Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

mnooo jak myslis. za 1200 Kč koupim cca 12 zarovek H7.

uspora energie??? misto 110 W predek a 20W vzadu budu mit jen 120W??. (pokud je teda pravda, jak pisou, ze je 12 diod v kazdem projektoru a predpokladam, ze jsou to 5W). nevim jak je to zapojene, jestli jsou v serii, tak muzou mit min, ale zase kdyz jedna odejde, tak to zhasne cele. Takze uspora je diskutabilni, ale asi tam je. To nezpochybnuju.

Ja diody mam v parkovackach a clovece sam sem neveril, ale praskaj. Nevim jak se u techto svetel daji menit. a dat dalsich 1200 po roce (a ja neverim ze tak dlouho vydrzej) je trosku hodne.

To ze konkretne tenhle typ se me osobne nelibi, je jen moje vec, ale k modrymu rumikovi mi to neladi.

Mno a co se tyka tech zadnich svetel. Asi je pravda, ze sviti tema je skoro zbytecne, skoro.

Kazdopadne pokud si to nekdo koupite namontujete, tak budu rad za postrehy a treba to na nejakym srazu okouknu a zmenim nazor.

Vloženo

Blacky, 5W to nebudú, sa neboj, vyzerá to podla tých fotiek ako obyč 5mm v parabolke, taktiež som tam nevidel tú druhú radu.

Taktiež som sa pobavil keď som videl tie fotky GolfV, každopádne to tak nebude vyzerať, na Golfoch sú použité tie moduly z AUDI, už sa riešili v OII sekcii.

na to aby to boli 5W diody je to mooc lacné a majú malé telo celé tie svetlá, nakolko 1W LUXEONA kúri bez chladiču tak že ju v ruke neudržíte tak 5W potrebuje chladič mininálne velký ako sa používal na prvé 486ky a jedna dioda stojí cca 1500SK v GM

Vloženo
Blacky, 5W to nebudú, sa neboj, vyzerá to podla tých fotiek ako obyč 5mm v parabolke, taktiež som tam nevidel tú druhú radu.

Taktiež som sa pobavil keď som videl tie fotky GolfV, každopádne to tak nebude vyzerať, na Golfoch sú použité tie moduly z AUDI, už sa riešili v OII sekcii.

na to aby to boli 5W diody je to mooc lacné a majú malé telo celé tie svetlá, nakolko 1W LUXEONA kúri bez chladiču tak že ju v ruke neudržíte tak 5W potrebuje chladič mininálne velký ako sa používal na prvé 486ky a jedna dioda stojí cca 1500SK v GM

no prave cele mi to prjde divne. Ne ze by to neslo. mnoo ja mam 5W http://www.autokap.cz/obchod/osvetleni/ind...us=2&id=913 v parkovackach, a nehrejou se. Jak si prisel na to ze se hrejou? doma mam 9W interierovy a taky v poho. Aby meli tu svitivost tak to obyc 5mm asi nebudou i kdyz na to vypadaj. Skratka az si to nekdo koupite, tak dejte vedet.

Vloženo

to co uvadis ale nejsou 12V diody. To je ale vcelku jedno. Vykonova dioda se hrat bude WTZ, nicmene to asik neni pro tenhle pripad tak dulezity. Myslim, ze ten obrazek co maj k tomu produktu neodpovida, nebo nesedi text.

Vloženo
to co uvadis ale nejsou 12V diody. To je ale vcelku jedno. Vykonova dioda se hrat bude WTZ, nicmene to asik neni pro tenhle pripad tak dulezity. Myslim, ze ten obrazek co maj k tomu produktu neodpovida, nebo nesedi text.

pocuj, tie diody co mas ty, tak to su obycajne biele diody na cca 3,5V a 20mA a k tomu je este zapojeny odpor, cize to nie su 12V diody !!! a spotrebu maju teda 20mA x 3,5V = 0,07W takze preto sa nehreju ;)

Vloženo
pocuj, tie diody co mas ty, tak to su obycajne biele diody na cca 3,5V a 20mA a k tomu je este zapojeny odpor, cize to nie su 12V diody !!! a spotrebu maju teda 20mA x 3,5V = 0,07W takze preto sa nehreju ;)

mnl nevim., vychazim z toho co pise dodavatel. Pokud maji v serii odpor, tka ho nevydim, je to jen plastova banka s vyvodama.

Vloženo
mnl nevim., vychazim z toho co pise dodavatel. Pokud maji v serii odpor, tka ho nevydim, je to jen plastova banka s vyvodama.

