Přejít na obsah

"blafání" z vejfuku...


MASH

Doporučené příspěvky

Kdyz jedu z kopce a podradim (bez plynu, brzdim motorem), tak se mi obcas z vejfuku ozve jedno, nebo dve ani ne moc hlasity "blafnutí"... Je to slyset jen, kdyz jedu podel nejake zdi a zvuk se ke me odrazi. Je jedno, jestli je motor zahratej, nebo studenej. Benzin beru 95 Shell, OMV atd. Auto jsem dal na servisni prohlidku do Klokocky a menili: Svicky BKUR6ET-10, zapalovaci kabely TESLA a kontrolovali rozvody. Blafani se ozyva porad a vlastne jedinej vysledek ze servisu Klokocka je ten, ze mam doplnenou tekutinu do ostrikovacu, lehci penezenku o 3500Kc (svicky i kabely jsem jim dodal) a auto podle me ted jede trsoku hur. Olej a filtr jsem si menil sam.

Nevite nekdo, cim by to mohlo byt a jestli je to nejakej zasadni problem? Aby se nejak neponicil katalizator.

Octavia 2.0 85kW rv. 2001.

(doplneno)

Muzu se jeste zeptat na par veci:

Jak uz jsem psal, tak po navratu auta z Klokocky mam pocit, ze jede hur!

1) horsi vykon-tam, kde jsem driv radil na 3 musim ted jeste chvilku pockat s "dvojkou". Pri rozjizdeni musim davat vic plynu, atd.

2) A to me stve hlavne: Auto se celkem dost "rozhoupe", nebo proste zacuka, kdyz podrazuji na 2 pri brzdeni motorem. Musim hodne zjemna a hodne, hodne plynule poustet spojku, aby se "zacukani" neobjevilo. To same se vyskytne, kdyz jedu na dvojku a pustim plyn. Auto se rozhoupe, jako by tam byla nejaka vule, nebo co. Prirovnal bych to asi k tomu, jako kdyz ve 30 let stare Š 120 jedete na jedicku 30km/h a pustite plynovy pedal bez spojky a vyrazeni...

3) Pri dotazu u Klokocky mi rekli, ze se pri vymene svicek motor NIJAK neserizuje, ani netestuje. Myslel jsem, ze po vymene svicek se treba serizuje neco, jako předstih, nebo tak...

Neporadi nekdo, hlavne s tim "cukanim, houpanim". Cim to muze bejt? Jsem si jisty, ze pred servisni prohlidkou u Klokocky tohle tak vyrazne nebylo.

P.S:Prosim, jak narocne je vymenit zapalovaci kabely u 2.0l motoru? Myslite, ze to trva asi hodinu a pul a stoji to 715Kc? (jen prace, ne material).

Editováno: , autor: MASH
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Špatná příprava směsy. Nějaký čidlo dává blbý udaje a řj pak špatně vyhodnotí . Mělo by to na vagu něco napsat.

VAG je nejspis v poradku a skutecne to dela vyhradne bez plynu (na pocitaci je v tu chvili okamzita spotreba 0,0). Zkratka, jakmile podradim... Pak uz to "nebufa". Mozna tam asi jeste trosku paliva nekde zustane...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proboha a za co si tedy vyúčtovali 3500? Vyměna svíček+ kabelů = 0,5 hod = cca 300kč

Kontrola rozvodů - píchne to na "paltest" a vidí to.... jak si to účtujou? paušál za připojení paltestu - já nevím odhad 500?

Doloití ostřikovače 100kč?

Svíce a kabely jsi měl vlastní....

To je přesně to proč nedávat auto do servisu pokud to není bezpodmínečně nutný.... Podojej tě a nic ti nepomůžou.

No ale k věci - co výfuk? Máš tam originál a nebo jsi nějakou část měnil? bufání do výfuku může dělat výfuk z jiným odporem proudění/kmitání plynů. Nemáš ho někde trošku děravý - nemyslím rachot, ale trochu jiný zvuk - to taky střílí....

