Garet Vloženo 19. Květen 2010 Vloženo 19. Květen 2010 Tady mas neco... Je to moje auto delane vloni na podzim u DieselPower.cz Myslim ze budes spokojeny... Tam to neni jen o tom ze ti tam cosi nahrajou z compu dej prachy a vypadni... Jsou to profici :-) Jen se zeptám, bylo to auto na brzdě než si ho čipnul a byl si u toho? Jaký je pocit z jízdy ve skutečnosti? Řekl bych že motor bere dřív odspodu a zmenšil se turboefekt ale jinak nic nic co. Citovat
jarda109283 Vloženo 29. Květen 2010 Vloženo 29. Květen 2010 (editace) Čus je pravda že je u motoru 103 kw stejná spojka a převodovka jako u 125kw?? Chci totiž čipovat na 125kw tak jestli to vydrží spojka...... Editováno: 29. Květen 2010, autor: jarda109283 Citovat
RichardD Vloženo 30. Květen 2010 Vloženo 30. Květen 2010 U 125kW RS verze je toho jinak hodně a spojka je jestli si dobře pamatuju taky jiná. Nicméně jestli nemáš DSG tak 125kW by mělo být v pohodě. Napiš TDIfunovi ten by ti na to měl odpovědět erudovaně. Citovat
jarda109283 Vloženo 30. Květen 2010 Vloženo 30. Květen 2010 DSG nemam, nechal bych to dělat tady: mereni-vykonu.cz.....TDI fun je moc daleko....Neodejde potom spojka když to načipujou?? Citovat
joe4090 Vloženo 7. Červen 2010 Vloženo 7. Červen 2010 Zdravím tak poslední měsíc mě PP ukazuje tak o jeden litr větší průměrnou spotřebu při stejnech trasách, stejném stylu jízdy, stejném nastavení (klima, atd) nafta tankována na stále stejném místě. Tak jsem se chtěl zeptat mám to nějak řešit a nebo se to zase ustálí. Dříve jsem jezdil kolem 6litrů, teď když zajedu pod sedm tak se raduju. Docela mě to štve, nepotřebuju jezdi za 4litry ale už sem siu zvykl na těch šest.. Jinak r.v.2008, 35tisíc km, auto v záruce... Předem děkuji za reakce... Citovat
paldous Vloženo 8. Červen 2010 Vloženo 8. Červen 2010 skontroluj tlak v pneu a vymen filtry...ja ted tankoval Vervu diesel a klesla mi spotreba o 0,5l, asi neco bude an tom ze vic cetanu znamena usporu, ted skusim jeste Aral ultimate diesel, ten je prej nejlepsi co se da sehnat a uvidim, tech 0,5l jsem zjistil z 1100 km streky kterou jezdim bezne, tak to neni zadne subjektivni mereni... uvidim kolik to ukaze s Aralem... Citovat
Pavel 5 Vloženo 8. Červen 2010 Vloženo 8. Červen 2010 Po tankování Vervy šla spotřeba o 0,5 l dolu.Dal jsem nové pneu a zase šla o 0,3 nahoru. Citovat
Zizi Vloženo 11. Červen 2010 Vloženo 11. Červen 2010 Ahoj, Mam takovy problem.Oktavka II,r.v. 2006 , 2.0 TDI. Tento tyden jsem menil rozvody a napadne se me zvedla spotreba. Dlouhodoby prumer mam kolem 6,0 L Ale treba cesty do prace jsem zvladal okolo 5,O L Ted najednou po vymene rozvodu vystrelila spotreba nahoru. Cesty co jsem zvladal v prumeru za 5.0 jsou ted najednou za 7-8L Okamzita spotreba pri neutralu byla cca 0,6 L a ted skace okolo 1,2 L Kdemuze byt chyba ,jsem z toho kapanek nervozni Diky za radu. Zizi Citovat
Pavel 5 Vloženo 11. Červen 2010 Vloženo 11. Červen 2010 (editace) Měl jsem Octavii I 66 KW.Spotřeba 5,3 S klimou 5,4. Ale momentálně u Octavie II TDI PD 2.0 103 KW 16 V leze spotřeba nahoru k 6 litrům a asi ještě poleze.Jezdil jsem za 5.4.Dal jsem nové pneu a jezdím se zapnutou klimou.Ta klima asi u nových motorů je znát. Editováno: 11. Červen 2010, autor: Pavel 5 Citovat
Zizi Vloženo 11. Červen 2010 Vloženo 11. Červen 2010 Ale jednoznacne musi byt chyba nebo problem ve vymene rozvodu. Prece nemuzu jezdit v pondeli za 5.5 L a v patek za 7,5 Muze se udelat nekde chyba pri vymene rozvodu ? Nejake nasteni palubniho pc nebo neco jineho ? Predvstriky psal nekdo ....co se tim nastavuje ? Citovat
paldous Vloženo 11. Červen 2010 Vloženo 11. Červen 2010 na 99% to bude rozvodama, pri vymene by se mel pouzit pripravek a pak by se to nemelo rozhodit, napis uzivateli karlos, on ma nejakeho znameho co je machr na rozvody, snad ti poradi.... Citovat
Prochy Vloženo 13. Červen 2010 Vloženo 13. Červen 2010 Pripravek pri vymene pouzity :-( Už jsem o tom taky psal o tomto problému, stejné to bylo u mě. Vyřešeno v servisu, připojit na PC a kouknout kolik máš nastaven předvstřik a gramáš směsi. Nestačí použít přípravky, ale musí se to nastavit. Citovat
