Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

jestli to dělá jen občas, tak se na to vykašli. Já to znám moc dobře. Desetkrát to chytne dobře a po jedenáctý úplná hrůza.

Ted jsem se na to zameril a mam nasledujici vypozorovano.

- Tankuju porad u Shellky, ale nevim co do toho lil predchozi majitel.

- Doposud bez problemu, lepsi studeny starty, teply horsi.

- Jak jsem psal jel jsem na hory a byla to zatim prvni delsi cesta 180km tam a 180km zpatky, nijak jsem ji nehrotil... po dalnici max 180...

- Az po teto trase se to objevilo...

- Ale ted se to zase nejak postupne zlepsuje.. nevim, mozna ji neudelalo dobre, ze jsem ji nejak protahnul ;-)

- Jinak baterka vypada v pohode, toci normalne..

- Zajimavy je, ze ted spis se zhorsily studeny starty, a naopak lepsi jsou teply... ja se v tom aute proste nevyznam... ;-)

No musim rict, ze me to pekne vylekalo, asi si na to budu muset zvyknout, teda pokud to nebude delat porad. Holt 2.0TDi, s ni se clovek nenudi...

hele zrovna dneska to byl ráno v garáži start jak z partesu. Skoro jsem mu chtěl za odměnu něco pěknýho zazpívat :D

no kamos me tvrdi, ze to jsou zhavice.... Zatim to jde, tak to asi nebudu resit.

O tom, ze O2 startuje na 3valce tady byly jiz napsany romany...

Mam nalitano 71tis, tak se chci zeptat, kdy by se zhaveni melo menit a kolik to kostuje? Dik.

Tak já mám s mým 2.0 průměrnou dlouhodobou spotřebu 5.3l,jezdím do práce 32 km,nejsou tady žádné brutální kopce ale když vyjedu tak spotřeba začne někde na 10-12l myslím a potom rychle klesá a když dojíždím do cíle a po cestě se mooc se snažím,tak mi to ukazuje 4,2 - 4.8 v cíli,záleží ovšem na mnoha okolnostech ...

najeto 47.000 km

Upraveno od Sleep77

Tak já mám s mým 2.0 průměrnou dlouhodobou spotřebu 5.3l,jezdím do práce 32 km,nejsou tady žádné brutální kopce ale když vyjedu tak spotřeba začne někde na 10-12l myslím a potom rychle klesá a když dojíždím do cíle a po cestě se mooc se snažím,tak mi to ukazuje 4,2 - 4.8 v cíli,záleží ovšem na mnoha okolnostech ...

najeto 47.000 km

Tak bych se chtěl taky dostat na 5,3 s mým autem:)

Taky mám 2.0 TDi (najeto 68500 km) průměrnou dlouhodobou spotřebu 5.6l. Když, ale vjedu na dálnici a jedu cca do 150, tak je ta průměrná kolem 6l.

Pneu mám Brig/Tur 300 s rozměrem 205/55/16. Na zimních Dunlop (stejný rozměr), jsem měl spotřebu trochu nižší. Je to zajímavé, ale je to tak.

Hodně záleží na mnoha okolnostech kolem spotřeby.

  • 2 týdny později...

Včera jsem zahlídnul v jednom autosalónu Škoda,Superba z 2.0TDI-PD..ale 120kw...(viz.foto)..Celkem zvláštní ne!!!

post-12679-1211360033_thumb.jpg

Nesetkal jste se pls nekdo s nepravidelnyma vibracema motoru ktere jsou vnimatelne vetsinou kdyz dobrzdim a cekam na volnobeh na semaforu nebo zpravidla v zacpach po Praze ? Otacky se nemeni toci to porad stejne a vibrace citim az v sedacce.Nedela to pravidlene a z motoru zadny divny zvuk neslysim jde jen o nejaky neklid ktery se projevuje vibracema. V servisu me to napichli a na VAS je vse bez zavad, prijimaci technik mlel neco o setrvacniku za 30tis tak nevim = vysledek v servisu mam prijet az to bude delat nevedej si rady :) Taky me prijde ze je to o neco horsi kdyz mam seslaplou brzdu a zda se me ze i zvuk motoru se seslapnutou brzdou je trosku jiny. Momentalne najeto 52tis, bez chipu.

Nesetkal jste se pls nekdo s nepravidelnyma vibracema motoru ktere jsou vnimatelne vetsinou kdyz dobrzdim a cekam na volnobeh na semaforu nebo zpravidla v zacpach po Praze ? Otacky se nemeni toci to porad stejne a vibrace citim az v sedacce.Nedela to pravidlene a z motoru zadny divny zvuk neslysim jde jen o nejaky neklid ktery se projevuje vibracema. V servisu me to napichli a na VAS je vse bez zavad, prijimaci technik mlel neco o setrvacniku za 30tis tak nevim = vysledek v servisu mam prijet az to bude delat nevedej si rady :) Taky me prijde ze je to o neco horsi kdyz mam seslaplou brzdu a zda se me ze i zvuk motoru se seslapnutou brzdou je trosku jiny. Momentalne najeto 52tis, bez chipu.

Tak to je ten setrvák, já ho mám na odchodu a dělá mi to taky. U mě už se navíc začínají ozývat i zvukové projevy.

Jinak nový setrvák i s komplet spojkou jsem koupil tady na fóru za 9tis.

No uzasny tak to asi necham nez se to projevi nejak vic... a pak to budu resit.