No a vem to z té lepší stránky.... už jses trošku přiblížil WRC, ty střílejí sakra pořádně :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, tak je to mozny (s tim vejfukem). Auto jsem kupoval uz ojety, tak nevim, jestli je vsechno origo - kazdopadne vlezu pod auto a prohlidnu to :-) Ikdyz podle servisni prohlidky je pohledova kontrola vejfuku OK, jak ted koukam.

Jinak pro pobaveni sem hazim fakturku z Klokocky! Abych nekrivdil, jeste jsem si nechal promazat volnobezku u starteru. Ale vymena kabelu svicek za 715Kc, to me dostalo :aggressive: Opakuji, ze kabely a svicky jsem jim dodal a prohlidka byla bez vymeny oleje!

Navic mi auto vydaval nejakej arogantni blbecek - kdyz jsem se ho ptal, jestli prohlidli a seridili brzdy, tak mi rek, ze pohledovou kontrolou nic nezjistili. Ovsem, ja mu rekl, ze jsem si menil predni kotouce a desticky a ze jsem pri predavani zadal pripadne serizeni a kontrolu brzd (bylo to napsane i na servisence). Ten debil mi rek, ze mi nic kontrolovat nebudou, protoze to nedelali oni. Ze mi to ma seridit ten, kdo mi kotouce menil. Prej, ze kdyz si koupim boty od vietnamcu, taky si je nechodim opravovat do Nike. Proste kreten!!! Do Klokocky uz v zivote nepojedu! Ve meste mam na vyber dost jinych servisu!

th_25330_Skenovan6_obr2zek001_123_1175lo.jpg

th_24325_Skenovan27_obr76zek002_122_1008lo.jpg

Editováno: , autor: MASH
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

haha Klokočka znám, znám....

Kupoval jsem tam před 10 lety toledo. Řekl jsem jim že nespěchám, kolik chtějí - dva týdny... tři týdny...ale až pro to půjdu tak to bude na čísle. Vyůčtovali si za to 1000 a několikrát jsem jim volal jestli to bude a že nespěchám... ať si řeknou kdy mám přijít. Přijďte v úterý ve 14,00. Přicházím v úterý ve 14,00 a už z dálky vidím auto bez čísla... říkám kde je číslo - jestli by ste se tady pro něj mohl zítra stavit, už ho veze... dojebal jsem je jak malý kluky, protože si nic jinýho nezasloužili... pak blektali že uděláli předprodejní servis - kontrolu... Vyjedu a zdá se mi to tvrdý jak trakař.... zastavím u pumpy a přeměřím gumy - všechny 3,4!!!! předprodejní servis.... za tři měsíce tam kupoval to samý toledo kámoš a taky všechny gumy 3,4... tak to totiž foukaj ve fabrice...

když jsem to tam dal na garančku, tak jsem se tam vetřel zadem na dílnu - auto na heveru, podním stáli dva maníci s cigárem! v hubě a když mne jeden z nich zblejsknul, tak se mu zre rtů odečetl "bacha je tady" :-)

do servisu chce dát auto s jasným konkrétním požadavkem - a jenom jednu věc udělat a dost. Omezit jim činost, nenechat je rozjet - to se nedoplatíš. To si můžou skoušet na firemní flotily, ale né na normálního člověka co to cáluje z vlastní kapsy. Jo firemní flotily - běžná údržba, olej, filtry, ostřikovač, kontrola všeho a ničeho - 18000kč

Editováno: , autor: 1.8T
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz jedu z kopce a podradim (bez plynu, brzdim motorem), tak se mi obcas z vejfuku ozve jedno, nebo dve ani ne moc hlasity "blafnutí"... Je to slyset jen, kdyz jedu podel nejake zdi a zvuk se ke me odrazi. Je jedno, jestli je motor zahratej, nebo studenej. Benzin beru 95 Shell, OMV atd. Auto jsem dal na servisni prohlidku do Klokocky a menili: Svicky BKUR6ET-10, zapalovaci kabely TESLA a kontrolovali rozvody. Blafani se ozyva porad a vlastne jedinej vysledek ze servisu Klokocka je ten, ze mam doplnenou tekutinu do ostrikovacu, lehci penezenku o 3500Kc (svicky i kabely jsem jim dodal) a auto podle me ted jede trsoku hur. Olej a filtr jsem si menil sam.

