Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Pánové, tak tady je to slíbené foto poškozeného řemenu ( upozorňuji skutečne po 42 tis. ) a celé vyndané sady.

Zajímalo by mě, proč jde ten řemen tak do strany. Vodící kladka tam není pouze šponovací. Že by chyba už při montáži? Mám ho taky na straně, ale ne tak extrémně, špony z něho zatím nelétají. Ovšem najeto 70tkm, což je taky nic moc, ale na druhou stranu podstatně víc než u tebe. Do jara to nechám, pak ho nechám vyměnit. Samo, že budu častěji kontrolovat.

Vloženo
jj, výměny řemenů a kladek jsou pálka, myslím, ale že omezení km na výměnu je jasné, ale jak je to s časem, u Renaultu je třeba dán počet km a max pět let (alespoň na otcovém) ....

ještě že HTP má řetěz ;);)

Moc se neraduj, i ten dokáže přeskočit.

Oprava 7. 000 Kč.

zatím mám 150K km a ještě nepřeskočil, myslím, že tím trpěly první série :palec2: , ale to sem nepatří, je tedy nějaké časové omezení?

Starsi verze HTP tim trpely, nekolikrat jse to menilo, vetsinou retaz preskocil o 1 zub, zatim zadna skoda, jen to cvakalo, mno pokud by to bylo o 2, tak je motor odrovnanenj, ale pokazde jen o 1 zub, opravovalo se to nahradou delsi napinaci liziny rozvodoveho retezu.

(Zakaznik jel s HTP z kopce pri vypnutem motoru, zaradil 5tku a preskocil retaz u zub.)

Vloženo (editace)
jj, výměny řemenů a kladek jsou pálka, myslím, ale že omezení km na výměnu je jasné, ale jak je to s časem, u Renaultu je třeba dán počet km a max pět let (alespoň na otcovém) ....

ještě že HTP má řetěz ;);)

Moc se neraduj, i ten dokáže přeskočit.

Oprava 7. 000 Kč.

zatím mám 150K km a ještě nepřeskočil, myslím, že tím trpěly první série :palec2: , ale to sem nepatří, je tedy nějaké časové omezení?

Starsi verze HTP tim trpely, nekolikrat jse to menilo, vetsinou retaz preskocil o 1 zub, zatim zadna skoda, jen to cvakalo, mno pokud by to bylo o 2, tak je motor odrovnanenj, ale pokazde jen o 1 zub, opravovalo se to nahradou delsi napinaci liziny rozvodoveho retezu.

(Zakaznik jel s HTP z kopce pri vypnutem motoru, zaradil 5tku a preskocil retaz u zub.)

A stáva sa to uz aj na tých novších HTP s tou dlhšou lyžinou na reťazi, alebo ani nie? Lebo priateľka šla na aute so zaradenou rýchlosťou na 5 dole kopcom(brzdila motorom), zrazu vyletelo do cesty auto, prudko zabrzdila a motor samozrejme zhasol, nestihla stlačiť spojku. Mohlo by to v takomto prípade preskočiť. A ako presne sa to prejavuje a ako sa to dá najľahšie zistiť? Alebo mohlo by sa poškodiť niečo, keď aj nepreskočí reťaz?

Editováno: , autor: Milanino
Vloženo
jj, výměny řemenů a kladek jsou pálka, myslím, ale že omezení km na výměnu je jasné, ale jak je to s časem, u Renaultu je třeba dán počet km a max pět let (alespoň na otcovém) ....

ještě že HTP má řetěz ;);)

Moc se neraduj, i ten dokáže přeskočit.

Oprava 7. 000 Kč.

zatím mám 150K km a ještě nepřeskočil, myslím, že tím trpěly první série :palec2: , ale to sem nepatří, je tedy nějaké časové omezení?

Starsi verze HTP tim trpely, nekolikrat jse to menilo, vetsinou retaz preskocil o 1 zub, zatim zadna skoda, jen to cvakalo, mno pokud by to bylo o 2, tak je motor odrovnanenj, ale pokazde jen o 1 zub, opravovalo se to nahradou delsi napinaci liziny rozvodoveho retezu.

(Zakaznik jel s HTP z kopce pri vypnutem motoru, zaradil 5tku a preskocil retaz u zub.)

A stáva sa to uz aj na tých novších HTP s tou dlhšou lyžinou na reťazi, alebo ani nie? Lebo priateľka šla na aute so zaradenou rýchlosťou na 5 dole kopcom(brzdila motorom), zrazu vyletelo do cesty auto, prudko zabrzdila a motor samozrejme zhasol, nestihla stlačiť spojku. Mohlo by to v takomto prípade preskočiť. A ako presne sa to prejavuje a ako sa to dá najľahšie zistiť? Alebo mohlo by sa poškodiť niečo, keď aj nepreskočí reťaz?

Popravde u tech starsich verzi to muze preskocit, ne vzdy se to stane. Pokud pritelkyne zabrzdila, neni to takova hruza, jak by spis byla hruza ta, ze by jsi jel z kopce pri zhasnutem motoru, hodil tam kvalt, tim nastaroval motor, to je nebezpecne, muze a nemusi to preskocit. Na novy HTP 12V se davaji k rozvodovymu retazu delsi lyziny, nebo si je nech vymenit, retaz pokazde preskoci na stranu chladice o jeden zub.

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Nevíte jakou značku rozvodů mají na Hamar.cz ? Sháním rozvody na 1,4 55KW, ale vrtá mi hlavou jak je možný že na Hamar je maj za 2800kč a třeba na mjauto.cz za 4800 a na apm.cz za 5500kč? To si tak ostatní mastí kaspy nebo v tom Hamaru mají nějaký polský nebo čínský aušusy? Ví to někdo?

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

super, potěšující zpráva s výdrží rozvodů - tyhle kilomtery se mojí fabky asi netýkaj, teprve dudu mít najeto 44tkm od 4/2004 ;) Ale abych nezůstal pozadu - mam na autě již třetí letní gumy a třetí zimáky :D

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Dneska mě čeká první delší cesta. Ještě to sice nechrčelo, ale je to koupený v sekáči ... Stejně bych to musel jednou měnit, ale až za x let. Jen ta pumpa tekla a zadíraly se ložiska.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...