Publikováno Červenec 18, 200718 r Prosím o radu : jaký kábel nejlépe přerušit vypinačem aby motor nešlo nastartovat, ale přitom se mi nespálila řidicí jednotka nebo nejaké jine zařízeni. Chci klasický tajný vypínač zap/vyp . Octavia 1,9 TDI r.v.2002 66KW. Dik Kutil
Červenec 18, 200718 r Nejlepší je přerušit mínus kabel palivového čerpadla. Upraveno Březen 27, 201114 r od Wojnar
Červenec 18, 200718 r Autor Dik za radu, ale co to udelá ? Nepujde to vubec nastartovat (bude hlasit na palubovce chyba) a nebo to chvíli pojede a pak po dojzení nafty to chcípne? Dik za info Kutil Upraveno Březen 27, 201114 r od Wojnar
Červenec 18, 200718 r Radsi bych prerusil napajeni ridici jednotky motoru, potom bude auto tocit ale nenaskoci. Pri preuseni cerpadla u dieselu bych se bal zavzdusneni palivovyho potrubi pokud bys treba zapomnel zapnout vypinac pri startovani. nejspis by to chvili jelo a pak chciplo a nebo by jen na chvilku naskocil.
Červenec 18, 200718 r co se stane s čerpadlem když se odpojí mínus ???? přetrhne rozvodový řemen a nebude se točit nebo co ??? a jak se odpojuje mínus když kostra je daná spojením s ukostřeným motorem ???
Červenec 18, 200718 r Palivové čerpadlo je spíš záležitost benzínu. Co přerušit spínané plus do budíků nabo RJ motoru?
Červenec 24, 200718 r taky jsem resil ... pripojil jsem (odpojil jsem) napajeni k RJ motoru a zadny problem ...
Červenec 24, 200718 r Za releovým boxem je velký svazek drátů co vede od krku volantu. Ten rozbal a najdeš tam několik svorek. Jedna je s několika černými dráty tenkými a dvěma tlustými. Jeden z tlustých je přímá 15 od spínačky. Když střihneš ten druhý, nic se neděje - sletuj a střihni první. Je to bezchybná imobilizace, nejde RJ, čerpadlo, prostě nic, tak jako bys nezapnul klíče. Když to potom celé zase zabalíš do textilu, tak tam není nic poznat. Akorát musíš použít relé.
Říjen 27, 201014 r Já bych osobně odseknul drát před relé na žhavící svíčky. Žhavící svíčky se nenažhavý a nenastartuješ.
Říjen 29, 201014 r ovládání relátka nejspíše palivového čerpadla je bez problémů nenaskočí nanapíše chyby v řj.,a nezavzdušní je to ovládací kabel od jednoho relátka je to bezproblémové... kdyžtak napiš sz,,z důvodu chránění všech lidí co to maj tu barvu drátku řikat nebudu.. Upraveno Říjen 29, 201014 r od JSsoft
Říjen 29, 201014 r Já bych osobně odseknul drát před relé na žhavící svíčky. Žhavící svíčky se nenažhavý a nenastartuješ. Dobry diesel nastartuje aj bez zhavicou.
Prosinec 1, 201014 r Dobrý den, také uvažuji o instalaci tajneho vypinace,mam 1,9TDI 81 KW,nebylo by nejake schema na odpojeni ridici jednotky?nestacilo by pouze odpojit 15 na spinacce ?Dekuji
Březen 27, 201114 r Já bych osobně odseknul drát před relé na žhavící svíčky. Žhavící svíčky se nenažhavý a nenastartuješ. A co když ti to šlohnou treba 10 min potom, co prijedeš? Teplej motor klidne chytne i bez žhavení...
Březen 27, 201114 r 2 DICK : přišel jsem na to tím způsobem, že dříve se to tak dělalo. Taky se dělalo to že se odsekávala kostra. Je pravda, že teď je už doba trochu jinde. 2 PROCHY : pokud dobrý diesel nastartuje bez žhavících svíček(nejen teplý motor), v tom případě asi většina lidí nemá dobrý diesel. Souhlasím s tím, že pokud je teplý motor tak to nastartuješ. 2 MATOMOTO : je to dost možné, ale vše se dá nějak obejít. V tom případě místo tajného vypínače by byl lepší nas*anej dobrman.
