dodo06 Vloženo 26. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2010 (editace) Vyzkoušel bych Bosh 0450905925. Je s regulátorem tlaku. Ten můžeš mít vadný (třeba ucpaný) a proto nenastartuješ, přesto že pumpa benzín tlačí. Editováno: 29. Listopad 2010, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franclik Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Ahoj tak jsem tu závadu nakonec vyřešil. Chyba byla uplně jinde. Před časem mi odešla řídící jednotka motoru. Po její výměně problémy se startováním úplně zmizely. Auto šlape jak hodinky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laky-Fabi Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 Ahoj,všechny zdravím a všem děkuji:-) Měl jsem ten samý problém co ostatní zde popisují. Respektive, raní start ( nebo kdykoliv za studena ) jsem startoval napoprvé a v poho. Ale ujel jsem pár metrů,kilometrů ( stačilo fakt 5-10 minut jízdy ),motor se jen maličko zahřál a když jsem chcípl motor a vrátil se zpět za 10 minut tak jsem nastartoval asi až na popáté nebo i víc.Musel jsem to hodně dlouho držet a přidávat plyn.Úplně mi to trhalo uši,když jsem tomu tím startováním dával záhul.Když jsem nastartoval,ještě mi chvíly kolísali otáčky a byl cítit zápach benzinu. Ale jak jsem zde nabral informace a rady, rozhodl jsem se pro výměnu čidla chladící kapaliny. Vyměnil jsem ho a suprově startuje už víc jak týden.Čidlo stálo 600,- , to je snad levnější než kontrola v servisu škoda:-) Při výměně nemusíte ani vypouštět chladící směs, pokud vám není líto že vám asi 3 dl vyteče.Všem co mají stejný problém,určitě to vyzkoušejte.Opravdu to pomohlo:-) Díky ještě jednou moc všem za rady a tipy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krtek6 Vloženo 3. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2011 vyřešil už někdo tento zapeklitý problém?....občase mi to už stává taky (1,4 16v 74kw r.v.00) ...měnil jsem vzduchovej+olej.filtr a olej..svíčky ješště ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 5. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2011 Co čidlo teploty motoru? Házet chbyu to nemusí, ale může to být tím... např. nastartujete až na x-tý pokus, auto se trochu klepe, zvýšené otáčky - i kolísavé, atd... jindy zas starty naprosto ok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2011 Pokud smrdí benzín, znamená to, že motor dostává palivo - filtr to asi nebude. Zkusil bych v takovém případě postupovat jako při startu "přechlastaného" motoru - neboli startovat s plně sešlápnutým plynem (pomalu prošlápnout na doraz a až pak "vzít za startér") - a plyn držet dokud motor nechytne. Mně osobně to spíš připadá, že OBČAS si na základě nějakého podnětu ŘJ myslí, že uhodily mrazy jak v Rusku a dává opravdu PLNOU dávku - tím namoknou svíce a nejiskří, jak by měly... Zkusil bych ty měříče teplot = čidlo teploty chladicí kapaliny a také čidlo teploty NASÁVANÉHO VZDUCHU - jestli má správný kontakt a jestli správně funguje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabie htp Vloženo 1. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2011 POTŘEBUJU NUTNOU A ZKUŠENOU RADU : ( jsem na dně :-)!! ) ---- FABIA 1,4 16V 74kW - rok 2003 Auto mi normálně startuje, ale stává se mi že příjdu k autu a nenastartuju, at' je auto studené nebo zahřáté, nebo je zima nebo teplo - je to jedno! Když nechytne na první otočku, tak potom musím startovat a honit startér a baterku, tak na 10x pokus a potom s malým přidáním plynu pomalu chytne, ale ne přesvědčivě. Během těchto 10x startů - je cítit ve větřáčkách do kabiny - benzín!! Začal jsem jezdit po servisech a vysvětlovat tento jev, ale bez pomoci ( auto skončilo jen na vagu )- protože jako na potvoru to dycky chytlo a nemohl jsem ukázat že to zrovna nestartuje a jen točím a točím. Postupně jsme začli hledat příčinu, takže jsme vyměnili svíčky, dále pak jsem byl upozorněn - že by to mohl být skrat v kabelech - v motorovém svazku elektriky a že tento svazek stojí 50 000kč, tak jsem nechal celý svazek zkontrolovat a přeizolovat, neshledali jsme žádnou závadu ani uhnilý kabel, až na jednu volnou kostru, u přechodu svazku z motoru do přístrojovky, dále jsme nechali změřit tlak v přivodu benzínu z benz. čerpadla - tlak ukazoval kolem 1,5 - 2 atmosféry, nevím kolik má čerpadlo dávat ( budu rád za informaci, jestli to je dobře ), ale benzín dává, takže by MĚLO BÝT DOBRÉ - nevím jestli náhodou se někde pod sedačkama u nádrže, taky neschovává nějaká kostra........Auto bylo 10x napojeno na vagu a