Prochy Vloženo 13. Červen 2010 Vloženo 13. Červen 2010 Pripravek pri vymene pouzity :-( Už jsem o tom taky psal o tomto problému, stejné to bylo u mě. Vyřešeno v servisu, připojit na PC a kouknout kolik máš nastaven předvstřik a gramáš směsi. Nestačí použít přípravky, ale musí se to nastavit. Citovat
Zizi Vloženo 24. Červen 2010 Vloženo 24. Červen 2010 Ahoj Takze jeste napisu reseni meho problemu se spotrebou. V servisu me odpojili baterku na 10 min a vyresetovali ridici jednotku,vcetne nejakych chyb. Udajne to vzniklo jak se v tom vrtal muj znamy a resetoval servisni interval pomoci klicku a toho tlacitka u budiku. Ted uz je to zase v poradku a spotreba palubniho pc odpovida cca realne spotrebe. po meste jezdim kolem 6,5 L jak vyjedu z mesta jde to dolu 5,5 l/100. Na delsi trasy i pod tuto hodnotu. Na dalnici trasa Brno -Praha cca 5,7 L/100 prumer kolem 140 km/h Zizi Citovat
bandita Vloženo 28. Červenec 2010 Vloženo 28. Červenec 2010 Tak to já mam problém ze spotřebou také,ale od doby co jsem IIoktavii 2.0Tdi 103kw a motor typ BKD,najeto 60 000km a jezdím 6,8 a více ,ale pak je jedno jestli jedu 120km/h nebo více.Má někdo nějakou radu?Zkoušel jsem měnit i filtry,bezuspěšně nechal jsem ji načipovat na asi 170 koní,ale spotřeba se ani nehnula. Před tím jsem měl Tdi 66kw načipovanou a jezdil jsem do 5l i couračky. bandita Citovat
ladinek90 Vloženo 31. Srpen 2010 Vloženo 31. Srpen 2010 složitěji proplést to nešlo? motor 2.0TDi CR (auto.cz) Citovat
jtfcobra Vloženo 31. Srpen 2010 Vloženo 31. Srpen 2010 Už jsem o tom taky psal o tomto problému, stejné to bylo u mě. Vyřešeno v servisu, připojit na PC a kouknout kolik máš nastaven předvstřik a gramáš směsi. Nestačí použít přípravky, ale musí se to nastavit. Máte nějakdo popis jak to nastavit ve vagu? Citovat
Ferenc83 Vloženo 15. Září 2010 Vloženo 15. Září 2010 Cus. Potrebova bych zjistit co si mam koupit jestli 1,9TDI nebo 2,0TDI octavia II. muzete mi s tim poradit? Slisel jsem ze 2,0TDI jsou dost poruchovi, co je na tom pravdy? Dik. Citovat
Jendix Vloženo 19. Září 2010 Vloženo 19. Září 2010 (editace) Cus. Potrebova bych zjistit co si mam koupit jestli 1,9TDI nebo 2,0TDI octavia II. muzete mi s tim poradit? Slisel jsem ze 2,0TDI jsou dost poruchovi, co je na tom pravdy? Dik. K tomu bych se taky připojil, najdu někde sesumírovaný klady a zápory 2.0tdi v porovnání např. s 1,9tdi 77kw pd. Zkoušel jsem prohledat předchozí příspěvky, nikde jsem se nedohledal něčeho přehledného. Případně na co si má dát člověk u daných motorů pozor. Předem děkuji. Editováno: 19. Září 2010, autor: Jendix Citovat
Pavel 5 Vloženo 19. Září 2010 Vloženo 19. Září 2010 (editace) K tomu bych se taky připojil, najdu někde sesumírovaný klady a zápory 2.0tdi v porovnání např. s 1,9tdi 77kw pd. Zkoušel jsem prohledat předchozí příspěvky, nikde jsem se nedohledal něčeho přehledného. Případně na co si má dát člověk u daných motorů pozor. Předem děkuji. Než jsem koupil auto tak jsem tu přečetl snad vše.U 2.0 16V praskají hlavy,odchází setrváky,velká spotřeba oleje atd.Ale stejně jsem koupil 2.0 16V 103KW.R.v. 2005. Mám najeto 140000 tis.Jediná závada byla právě ve 140000 tis. a to že vytekl zadní tlumič.Tak jsem vyměnil oba a je vše OK.Asi hodně záleží jak se k autu kdo chová a co mu dopřeje.Tankuji Vervu a olej dávám CASTROL EDGE LON. a měním po 15000 km.Nedolévám ani decku.Jsem s autem spokojen.Motorů 2.0 jezdí dost a ne jen v Octavii.Vůbec bych se toho nebál.Ale nechce to kupovat neprověřené auto které je odhoněné a se stočeným tachometrem. Pavel Editováno: 19. Září 2010, autor: Pavel 5 Citovat
HTP 12V Vloženo 3. Říjen 2010 Vloženo 3. Říjen 2010 Tady je článek o tom problému o prakajících hlavách. Cimbu mylsíte tedy, že u novějších aut se není třeba tohoto problému obávat? Citovat
bandita Vloženo 6. Listopad 2010 Vloženo 6. Listopad 2010 Tak to já jsem na tom podobně,mam O II 2,0TDI 103kw načipovano asi na 125kw a spotřeba se motá kolem 7 l na 100km,mam najeto 65000km,jede pěkně,ale veme si. Citovat
Stanley555 Vloženo 8. Listopad 2010 Vloženo 8. Listopad 2010 Zdravím, mám na ruke O II 2007 2.0 TDi a 1.9 TDi obe s DSG Elegance za veľmi dobrú cenu, problém je len, že má najazdených cca. 160 tis. km, nebývajú už moc veľké problémy pri takýchto km? či je to ešte v pohode a náklady nebudú vysoké? čo mám očakávať od motora? aké problémy? dik za pomoc Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.