Přejít na obsah

1.4MPI 50kW občas problémy so štartom


Jarko

Doporučené příspěvky

Prosba na vsetkych, co maju tento problem. Skuste si vsimat spojitost s prazdnejsou nadrzou...

Mne teraz fabia startuje dobre, ale je pravda ze mam cca 3/4 paliva v nadrzi. Som zvedavy co sa bude diat ked tam bude menej... Dam vediet.

Totiz naposledy (ked som mal natankovanu plnu nadrz OMV) to zacalo mat problemy prave ked bolo benzinu uz pomenej, ked sa to blizilo k nule (povedzme od 1/4) tak uz kazdy den motor nevedel nastartovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Něco z palivovým systémem resp. tlakem paliva to může být. Já jsem to pozoroval taktéž, ale určitě to není čidlem klepání. To jsem zkoušel měnit a nic to nepřineslo. Měnil jsem už trysky, svíčky, čidlo teploty, relátka, klapka čistá jak zrcadlo a filtry (palivo/vzduch), ale stále nic.

Pak mě již napadá jen palivové čerpadlo, klapka a startér. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Něco z palivovým systémem resp. tlakem paliva to může být. Já jsem to pozoroval taktéž, ale určitě to není čidlem klepání. To jsem zkoušel měnit a nic to nepřineslo. Měnil jsem už trysky, svíčky, čidlo teploty, relátka, klapka čistá jak zrcadlo a filtry (palivo/vzduch), ale stále nic.

Pak mě již napadá jen palivové čerpadlo, klapka a startér. :(

S palivovym cerpadlom ma tiez v servise zrusili s tym, ze udajne keby bol v nom problem, tak by auto vobec nejazdilo. Tak ja uz nechapem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V sobotu som ešte popozeral čo sa dalo,prečistil som kontakty na lambde a čidle klepania,uvidím,čo sa bude diať .Stink,dnes sa ako štartovalo ?

Musim zaklopat pohoda. V nadrzi je tak povedzme 2/3 benzinu a zatial auto ani raz neskapalo. Uvidim co dalej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
Ja mam presne tento problem som zvedavy ako sa to vyriesi

môj problem je zase v tom že šiel mi motor na tri valce, rozsvietila sa kontrolka motora , vymenili sviečky a je to ok, lenže tento rok je to už druhy krat

nemyslim že to môžu stale sposobovať sviečky, ale ked ich vymenia už žiadnu chybu neukaže,

nemôže niekde preražať olej , alebo s hlavou motora?

a to jazdim tak 7000km ročne, a taketo problemy

poradite niekto prosim???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam presne tento problem som zvedavy ako sa to vyriesi

môj problem je zase v tom že šiel mi motor na tri valce, rozsvietila sa kontrolka motora , vymenili sviečky a je to ok, lenže tento rok je to už druhy krat

nemyslim že to môžu stale sposobovať sviečky, ale ked ich vymenia už žiadnu chybu neukaže,

nemôže niekde preražať olej , alebo s hlavou motora?

a to jazdim tak 7000km ročne, a taketo problemy

poradite niekto prosim???

mam stejny problem vypada to na 1 spatny ventil v patek to jde do servisu tak uvidime namerili mi i spatne tlaky 1 ventilu.to skubani pri studenem motoru mam taky pry to jeste muze delat kontrolka chladici kapaliny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám stejný problém, nastartuju (1000 ot) a hned jde do 500 a vypadá to, že jde do 2 nebo 3 válců. Ale dělá to jen při studeném startu a co je nejhorší, jen někdy - délka odstavení ani teplota okolí nemá vliv... Vyměnil jsem svíčky, ale nic. Palivový filtr se mi zdá zbytečné měnit - to by auto cukalo při akceleraci.. Souvislost se stavem nádrže není - včera jsem nastartoval, v pohodě, dneska startoval špatně - a benzín jsem žádný neprojel. Taky se mi zdá, že výfuk dost smrdí.

Díky za radu.

Mám 1,4 MPI 2001

Editováno: , autor: speedo009
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám stejný problém, nastartuju (1000 ot) a hned jde do 500 a vypadá to, že jde do 2 nebo 3 válců. Ale dělá to jen při studeném startu a co je nejhorší, jen někdy - délka odstavení ani teplota okolí nemá vliv... Vyměnil jsem svíčky, ale nic. Palivový filtr se mi zdá zbytečné měnit - to by auto cukalo při akceleraci.. Souvislost se stavem nádrže není - včera jsem nastartoval, v pohodě, dneska startoval špatně - a benzín jsem žádný neprojel. Taky se mi zdá, že výfuk dost smrdí.

Díky za radu.

