Přejít na obsah

Lambda sonda 1.4 16v 74kw


lada

Doporučené příspěvky

Nevite nekdo jak povalit zadni lambda sondu u fabie 1.4 16v 74 kw???Mě prostě nejde povolit.Musí se to menit i s výfukem nebo je na to nejakej fígl??.

předem dik za info

Nejdřív ji potřebuju povolit abych mohl koupit novou a tedy ji vyměnit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co to zkusit, čistě teoreticky povolit, když je lambda horká. Mohlo by to jít lépe.

Já nevím,zkušenost z Fyziky říká, že teplem se materiály roztahují,

proto se ta Lambda podle mne roztáhne i v tom závitu (šroubení) neboť se

zahřeje - takže ani Lambda nebude asi výjimka.

Jen mě napadlo: nechat auto pěkně po jízdě vychladnout

(když už je vychladlé přes noc, je to nejlepší! :-)

a zkusit tam do toho závitu nastříkat nějaký spray na uvolňování zarezlých šroubů.

Tu proceduru s tím stříknutím udělat tak 4x do hodiny (každých 15 min.).

A pak zkusit opatrně povolovat.

Jinak jak tu někdo psal, je třeba ten závit potřít žáruvzdornou vazelínou,

origoo Lambda ji tam už má z výroby (takový šedý proužek na závitu).

Myslím, že když se to nepovede a ta Lambda se utrhne, je to asi na výměnu části

výfuku, co? Nikdy jsu to nedělal, takže tohle jsou jen mé teroretické úvahy,

ti, co to dělají běžně nebo už dělali by mohli napsat svou zkušenost...

p.s. POZOR! To vychladnutí auta je hrozně důležité, cokoliv hořlavého "cákat"

na rozpálený výfuk znamená POŽÁR! ;) To je doufám jasné...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten sprey jsem pouyil a nic a auto bylo vychladly jedine to muzu zkusit kdzy to bude horky treba ta trubka bude mit vetsi roypinavost nez lambda

Ale asi to budu muset nakonec dat do servisu a tam me yase natahnou

Na výměně Lambdy nic není, opravdu nejhorší je ju povolit.

A propos: zkoušel jsi ju povolit jen stranovým klíčem pěkně jen v rukách, co?

NEZKOUŠEL JSI POUŽÍT TRUBKU JAKO PÁKU????

Když mi něco nejde povolit, použiju PÁKU, už staří římané si ju pochvalovali :palec2:

ALE BACHA, ŽÁDNÉ ŠKUBÁNÍ, CHCE TO JEMNÝ, MÍRNĚ SE ZVYŠUJÍCÍ SE TAH,

TEDY ZÁBĚR S CITEM! lol

Zkus a pak dej vědět. Servis bych bral jako poslední řešení.

Oni tam moc dobře vědí, že to občas nejde povolit, tak vsadím značkovou láhev vína,

že vás potom nakrmijou pohádkou, jak jim to nešlo povolit a dělali na tom 2 lidé

2 hodiny (nechcu všem křivdit, ale fér servis aby člověk dnes těžko pohledal)...

Editováno: , autor: Petr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co to zkusit, čistě teoreticky povolit, když je lambda horká. Mohlo by to jít lépe.

Já nevím,zkušenost z Fyziky říká, že teplem se materiály roztahují,

proto se ta Lambda podle mne roztáhne i v tom závitu (šroubení) neboť se

zahřeje - takže ani Lambda nebude asi výjimka.

Jen mě napadlo: nechat auto pěkně po jízdě vychladnout

(když už je vychladlé přes noc, je to nejlepší! :-)

a zkusit tam do toho závitu nastříkat nějaký spray na uvolňování zarezlých šroubů.

Tu proceduru s tím stříknutím udělat tak 4x do hodiny (každých 15 min.).

A pak zkusit opatrně povolovat.

Jinak jak tu někdo psal, je třeba ten závit potřít žáruvzdornou vazelínou,

origoo Lambda ji tam už má z výroby (takový šedý proužek na závitu).

Myslím, že když se to nepovede a ta Lambda se utrhne, je to asi na výměnu části

výfuku, co? Nikdy jsu to nedělal, takže tohle jsou jen mé teroretické úvahy,

ti, co to dělají běžně nebo už dělali by mohli napsat svou zkušenost...

p.s. POZOR! To vychladnutí auta je hrozně důležité, cokoliv hořlavého "cákat"

na rozpálený výfuk znamená POŽÁR! ;) To je doufám jasné...

Pěkně jsi to napsal, ale zároveň mi vysvětli, proč se nahřívají šrouby, které nejdou povolit autogenem. Dle tvé teorie je to přece nesmysl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co to zkusit, čistě teoreticky povolit, když je lambda horká. Mohlo by to jít lépe.

Já nevím,zkušenost z Fyziky říká, že teplem se materiály roztahují,

proto se ta Lambda podle mne roztáhne i v tom závitu (šroubení) neboť se

zahřeje - takže ani Lambda nebude asi výjimka.

Jen mě napadlo: nechat auto pěkně po jízdě vychladnout

(když už je vychladlé přes noc, je to nejlepší! :-)

a zkusit tam do toho závitu nastříkat nějaký spray na uvolňování zarezlých šroubů.

Tu proceduru s tím stříknutím udělat tak 4x do hodiny (každých 15 min.).

A pak zkusit opatrně povolovat.

Jinak jak tu někdo psal, je třeba ten závit potřít žáruvzdornou vazelínou,

origoo Lambda ji tam už má z výroby (takový šedý proužek na závitu).

