stink Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 Prosba na vsetkych, co maju tento problem. Skuste si vsimat spojitost s prazdnejsou nadrzou... Mne teraz fabia startuje dobre, ale je pravda ze mam cca 3/4 paliva v nadrzi. Som zvedavy co sa bude diat ked tam bude menej... Dam vediet. Totiz naposledy (ked som mal natankovanu plnu nadrz OMV) to zacalo mat problemy prave ked bolo benzinu uz pomenej, ked sa to blizilo k nule (povedzme od 1/4) tak uz kazdy den motor nevedel nastartovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
multipas Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 mam plnu a blbne to aj pri prazdnej aj pri plnej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
multipas Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 podme k tomu cidlu klepania... teoreticky by sa to dalo overit, funkcnost toho cidla jedo docastnym odpojenim. Ci to bude robit aj potom. Ak nie, potom to cidlo nieje. Ak ho uz niekto nasiel, nemohol by to skusit? Mam 1,2 40 kw, ale netusim kde by mohlo byt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
per Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 Něco z palivovým systémem resp. tlakem paliva to může být. Já jsem to pozoroval taktéž, ale určitě to není čidlem klepání. To jsem zkoušel měnit a nic to nepřineslo. Měnil jsem už trysky, svíčky, čidlo teploty, relátka, klapka čistá jak zrcadlo a filtry (palivo/vzduch), ale stále nic. Pak mě již napadá jen palivové čerpadlo, klapka a startér. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
multipas Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 starter motor roztoci a tento efekt pridusenia sa zjavi po zapaleni benzinu vo valci, takze ten mozeme vylucit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stink Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 Něco z palivovým systémem resp. tlakem paliva to může být. Já jsem to pozoroval taktéž, ale určitě to není čidlem klepání. To jsem zkoušel měnit a nic to nepřineslo. Měnil jsem už trysky, svíčky, čidlo teploty, relátka, klapka čistá jak zrcadlo a filtry (palivo/vzduch), ale stále nic.Pak mě již napadá jen palivové čerpadlo, klapka a startér. S palivovym cerpadlom ma tiez v servise zrusili s tym, ze udajne keby bol v nom problem, tak by auto vobec nejazdilo. Tak ja uz nechapem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarko Vloženo 10. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 10. Září 2007 V sobotu som ešte popozeral čo sa dalo,prečistil som kontakty na lambde a čidle klepania,uvidím,čo sa bude diať .Stink,dnes sa ako štartovalo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stink Vloženo 10. Září 2007 Sdílet Vloženo 10. Září 2007 V sobotu som ešte popozeral čo sa dalo,prečistil som kontakty na lambde a čidle klepania,uvidím,čo sa bude diať .Stink,dnes sa ako štartovalo ? Musim zaklopat pohoda. V nadrzi je tak povedzme 2/3 benzinu a zatial auto ani raz neskapalo. Uvidim co dalej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
per Vloženo 11. Září 2007 Sdílet Vloženo 11. Září 2007 nerozumím tomu co ti řekli o čerpadle , jukni tady : http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=28690 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stink Vloženo 11. Září 2007 Sdílet Vloženo 11. Září 2007 nerozumím tomu co ti řekli o čerpadle , jukni tady : http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=28690 Tak uz ani ja. V pripade, ak sa budu opakovat problemy (zatial stale nic... klopem na drevo, ale to aj este nic neznamena), tak asi prve co budem riesit bude cerpadlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarko Vloženo 14. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 14. Září 2007 Tak ja som zatiaľ v pohode(žeby to posledné čistenie kontaktov ?),aj po dlhodobejšom stání v garáži bol štart bez problémov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shaq Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 Ja mam presne tento problem som zvedavy ako sa to vyriesi môj problem je zase v tom že šiel mi motor na tri valce, rozsvietila sa kontrolka motora , vymenili sviečky a je to ok, lenže tento rok je to už druhy krat nemyslim že to môžu stale sposobovať sviečky, ale ked ich vymenia už žiadnu chybu neukaže, nemôže niekde preražať olej , alebo s hlavou motora? a to jazdim tak 7000km ročne, a taketo problemy poradite niekto prosim??