Lube Vloženo 25. Červen 2007 Sdílet Vloženo 25. Červen 2007 Zdravím vás. Prosím o radu. v nízkých otáčkách, když přeřadím třeba na dvojku,šlápnu na plyn tak mě připadá že mi motor trochu cukne. Zdá se mi , že to má v nízkých otáčkách díru. Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Díky za vaše rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuVIrs Vloženo 28. Červen 2007 Sdílet Vloženo 28. Červen 2007 (editace) ZDRAVÍM! Dneska jsem zkusil odpojit váhu vzduchu a byl jsem mile překvapen! Jel jsem to projet a ejhle.. při pouštění spojky na volnoběh rychlost č.2 auto plynule rozjeto, bez cuk cuk (jak sem pocitoval) když sem autu naložil a přeřazoval směrem nahoru nebo dolu tak uplně čisty přechod bez škubání, což se zapojenou váhou jsem měl pocit jako bych neuměl se spojkou (nečistý přechod). A nakonec jsem zkusil vytočit motor na 4000ot. a čekal jak se bude chovat rafička.. šla plynule dolu na 900ot. což se zapojenou váhou padala na 2až 3 zastávky tj. chviličku se zastavila třeba na 1500,1200ot. Třeba se mýlim nejsem odborník, všude kde jsem se ptal mi řekli, že váha to nebude. Ale ted si myslim že asi ano. Jinak mám motor 1.8T AGU 99 váha je původní (je naní vyrážen r.v.99) podle tach. bych měl mit najeto 132000km. Koupím novou váhu a snad to bude O.K. NEVÍ NĚKDO O SOLIDNÍM PRODEJCI ZA ROZUMNOU CENU? Editováno: 25. Srpen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
magma Vloženo 25. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2011 Kupil som RSko a mam presne ten isty problem ako je popisovany hore, uz ste to nejako vyriesili? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 25. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2011 Tyjo 4 roky starý téma ale aspoň ti nemůžou nadávat, že zakládáš duplicitní že Snad ti někdo pomůže... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
magma Vloženo 25. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2011 Nechcel som zbytocne zakladat novy topic Aby som dal presnejsie info, kupil som RS 1.8T, rv 12/2004, najazdenych realnych 135000 km, pri poslednej prehliadke vymenene sviecky, cievka a vsetky ostatne veci, ktore sa maju menit. Osoba od ktorej som to kupil naprosto doverujem. Presna zavada je, ze do 2000 otacok auto tak trocha cuka, hlavne na dvojke. Su to skor take jemne, ale citelne cuknutia. Ako spolujazdec som to ani necitil. Poslednych 15000 km auto, az na 2 cesty, nevyslo z mesta. Mozno aj to by mohlo byt pricinou, ze auto je nepovytacane. Nad 2000 otacok som si nevsimol nic nezvycajne, podla mna auto akceleruje fantasticky od 2500 ot. az po cervene pole Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 26. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2011 Tady by přišla na řadu otázka " proč sis sakra nekoupil Peugeot 107, když už 15 tisíc km jezdíš jen město" A píšeš, že jsi měnil cívku.... to jako jenom jednu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
magma Vloženo 26. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2011 Po meste s tym jazdil povodny majitel, ja jazdim kombinovane. Cievku dal menit este on, na bloku je jedna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Finch Vloženo 26. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2011 (editace) Taky mi to občas takhle škubne...když přeřazuju ale né vždy...spíš mi to houpe když točim nad 3000tis - 5000tis ot...v tomhle rozmezí.Myslim si ale že to má spolu spojitost.Buď váha s nebo palivová pumpa...ale nevim. Editováno: 26. Srpen 2011, autor: Finch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
magma Vloženo 26. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2011 Takze som sa stavil v autorizovanom servise a potvrdili mi, ze boli menene sviecky, vsetky cievky, vsetky filtre, vycistena skrtiaca klapka. Odporucili mi odsledovat kedy sa to presne deje a auto prebehnut mimo mesta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
magma Vloženo 28. Září 2011 Sdílet Vloženo 28. Září 2011 (editace) Hodil som auto na diagnostiku, naslo mi nasledovne chyby, mohli by sposobovat moje problemy? 18010 - Napajeni svorky 30 Napeti prilis maleP1602 - 35-00 - - 16712 - Snimac klepani 1 (G61) Signal prilis velky P0328 - 35-10 - - - Sporadicky Co sa tyka prvej chyby, tak premerali sme napajanie baterie, dobijanie a vsetko v poriadku. Vychadzaju mi z toho zanesene kable, mohlo by to byt? Popripade, ktore precistit? Chybu c.2 som vynuloval a uvidim ci sa objavi znova. Popripade by som skusil opat tie kontakty. Poradite kde sa cidlo nachadza? dik Editováno: 28. Září 2011, autor: magma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.