Myslím, že když se to nepovede a ta Lambda se utrhne, je to asi na výměnu části

výfuku, co? Nikdy jsu to nedělal, takže tohle jsou jen mé teroretické úvahy,

ti, co to dělají běžně nebo už dělali by mohli napsat svou zkušenost...

p.s. POZOR! To vychladnutí auta je hrozně důležité, cokoliv hořlavého "cákat"

na rozpálený výfuk znamená POŽÁR! ;) To je doufám jasné...

Pěkně jsi to napsal, ale zároveň mi vysvětli, proč se nahřívají šrouby, které nejdou povolit autogenem. Dle tvé teorie je to přece nesmysl...

Jak jsu psal, byly to jen teoretické úvahy, ale asi bych se jakémukoliv "zahřívání"

pod autem (čehokoliv) bál :help: to kvůli tomu požáru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co to zkusit, čistě teoreticky povolit, když je lambda horká. Mohlo by to jít lépe.

Já nevím,zkušenost z Fyziky říká, že teplem se materiály roztahují,

proto se ta Lambda podle mne roztáhne i v tom závitu (šroubení) neboť se

zahřeje - takže ani Lambda nebude asi výjimka.

Jen mě napadlo: nechat auto pěkně po jízdě vychladnout

(když už je vychladlé přes noc, je to nejlepší! :-)

a zkusit tam do toho závitu nastříkat nějaký spray na uvolňování zarezlých šroubů.

Tu proceduru s tím stříknutím udělat tak 4x do hodiny (každých 15 min.).

A pak zkusit opatrně povolovat.

Jinak jak tu někdo psal, je třeba ten závit potřít žáruvzdornou vazelínou,

origoo Lambda ji tam už má z výroby (takový šedý proužek na závitu).

Myslím, že když se to nepovede a ta Lambda se utrhne, je to asi na výměnu části

výfuku, co? Nikdy jsu to nedělal, takže tohle jsou jen mé teroretické úvahy,

ti, co to dělají běžně nebo už dělali by mohli napsat svou zkušenost...

p.s. POZOR! To vychladnutí auta je hrozně důležité, cokoliv hořlavého "cákat"

na rozpálený výfuk znamená POŽÁR! ;) To je doufám jasné...

Pěkně jsi to napsal, ale zároveň mi vysvětli, proč se nahřívají šrouby, které nejdou povolit autogenem. Dle tvé teorie je to přece nesmysl...

Jak jsu psal, byly to jen teoretické úvahy, ale asi bych se jakémukoliv "zahřívání"

pod autem (čehokoliv) bál :help: to kvůli tomu požáru...

nahřívat nic pod autem nebude, jednoduše to projede, lambda se zahřeje a zkusí povolit to je celé...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co to zkusit, čistě teoreticky povolit, když je lambda horká. Mohlo by to jít lépe.

Já nevím,zkušenost z Fyziky říká, že teplem se materiály roztahují,

proto se ta Lambda podle mne roztáhne i v tom závitu (šroubení) neboť se

zahřeje - takže ani Lambda nebude asi výjimka.

Jen mě napadlo: nechat auto pěkně po jízdě vychladnout

(když už je vychladlé přes noc, je to nejlepší! :-)

a zkusit tam do toho závitu nastříkat nějaký spray na uvolňování zarezlých šroubů.

Tu proceduru s tím stříknutím udělat tak 4x do hodiny (každých 15 min.).

A pak zkusit opatrně povolovat.

Jinak jak tu někdo psal, je třeba ten závit potřít žáruvzdornou vazelínou,

origoo Lambda ji tam už má z výroby (takový šedý proužek na závitu).

Myslím, že když se to nepovede a ta Lambda se utrhne, je to asi na výměnu části

výfuku, co? Nikdy jsu to nedělal, takže tohle jsou jen mé teroretické úvahy,

ti, co to dělají běžně nebo už dělali by mohli napsat svou zkušenost...

p.s. POZOR! To vychladnutí auta je hrozně důležité, cokoliv hořlavého "cákat"

na rozpálený výfuk znamená POŽÁR! ;) To je doufám jasné...

Pěkně jsi to napsal, ale zároveň mi vysvětli, proč se nahřívají šrouby, které nejdou povolit autogenem. Dle tvé teorie je to přece nesmysl...

Jak jsu psal, byly to jen teoretické úvahy, ale asi bych se jakémukoliv "zahřívání"

pod autem (čehokoliv) bál :help: to kvůli tomu požáru...

nahřívat nic pod autem nebude, jednoduše to projede, lambda se zahřeje a zkusí povolit to je celé...

Pokiaľ ide o nahrievanie, nikdy sa nenahrieva vlastná skrutka, ale jej okolie. A to tak, aby sme plameňom skrutku pokiaľ možno ani "neolízli". Funguje to aj preto, lebo hrdza (rez) na skrutke je dosť slušný teploizolant. Nahrieva sa rýchlo a povoľuje ešte rýchlejšie. Ak má oprácia trvať dve minúty, je to o ničom. Ak niekto nemá v tom prax, odporúčam demontovať celý diel a potom vo vhodnej polohe a vhodnom uchytení je celkom slušná šanca. ešte lepšie výsledky sú ak sa povoľuje obyčajná sktrutka a orech z goly strčíme pred tým do mrazničky. (toto nie je konkrétne o lamde, ale obecne o povoľovaní zapečených skrutiek a zalisovaných osadení)

Yan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevite nekdo jak povalit zadni lambda sondu u fabie 1.4 16v 74 kw???Mě prostě nejde povolit.Musí se to menit i s výfukem nebo je na to nejakej fígl??.

předem dik za info

Nejdřív ji potřebuju povolit abych mohl koupit novou a tedy ji vyměnit

V servisu jsme to delali tak,ze to neslo vubec povolit,muselo se to nahrat plynem, zkur... zavit a udelat novej, jinak to nejde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...