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adal Vloženo 17. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2007 Ja mam presne tento problem som zvedavy ako sa to vyriesi môj problem je zase v tom že šiel mi motor na tri valce, rozsvietila sa kontrolka motora , vymenili sviečky a je to ok, lenže tento rok je to už druhy krat nemyslim že to môžu stale sposobovať sviečky, ale ked ich vymenia už žiadnu chybu neukaže, nemôže niekde preražať olej , alebo s hlavou motora? a to jazdim tak 7000km ročne, a taketo problemy poradite niekto prosim??? mam stejny problem vypada to na 1 spatny ventil v patek to jde do servisu tak uvidime namerili mi i spatne tlaky 1 ventilu.to skubani pri studenem motoru mam taky pry to jeste muze delat kontrolka chladici kapaliny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speedo009 Vloženo 25. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2007 (editace) Mám stejný problém, nastartuju (1000 ot) a hned jde do 500 a vypadá to, že jde do 2 nebo 3 válců. Ale dělá to jen při studeném startu a co je nejhorší, jen někdy - délka odstavení ani teplota okolí nemá vliv... Vyměnil jsem svíčky, ale nic. Palivový filtr se mi zdá zbytečné měnit - to by auto cukalo při akceleraci.. Souvislost se stavem nádrže není - včera jsem nastartoval, v pohodě, dneska startoval špatně - a benzín jsem žádný neprojel. Taky se mi zdá, že výfuk dost smrdí. Díky za radu. Mám 1,4 MPI 2001 Editováno: 25. Listopad 2007, autor: speedo009 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarko Vloženo 25. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 25. Listopad 2007 Inak ma ešte napadlo,máte všetci AQW motor alebo aj nejaký iný typ robí tieto blbosti ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
per Vloženo 2. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2007 Mám AQW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KAMIKADZE Vloženo 4. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2007 Mám stejný problém, nastartuju (1000 ot) a hned jde do 500 a vypadá to, že jde do 2 nebo 3 válců. Ale dělá to jen při studeném startu a co je nejhorší, jen někdy - délka odstavení ani teplota okolí nemá vliv... Vyměnil jsem svíčky, ale nic. Palivový filtr se mi zdá zbytečné měnit - to by auto cukalo při akceleraci.. Souvislost se stavem nádrže není - včera jsem nastartoval, v pohodě, dneska startoval špatně - a benzín jsem žádný neprojel. Taky se mi zdá, že výfuk dost smrdí.Díky za radu. Mám 1,4 MPI 2001 Mohlo by to být i vadné těsnění pod hlavou motoru.MPi-čka na to dost trpěla .Měl jsem naprosto stejný problem a bylo prožrané na třetím válci a dostávalo se tam při chladnutí motoru malé množství chladící kapaliny.Vyměnil jsem a pohoda,jezdí jako nová. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krutil Vloženo 5. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2007 Mohlo by to být i vadné těsnění pod hlavou motoru.MPi-čka na to dost trpěla .Měl jsem naprosto stejný problem a bylo prožrané na třetím válci a dostávalo se tam při chladnutí motoru malé množství chladící kapaliny.Vyměnil jsem a pohoda,jezdí jako nová. Ako sa da zistit, ze pri chladnuti motoru sa dostava chladiaca kvapalina do valca? Dakujem za odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KAMIKADZE Vloženo 6. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2007 Ako sa da zistit, ze pri chladnuti motoru sa dostava chladiaca kvapalina do valca? Dakujem za odpoved. Většinou bývá u toho válce mokrá nebo orosená zap. svíčka ,ale jenom u studeného motoru,třeba po nočním stání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zarofka.cz Vloženo 9. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2007 A zkousel jste nekdo menit teplotni cidlo? Jednotka nekolik desitek vterin po studenem startu bere udaje o tlaku v sacim potrubi,. nadmorske vysce a teplote motoru(vody). Az po chvice prechazi na radu lambda regulace a cidlo klepani. Pak je tu dlasi moznost, ze se pridira vstrik. Jen me to tak napadlo... cidlo teploty kolikrat dela peknej bordel ale jednotka nic nenapise, protoze pri studenem motoru se na nej spoleha a pokud nenni signal mimo toleranci tak nevypise chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
