Publikováno Srpen 5, 200718 r Nevite nekdo jak povalit zadni lambda sondu u fabie 1.4 16v 74 kw???Mě prostě nejde povolit.Musí se to menit i s výfukem nebo je na to nejakej fígl??. předem dik za info Nejdřív ji potřebuju povolit abych mohl koupit novou a tedy ji vyměnit
Srpen 5, 200718 r jestli nejde povilit ano hodně velkou silou tak už jí měl někdo před tebou vyndanou a nenatřel závit vysokoteplotním mazivem, pak to zatuhne dokonale...
Srpen 6, 200718 r A co to zkusit, čistě teoreticky povolit, když je lambda horká. Mohlo by to jít lépe.
Srpen 6, 200718 r A co to zkusit, čistě teoreticky povolit, když je lambda horká. Mohlo by to jít lépe. Já nevím,zkušenost z Fyziky říká, že teplem se materiály roztahují, proto se ta Lambda podle mne roztáhne i v tom závitu (šroubení) neboť se zahřeje - takže ani Lambda nebude asi výjimka. Jen mě napadlo: nechat auto pěkně po jízdě vychladnout (když už je vychladlé přes noc, je to nejlepší! :-) a zkusit tam do toho závitu nastříkat nějaký spray na uvolňování zarezlých šroubů. Tu proceduru s tím stříknutím udělat tak 4x do hodiny (každých 15 min.). A pak zkusit opatrně povolovat. Jinak jak tu někdo psal, je třeba ten závit potřít žáruvzdornou vazelínou, origoo Lambda ji tam už má z výroby (takový šedý proužek na závitu). Myslím, že když se to nepovede a ta Lambda se utrhne, je to asi na výměnu části výfuku, co? Nikdy jsu to nedělal, takže tohle jsou jen mé teroretické úvahy, ti, co to dělají běžně nebo už dělali by mohli napsat svou zkušenost... p.s. POZOR! To vychladnutí auta je hrozně důležité, cokoliv hořlavého "cákat" na rozpálený výfuk znamená POŽÁR! To je doufám jasné...
Srpen 6, 200718 r Autor ten sprey jsem pouyil a nic a auto bylo vychladly jedine to muzu zkusit kdzy to bude horky treba ta trubka bude mit vetsi roypinavost nez lambda Ale asi to budu muset nakonec dat do servisu a tam me yase natahnou
Srpen 6, 200718 r ten sprey jsem pouyil a nic a auto bylo vychladly jedine to muzu zkusit kdzy to bude horky treba ta trubka bude mit vetsi roypinavost nez lambdaAle asi to budu muset nakonec dat do servisu a tam me yase natahnou Na výměně Lambdy nic není, opravdu nejhorší je ju povolit. A propos: zkoušel jsi ju povolit jen stranovým klíčem pěkně jen v rukách, co? NEZKOUŠEL JSI POUŽÍT TRUBKU JAKO PÁKU???? Když mi něco nejde povolit, použiju PÁKU, už staří římané si ju pochvalovali ALE BACHA, ŽÁDNÉ ŠKUBÁNÍ, CHCE TO JEMNÝ, MÍRNĚ SE ZVYŠUJÍCÍ SE TAH, TEDY ZÁBĚR S CITEM! Zkus a pak dej vědět. Servis bych bral jako poslední řešení. Oni tam moc dobře vědí, že to občas nejde povolit, tak vsadím značkovou láhev vína, že vás potom nakrmijou pohádkou, jak jim to nešlo povolit a dělali na tom 2 lidé 2 hodiny (nechcu všem křivdit, ale fér servis aby člověk dnes těžko pohledal)... Upraveno Srpen 6, 200718 r od Petr
Srpen 6, 200718 r A co to zkusit, čistě teoreticky povolit, když je lambda horká. Mohlo by to jít lépe. Já nevím,zkušenost z Fyziky říká, že teplem se materiály roztahují, proto se ta Lambda podle mne roztáhne i v tom závitu (šroubení) neboť se zahřeje - takže ani Lambda nebude asi výjimka. Jen mě napadlo: nechat auto pěkně po jízdě vychladnout (když už je vychladlé přes noc, je to nejlepší! :-) a zkusit tam do toho závitu nastříkat nějaký spray na uvolňování zarezlých šroubů. Tu proceduru s tím stříknutím udělat tak 4x do hodiny (každých 15 min.). A pak zkusit opatrně povolovat. Jinak jak tu někdo psal, je třeba ten závit potřít žáruvzdornou vazelínou, origoo Lambda ji tam už má z výroby (takový šedý proužek na závitu). Myslím, že když se to nepovede a ta Lambda se utrhne, je to asi na výměnu části výfuku, co? Nikdy jsu to nedělal, takže tohle jsou jen mé teroretické úvahy, ti, co to dělají běžně nebo už dělali by mohli napsat svou zkušenost... p.s. POZOR! To vychladnutí auta je hrozně důležité, cokoliv hořlavého "cákat" na rozpálený výfuk znamená POŽÁR! To je doufám jasné... Pěkně jsi to napsal, ale zároveň mi vysvětli, proč se nahřívají šrouby, které nejdou povolit autogenem. Dle tvé teorie je to přece nesmysl...
