Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim,

minuly tyden jsem na garancce nechal menit v auto stylu v praze stodulkach menit olej. Při namátkové kontrole jsem zjistil, ze je ho tam 2cm nad rysku MAX u merky. Jelikoz nejsem automechanik a v manualo je napsano, ze ho tam nikdy nesmi byt vic nez v oblasti C, tak jsem volal do toho servisu, kde mi rekli at s tim priíjedu ze to upusti.

Delaj to takhle vsechny autoservisy? ze tam proste nalejou olej a ani se nepodivaji kolik ho tam je a tim to konci ?? me to prijde trochu jako spatny postup.. ani se neomluvili, pritom jsem musel absolvovat dvakrat cestu do stodulek.

nie ze špatny postup ale lajdackost. za tie peniaze co tam clovek necha mohol pozret tu mierku a tak nastavit maximum.

  • Autor
nie ze špatny postup ale lajdackost. za tie peniaze co tam clovek necha mohol pozret tu mierku a tak nastavit maximum.

Jeste rekli, ze pri zajizdeni do dilny jim praskla predni prava potkavacka :-), takze si hned nauctovali 240Kc za vymenu zarovky...

nie ze špatny postup ale lajdackost. za tie peniaze co tam clovek necha mohol pozret tu mierku a tak nastavit maximum.

Jeste rekli, ze pri zajizdeni do dilny jim praskla predni prava potkavacka :-), takze si hned nauctovali 240Kc za vymenu zarovky...

Si dělají srandu ne 240kč za potkávačku......a te prace na tom, to jsou fakt....... Kdoví jak to bylo hlavně by mě štvalo že udělali neco na čem jsme se nedomluvili za chvili se člověku stane že pojede na výměnu oleje a oni vymění třeba tlumič a řeknou že tekl....

neo10_: mas auto v zaruke ? na tvojom mieste to ze to preliati o 2cm by som si nechal pisomne potvrdit ze ich neschopnostou tam bolo naliate o 2cm viac a urcitu dobu bolo auto prevadzkovane.

p.s.: este by som im pekne vynadal a spravil prievan ze su obycajny trotlici a patlalovia a viac by ma tam neuvideli

este k tej ziarovke to si im nemusel vobec platit lebo ste neboli na to dohodnuty a ked ty si prisiel tak svietila. ked sa nahodou vypalila mali ta informovat a nie vymenit a zauctovat bez tvojho suhlasu ja by som im ju nezaplatit.

Upraveno od houmr

  • Autor
neo10_: mas auto v zaruke ? na tvojom mieste to ze to preliati o 2cm by som si nechal pisomne potvrdit ze ich neschopnostou tam bolo naliate o 2cm viac a urcitu dobu bolo auto prevadzkovane.

p.s.: este by som im pekne vynadal a spravil prievan ze su obycajny trotlici a patlalovia a viac by ma tam neuvideli

este k tej ziarovke to si im nemusel vobec platit lebo ste neboli na to dohodnuty a ked ty si prisiel tak svietila. ked sa nahodou vypalila mali ta informovat a nie vymenit a zauctovat bez tvojho suhlasu ja by som im ju nezaplatit.

Ano, auto je pul roku stare... je to teda sluzebni auto, takze me to az tak nepali. spis me sere, ze jsem tam musel podruhe. Kazdoapdne v zaruce je jeste dlouho, takze jestli se tam neco posere, tak to pujde na garancni opravu.

S tou zarovkou.. on se me teda pta, jestli ji chci vymenit.. ale co ja vim. treba s ni nic nebylo :) Nevidel jsem to nesvitici.. jenom rekl, ze praskla kdyz s tim zajizdel, jestli chci novou nebo ne,.

Kazdopadne s auto stylem mam vice spatnych zkusenosti.... 14 dni stare auto, nejeto 1000km a zpatecka sla pres zuby.. az pak jsem se docetl, ze se musi 3 sekundy cekat (je to i v manualu), protoze tam neni synchron... ale jel jsem s tim radeji do servisu a tam mi rekli, ze je to jasne spatna spojka.. nechali si to tam tri dny (meli jsme teda nahradni auto), ale hned se v tom vrtali a menili lamelu, pritlacak a loziska nebo co.. ale pochybuju ze s tou spojkou neco bylo...

