Já nevím,zkušenost z Fyziky říká, že teplem se materiály roztahují,
proto se ta Lambda podle mne roztáhne i v tom závitu (šroubení) neboť se
zahřeje - takže ani Lambda nebude asi výjimka.
Jen mě napadlo: nechat auto pěkně po jízdě vychladnout
(když už je vychladlé přes noc, je to nejlepší! :-)
a zkusit tam do toho závitu nastříkat nějaký spray na uvolňování zarezlých šroubů.
Tu proceduru s tím stříknutím udělat tak 4x do hodiny (každých 15 min.).
A pak zkusit opatrně povolovat.
Jinak jak tu někdo psal, je třeba ten závit potřít žáruvzdornou vazelínou,
origoo Lambda ji tam už má z výroby (takový šedý proužek na závitu).
Myslím, že když se to nepovede a ta Lambda se utrhne, je to asi na výměnu části
výfuku, co? Nikdy jsu to nedělal, takže tohle jsou jen mé teroretické úvahy,
ti, co to dělají běžně nebo už dělali by mohli napsat svou zkušenost...
p.s. POZOR! To vychladnutí auta je hrozně důležité, cokoliv hořlavého "cákat"
na rozpálený výfuk znamená POŽÁR! To je doufám jasné...
Pěkně jsi to napsal, ale zároveň mi vysvětli, proč se nahřívají šrouby, které nejdou povolit autogenem. Dle tvé teorie je to přece nesmysl...
Jak jsu psal, byly to jen teoretické úvahy, ale asi bych se jakémukoliv "zahřívání"
pod autem (čehokoliv) bál to kvůli tomu požáru...
nahřívat nic pod autem nebude, jednoduše to projede, lambda se zahřeje a zkusí povolit to je celé...
Pokiaľ ide o nahrievanie, nikdy sa nenahrieva vlastná skrutka, ale jej okolie. A to tak, aby sme plameňom skrutku pokiaľ možno ani "neolízli". Funguje to aj preto, lebo hrdza (rez) na skrutke je dosť slušný teploizolant. Nahrieva sa rýchlo a povoľuje ešte rýchlejšie. Ak má oprácia trvať dve minúty, je to o ničom. Ak niekto nemá v tom prax, odporúčam demontovať celý diel a potom vo vhodnej polohe a vhodnom uchytení je celkom slušná šanca. ešte lepšie výsledky sú ak sa povoľuje obyčajná sktrutka a orech z goly strčíme pred tým do mrazničky. (toto nie je konkrétne o lamde, ale obecne o povoľovaní zapečených skrutiek a zalisovaných osadení)
Yan