Srpen 6, 200718 r A co to zkusit, čistě teoreticky povolit, když je lambda horká. Mohlo by to jít lépe. Já nevím,zkušenost z Fyziky říká, že teplem se materiály roztahují, proto se ta Lambda podle mne roztáhne i v tom závitu (šroubení) neboť se zahřeje - takže ani Lambda nebude asi výjimka. Jen mě napadlo: nechat auto pěkně po jízdě vychladnout (když už je vychladlé přes noc, je to nejlepší! :-) a zkusit tam do toho závitu nastříkat nějaký spray na uvolňování zarezlých šroubů. Tu proceduru s tím stříknutím udělat tak 4x do hodiny (každých 15 min.). A pak zkusit opatrně povolovat. Jinak jak tu někdo psal, je třeba ten závit potřít žáruvzdornou vazelínou, origoo Lambda ji tam už má z výroby (takový šedý proužek na závitu). Myslím, že když se to nepovede a ta Lambda se utrhne, je to asi na výměnu části výfuku, co? Nikdy jsu to nedělal, takže tohle jsou jen mé teroretické úvahy, ti, co to dělají běžně nebo už dělali by mohli napsat svou zkušenost... p.s. POZOR! To vychladnutí auta je hrozně důležité, cokoliv hořlavého "cákat" na rozpálený výfuk znamená POŽÁR! To je doufám jasné... Pěkně jsi to napsal, ale zároveň mi vysvětli, proč se nahřívají šrouby, které nejdou povolit autogenem. Dle tvé teorie je to přece nesmysl... Jak jsu psal, byly to jen teoretické úvahy, ale asi bych se jakémukoliv "zahřívání" pod autem (čehokoliv) bál to kvůli tomu požáru...
Srpen 6, 200718 r A co to zkusit, čistě teoreticky povolit, když je lambda horká. Mohlo by to jít lépe. Já nevím,zkušenost z Fyziky říká, že teplem se materiály roztahují, proto se ta Lambda podle mne roztáhne i v tom závitu (šroubení) neboť se zahřeje - takže ani Lambda nebude asi výjimka. Jen mě napadlo: nechat auto pěkně po jízdě vychladnout (když už je vychladlé přes noc, je to nejlepší! :-) a zkusit tam do toho závitu nastříkat nějaký spray na uvolňování zarezlých šroubů. Tu proceduru s tím stříknutím udělat tak 4x do hodiny (každých 15 min.). A pak zkusit opatrně povolovat. Jinak jak tu někdo psal, je třeba ten závit potřít žáruvzdornou vazelínou, origoo Lambda ji tam už má z výroby (takový šedý proužek na závitu). Myslím, že když se to nepovede a ta Lambda se utrhne, je to asi na výměnu části výfuku, co? Nikdy jsu to nedělal, takže tohle jsou jen mé teroretické úvahy, ti, co to dělají běžně nebo už dělali by mohli napsat svou zkušenost... p.s. POZOR! To vychladnutí auta je hrozně důležité, cokoliv hořlavého "cákat" na rozpálený výfuk znamená POŽÁR! To je doufám jasné... Pěkně jsi to napsal, ale zároveň mi vysvětli, proč se nahřívají šrouby, které nejdou povolit autogenem. Dle tvé teorie je to přece nesmysl... Jak jsu psal, byly to jen teoretické úvahy, ale asi bych se jakémukoliv "zahřívání" pod autem (čehokoliv) bál to kvůli tomu požáru... nahřívat nic pod autem nebude, jednoduše to projede, lambda se zahřeje a zkusí povolit to je celé...
