nič ani naznak dal som nabit baterku ale problem je stále taky isty vždy v dni ked idem prvý krát štartovat tak to nekopne ale v priebehu dna potom už neni problem naštartovať.... čím to je ? nevyznám sa moc do aut môže to byž štartér? pls poradte..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V sekci 1.4 MPI resim neco podobneho, ja jsem po mesici v mrazech v garazi nenastartoval vubec. Doufam, ze to je palivovy filtr, uz ho mam vyndany a cekam na novy...potom muzu dat vedet, jestli to pomohlo... Jde o to, ze jezdim na LPG a v nadrzi mam stary benzin, takze tam mohla zkondenzovat voda a dostat se do filtru, kde zamrzla...snad...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdo to kdy videl, davat baterii na lezato na druhou materku :blink:

To cvakani nejspis dela starter, proste se nesepne. Takze jestli si tvuj mechanik lame hlavu, tak at vymontuje ten starter a zkontroluje ho, rozmontovat, vycistit kontakty, uhliky atp.

Editováno: , autor: Grym
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prohlídnout startérovou cívku a spínací kontakt hlavního startovacího proudu - to bzučení je elektromagnet = cívka startéru, kterej nedojede až na konec kdy by měl sepnout proud do kotvy startéru. Může bejt vadná cívka, nebo je ten měděnej můstek uvnitř zaoxidovanej/opálenej a nespíná. servisy jako obvykle hledají chybu na VAGu - bohužel cívka ani kontakty žádný snímače nevedou - VAG je jako příčinu závady nezná. Tudíž o takových závadách nevědí ani ignoranti jinak označovaní jako "moderní" mechanici.

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Pokud smrdí benzín, znamená to, že motor dostává palivo - filtr to asi nebude. Zkusil bych v takovém případě postupovat jako při startu "přechlastaného" motoru - neboli startovat s plně sešlápnutým plynem (pomalu prošlápnout na doraz a až pak "vzít za startér") - a plyn držet dokud motor nechytne. Mně osobně to spíš připadá, že OBČAS si na základě nějakého podnětu ŘJ myslí, že uhodily mrazy jak v Rusku a dává opravdu PLNOU dávku - tím namoknou svíce a nejiskří, jak by měly... Zkusil bych ty měříče teplot = čidlo teploty chladicí kapaliny a také čidlo teploty NASÁVANÉHO VZDUCHU - jestli má správný kontakt a jestli správně funguje...

kdo poradí kde najdu čidlo teploty chladící kapaliny G62??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...