Publikováno Červen 25, 200718 r Zdravím vás. Prosím o radu. v nízkých otáčkách, když přeřadím třeba na dvojku,šlápnu na plyn tak mě připadá že mi motor trochu cukne. Zdá se mi , že to má v nízkých otáčkách díru. Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Díky za vaše rady.
Červen 28, 200718 r ZDRAVÍM! Dneska jsem zkusil odpojit váhu vzduchu a byl jsem mile překvapen! Jel jsem to projet a ejhle.. při pouštění spojky na volnoběh rychlost č.2 auto plynule rozjeto, bez cuk cuk (jak sem pocitoval) když sem autu naložil a přeřazoval směrem nahoru nebo dolu tak uplně čisty přechod bez škubání, což se zapojenou váhou jsem měl pocit jako bych neuměl se spojkou (nečistý přechod). A nakonec jsem zkusil vytočit motor na 4000ot. a čekal jak se bude chovat rafička.. šla plynule dolu na 900ot. což se zapojenou váhou padala na 2až 3 zastávky tj. chviličku se zastavila třeba na 1500,1200ot. Třeba se mýlim nejsem odborník, všude kde jsem se ptal mi řekli, že váha to nebude. Ale ted si myslim že asi ano. Jinak mám motor 1.8T AGU 99 váha je původní (je naní vyrážen r.v.99) podle tach. bych měl mit najeto 132000km. Koupím novou váhu a snad to bude O.K. NEVÍ NĚKDO O SOLIDNÍM PRODEJCI ZA ROZUMNOU CENU? Upraveno Srpen 25, 201114 r od Wojnar
Srpen 25, 201114 r Kupil som RSko a mam presne ten isty problem ako je popisovany hore, uz ste to nejako vyriesili?
Srpen 25, 201114 r Tyjo 4 roky starý téma ale aspoň ti nemůžou nadávat, že zakládáš duplicitní že Snad ti někdo pomůže...
Srpen 25, 201114 r Nechcel som zbytocne zakladat novy topic Aby som dal presnejsie info, kupil som RS 1.8T, rv 12/2004, najazdenych realnych 135000 km, pri poslednej prehliadke vymenene sviecky, cievka a vsetky ostatne veci, ktore sa maju menit. Osoba od ktorej som to kupil naprosto doverujem. Presna zavada je, ze do 2000 otacok auto tak trocha cuka, hlavne na dvojke. Su to skor take jemne, ale citelne cuknutia. Ako spolujazdec som to ani necitil. Poslednych 15000 km auto, az na 2 cesty, nevyslo z mesta. Mozno aj to by mohlo byt pricinou, ze auto je nepovytacane. Nad 2000 otacok som si nevsimol nic nezvycajne, podla mna auto akceleruje fantasticky od 2500 ot. az po cervene pole
Srpen 26, 201114 r Tady by přišla na řadu otázka " proč sis sakra nekoupil Peugeot 107, když už 15 tisíc km jezdíš jen město" A píšeš, že jsi měnil cívku.... to jako jenom jednu?
Srpen 26, 201114 r Po meste s tym jazdil povodny majitel, ja jazdim kombinovane. Cievku dal menit este on, na bloku je jedna.
Srpen 26, 201114 r Taky mi to občas takhle škubne...když přeřazuju ale né vždy...spíš mi to houpe když točim nad 3000tis - 5000tis ot...v tomhle rozmezí.Myslim si ale že to má spolu spojitost.Buď váha s nebo palivová pumpa...ale nevim. Upraveno Srpen 26, 201114 r od Finch
Srpen 26, 201114 r Takze som sa stavil v autorizovanom servise a potvrdili mi, ze boli menene sviecky, vsetky cievky, vsetky filtre, vycistena skrtiaca klapka. Odporucili mi odsledovat kedy sa to presne deje a auto prebehnut mimo mesta.
Září 28, 201113 r Hodil som auto na diagnostiku, naslo mi nasledovne chyby, mohli by sposobovat moje problemy? 18010 - Napajeni svorky 30 Napeti prilis maleP1602 - 35-00 - - 16712 - Snimac klepani 1 (G61) Signal prilis velky P0328 - 35-10 - - - Sporadicky Co sa tyka prvej chyby, tak premerali sme napajanie baterie, dobijanie a vsetko v poriadku. Vychadzaju mi z toho zanesene kable, mohlo by to byt? Popripade, ktore precistit? Chybu c.2 som vynuloval a uvidim ci sa objavi znova. Popripade by som skusil opat tie kontakty. Poradite kde sa cidlo nachadza? dik Upraveno Září 28, 201113 r od magma
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.