Upraveno od neo10_

Zdravim,

minuly tyden jsem na garancce nechal menit v auto stylu v praze stodulkach menit olej. Při namátkové kontrole jsem zjistil, ze je ho tam 2cm nad rysku MAX u merky. Jelikoz nejsem automechanik a v manualo je napsano, ze ho tam nikdy nesmi byt vic nez v oblasti C, tak jsem volal do toho servisu, kde mi rekli at s tim priíjedu ze to upusti.

Delaj to takhle vsechny autoservisy? ze tam proste nalejou olej a ani se nepodivaji kolik ho tam je a tim to konci ?? me to prijde trochu jako spatny postup.. ani se neomluvili, pritom jsem musel absolvovat dvakrat cestu do stodulek.

Je to pěkná prasárna, zdá se.

Škoda Octavia, Jak na to, autor: H.R. ETZOLD, str. 191:

"POZOR: hladina oleje nesmí sahat nad rysku MAX. Přebytečný olej musíme vypustit,

jinak by se dostal do výfuku a do katalyzátoru a došlo by k poškození katalyzátoru."

Autorizované servisy = neuatorizovaný servis a opravy.

Co si o tom tak může člověk myslet? Že si namísto opravy a kvalitního servisu,

přijel majitel vozu auto zničit a ještě za zničení zaplatit :aggressive:

Takže: AUTO STYL, Praha 5 - Stodůlky říkáte???

  • Autor
Zdravim,

minuly tyden jsem na garancce nechal menit v auto stylu v praze stodulkach menit olej. Při namátkové kontrole jsem zjistil, ze je ho tam 2cm nad rysku MAX u merky. Jelikoz nejsem automechanik a v manualo je napsano, ze ho tam nikdy nesmi byt vic nez v oblasti C, tak jsem volal do toho servisu, kde mi rekli at s tim priíjedu ze to upusti.

Delaj to takhle vsechny autoservisy? ze tam proste nalejou olej a ani se nepodivaji kolik ho tam je a tim to konci ?? me to prijde trochu jako spatny postup.. ani se neomluvili, pritom jsem musel absolvovat dvakrat cestu do stodulek.

Je to pěkná prasárna, zdá se.

Škoda Octavia, Jak na to, autor: H.R. ETZOLD, str. 191:

"POZOR: hladina oleje nesmí sahat nad rysku MAX. Přebytečný olej musíme vypustit,

jinak by se dostal do výfuku a do katalyzátoru a došlo by k poškození katalyzátoru."

Autorizované servisy = neuatorizovaný servis a opravy.

Co si o tom tak může člověk myslet? Že si namísto opravy a kvalitního servisu,

přijel majitel vozu auto zničit a ještě za zničení zaplatit :aggressive:

Takže: AUTO STYL, Praha 5 - Stodůlky říkáte???

Ano Auto styl stodulky.. pravdepodobne videli polepene reklamni auto a tak proste vypustili olej, vymenili filtr, vzali 4 flasky oleje a ty tam nalili, hotovo. Sice služební auto, ale starám se o něj jak o vlastni, takze me to sere.

Sice kdyz jsem tam jel po druhe, rekli, no je ho tam opravdu moc.. takze to upustili, ale ani se neomluvili.. nic. Jako kdyby to udelal nekdo jinej a oni jsou tak hodny ze opravujou chybu jinyho servisu.

Upraveno od neo10_

Ano Auto styl stodulky.. pravdepodobne videli polepene reklamni auto a tak proste vypustili olej, vymenili filtr, vzali 4 flasky oleje a ty tam nalili, hotovo. Sice služební auto, ale starám se o něj jak o vlastni, takze me to sere.

Sice kdyz jsem tam jel po druhe, rekli, no je ho tam opravdu moc.. takze to upustili, ale ani se neomluvili.. nic. Jako kdyby to udelal nekdo jinej a oni jsou tak hodny ze opravujou chybu jinyho servisu.

No, jo, znám to z vlastní zkušenosti: dnes aby člověk pohledal kvalitního mechanika jako jehlu v kupce sena. Tak oni ty servisy žijí z těch firemních a záručních servisů, ale prokázat škodu (kvůli odškodnění) je strašně těžké a navíc málokdy člověk dostane nějaký bonus navíc.