Březen 27, 201114 r 2 DICK : přišel jsem na to tím způsobem, že dříve se to tak dělalo. Taky se dělalo to že se odsekávala kostra. Je pravda, že teď je už doba trochu jinde. 2 PROCHY : pokud dobrý diesel nastartuje bez žhavících svíček(nejen teplý motor), v tom případě asi většina lidí nemá dobrý diesel. Souhlasím s tím, že pokud je teplý motor tak to nastartuješ. 2 MATOMOTO : je to dost možné, ale vše se dá nějak obejít. V tom případě místo tajného vypínače by byl lepší nas*anej dobrman. Pokud je víc jak 5 nad nulou tak není potřeba žhavit.Já od jara do podzimu rovnou startuju a naskočí hned.Jak píše PROCHY,dobrej diesel......
Březen 27, 201114 r sniper_2003 : To jsou rady Tak mozna kdyby byla kruta zima aspon - 20 stupnu tak by byl asi problem s tim autem odjet. Ale asi ti unikla jedna vec, auta se kradou hlavne v lete Tam kdyz je teplota nad +5stupnu, tak auto stejne nezhavi a startuje bez zhaveni.
Březen 27, 201114 r 2 GRYM : Dovolil jsem si výňatek pro upřesnění : Žhavící proces : Tento proces se skládá ze tří fází : předžhavení, startování a dožhavení. Předžhavení trvá přibližně 3 - 7 sekund.Při teplotě 0°C lze počítat se 3 sekundami, při teplotě -5 C s 5 sekundami a 7 sekund postačí při mrazu -10°C. Doba žhavení závisí na teplotě chladicí kapaliny motoru. Doba žhavení před startem Teplota chladící kapaliny - 30 °C 16 sekund - 10 °C 16 sekund 0 °C 2,5 sekund 10 °C 0,25 sekund 18 °C 0 sekund 40 °C 0 sekund Žhavení po startu motoru umožňuje prodloužit funkci žhavících svíček po fázi startování . Žhavení po startu umožňuje snížit emise škodlivin v prvních minutách po nastartování motoru . Doba dožhavení po startu Teplota chladící kapaliny - 30 °C 3 minuty - 10 °C 3 minuty 0 °C 1 minuta 10 °C 1 minuta 18 °C 30 sekund 40 °C 0 sekund EHM musím přiznat že ta druhá tabulka mi nebyla dost jasná. A co se týká krádeží aut, tak nevím jak u vás, ale auta se kradou celoročně. Upraveno Březen 27, 201114 r od Sniper_2003
Březen 27, 201114 r Pokud je víc jak 5 nad nulou tak není potřeba žhavit.Já od jara do podzimu rovnou startuju a naskočí hned.Jak píše PROCHY,dobrej diesel...... V tom s tebou souhlasím, já též rovnou startuji, ale to neznamená, že žhavící svíčky nehřejou .
Březen 27, 201114 r Tak zpět k tématu,nejůčinnější je přerušení napájení ř.j motoru a to co nejblíž u jednotky,např přes nějaké relé,který je dobrý dát na šikovný místo,např. pod plasty k motorku stěračů. Určitě ne někde pod přístrjovkou,zloději jsou chytří a mají tyhle finty a elektriku v hlavě,takže se dokáží na napájení napíchnout jinde. V případě poruchy relé by se pouze přemostilo napevno . S odpojenou ř.j motoru to bude točit,ale nikdy to nechytne.
Březen 27, 201114 r Co je na tom pravda, že bez deaktivace imobilizéru nejde nastartovat? A že bez originálního klíče to jde jenom pomocí počítače (noťasu) a spec. softu? Upraveno Březen 27, 201114 r od Wojnar
Březen 27, 201114 r Pravda je taková,že immobilizer pro zkušenýho zloděje není žádná velká překážka nastartuješ s tím v pohodě i bez origo klíče. I já bych to dokázal obejít za pár minut u nějakýho auta z roku 97-2005 jen softem a u těch novějších výměnou přístrojovky ( a tím i immo). Pro zloděje je opravdu jediná velká překážka to co jsem psal prve...pokud ovšem auto nebude krást odtahem, tak je to 100% učinná obrana.
Březen 28, 201114 r Můj dotaz pokračuje Takže schovat OBD konektor a místo něj osadit atrapu je taky cesta kudy k "zabezpečení"? Vycházím z toho, že zloděj běžně sedne do auta, připojí noťas a .... nastartuje. Na to aby hledal funkční OBD konektor stejně tak jako hledal kde je přerušené napájení k ŘJ tolik času nemá. Takže raději odejde. Upraveno Březen 28, 201114 r od Wojnar
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.