Přejít na obsah

Stále cvakající climatronic


ferda25

Doporučené příspěvky

Máš štěstí,že jsi to odhalil v záruce...A stou zárukou,mnoho lidí si myslí a Ty taky,že pokud vyměníš nějaký díl těsně před koncem záruky,že Ti na něj poběží nová,dvouletá,tak jste všichni na omylu.S koncem platnosti záruky na vozidlo,končí veškeré záruky i na nové namontované díly v trvání dvouleté záruky.I kdyby to byla věc namontovaná den před koncem.....Jen pro ůplnost....

Možná se to za tu dobu změnilo..nevim,ale tehdy mi ještě u Passatu měnily 3.měsíce před koncem záruky ložisko kola a za 5.měsíců (to bylo zas 2.měsíce po záruce) začalo hučet a vyměnily to normálně na garanci,ale podepisoval jsem úplně jinej papír(fakturu) než kdy předtím,na téhle už stálo reklamace dílu.Neplatil jsem ani floka.Ale to už je nějakej rok zpátky tak ted je to možná jinak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak už jsem tady psal, taky mě to cvakalo, všiml jsem si toho asi před rokem. Cvakání nebylo pravidelné, někdy byl třeba týden klid, jindy jsem to "tikání" pozoroval denně, je fakt že při puštěném rádiu jsi toho člověk vlastně ani nevšimne. Ke konci roku jsem konečně našel chvilku volna a zajel do škodulky přehrát software a doufám, že to nezakřiknu (ťuk,ťuk,ťuk), zatím bez tikání, po zapnutí zapalování jsou slyšet motorky jak si najedou a po cca 3s je klid, jo a stálo mě to 250,-.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak už jsem tady psal, taky mě to cvakalo, všiml jsem si toho asi před rokem. Cvakání nebylo pravidelné, někdy byl třeba týden klid, jindy jsem to "tikání" pozoroval denně, je fakt že při puštěném rádiu jsi toho člověk vlastně ani nevšimne. Ke konci roku jsem konečně našel chvilku volna a zajel do škodulky přehrát software a doufám, že to nezakřiknu (ťuk,ťuk,ťuk), zatím bez tikání, po zapnutí zapalování jsou slyšet motorky jak si najedou a po cca 3s je klid, jo a stálo mě to 250,-.

A předtím po tom najetí cvakaly pořád?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A předtím po tom najetí cvakaly pořád?

ne vždy po startu, někdy ani i ne, někdy dokonce nebylo slyšet rozdíl mezi najetím a pak tím pokračujícím "tikáním", jindy jsem stál na parkovišti a zničeho nic to začalo jakoby lupat v odkládací stránce, jak už někdo psal, že se domníval zda nemá někde myš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne vždy po startu, někdy ani i ne, někdy dokonce nebylo slyšet rozdíl mezi najetím a pak tím pokračujícím "tikáním", jindy jsem stál na parkovišti a zničeho nic to začalo jakoby lupat v odkládací stránce, jak už někdo psal, že se domníval zda nemá někde myš.

Aha. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak beru zpět....dnes mám necelé dva měsíce a 17.000km po výměně servomotorků a opět začalo cvakat před spolujezdcem,tak jako dříve...takže na ho.no.....ještě že to bylo v záruce a těch přes 8.000kč jsem neplatil..byl bych ted nasrán mnohonásobně víc než jsem.

Neni to nic hroznýho,ale už to zas slyšet prostě je,za jízdy ticho,zastavim třeba v koloně nebo na světlech a hned je to tam to zkur.ný cvakání,neřikám pořád,ale už se to objevuje často.

Takže vy kdo to nemáte už v záruce si výměnu motorků za víc jak 8000kč rozmyslete...aby jste pak nebyli akorát nasraný.

Už jsem to volal mému známému s autor.servisu a ten mi jen řekl že nejsem jedinej kdo se po výměně motorků ozval a že jim ted přišly nějaký nový flash.softy tak to zkusí ještě přehrát,ale už tomu moc nevěřim...spíš se s tim budu muset smířit.....V takových případech mě vždycky sere že jsem takovej puntičkář ze sloníma ušima že všechno hned slyšim a hned mě to vytočí...to si vždycky přeju být jako můj brácha kterýmu by tohle na 1000% nevadilo a ani by si toho nevšiml.