nebyla nalezena chyba, dále jsem nechal vyčistit škrtící klapku a nechal ji znovu seřídit. Dříve auto jezdilo bez problémů, po nějaké době jsem nechal vyměnit benzínový filtr a přibližně od té doby je problém ( možná ?! ) Taky jsem zkoušel oba klíče v zapalování, protože jsem slyšel že by to nemusel pouštět IMOBILIZÉR, ale nevím jestli by byl cítit benzín v kabině jako ted', dále mě napadají žhavící kabely na svíčkách, ale nevím jak je vyzkoušet jest-li jsou OK, celou dobu jsem se soustředil spíše na ten elekt. motorový svazek . protože mi přišel nejreálnější ( uhnilé kabely - protože všude psali že u tohoto roku, který nemá ten přechod za izolovaný, tak svazek na vlhne a kabely uhnijou ) --- ale potřebuju poradit jakým směrem se mám vydat ted' - je tu několik variant --> ŽHAVÍCÍ KABELY na SVÍČKÁCH, KOSTRY, IMOBILIZÉR, LAMBDA-SONDA, BENZÍNOVÉ ČERPADLO, BENZÍNOVÝ FILTR, BATERKA, jiná rada ? Budu rád za každou zkušenost i radu, věřte že po půl roce , to stálo mnoho peněz a už nevím kudy kam - Moc Vám děkuji !! dobrý den chtěl jsem se zeptat zda jste zjistil proč vám to nestartuje mám ten samý problém co máte vy děkuji za vaší odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
testwest Vloženo 9. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2011 (editace) zdravím, podľa opisu mám úplne to isté na škode roomster 1,4 BXW. začalo to z ničoho nič asi pred týždňom ako keby auto horšie štartovalo a teraz keď idem do auta nechám ho cez noc postáť nejde nakopnúť, asi na 10-15 pokus so zošlápnutým plynom a stálym pridávaním plynu neochotne chytí ako keby na 1-2 valce a potom sa postupne rozbehne... ale ak už prejdem pár sto metrov auto zhasnem a znovu natočím chytí už bez problémov.... :-( Nevie niekto poradiť čím to môže byť???? thanxxxxxxx Editováno: 9. Říjen 2011, autor: testwest Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2011 Testwest - nepíšeš, kolik máš na autí najeto km, jak staré jsou svíčky ani jestli už jsi zkoušel načíst závady VAGem. Až tohle všecko uděláš a pověsíš sem, možná budem chytřejší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
testwest Vloženo 9. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2011 auto má 54tis. km sviečky- majú najazdené cca 9tis km. Dnes som ich vymenil znovu za tie predtým-tie šlapali na sto percent len kvôli prevencii som ich menil. Práve som sa dočítal že chlapík s nissanom mal podľa opisu taký istý problém za studena nedokázal naštartovať až po asi 10tom štarte mu to chytilo, a za tepla kedykoľvek na 1x bez problémov... mal vraj vadné čidlo teploty chadiacej kvapaliny.... Neviem mne to príde ako keby spadal benzín alebo niečo podobné keď auto dlhšie stojí-cez noc 8 hodín... Zajtra, ak to nepomôže a nechytí s tými sviečkami chcem skúsiť pár krát natočiť kľúč bez štartovania a ak to pomôže asi bude niečo s tým benzínom predpokladám :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2011 No ono to právě že může být i tím čidlem - prostě nedává ŘJ informaci, že je motor studený a ta pak velí vstřikovačům "dávat" poměrně málo, jako by motor byl teplý. Teplému motoru menší dávka stačí, studenému ne - aspoň ne ke stabilnímu běhu i na vonoběh. Jak se motor trošku ohřeje - a na to stačí i pár desítek sekund běhu, tak se podmínky zejména pro zážeh změní k lepšímu a motor už jde napodruhé natočit naprosto bez problémů. Tím benzínem to nebude - to by to dělalo bez závislosti na teplotě motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
testwest Vloženo 12. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2011 takže v mojom prípade za všetko mohli sviečky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joshua69 Vloženo 11. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2011 dobrý den chtěl jsem se zeptat zda jste zjistil proč vám to nestartuje mám ten samý problém co máte vy děkuji za vaší odpověď Měl jsem podobný problém. Auto startovalo normálně, ať byl motor studený, nebo teplý, pak si postavilo hlavu a nešlo to ani za doprovodu mého "prosím tě chyť už!!!" Většinou se mu ale nechtělo, když se na chvilku zastavilo, třeba natankovat, nebo dojít do obchodu, to se pak startovalo třeba na 20x, startér točil jako o život, baterka tím pádem v naprosté kondici a ne a ne chytit. No a pak to třeba startovalo normálně, týden i víc a pak znovu. Závada na zbláznění. Pak mi jsem vyměnil snímač otáček na vačce a od té doby je pokoj.