V tomhle bychom se mohli učit od USA a civilzované Evropy. Tam jsou náhrady za tato pochybení skoro likvidační, proto si na to v cizině dávají mnohem větší pozor.. Jenže v českém banánistánu je možné všechno.

Nejlepší obrana proti tomu je tam nejezdit, zkusit se poptat na reference o jiných. Tak mě napadlo, jestli by Admin nanalinkoval nějakou stránku s odkazy "dobrý/špatný autorizovaný servis" (něco jako black/white list na foru)....

Jsem jednoznačně proto zavést black list !!!

Ať vědí všichni kde si dát majzla.

Jsem jednoznačně proto zavést black list !!!

Ať vědí všichni kde si dát majzla.

To je fakt dobrý nápad, jinak jsou to fajt tupci když přelijí olej a ještě o 2cm!!!To tam byl mechanik co opravoval Š120L co nemá katalizátor takže je jedno kolik naleje........nejlepší pak je když náhodou odejde katalizátor a oni řeknou že to bylo přelitím náplně jak si to doma dolévám a že to neuznají........kamarád se s tím setkal u OPEL servisu a myslím že škoda by se zachovala stejně

  • Autor
Jsem jednoznačně proto zavést black list !!!

Ať vědí všichni kde si dát majzla.

To je fakt dobrý nápad, jinak jsou to fajt tupci když přelijí olej a ještě o 2cm!!!To tam byl mechanik co opravoval Š120L co nemá katalizátor takže je jedno kolik naleje........nejlepší pak je když náhodou odejde katalizátor a oni řeknou že to bylo přelitím náplně jak si to doma dolévám a že to neuznají........kamarád se s tím setkal u OPEL servisu a myslím že škoda by se zachovala stejně

Hmm. Mohlo se to nějak poškodit. Najel jsem s tím asi 800km s více tím olejem? Jak to poznám.. jinak blbý dotaz.. diesly mají také katalytázor (sorry, nevyznam se v tom tak podrobne).

Upraveno od neo10_

Zdravim,

minuly tyden jsem na garancce nechal menit v auto stylu v praze stodulkach menit olej. Při namátkové kontrole jsem zjistil, ze je ho tam 2cm nad rysku MAX u merky. Jelikoz nejsem automechanik a v manualo je napsano, ze ho tam nikdy nesmi byt vic nez v oblasti C, tak jsem volal do toho servisu, kde mi rekli at s tim priíjedu ze to upusti.

Delaj to takhle vsechny autoservisy? ze tam proste nalejou olej a ani se nepodivaji kolik ho tam je a tim to konci ?? me to prijde trochu jako spatny postup.. ani se neomluvili, pritom jsem musel absolvovat dvakrat cestu do stodulek.

Jo je to uplne normální me se to stalo 2 x a od tý doby sy olej kupuju sám a vždy s kandáku litr odleju.

a když si auto vyzvednu tak si to doleju na maximuma vetšinou mi zbyde tak 7 deci.

  • Autor
Zdravim,

minuly tyden jsem na garancce nechal menit v auto stylu v praze stodulkach menit olej. Při namátkové kontrole jsem zjistil, ze je ho tam 2cm nad rysku MAX u merky. Jelikoz nejsem automechanik a v manualo je napsano, ze ho tam nikdy nesmi byt vic nez v oblasti C, tak jsem volal do toho servisu, kde mi rekli at s tim priíjedu ze to upusti.

Delaj to takhle vsechny autoservisy? ze tam proste nalejou olej a ani se nepodivaji kolik ho tam je a tim to konci ?? me to prijde trochu jako spatny postup.. ani se neomluvili, pritom jsem musel absolvovat dvakrat cestu do stodulek.

Jo je to uplne normální me se to stalo 2 x a od tý doby sy olej kupuju sám a vždy s kandáku litr odleju.

a když si auto vyzvednu tak si to doleju na maximuma vetšinou mi zbyde tak 7 deci.

To je moc dobrý napad :-) Kazdopadne do auto stylu uz nepachnu.