Uvidíme co to nové přehrátí,ted v týdnu tam na to zajedu,tak dám vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem byl dnes u toho známého v autor.servisu ohledně toho opětovného cvakání climatroniku,tak zavolal k tomu reklam.technika,ten mu řekl že maj druhý hlašení že to způsobujou dva motorky V71 a V113 s názvem Servomotorek nastavování pro možnost provozu s obtokov.vzduchu,tak demontoval odklád.schránku před spolujezdcem,nastartoval a hned to bylo evidentní že to jsou oni,sám jsem si na ně položil prst a ťukal mi do něj jak zběsilej.

Motorky objednal (na skladě měli jen jeden) a ve středu jedu na výměnu a jelikož jsou dobře přístupné tak má slíbeno že mi tam udělaj kafe a do 1,5h odjíždim s vyměněními motorky.

Tak snad už to bude to pravé ořechové a budu mít pokoj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já byl před koncem roku na výměně servomotorků a poté to opět cvakalo.Po novém roce jsem se naštval a zajel do servisu znovu.Tentokrát tam auto stálo cca 3 dny,nejprve mi sdělili,že to moc pozoruju a chytrý přijímací technik mi sdělil,že tam stejně nic nenajdou a že odpo si mám auto vyzvednout.Jenže pak volali,že je tam nějak moc závad.Prý musí vyměnit celou řídící jednotku klimy,takže se den čekalo než dorazila.Po výměně otec obdržel vytištěný kus papíru,prý z diagnostiky,kde stojí,že nebyly na klimatizaci nalezeny žádné závady a s tím nám auto bylo vráceno.No nic naplat,já změnu žádnou nepoznal,prostě to pořád dělá.Už nevím co s tím,jestli rezignovat nebo vyhledat jiný servis...Mohl by mi někdo osvětlit jak to má tedy fungovat?Já když nastartuji motor,dojde k nájezdu klapek (slyším takový šustivý zvuk)a hned mi to začne potom asi 5x cvakat.Po ujetí pár kilometrů,např. 2 dojde opět ke cvakání,to přece nemůže být normální nebo je?Připadá mi,že čím je venku chladněji tím to dělá častěji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neni to normální a chce je to v servisu buzerovat a buzerovat.....jsou už na světě modifikované motorky a ty už to nedělaj,ale chce to vyměnit všechny a né jen dva.

Podle diagnostiky to bude vždycky dobrý,to je jen blbá vlastnost motorků.

Jestli si z Prahy tak doporučuju AutoJarov,Praha 3.....tam to řešej výměnou motorků okamžitě a jsou tam ochotný.Já tam mám sice známého,ale i tak to tam řešej v pohodě.Známej jezdil s novym Passatem do Auto I.S.R a tam ho taky vždy odpálkovali s tim že je vše O.k a že to ty motorky prostě dělaj,pak jsem mu doporučil ten Jarov,tam mu vyměnily motorky a má klid.

Mě ted před koncem roku vyměnily dva a rapidně to pomohlo,ale ted mi ještě pocvakává ten na uzavírání vnitř.okruhu,tak tam zrovna zítra jedu a už mi vyměněj všechny zbylé a podle toho mého známého tam už prý dá krk na to že budu mít klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak konečně mám snad s klimatronikem klid,od středy jsme měl auto v servise(jiném,jelikož ten první se po dvou návštěvách a neodstranění závady neosvědčil) a v pátek jsem si šel pro něj a klimatronik se chvá úplně jinak a necvaká :) Prý byla špatná jedna klapka a tu mi vyměnili za novou.Takže snad to bude v pohodě.Jinak úplně jiný přístup servisu než v prvním případě,dokonce mi umyli i auto a nic za to nechtěli,prostě je vidět,že si asi váží zákazníka,což se v dnešní době už zase tak moc nevidí,každý chce jen vydělat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...taky cvakam..... :076 ... A uz nejsem v zaruce, takze vymenu motorku pekelne rozmejslim... Ale ted ta mrcha ma nejaky cvakaci obdobi, tak do toho asi pujdu. Mam blbou V159... ta se meni v pohode, je pod schrankou, horsi je to s V158, ta je u ridice pod palubkou a musi se sundavat :-(

Motorek stoji as 3.3tis (jak uz tu nekdo psal) a co je dulezity, tak ty inovovany maji na sobe hvezdicku... tak uvidime... zkusim hodit foto....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem byl dnes vymenit motorky cvakajici klimy. Nechal jsem vymenit 2 motorky za schrankou spolujezdce...V159 a ten druhej nevim. Celkem jich je 5... kol100 Fakt me to silene sr...lo.. Cena ocekavana, tedy 2x 3440,- s DPH... za motory.. :angry: Kamosovi jsem dal na pivo...

tady jsou kody:

zadni: 1K0907511D, predni 1K0907511G... Ty puvodni Valea byly spanelsky, ty novy jsou madarsky... Foto hodim...