Mám 1,4 MPI 2001

Mohlo by to být i vadné těsnění pod hlavou motoru.MPi-čka na to dost trpěla .Měl jsem naprosto stejný problem a bylo prožrané na třetím válci a dostávalo se tam při chladnutí motoru malé množství chladící kapaliny.Vyměnil jsem a pohoda,jezdí jako nová. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohlo by to být i vadné těsnění pod hlavou motoru.MPi-čka na to dost trpěla .Měl jsem naprosto stejný problem a bylo prožrané na třetím válci a dostávalo se tam při chladnutí motoru malé množství chladící kapaliny.Vyměnil jsem a pohoda,jezdí jako nová. :)

Ako sa da zistit, ze pri chladnuti motoru sa dostava chladiaca kvapalina do valca? Dakujem za odpoved.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A zkousel jste nekdo menit teplotni cidlo? Jednotka nekolik desitek vterin po studenem startu bere udaje o tlaku v sacim potrubi,. nadmorske vysce a teplote motoru(vody). Az po chvice prechazi na radu lambda regulace a cidlo klepani. Pak je tu dlasi moznost, ze se pridira vstrik. Jen me to tak napadlo... cidlo teploty kolikrat dela peknej bordel ale jednotka nic nenapise, protoze pri studenem motoru se na nej spoleha a pokud nenni signal mimo toleranci tak nevypise chybu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A zkousel jste nekdo menit teplotni cidlo? Jednotka nekolik desitek vterin po studenem startu bere udaje o tlaku v sacim potrubi,. nadmorske vysce a teplote motoru(vody). Az po chvice prechazi na radu lambda regulace a cidlo klepani. Pak je tu dlasi moznost, ze se pridira vstrik. Jen me to tak napadlo... cidlo teploty kolikrat dela peknej bordel ale jednotka nic nenapise, protoze pri studenem motoru se na nej spoleha a pokud nenni signal mimo toleranci tak nevypise chybu.

Nekolik desitek vterin? U me to kolisani otacek trva max 5 vterin po nastartovani...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo,ale Speedo má pocit,že mu to jde po startu studeného motoru na tři válce a je divně cítit výfuk.To by odpovídalo spíš na tu chladící kapalinu a problem s těsněním.

Ahoj, bavil jsem se o tom s kamaradem - automechanikem. Tesneni pod hlavou uplne vyloucil, protoze mi logicky vysvetlil, jak by mohla chladici kapalina natect do valce po vypnuti motoru. To by po nastartovani a natlakovani systemu voda primo strikala do valce. Navic by byly problemy s topenim, ubytkem kapaliny apod....

Vyfuk sice smrdi, ale je to spatme spaleny benzin, ne spaleny Fridex. To je podle me proto, ze to nabehne na min valcu.

Me to dela jen obcas, zacal jsem tankovat W Power a tak tyden to neudelalo, ale dneska uz zase pri starem. Jeste zkusim vymenit cidlo teploty.

Prosim vas, jeste mi reknete jednu vec - CO JE CIDLO KLEPANI a co dela/ridi??? Diky :-)

Editováno: , autor: speedo009
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, bavil jsem se o tom s kamaradem - automechanikem. Tesneni pod hlavou uplne vyloucil, protoze mi logicky vysvetlil, jak by mohla chladici kapalina natect do valce po vypnuti motoru. To by po nastartovani a natlakovani systemu voda primo strikala do valce. Navic by byly problemy s topenim, ubytkem kapaliny apod....

Vyfuk sice smrdi, ale je to spatme spaleny benzin, ne spaleny Fridex. To je podle me proto, ze to nabehne na min valcu.

Me to dela jen obcas, zacal jsem tankovat W Power a tak tyden to neudelalo, ale dneska uz zase pri starem. Jeste zkusim vymenit cidlo teploty.

Prosim vas, jeste mi reknete jednu vec - CO JE CIDLO KLEPANI a co dela/ridi??? Diky :-)

Piezokeramický snímač s malou směrovou citlivostí, umístěný v bloku zážehového motoru a měřící jeho hluk, vyvolávaný průběhem spalování. Signalizuje vznik detonačního spalování, charakterizovaného prudkým růstem tlaku, které při delším působení může poškodit motor. Čidlo je spojeno s elektronickou řídicí jednotkou motoru, která omezí předstih zážehu a zabrání vzniku klepání. Použití více čidel klepání, např. u každého válce, umožňuje selektivní regulaci zapalování každého válce podle jeho okamžitých provozních podmínek. Motor s čidlem klepání může spalovat i palivo nižšího oktanového čísla, jemuž se trvale přizpůsobí předstih zážehu, poněkud se ovšem sníží výkon.

Úkolem čidla klepání je zaznamenat detonace motoru způsobené špatně nastaveným časováním. Signál z tohoto čidla ovlivní pokyn řídícím jednotky k mírnému pozdržení časování zážehu. KS je v podstatě piezoelektrický akcelerometr, jehož snímač je nastaven tak, aby rezonoval v kmitočtu odpovídajícím frekvenci klapání daného motoru.

Dříve než přistoupíte k výměně neporouchaných součástek, uvědomte si, že chyba může být i v následujících oblastech, nesouvisejících s řídící jednotkou.

•Palivo (kvalita)

•Palivo (oktanové číslo)

•Mechanické části motoru

•Časování zážehu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...