Ja som mal to isté prakticky skoro od nova, v servise ma vždy odbíjali a pri 32tis. menili zotrvák a spojku

není to setrvák ! Tohle dělají vstřiky, když si každej stříká, jak chce. Je to normální a běžná vada u tohodle motoru. Já jsem k vůli tomu měnil vstřiky cca v 70 t. km. To ale bylo mnohem horší a navíc to i blbě startovalo za studena. Nakonec se mi to podařilo vyreklamovat. To už jsem tu ale mockrát psal. Jestli to nedělá nějak extrémně, tak se na to vykašli. Zkus třeba proplach palivovýho systému a přidávej do paliva aditivaci. A co hlavně, tankuj u ověřených čerpadel, jako je Schell nebo OMV. Tohle totiž zpravidla udělá mizerná nafta a jak se to jednou zapeče, je se vstřikama ámen. Pak už pomůže jedině repas (nic levnýho) nebo v horším případě výměna (to ti snad ani nebudu kazit náladu).

No s tema vstrikama nevim, byl jsem u znamyho vzal prenosnej VAS a byli jsme to projet kontroloval zdali pri pridani maji stejnou hodnotu a nejaky neni nacnuty. To bylo prvni co ho napadalo. Pak uz zmineny servis a k autu muzu rict jen to ze startuje naprosto bez problemu (zatim) tankuju jen Shell a jednou za dva mesic beru 2x VPower Diesel po sobe. Nic v 55 tis me ceka olej tak necham vymenit vsechny filtry vcetne palivoveho ale moc si od toho neslibuju. Extremne to zatim nedela.

Ja som mal to isté prakticky skoro od nova, v servise ma vždy odbíjali a pri 32tis. menili zotrvák a spojku

no tak to je jak přes kopírák, taky to pozoruju od nova a mám najeto 32tis. a mimochodem MR 2006 :)

Díky všem za odpovědi, teď mám najeto cca 4.000 km a spotřeba klesla o cca 1l, uvidíme po dalších km.

Díky všem za odpovědi, teď mám najeto cca 4.000 km a spotřeba klesla o cca 1l, uvidíme po dalších km.

to nebude žrát vůbec nic... a tak po 60 k km ti to dokonce bude tu naftu vyrábět! :smich::kol-98:

Zdarec,

mám ted chvíli O II 2.0 TDI DSG MR2006/9 ...najeto cca 33 tis. a dělám mi to přesně to co tu popisujete - na volnoběh vibrace (asi vstřiky). Vím ale že předchozí majitel to z naftou nějak neřešil ( MAKRO apod) ale já do toho beru jen SHE,LL W-Power Diesel. Starty jak teplé i studené v pohodě. Pomůže tomu lepší nafta nebo se s tím mám prostě smířit? No a další věc, že na můj v kus to docela kouří když se to sešlápne....je sice po chipu ale dělalo to i před ním...může to být taky vsřikama?

Pak jsem tu hledal ohledně nepravidelného cuknutí mezi cca 1700-2000 otáčkama, ale nikde nějaká konkrétní odpověd čím to je a jestli to ŠKODA dokáže ostranit pokud je to ještě v záruce.

Díky za odpovědi.

To ale není longlife, ten má označení u CASTROLU ještě SLX!!!
Včera jsem zahlídnul v jednom autosalónu Škoda,Superba z 2.0TDI-PD..ale 120kw...(viz.foto)..Celkem zvláštní ne!!!

No to máš pravdu, nikde jsem nečetl,že by tento motor měl jen 120 kW a to ani u VW modelů.Jestli se nespletli, nebo jestli to není motor pro Belgii, tam i PD103 kW má jen 100kW.

  • 2 týdny později...

auto nemá výkon skoro žádný, ale zdá se mi že turbo tlačí...neměl někdo z vás takový problém ? :feve: :feve:

auto nemá výkon skoro žádný, ale zdá se mi že turbo tlačí...neměl někdo z vás takový problém ? :feve: :feve:

Mam sice 1.9tdi ale stalo se mi to,ze auto ztratilo vykon.Na volnobech neslo nic slyset,ale kdyz jsem tomu poradne pridal,tak slo slyset takove syceni a nakonec jsem objevil prasklou hadici od turba asi cca 1cm

Mam sice 1.9tdi ale stalo se mi to,ze auto ztratilo vykon.Na volnobech neslo nic slyset,ale kdyz jsem tomu poradne pridal,tak slo slyset takove syceni a nakonec jsem objevil prasklou hadici od turba asi cca 1cm

vypadlá nebo prasklá hadice od turba se ovšem nedá přeslechnout. Tohle může být spíš váha vzduchu. Zajel bych na diagnostiku.

Ta hadice by byla fakt slyšet na sto honů.....mě se to jednou stalo u Passata 1.9TDI a to bylo evidentní.

U OII 2.0TDI jsem měl podobnou ztrátu výkonu a bylo to turbo v čudu.

  • 3 týdny později...

tak jen na okraj zkušenost známýho s tímhle 16V motorem : r.v. 2005, najeto 350 000 km bez jedinýho problému. Dodnes je i původní spojka. Co dodat ?!

Přidám také něco k motoru 2,0TDi 103kW

Pro zajimavost jsem oskenoval servisku nasi Sluzebni OII 2,0TDi ktera má momentalne najeto cca 240tis km

Jediny co je v záznamech oprav tak je pravděpodobně výměna setrváku jinak se s tím nikdy nic většího nedělo.

Je to provoz 9/2004 a ve firmě se použiva k různým účelům... takže s ní jezdí každej kdo má ruce a nohy.Jak krátké trasy tak i západní evropa.

Počítám že ji nikdo chudinku moc nešetří... :help:

post-1295-1215164929_thumb.jpg

post-1295-1215164936_thumb.jpg

post-1295-1215164943_thumb.jpg

post-1295-1215164949_thumb.jpg

post-1295-1215164956_thumb.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.