Nechci to zakriknout, ale ZATIM JE KLID! :D, bozsky klid .Predtim to bylo stacatto.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
mam ten samý problem , potřebuji vyměnit motorek V158 a V159 , nevim vubec kde ta 158čka je, mate nekdo navod?? prý je na ty motorky náka svolavačka :-/

Pokud se nepletu, tak V158 je u ridice pod palubkou, V 159 u spolujezdce. U spolujezce je jeste jeden motorek, ale cislo nevim. Pokud mas auto v zaruce, tak by ti to meli vymenit zadarmo. Ja si to lepil sam. :-( Silene me to cvakani tocilo... :wallbash: I kdyz uz ted nic necvaka, tak mam pocit, jako by ty motorky porad regulovali... tak nevim, zda to je spravne nebo ne... ale neresim to...

Jinak na tech mejch fotkach ten predni motorek ovlada klapku co ridi vnitrni cirkulaci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Mám dotaz ohľadom cvakania climatronicu už som aj zakladal novu temu pretože to nie je Octavia II ale I a pocujem tiež nejake cvakanie rok výr. 2001 motor 2.0i - pomohol by nejaký reset, mozno to nie je klima neviem je to strasne jemne ako sekundova rucicka.

Ďakujem.

A ak som urobil chybu pri založeni novej témy - prosim zmazať dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

me ted ceka sundani cely palubky a meneni 6 motorku pro climatronic. S tim cvakanim chci zatocit. Doufam ze se to nakonec bude dat vymenit bez sundani palubky. (Seat Leon TFSI)

Určitě to vyměněj bez sundání palubky...mě taky vyhrožoval technik že se bude muset sundat palubka a pak mi můj známej mechanik co tam dělá řekl že to technici přeháněj,že se sundá jen spodní část na řidič.místě a odklád.schránka přes spolujezdcem a dostanou se tam.Tehdy jsem to tam dával ráno kolem 8h a ve 13h jsem si už proto šel a bylo dávno hotovo a od té doby konečně pokoj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím, pročetl jsem celé téma ohledně cvakajícího climatronicu a protože se mně to také týká rozhodl jsem se s tím něco udělat. Po návštěvě známého v autorizovaném servise mi byly přenastaveny klapky a nahrán nový software. Vše fungovalo tak jak má a bez lupání před spolujedcem. Druhý den však bylo vše při starém. Demontoval jsem proto skříňku spolujezdce (6 šroubků) a nechal ji viset na káblíku k vypínání airbagu a na hadici pro chlazení schránky (odpojil jsem jen káblík k osvícení skříňky), dá se pak k tomu hezky dostat. Na pravé straně jsou klapky nad ventilátorem. Servomotorky k nim jsou namontovány z leva ke klapkám a jsou za sebou. Pokud zapnete zapalovní a budete zapínat vnitřní cirkulaci měly by se zavírat a otvírat (pokud teda aspoň trochu fungují). Vede k nim káblík se zeleným nebo modrým konektorem (teď přesně nevím) a jsou uchyceny plastovým držákem na zacvaknutí. Po vycvaknutí držáku jdou vytáhnout směrem doleva. Ta zadní byla vpořádku ale ta přední po rozebrání a po nasazení v rozebraném stavu a připojení (abych viděl jak funguje) tak přeskakovala hřídelka servomotorku na šneka. Klapka kterou servomot. ovládá má funkci na vnitřní cirkulaci (to se úplně otevře a zavře), ale také při nastavování teploty se různým způsobem po stupních pootevírá a pouzavírá. Rozebral jsem jí co to šlo (mimochodem jestli stojí 3500,- tak podobné servomotorky jsou v dět. hráčkách za 200,-. Víc jak 100,- byste za ni nedali), motorek ven koncáky ven, promazal plastové soukolí a jejich hřídelky vazelinou a pořádně rozchodil. Po montáži zpět šlapala jako hodinky. Celé mi to trvalo přes hodinku a půl a nikdy jsem OII nerozebíral. Nevím jak dlouho to vydrží, ale dám když tak vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...