Nevite nekdo, cim by to mohlo byt a jestli je to nejakej zasadni problem? Aby se nejak neponicil katalizator.

Octavia 2.0 85kW rv. 2001.

(doplneno)

Muzu se jeste zeptat na par veci:

Jak uz jsem psal, tak po navratu auta z Klokocky mam pocit, ze jede hur!

1) horsi vykon-tam, kde jsem driv radil na 3 musim ted jeste chvilku pockat s "dvojkou". Pri rozjizdeni musim davat vic plynu, atd.

2) A to me stve hlavne: Auto se celkem dost "rozhoupe", nebo proste zacuka, kdyz podrazuji na 2 pri brzdeni motorem. Musim hodne zjemna a hodne, hodne plynule poustet spojku, aby se "zacukani" neobjevilo. To same se vyskytne, kdyz jedu na dvojku a pustim plyn. Auto se rozhoupe, jako by tam byla nejaka vule, nebo co. Prirovnal bych to asi k tomu, jako kdyz ve 30 let stare Š 120 jedete na jedicku 30km/h a pustite plynovy pedal bez spojky a vyrazeni...

3) Pri dotazu u Klokocky mi rekli, ze se pri vymene svicek motor NIJAK neserizuje, ani netestuje. Myslel jsem, ze po vymene svicek se treba serizuje neco, jako předstih, nebo tak...

Neporadi nekdo, hlavne s tim "cukanim, houpanim". Cim to muze bejt? Jsem si jisty, ze pred servisni prohlidkou u Klokocky tohle tak vyrazne nebylo.

P.S:Prosim, jak narocne je vymenit zapalovaci kabely u 2.0l motoru? Myslite, ze to trva asi hodinu a pul a stoji to 715Kc? (jen prace, ne material).

no já si taky myslím, že po výměně svíček se motor nijak neseřizuje, měly by totiž pálit úplně stejně....je to jen jiskřiště, okamžik zapálení se řídí jinde :) ostatně, svíčky si doma vyměníš sám, a taky to neseřizuješ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skus ci ich vobec dotiahli spravne, ak mas moznost tak daj zmerat tlaky. A ty v tom servise by si zasluzili na papulu. :aggressive: No najlepsie je ked kupis originalky sviecky na tvoj motor, lebo s tymi nic nepokazis, ak si kupil niake (sportove) tak to ti mohlo skor pohorsit.

A este je dalsia moznost, ze tie tvoje sviecky si nechali a dali tam niake ...... ktore prave niekomu vytiahli z auta

Editováno: , autor: danone
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

také mám problémy s tím jakoby cukáním. Už jsem napsala dotaz na hlavní stránce do PORUCH. Připadá mi, jako by bylo někde mezi motorem a kolama něco"rozvyklaného" uvolněného, nějaká vůle. Já nevím. Také musím pouštět spojku hodně pomalinku, když podřazuju. Jinak auto zacuká. Ale jen trošku. Není to zatím nic hrozného.

Dělá ti to ikdyž třeba rychle šlápeš a pustíš na plyn při dvojce, nebo trojce?

Myslím, že máme i stejneý motor. Já mám 2.0l z roku 2002.

Kdybys to nějak vyřešil, dej mi prosím vědět. Díííkes.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
Kdyz jedu z kopce a podradim (bez plynu, brzdim motorem), tak se mi obcas z vejfuku ozve jedno, nebo dve ani ne moc hlasity "blafnutí"... Je to slyset jen, kdyz jedu podel nejake zdi a zvuk se ke me odrazi. Je jedno, jestli je motor zahratej, nebo studenej. Benzin beru 95 Shell, OMV atd. Auto jsem dal na servisni prohlidku do Klokocky a menili: Svicky BKUR6ET-10, zapalovaci kabely TESLA a kontrolovali rozvody. Blafani se ozyva porad a vlastne jedinej vysledek ze servisu Klokocka je ten, ze mam doplnenou tekutinu do ostrikovacu, lehci penezenku o 3500Kc (svicky i kabely jsem jim dodal) a auto podle me ted jede trsoku hur. Olej a filtr jsem si menil sam.

Nevite nekdo, cim by to mohlo byt a jestli je to nejakej zasadni problem? Aby se nejak neponicil katalizator.