Dodavatel to má špatně napsaný, je to úplně obyčejná LED dioda za pár korun.

Jediný u nás homologovaný LED světla jsou tyto: sj-286 a maj v sobě každý 5x 1W diodu. Tyto výkonové diody jsou dost drahý, proto ty světla stojej takovec ranec.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Blacky: Chybu nebo zavadejici informaci ma na webu ten obchod, cos daval odkaz.

Ty diody se davaji namisto zarovek 12V 5W (T10), oznacovanych i jako W5W. Neni to teda 5W LED ale nahrada za 12V 5W zarovky.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Tak jsem se o víkendu konečně vrhl na montáž HID sady. Přikládám dvě fota. Můžete porovnat na prvním jsou žárovky Philips Blue Vision a na druhém HID 6000K, V noci je to prostě paráda. Doporučuji!!!

Až bude pěkněji tak nafotím i kde jsem umístil balasty. Podařilo se mi najít relativně vhodné místa pro přišroubování.

Philip Blue Vision

http://www.tuningclubostrava.com/galerie/d...um=37&pos=0

HID 6000K

http://www.tuningclubostrava.com/galerie/d...um=37&pos=1

Vloženo

no veď každý kto dá do projektorových svetiel HID sadu má vlastne BiXenony tak?

Nemáte někdo ve fabii II bixenony? Mám totiž světla s žárovkou H4, a jak to tady pročítám tak všichni máte H7. Pokud máte tak se prosím podělte o zkušenosti...
Vloženo

To jo, ale ten kdo nemá projektory, potřebuje HID sadu ixenonovou. tzn základní verze R a FII

no veď každý kto dá do projektorových svetiel HID sadu má vlastne BiXenony tak?
Vloženo
Nemáte někdo ve fabii II bixenony? Mám totiž světla s žárovkou H4, a jak to tady pročítám tak všichni máte H7. Pokud máte tak se prosím podělte o zkušenosti...

jj .. ja tam mam bixenony .. cize H4 .. prave koli tomuto som si nechal v F2 obycajne refl. a absolutna spokojnost ..

Vloženo
jj .. ja tam mam bixenony .. cize H4 .. prave koli tomuto som si nechal v F2 obycajne refl. a absolutna spokojnost ..

A montoval sis je sám? Jde to jem žárovku za žárovku nebo musíš vyměnit tu patici ve který žárovka drží? Jde mi o to aby to případně šlo na pístě přehodit. Třeba když mě zastaví policie... A jakou máš značku a odkud?

Vloženo

nekde jsem cetl ze clovek nejlepe vidi svetlo okolo 5000K takze tak... :) jinak na STK opravdu u novych aut motorovy prostor neotviraj pokud je vse dobre serizeno...

Neotvírají jo, a jak kontrolují typ motoru a WIN ?

Vloženo (editace)

