Přejít na obsah

Fabia po 12 tisích - problémy


neo10_

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

mám fabii 1.9TDi v combi, výbavu elegance a po cca 12 tisích km, které mám najeté se objevilo několik problémů. Chystám se to při garanční prohlídce na ně vyklopit vše najednou, ale potřeboval bych vědět, zda jsou jednotlivý problémy normální chování, zda se to u někoho objevilo, případně zda to má jinou příčinu apod

takže:

a) něco rezonuje na podvozku - při zavření dveří je silně slyšet rezonující zvuk z podvozku. Pravděpodobně výfuk

B) špatně se zavírá kufr - musí se s tim dost mlátit, aby se zavřel

c) špatná synchronizace převodovky - občas při řazení bylo cítit, že správně nezapadl zub do díry, ale bylo to zub na zub, po čase se to téměř srovnalo. Teď se to objeví u každého cca 50 zařazení

d) zvuky ze zadní části vozu při rychlejší jízdě - mám podezření na profukování vzduchu kdesi vzadu (dveře, kufr apod.). Je to pro mě tajemný zvuk, nemůžu na to přijít. Má s tím někdo zkušenosti?

e) divné chování spojky - při delší jízdě po dálnici (tzn rychlosti 160km hod v průměru) se pak cca hodinu chová spojka divně - při řazení při záběru je taková "necitelná" a trochu s sebou hází. Čím by to mohlo být?

Budu rád za každou reakci.

Díky.

Editováno: , autor: neo10_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

k tomu kufru podla mna to inzinieri v boleslave nedomysleli a posrali to. naozaj sa ten kufor neda normalne zavret musi sa pustit aspon s 20cm aby sa zavrel takze to trochu buchne, ale ak s tym musis ja neviem s pol metra trieskat tak to normal nie je a daj si to nadstavit v servise.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusim nejakou reakci:

a) spis bych to videl na nejaky tepelny stit, nikoliv samotny vyfuk.

b ) staci si dat praci a seridit - mel jsem stejny problem, ted zavira sametove. A jeste jedna vec - zkus zavrit kufr pri otevrenem okne nebo napr. bocnich dverich - pujde mnohem lehceji - v aute totiz zaviranim dveri vznika pretlak, ktery jen obtizne utika vetacimi otvory a ten pusobi proti zavirajicim se dverim. Pri otevrenem okne pretlak logicky nevznika.

c) zalezi na tom, kolik mas najeto - ze zacatku jde prevodovka logicky hur, musi se proste i prevodovka "zajet". Pokud mas pocit ne zrovna hladkeho zarazeni u kazdeho 50 pripadu, neprijde mi na tom nic zvlastniho.

d) aerodynamicke hluky se objevovaly, o tom by meli v servisu vedet.

e) bohuzel nedokazu takhle na dalku posoudit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...