sarejhavli Vloženo 27. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2007 Zdravím všechny. Mám tento problém. Při nastavení teploty na Climatronicu např. na 22 stupňů a venkovní teplotě např. 29 st. se auto nevychladí na méně než cca 28 - 31 stupňů vnitřní teploty ve voze ( i když subjektivní pocit příjemného klimatu ve voze tu je...). Toto je měřeno elektronickým teploměrem a ověřeno ještě jedním rtu´tovým. Z climatronicu fouká vzduch o teplotě cca 5 - 6 st. ale při dosažení vnitřní teploty cca 29 st. už přestává clima foukat a jenom udržuje dosaženou teplotu. Je to v pořádku ? Já mám pocit, jako by nebylo úplně v pořádku čidlo, které je v climě na vstupu a které měří teplotu vzduchu ve voze. Nebo je možné provést nějaké vnitřní nastavení (kalibraci)podle skutečných hodnot chlazení ? Dík za odpověď a vysvětlení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sarejhavli Vloženo 6. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 Zdravím všechny. Mám tento problém. Při nastavení teploty na Climatronicu např. na 22 stupňů a venkovní teplotě např. 29 st. se auto nevychladí na méně než cca 28 - 31 stupňů vnitřní teploty ve voze ( i když subjektivní pocit příjemného klimatu ve voze tu je...). Toto je měřeno elektronickým teploměrem a ověřeno ještě jedním rtu´tovým.Z climatronicu fouká vzduch o teplotě cca 5 - 6 st. ale při dosažení vnitřní teploty cca 29 st. už přestává clima foukat a jenom udržuje dosaženou teplotu. Je to v pořádku ? Já mám pocit, jako by nebylo úplně v pořádku čidlo, které je v climě na vstupu a které měří teplotu vzduchu ve voze. Nebo je možné provést nějaké vnitřní nastavení (kalibraci)podle skutečných hodnot chlazení ? Dík za odpověď a vysvětlení. Koukám , že všichni jenom prohlíží a nikdo mi není schopen poradit... Zkoušel jste někdo alespoň změřit teplotu ve voze při zapnuté klimatizaci a nastavené teplotě např 22 st. ? O kolik se liší nastavené a skutečná teplota ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 7. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2007 (editace) Ahoj.ja to schvalen zemerim a dam ti vedet.Sameho mne to uz dlouho zajima zda je tam tolik co nastavim ;o) vydrz. Takze dneska jsem to tak halabala meril cestou z prace. Ve voze bylo 39 venku 31.Po dojezdu domu caa 30 min bylo na teplomeru caa 24.Teplomer lezel na sedace spolujezdce.Klima zapnuta na AUTO a 18 stupnu. tot me mereni a i ja ted jsem na vazkach zda je to v poradku. Editováno: 8. Srpen 2007, autor: maros Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píďa Vloženo 13. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2007 Jsem na tom uplně stejně, mám ale ještě další problém a to ten že pokud nastavím teplotu např na 22 stupnů auto. Tak mi fouká vzduch jako kdyby to někdo ztlumil pak zesílíl prostě vzduch chvilku fouká intenzivně a za chvilku slabounce a pak zase hodně poraďte čím to může být díky předem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píďa Vloženo 18. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2007 nikdo žádný názor? Nikdo se s tím nesetkal......? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 18. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2007 mrkni na pamě´t závad,pokud nic,tak do DP na měřené hodnoty a porovnávej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píďa Vloženo 19. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2007 mrkni na pamě´t závad,pokud nic,tak do DP na měřené hodnoty a porovnávej jediné co mi to píše je servomotor přetlakové klapky......... může to mít vliv? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 19. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2007 To nevím.Najdi si číslo chyby a mrkni do DP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houbos Vloženo 23. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2007 Jsem na tom uplně stejně, mám ale ještě další problém a to ten že pokud nastavím teplotu např na 22 stupnů auto. Tak mi fouká vzduch jako kdyby to někdo ztlumil pak zesílíl prostě vzduch chvilku fouká intenzivně a za chvilku slabounce a pak zase hodně poraďte čím to může být díky předem To je tím, že to máš nastavené na AUTO. Pokud chceš mít jistotu, aby to foukalo jen dopředu, zmáčkni tlačítko se šipkou dopředu na klimě, a na displeji se objeví šipka směrem na řidiče. Tím se vyhneš foukání chvíli na přední sklo, chvíli dopředu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píďa Vloženo 25. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2007 Jsem na tom uplně stejně, mám ale ještě další problém a to ten že pokud nastavím teplotu např na 22 stupnů auto. Tak mi fouká vzduch jako kdyby to někdo ztlumil pak zesílíl prostě vzduch chvilku fouká intenzivně a za chvilku slabounce a pak zase hodně poraďte čím to může být díky předem To je tím, že to máš nastavené na AUTO. Pokud chceš mít jistotu, aby to foukalo jen dopředu, zmáčkni tlačítko se šipkou dopředu na klimě, a na displeji se objeví šipka směrem na řidiče. Tím se vyhneš foukání chvíli na přední sklo, chvíli dopředu Aha tak to zkusím díky to mě nenapadlo to sem netušil že to takhle funguje díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tunak Vloženo 27. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2007 (editace) Ahoj.ja to schvalen zemerim a dam ti vedet.Sameho mne to uz dlouho zajima zda je tam tolik co nastavim ;o) vydrz.Takze dneska jsem to tak halabala meril cestou z prace. Ve voze bylo 39 venku 31.Po dojezdu domu caa 30 min bylo na teplomeru caa 24.Teplomer lezel na sedace spolujezdce.Klima zapnuta na AUTO a 18 stupnu. tot me mereni a i ja ted jsem na vazkach zda je to v poradku. k nastavenej a skutocnej teplote v aute by som chcel povedat len jedno. auto je plechovka s oknami a tym padom ma minimalnu izolacu a ochranu pred prestupom/unikom tepla. nikto nezaruci ze pozadovana teplota napr 20C bude za kazdych okolnosti /vonku 25C, 29C alebo 35C/ dosiahnuta. klima ma proste iste vykonnostne hranice a ked napr. zvlada uchladit pri 30C tak uz pri 33C to nemusi byt pravda. potom bude makat na maximalnu moznu zimu, ale proste cez okna a plechy sa bude vzduch v aute zohrievat nad nastavenu hodnotu. mam climatronic a pokial vam pri rezime AUTO bezi ventilator na maximum, znamena to ze RJ klimy nie je s teplotou ani zdaleka spokojna /vnutorna teplota sa nepriblizuje k nastavenej/ a tak sa snazi plnym vykonom ventilatora tento stav zmenit. normalne po nejakom case sa s priblizujicou teplotou k nastavenej zacnu otacky ventilatora znizovat. ten isty princip funguje aj pri kureni v zimnom obdobi. este mi napadlo ze urcitu ulohu pri dosiahnuti vyrovnanej teploty ma aj cas. na kratke trasy to moze byt problem. Editováno: 27. Srpen 2007, autor: Tunak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.