Srpen 6, 200718 r Autor no ja to jeste takhle zkusim on je tam hlavne spatny pristup takže mi ten klič zacne při vetsí síle sklouzavat vyzkousim to ale az za tyden protože jsem ted porad v praci
Srpen 7, 200718 r A co to zkusit, čistě teoreticky povolit, když je lambda horká. Mohlo by to jít lépe. Já nevím,zkušenost z Fyziky říká, že teplem se materiály roztahují, proto se ta Lambda podle mne roztáhne i v tom závitu (šroubení) neboť se zahřeje - takže ani Lambda nebude asi výjimka. Jen mě napadlo: nechat auto pěkně po jízdě vychladnout (když už je vychladlé přes noc, je to nejlepší! :-) a zkusit tam do toho závitu nastříkat nějaký spray na uvolňování zarezlých šroubů. Tu proceduru s tím stříknutím udělat tak 4x do hodiny (každých 15 min.). A pak zkusit opatrně povolovat. Jinak jak tu někdo psal, je třeba ten závit potřít žáruvzdornou vazelínou, origoo Lambda ji tam už má z výroby (takový šedý proužek na závitu). Myslím, že když se to nepovede a ta Lambda se utrhne, je to asi na výměnu části výfuku, co? Nikdy jsu to nedělal, takže tohle jsou jen mé teroretické úvahy, ti, co to dělají běžně nebo už dělali by mohli napsat svou zkušenost... p.s. POZOR! To vychladnutí auta je hrozně důležité, cokoliv hořlavého "cákat" na rozpálený výfuk znamená POŽÁR! To je doufám jasné... Pěkně jsi to napsal, ale zároveň mi vysvětli, proč se nahřívají šrouby, které nejdou povolit autogenem. Dle tvé teorie je to přece nesmysl... Jak jsu psal, byly to jen teoretické úvahy, ale asi bych se jakémukoliv "zahřívání" pod autem (čehokoliv) bál to kvůli tomu požáru... nahřívat nic pod autem nebude, jednoduše to projede, lambda se zahřeje a zkusí povolit to je celé... Pokiaľ ide o nahrievanie, nikdy sa nenahrieva vlastná skrutka, ale jej okolie. A to tak, aby sme plameňom skrutku pokiaľ možno ani "neolízli". Funguje to aj preto, lebo hrdza (rez) na skrutke je dosť slušný teploizolant. Nahrieva sa rýchlo a povoľuje ešte rýchlejšie. Ak má oprácia trvať dve minúty, je to o ničom. Ak niekto nemá v tom prax, odporúčam demontovať celý diel a potom vo vhodnej polohe a vhodnom uchytení je celkom slušná šanca. ešte lepšie výsledky sú ak sa povoľuje obyčajná sktrutka a orech z goly strčíme pred tým do mrazničky. (toto nie je konkrétne o lamde, ale obecne o povoľovaní zapečených skrutiek a zalisovaných osadení) Yan
Srpen 8, 200718 r Nevite nekdo jak povalit zadni lambda sondu u fabie 1.4 16v 74 kw???Mě prostě nejde povolit.Musí se to menit i s výfukem nebo je na to nejakej fígl??.předem dik za info Nejdřív ji potřebuju povolit abych mohl koupit novou a tedy ji vyměnit V servisu jsme to delali tak,ze to neslo vubec povolit,muselo se to nahrat plynem, zkur... zavit a udelat novej, jinak to nejde.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.