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubyk93 Vloženo 13. Únor 2012 Sdílet Vloženo 13. Únor 2012 Zdravím, mam auto 1.4 16v 74kw, mam vodicky necely rok a je to moje prve auto objavila sa zima a mam problem s rannym startovaním, neškrtne nič ani naznak dal som nabit baterku ale problem je stále taky isty vždy v dni ked idem prvý krát štartovat tak to nekopne ale v priebehu dna potom už neni problem naštartovať.... čím to je ? nevyznám sa moc do aut môže to byž štartér? pls poradte.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozinec Vloženo 13. Únor 2012 Sdílet Vloženo 13. Únor 2012 tak muže to bejt baterka. to že jsi ji nabil neznamena, že není po smrti, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Manek88 Vloženo 13. Únor 2012 Sdílet Vloženo 13. Únor 2012 V sekci 1.4 MPI resim neco podobneho, ja jsem po mesici v mrazech v garazi nenastartoval vubec. Doufam, ze to je palivovy filtr, uz ho mam vyndany a cekam na novy...potom muzu dat vedet, jestli to pomohlo... Jde o to, ze jezdim na LPG a v nadrzi mam stary benzin, takze tam mohla zkondenzovat voda a dostat se do filtru, kde zamrzla...snad... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Manek88 Vloženo 13. Únor 2012 Sdílet Vloženo 13. Únor 2012 Teda pokud jsi tim "ani neskrtne" myslel ze toci starter, ale nechyta.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Glatz Vloženo 13. Únor 2012 Sdílet Vloženo 13. Únor 2012 mám podobný, ne li stejný problém. natočil jsem to na kameru. pokud někdo ví o co jde, pomohlo by to hodně lidem. můj servisák už taky má pomalu hlavu v dlaních. http://www.youtube.com/watch?v=OTiv99Nn2vg&list=UUUbtUGnqNUYc-_qllSi3GBQ&index=1&feature=plcp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 13. Únor 2012 Sdílet Vloženo 13. Únor 2012 (editace) Kdo to kdy videl, davat baterii na lezato na druhou materku To cvakani nejspis dela starter, proste se nesepne. Takze jestli si tvuj mechanik lame hlavu, tak at vymontuje ten starter a zkontroluje ho, rozmontovat, vycistit kontakty, uhliky atp. Editováno: 13. Únor 2012, autor: Grym Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Glatz Vloženo 14. Únor 2012 Sdílet Vloženo 14. Únor 2012 (editace) je to gelovka a na 2 minuty, jenom na test, protože jsem si byl jistý, že tahle je čerstvě nabitá, to v tom mraze snad nevadilo. Editováno: 14. Únor 2012, autor: Glatz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubyk93 Vloženo 17. Únor 2012 Sdílet Vloženo 17. Únor 2012 auto mam v servise a nevedia prist na chybu ty kkks nechapem....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 17. Únor 2012 Sdílet Vloženo 17. Únor 2012 (editace) Prohlídnout startérovou cívku a spínací kontakt hlavního startovacího proudu - to bzučení je elektromagnet = cívka startéru, kterej nedojede až na konec kdy by měl sepnout proud do kotvy startéru. Může bejt vadná cívka, nebo je ten měděnej můstek uvnitř zaoxidovanej/opálenej a nespíná. servisy jako obvykle hledají chybu na VAGu - bohužel cívka ani kontakty žádný snímače nevedou - VAG je jako příčinu závady nezná. Tudíž o takových závadách nevědí ani ignoranti jinak označovaní jako "moderní" mechanici. Editováno: 17. Únor 2012, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubyk93 Vloženo 18. Únor 2012 Sdílet Vloženo 18. Únor 2012 diky dnes mi došlo auto zo servisu chyba bola v spinacej skrinke som lahší o 100 euro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 7. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2012 Pokud smrdí benzín, znamená to, že motor dostává palivo - filtr to asi nebude. Zkusil bych v takovém případě postupovat jako při startu "přechlastaného" motoru - neboli startovat s plně sešlápnutým plynem (pomalu prošlápnout na doraz a až pak "vzít za startér") - a plyn držet dokud motor nechytne. Mně osobně to spíš připadá, že OBČAS si na základě nějakého podnětu ŘJ myslí, že uhodily mrazy jak v Rusku a dává opravdu PLNOU dávku - tím namoknou svíce a nejiskří, jak by měly... Zkusil bych ty měříče teplot = čidlo teploty chladicí kapaliny a také čidlo teploty NASÁVANÉHO VZDUCHU - jestli má správný kontakt a jestli správně funguje... kdo poradí kde najdu čidlo teploty chladící kapaliny G62?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 8. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2012 Myslíš že máme někdo tak dobré očiže vidíme až pod kapotu tvého traktoru co tam máš? Ano vidím v podpisu máš dva motory ,ale na kterém hledáš to čidlo. G62 je na některém motoru přímo v tělese termostatu někde pod termostatem na bloku na straně ke kabině. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.