per Vloženo 9. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2007 Konkrétně já už zkoušel 4x měnit čidla teploty, ale u mne to nic nevyřešilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speedo009 Vloženo 9. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2007 A zkousel jste nekdo menit teplotni cidlo? Jednotka nekolik desitek vterin po studenem startu bere udaje o tlaku v sacim potrubi,. nadmorske vysce a teplote motoru(vody). Az po chvice prechazi na radu lambda regulace a cidlo klepani. Pak je tu dlasi moznost, ze se pridira vstrik. Jen me to tak napadlo... cidlo teploty kolikrat dela peknej bordel ale jednotka nic nenapise, protoze pri studenem motoru se na nej spoleha a pokud nenni signal mimo toleranci tak nevypise chybu. Nekolik desitek vterin? U me to kolisani otacek trva max 5 vterin po nastartovani... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KAMIKADZE Vloženo 10. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2007 No jo,ale Speedo má pocit,že mu to jde po startu studeného motoru na tři válce a je divně cítit výfuk.To by odpovídalo spíš na tu chladící kapalinu a problem s těsněním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speedo009 Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 (editace) No jo,ale Speedo má pocit,že mu to jde po startu studeného motoru na tři válce a je divně cítit výfuk.To by odpovídalo spíš na tu chladící kapalinu a problem s těsněním. Ahoj, bavil jsem se o tom s kamaradem - automechanikem. Tesneni pod hlavou uplne vyloucil, protoze mi logicky vysvetlil, jak by mohla chladici kapalina natect do valce po vypnuti motoru. To by po nastartovani a natlakovani systemu voda primo strikala do valce. Navic by byly problemy s topenim, ubytkem kapaliny apod.... Vyfuk sice smrdi, ale je to spatme spaleny benzin, ne spaleny Fridex. To je podle me proto, ze to nabehne na min valcu. Me to dela jen obcas, zacal jsem tankovat W Power a tak tyden to neudelalo, ale dneska uz zase pri starem. Jeste zkusim vymenit cidlo teploty. Prosim vas, jeste mi reknete jednu vec - CO JE CIDLO KLEPANI a co dela/ridi??? Diky :-) Editováno: 11. Prosinec 2007, autor: speedo009 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 Ahoj, bavil jsem se o tom s kamaradem - automechanikem. Tesneni pod hlavou uplne vyloucil, protoze mi logicky vysvetlil, jak by mohla chladici kapalina natect do valce po vypnuti motoru. To by po nastartovani a natlakovani systemu voda primo strikala do valce. Navic by byly problemy s topenim, ubytkem kapaliny apod....Vyfuk sice smrdi, ale je to spatme spaleny benzin, ne spaleny Fridex. To je podle me proto, ze to nabehne na min valcu. Me to dela jen obcas, zacal jsem tankovat W Power a tak tyden to neudelalo, ale dneska uz zase pri starem. Jeste zkusim vymenit cidlo teploty. Prosim vas, jeste mi reknete jednu vec - CO JE CIDLO KLEPANI a co dela/ridi??? Diky :-) Piezokeramický snímač s malou směrovou citlivostí, umístěný v bloku zážehového motoru a měřící jeho hluk, vyvolávaný průběhem spalování. Signalizuje vznik detonačního spalování, charakterizovaného prudkým růstem tlaku, které při delším působení může poškodit motor. Čidlo je spojeno s elektronickou řídicí jednotkou motoru, která omezí předstih zážehu a zabrání vzniku klepání. Použití více čidel klepání, např. u každého válce, umožňuje selektivní regulaci zapalování každého válce podle jeho okamžitých provozních podmínek. Motor s čidlem klepání může spalovat i palivo nižšího oktanového čísla, jemuž se trvale přizpůsobí předstih zážehu, poněkud se ovšem sníží výkon. Úkolem čidla klepání je zaznamenat detonace motoru způsobené špatně nastaveným časováním. Signál z tohoto čidla ovlivní pokyn řídícím jednotky k mírnému pozdržení časování zážehu. KS je v podstatě piezoelektrický akcelerometr, jehož snímač je nastaven tak, aby rezonoval v kmitočtu odpovídajícím frekvenci klapání daného motoru. Dříve než přistoupíte k výměně neporouchaných součástek, uvědomte si, že chyba může být i v následujících oblastech, nesouvisejících s řídící jednotkou. •Palivo (kvalita) •Palivo (oktanové číslo) •Mechanické části motoru •Časování zážehu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.