Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Prosím o radu : jaký kábel nejlépe přerušit vypinačem aby motor nešlo nastartovat, ale přitom se mi nespálila řidicí jednotka nebo nejaké jine zařízeni. Chci klasický tajný vypínač zap/vyp . Octavia 1,9 TDI r.v.2002 66KW. Dik Kutil

Nejlepší je přerušit mínus kabel palivového čerpadla.

Upraveno od Wojnar

  • Autor

Dik za radu, ale co to udelá ? Nepujde to vubec nastartovat (bude hlasit na palubovce chyba) a nebo to chvíli pojede a pak po dojzení nafty to chcípne? Dik za info Kutil

Upraveno od Wojnar

Radsi bych prerusil napajeni ridici jednotky motoru, potom bude auto tocit ale nenaskoci. Pri preuseni cerpadla u dieselu bych se bal zavzdusneni palivovyho potrubi pokud bys treba zapomnel zapnout vypinac pri startovani. nejspis by to chvili jelo a pak chciplo a nebo by jen na chvilku naskocil.

Anebo se to dá dat taky na vetřikovací čerpadlo.Motor točí ale nenaskočí.

co se stane s čerpadlem když se odpojí mínus ????

přetrhne rozvodový řemen a nebude se točit nebo co ???

a jak se odpojuje mínus když kostra je daná spojením s ukostřeným motorem ???

Palivové čerpadlo je spíš záležitost benzínu.

Co přerušit spínané plus do budíků nabo RJ motoru?

taky jsem resil ... pripojil jsem (odpojil jsem) napajeni k RJ motoru a zadny problem ...

Za releovým boxem je velký svazek drátů co vede od krku volantu. Ten rozbal a najdeš tam několik svorek. Jedna je s několika černými dráty tenkými a dvěma tlustými. Jeden z tlustých je přímá 15 od spínačky. Když střihneš ten druhý, nic se neděje - sletuj a střihni první. Je to bezchybná imobilizace, nejde RJ, čerpadlo, prostě nic, tak jako bys nezapnul klíče. Když to potom celé zase zabalíš do textilu, tak tam není nic poznat. Akorát musíš použít relé.

  • 3 roky později...

Já bych osobně odseknul drát před relé na žhavící svíčky. Žhavící svíčky se nenažhavý a nenastartuješ.

a na to jsi přišel kde ? nesouhlasím!

:smich:

ovládání relátka nejspíše palivového čerpadla je bez problémů nenaskočí nanapíše chyby v řj.,a nezavzdušní je to ovládací kabel od jednoho relátka je to bezproblémové... kdyžtak napiš sz,,z důvodu chránění všech lidí co to maj tu barvu drátku řikat nebudu..

Upraveno od JSsoft

Já bych osobně odseknul drát před relé na žhavící svíčky. Žhavící svíčky se nenažhavý a nenastartuješ.

Dobry diesel nastartuje aj bez zhavicou. ;)

  • 1 měsíc později...

Dobrý den, také uvažuji o instalaci tajneho vypinace,mam 1,9TDI 81 KW,nebylo by nejake schema na odpojeni ridici jednotky?nestacilo by pouze odpojit 15 na spinacce ?Dekuji

  • 3 měsíce později...

Já bych osobně odseknul drát před relé na žhavící svíčky. Žhavící svíčky se nenažhavý a nenastartuješ.

A co když ti to šlohnou treba 10 min potom, co prijedeš? Teplej motor klidne chytne i bez žhavení...

2 DICK : přišel jsem na to tím způsobem, že dříve se to tak dělalo. Taky se dělalo to že se odsekávala kostra. Je pravda, že teď je už doba trochu jinde. :palec2:

2 PROCHY : pokud dobrý diesel nastartuje bez žhavících svíček(nejen teplý motor), v tom případě asi většina lidí nemá dobrý diesel. Souhlasím s tím, že pokud je teplý motor tak to nastartuješ. ;)

2 MATOMOTO : je to dost možné, ale vše se dá nějak obejít. V tom případě místo tajného vypínače by byl lepší nas*anej dobrman. :smich:

2 DICK : přišel jsem na to tím způsobem, že dříve se to tak dělalo. Taky se dělalo to že se odsekávala kostra. Je pravda, že teď je už doba trochu jinde. :palec2:

2 PROCHY : pokud dobrý diesel nastartuje bez žhavících svíček(nejen teplý motor), v tom případě asi většina lidí nemá dobrý diesel. Souhlasím s tím, že pokud je teplý motor tak to nastartuješ. ;)

2 MATOMOTO : je to dost možné, ale vše se dá nějak obejít. V tom případě místo tajného vypínače by byl lepší nas*anej dobrman. :smich:

Pokud je víc jak 5 nad nulou tak není potřeba žhavit.Já od jara do podzimu rovnou startuju a naskočí hned.Jak píše PROCHY,dobrej diesel...... :palec2:

sniper_2003 : To jsou rady :blbec: Tak mozna kdyby byla kruta zima aspon - 20 stupnu tak by byl asi problem s tim autem odjet. Ale asi ti unikla jedna vec, auta se kradou hlavne v lete :smich: Tam kdyz je teplota nad +5stupnu, tak auto stejne nezhavi a startuje bez zhaveni.

2 GRYM :smich: : Dovolil jsem si výňatek pro upřesnění :

Žhavící proces :

Tento proces se skládá ze tří fází : předžhavení, startování a dožhavení. Předžhavení trvá přibližně 3 - 7 sekund.Při teplotě 0°C lze počítat se 3 sekundami, při teplotě -5 C s 5 sekundami a 7 sekund postačí při mrazu -10°C.

Doba žhavení závisí na teplotě chladicí kapaliny motoru.

Doba žhavení před startem

Teplota chladící kapaliny

- 30 °C 16 sekund

- 10 °C 16 sekund

0 °C 2,5 sekund

10 °C 0,25 sekund

18 °C 0 sekund

40 °C 0 sekund

Žhavení po startu motoru umožňuje prodloužit funkci žhavících svíček po fázi startování .

Žhavení po startu umožňuje snížit emise škodlivin v prvních minutách po nastartování motoru .

Doba dožhavení po startu

Teplota chladící kapaliny

- 30 °C 3 minuty

- 10 °C 3 minuty

0 °C 1 minuta

10 °C 1 minuta

18 °C 30 sekund

40 °C 0 sekund

EHM musím přiznat že ta druhá tabulka mi nebyla dost jasná. ;)

A co se týká krádeží aut, tak nevím jak u vás, ale auta se kradou celoročně. :aggressive:

Upraveno od Sniper_2003

Pokud je víc jak 5 nad nulou tak není potřeba žhavit.Já od jara do podzimu rovnou startuju a naskočí hned.Jak píše PROCHY,dobrej diesel...... :palec2:

V tom s tebou souhlasím, já též rovnou startuji, ale to neznamená, že žhavící svíčky nehřejou :prc: .

Tak zpět k tématu,nejůčinnější je přerušení napájení ř.j motoru a to co nejblíž u jednotky,např přes nějaké relé,který je dobrý dát na šikovný místo,např. pod plasty k motorku stěračů. Určitě ne někde pod přístrjovkou,zloději jsou chytří a mají tyhle finty a elektriku v hlavě,takže se dokáží na napájení napíchnout jinde. V případě poruchy relé by se pouze přemostilo napevno . S odpojenou ř.j motoru to bude točit,ale nikdy to nechytne.

Co je na tom pravda, že bez deaktivace imobilizéru nejde nastartovat?

A že bez originálního klíče to jde jenom pomocí počítače (noťasu) a spec. softu?

Upraveno od Wojnar

Pravda je taková,že immobilizer pro zkušenýho zloděje není žádná velká překážka nastartuješ s tím v pohodě i bez origo klíče. I já bych to dokázal obejít za pár minut u nějakýho auta z roku 97-2005 jen softem a u těch novějších výměnou přístrojovky ( a tím i immo). Pro zloděje je opravdu jediná velká překážka to co jsem psal prve...pokud ovšem auto nebude krást odtahem, tak je to 100% učinná obrana.

Můj dotaz pokračuje :)

Takže schovat OBD konektor a místo něj osadit atrapu je taky cesta kudy k "zabezpečení"?

Vycházím z toho, že zloděj běžně sedne do auta, připojí noťas a .... nastartuje.

Na to aby hledal funkční OBD konektor stejně tak jako hledal kde je přerušené napájení k ŘJ tolik času nemá. Takže raději odejde.

Upraveno od Wojnar

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.