Octavia 2.0 85kW rv. 2001.

(doplneno)

Muzu se jeste zeptat na par veci:

Jak uz jsem psal, tak po navratu auta z Klokocky mam pocit, ze jede hur!

1) horsi vykon-tam, kde jsem driv radil na 3 musim ted jeste chvilku pockat s "dvojkou". Pri rozjizdeni musim davat vic plynu, atd.

2) A to me stve hlavne: Auto se celkem dost "rozhoupe", nebo proste zacuka, kdyz podrazuji na 2 pri brzdeni motorem. Musim hodne zjemna a hodne, hodne plynule poustet spojku, aby se "zacukani" neobjevilo. To same se vyskytne, kdyz jedu na dvojku a pustim plyn. Auto se rozhoupe, jako by tam byla nejaka vule, nebo co. Prirovnal bych to asi k tomu, jako kdyz ve 30 let stare Š 120 jedete na jedicku 30km/h a pustite plynovy pedal bez spojky a vyrazeni...

3) Pri dotazu u Klokocky mi rekli, ze se pri vymene svicek motor NIJAK neserizuje, ani netestuje. Myslel jsem, ze po vymene svicek se treba serizuje neco, jako předstih, nebo tak...

Neporadi nekdo, hlavne s tim "cukanim, houpanim". Cim to muze bejt? Jsem si jisty, ze pred servisni prohlidkou u Klokocky tohle tak vyrazne nebylo.

P.S:Prosim, jak narocne je vymenit zapalovaci kabely u 2.0l motoru? Myslite, ze to trva asi hodinu a pul a stoji to 715Kc? (jen prace, ne material).

Tak co, podařilo se ti to MASHy vyřešit? Myslím to blafání - střílení do výfuku. Dnes jsem si všiml, že mi to dělá asi taky. Myslel jsem na svíčky nebo kabely, ale po tom co jsi psal to asi ani jedna věc nebude. Výfuk jsem již měnil, ale jestli to dělalo už před tím na origo nebo ne fakt netuším. Má ještě někdo nějaké rady? Moc mě to netrápí, spíš mám jen trošičku strach, abych nějak neodpálil třeba kat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to taky u mého motoru pozoruju. Není to klasické střelení do výfuku, ale jen takové slabé blafnutí. Zpravidla když přidám plyn a pak ho povolím, tak si jednou blafne jak padá z otáček a je klid. V autě to neslyším to musím být venku a vzadu u výfuku. Výfuk je originál 8 let. V jednom místě je tam dávaná svorka(asi dírka a nechtělo se to někomu zavařovat) a ta svorka nesedí úplně přesně, tak to přes ni trochu profukuje. Jinak na volnoběh trošičku brumlá,ale nic hrozného. Takže je to asi normální a dělají to i jiné motorizace ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ho tam mám teprve rok. :feve: Nevím jestli to bude tím, výfuk sedí dobře a vše chodí jak má, tak se na to vykašlu. Škoda, že to nešlo poznat ještě napůvodním výfuku, ten měl hodně jinej zvuk, byl již prasklej když jsem auto kupoval. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Ahoj,mám Octavii 1.8T AGU 2001 a taky mi kolikrát přišlo,že výfuk občas blafne při přeřazování z 1 na 2 a 3jku.Nějak jsem to neřešil.Akorát dneska jsem byl nucenej jet bez koncovky výfuku(zlomená roura u tlumiče) a to už sřílelo jak WRCčko.Nemůže to blafání nějak uškodit katalizátoru a motoru obecně?Motor tahá jak má a vše je jinak v pořádku.Žádné úpravy nemám.

EDIT:

A ještě dotaz.Ovlivní prasklá roura na koncovém tlumiči znatelně výkon?Už od prvního pobublávání až po úplné opadnutí mi přišlo že auto daleko hůř jede.

Bych řekl,že auto by mělo jet naopak bez koncovky lépe.Když lidi vyndávají katalizátory atd...

Má tedy koncovka vliv na tah motoru? 1,8T AGU

Tedy citelně...neřešim 5 koní ale to,že auto zlenivělo a jediná závada je ten výfuk....

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...