Tak přidám taky svou zkušenost s xenony na roomstera, musím říct že jsem dlouho váhal, byl jsem zastánce normálních žárovek a to kvalitních ale postupně jsem se nechal zviklat a koupil sadu xenonů 6000K byl to pro mě takový kompromis světlo svítí lehce modře, musím říct že montáž je opravdu otázka pár minut a předělání zpět také, žádné zásahy až na proříznutí plíšku co drží žárovku a udělání díry do krycí gumy světla jsem neprovedl, gumy si opatřím náhradní lehce zpět a ty plíšky taky, kdyby jste někdo věděl pod jakým číslem se dají objednat tak řekněte, trafa jsem přidělal na přední čelo vedle svěla kde na každé straně vyčuhoval jaký si šroub a já de facto použil jen matku, horké chvíle mi připravili chlapci ze škodovky kteří mi měnili světlomet kdy mi do něj nacoval s autem a ulomil uchycení, měl jsem to na opravu ve škodovce kde měnili světlo, a musím říct že na tom novém jsem neměl už to uchycení co všichni znáte ty tzv šroubky co používáte pro uchycení výbojky je tam prostě jen to uchycení na plíšek bez šroubků, musím říct že kdyby nebyla jedna výbojka v sadě s kovovou paticí tak jsem v prdeli, ta plastová je silná a s tím plíškem co drží orogo žárovku bych ji tam nedostal ani náhodou a šroubky už tam nejsou takže bych byl v prdeli, v sadě mi totiž přišla jedna plastová a druhá kovová, byli obě tedy 6000k a psal jsem do firmy kde jsem to objednal , napsali že to není problém ale jestli chci že to vymění, musím říct, že když bych objednával sadu koukal bych jestli výbojky mají kovové patice, jsou přesné jako žárovka a montáž je přes ten plíšek přesnější, další věc je denní svícení, obě výbojky opravdu někdy nenaběhnou když je zapnuté, výbojka potřebuje při startu větší odběr a to v kombinaci pri startu a denním svícení kdy roomster startuje s rosvícenými světli nejde, nepište že vám se to rosvítí až po staru protože u normál žárovky to neva ale opravdu u roomsera a fabie II už svítí ihned po startu ale to na výbojku je pořád málo potřebuje větší odběr, na fabii I jsem to měl že jsem nastartoval a po 5vteřinách to seplo, takže jsem denní svícení u pojistek vypínačem vypnul, přesně jak psal lešan musí tam být spoždovač aby měli výbojky víc času, věřím že by se to dalo také vyřešit silnější baterkou , ale já to prostě vypnul nedělám mi problém rozsvicet knoflíkem a to denní svícení mě stejně nesedělo když to svítilo takhle při startu, s tím spožděním to bylo lepší, ale knoflíkem výbojky starují hned , další věc je oslnění řidičů, neměl jsem možnost jet s autem víc v noci jen 1, a jeden na mě zablikal, musím ale říct že světla seřízena mám a pravidelně na mě blikali i s obyč žárovkama, prostě čočky svítí v urč ůhlu víc a když jedete po horizontu tak oslnujete i se žárovkama, prostě asi xenon víc svítí a tím pádem i víc oslnuje, ale myslím že asi čočka a HID sada je nejmenší zlo, jinak blbců co svítí světlem jedním do země druhým na měsíc jezdí hodně a i origo xenony jsou lidem nepříjemné takže to neřeším, jen je potřeba hlídat pokud je auto zatíženo sklon světel ručně, pak si myslím že je vše ok ale na to asi nezapomenete někdo vám to proti rád připomene protože to svítí jak svině, musím říct že co se týče svítivosti je to fakt super ani jsem nečekal že takhle roomster může svítit opravdu žárovky jsem měl asi všechny nejlepší na trhu a musím říct že to byli takový dobrý svíčky proti xenonu, no hlavně jak říkám žárovky vozím v autě a předělat to na normál žárovky zvládnu za 5 minut i na silnici 100km od domova tak uvidíme jak se osvědčí, dnes udělám nějaký fotky i když je hnusně at taky přihodím budoucím montážníkům polínko do ohně, každopádně za 3tis hodně muziky a zatím toho nelituju, cikáni co proti jezdí taky svítí jak chtějí a neřeší to a krom toho jak jsem psal oslnoval jsem i s žárovkama a bylo to vše origo :palec2:

Editováno: , autor: heckeer
Vloženo
Tak přidám taky svou zkušenost s xenony na roomstera, musím říct že jsem dlouho váhal, byl jsem zastánce normálních žárovek a to kvalitních ale postupně jsem se nechal zviklat a koupil sadu xenonů 6000K byl to pro mě takový kompromis světlo svítí lehce modře, musím říct že montáž je opravdu otázka pár minut a předělání zpět také, žádné zásahy až na proříznutí plíšku co drží žárovku a udělání díry do krycí gumy světla jsem neprovedl, gumy si opatřím náhradní lehce zpět a ty plíšky taky, kdyby jste někdo věděl pod jakým číslem se dají objednat tak řekněte, trafa jsem přidělal na přední čelo vedle svěla kde na každé straně vyčuhoval jaký si šroub a já de facto použil jen matku, horké chvíle mi připravili chlapci ze škodovky kteří mi měnili světlomet kdy mi do něj nacoval s autem a ulomil uchycení, měl jsem to na opravu ve škodovce kde měnili světlo, a musím říct že na tom novém jsem neměl už to uchycení co všichni znáte ty tzv šroubky co používáte pro uchycení výbojky je tam prostě jen to uchycení na plíšek bez šroubků, musím říct že kdyby nebyla jedna výbojka v sadě s kovovou paticí tak jsem v prdeli, ta plastová je silná a s tím plíškem co drží orogo žárovku bych ji tam nedostal ani náhodou a šroubky už tam nejsou takže bych byl v prdeli, v sadě mi totiž přišla jedna plastová a druhá kovová, byli obě tedy 6000k a psal jsem do firmy kde jsem to objednal , napsali že to není problém ale jestli chci že to vymění, musím říct, že když bych objednával sadu koukal bych jestli výbojky mají kovové patice, jsou přesné jako žárovka a montáž je přes ten plíšek přesnější, další věc je denní svícení, obě výbojky opravdu někdy nenaběhnou když je zapnuté, výbojka potřebuje při startu větší odběr a to v kombinaci pri startu a denním svícení kdy roomster startuje s rosvícenými světli nejde, nepište že vám se to rosvítí až po staru protože u normál žárovky to neva ale opravdu u roomsera a fabie II už svítí ihned po startu ale to na výbojku je pořád málo potřebuje větší odběr, na fabii I jsem to měl že jsem nastartoval a po 5vteřinách to seplo, takže jsem denní svícení u pojistek vypínačem vypnul, přesně jak psal lešan musí tam být spoždovač aby měli výbojky víc času, věřím že by se to dalo také vyřešit silnější baterkou , ale já to prostě vypnul nedělám mi problém rozsvicet knoflíkem a to denní svícení mě stejně nesedělo když to svítilo takhle při startu, s tím spožděním to bylo lepší, ale knoflíkem výbojky starují hned , další věc je oslnění řidičů, neměl jsem možnost jet s autem víc v noci jen 1, a jeden na mě zablikal, musím ale říct že světla seřízena mám a pravidelně na mě blikali i s obyč žárovkama, prostě čočky svítí v urč ůhlu víc a když jedete po horizontu tak oslnujete i se žárovkama, prostě asi xenon víc svítí a tím pádem i víc oslnuje, ale myslím že asi čočka a HID sada je nejmenší zlo, jinak blbců co svítí světlem jedním do země druhým na měsíc jezdí hodně a i origo xenony jsou lidem nepříjemné takže to neřeším, jen je potřeba hlídat pokud je auto zatíženo sklon světel ručně, pak si myslím že je vše ok ale na to asi nezapomenete někdo vám to proti rád připomene protože to svítí jak svině, musím říct že co se týče svítivosti je to fakt super ani jsem nečekal že takhle roomster může svítit opravdu žárovky jsem měl asi všechny nejlepší na trhu a musím říct že to byli takový dobrý svíčky proti xenonu, no hlavně jak říkám žárovky vozím v autě a předělat to na normál žárovky zvládnu za 5 minut i na silnici 100km od domova tak uvidíme jak se osvědčí, dnes udělám nějaký fotky i když je hnusně at taky přihodím budoucím montážníkům polínko do ohně, každopádně za 3tis hodně muziky a zatím toho nelituju, cikáni co proti jezdí taky svítí jak chtějí a neřeší to a krom toho jak jsem psal oslnoval jsem i s žárovkama a bylo to vše origo :palec2:

No já bych reagoval jenom na to denní svícení. Nevím jak to máš ty ale mě se opravdu světla zapnou až když mají otáčky motoru kolem 800. A tak by to měli mít určitě všichni. Pokud se ti nezapne jeden xenon, zkus zkontrolovat svorky napájení, popřípadě je zkus namazat kontoxem.

Vloženo (editace)
No já bych reagoval jenom na to denní svícení. Nevím jak to máš ty ale mě se opravdu světla zapnou až když mají otáčky motoru kolem 800. A tak by to měli mít určitě všichni. Pokud se ti nezapne jeden xenon, zkus zkontrolovat svorky napájení, popřípadě je zkus namazat kontoxem.

je to tím svícením, mám to dokonce i v návodu, když je rozvítim knoflíkem ještě se mi nestalo aby se nerozsvítili obě, mě se taky rozsvítí až po startu ale protože má romster velký odběr při startu protože si bere i servo tak to na ty výbojky nestačí, xenon jako by probliká a zhasne, v návodu u toho píší že světla mají být při startu vyplé a pokud xenon probliká nemá dost proud na start, prostě sepínají moc rychle a někdy naskočí někdy ne,ale pouštím to knoflíkem a tam je to v poho , až to budu chtít na to svícení Lešan mi určitě rád poradí ten to vyřešil... :palec2:

Editováno: , autor: heckeer
Vloženo

Ale dělalo to i u žárovky. A dokonce to i slyšíš, když nastartuješ tak poslouchej kdy ti cvakne relátko na světla. Podle mě tam zpoždění je a dokonce se tohle už řešilo někde tady na foru. Při startu tam prostě proud nejde.

Vloženo

ja hned po xenonech denni sviceni vypnul, jsem zvyklej otocit knoflikem po startu :) je pravda ze uz se to resilo, obcas se mi taky jedna vybojka nerozsviti, zhasnu, rozsvitim znovu a jede

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...