Zdravim,

minuly tyden jsem na garancce nechal menit v auto stylu v praze stodulkach menit olej. Při namátkové kontrole jsem zjistil, ze je ho tam 2cm nad rysku MAX u merky. Jelikoz nejsem automechanik a v manualo je napsano, ze ho tam nikdy nesmi byt vic nez v oblasti C, tak jsem volal do toho servisu, kde mi rekli at s tim priíjedu ze to upusti.

Delaj to takhle vsechny autoservisy? ze tam proste nalejou olej a ani se nepodivaji kolik ho tam je a tim to konci ?? me to prijde trochu jako spatny postup.. ani se neomluvili, pritom jsem musel absolvovat dvakrat cestu do stodulek.

Jo je to uplne normální me se to stalo 2 x a od tý doby sy olej kupuju sám a vždy s kandáku litr odleju.

a když si auto vyzvednu tak si to doleju na maximuma vetšinou mi zbyde tak 7 deci.

To je moc dobrý napad :-) Kazdopadne do auto stylu uz nepachnu.

mně todle provedly v NH caru na strahově-všude je to stejný ...co není tvoje tak toho si nevážíš a krkáš na to.vym očem mluvym znám to od sebe z práce.

Jsem jednoznačně proto zavést black list !!!

Ať vědí všichni kde si dát majzla.

To je fakt dobrý nápad, jinak jsou to fajt tupci když přelijí olej a ještě o 2cm!!!To tam byl mechanik co opravoval Š120L co nemá katalizátor takže je jedno kolik naleje........nejlepší pak je když náhodou odejde katalizátor a oni řeknou že to bylo přelitím náplně jak si to doma dolévám a že to neuznají........kamarád se s tím setkal u OPEL servisu a myslím že škoda by se zachovala stejně

Hmm. Mohlo se to nějak poškodit. Najel jsem s tím asi 800km s více tím olejem? Jak to poznám.. jinak blbý dotaz.. diesly mají také katalytázor (sorry, nevyznam se v tom tak podrobne).

jasne kazde novsie auto ma katalyzator ci je benzin alebo diesel. ono pri preliati je problem ten ze okrem poskodenia katalyzatoru sa olej tlaci vsade, jednoducho treba kontrolovat su to lajdaci, nech si kto chce hovori co chce ale na servisaka treba pozerat cez prsty a riadne ho kontrolovat inak ma cloveka na salame a je mu to jedno.

kto najde dobry servis s dobrymi servisakmi vyhrava milion :))

Me se to taky stalo v Auto Heller v Ostrave. Bylo taky dobre 2cm nad maximem. Kazdopadne s autem se za dalsich 15tis. km nestalo nic, takze tam evidentne nejaka rezerva je, ale pokud chces mit jistotu, tak bych to nechal bud vypustit a snizit o to mnozstvi ucet, nebo si alespon potvrdit, ze to prelili, kdyby se nahodou neco pozdeji dosralo.

Me se to taky stalo v Auto Heller v Ostrave. Bylo taky dobre 2cm nad maximem. Kazdopadne s autem se za dalsich 15tis. km nestalo nic, takze tam evidentne nejaka rezerva je, ale pokud chces mit jistotu, tak bych to nechal bud vypustit a snizit o to mnozstvi ucet, nebo si alespon potvrdit, ze to prelili, kdyby se nahodou neco pozdeji dosralo.

jediný problém co je mi znám a může nastat po přelití na rysku je - že se může dostat olej do katalizátoru a poškodit ho. Nebo pak dochází k nadměrnému spalování oleje což zanáší katalizátor. U kamaráda (jak jsem psal výše) došlo k zanesení katalizátoru a nechtějí to uznat jako závadu na záruku (výměnu katalizátoru) ale on s tím jezdil dlouho.....

Upraveno od Tonny

Nesmi to tak byt,nad misu ne,ani pod miri,vzdycky se to dava na normu,asi neumi pocitat,jinak to reklamovat.

Nesmi to tak byt,nad misu ne,ani pod miri,vzdycky se to dava na normu,asi neumi pocitat,jinak to reklamovat.

Jakým jazykem to píšeš? Ať čtu zleva nebo zprava, smysl to nedává. Omlouvám se za OT!

jediný problém co je mi znám a může nastat po přelití na rysku je - že se může dostat olej do katalizátoru a poškodit ho. Nebo pak dochází k nadměrnému spalování oleje což zanáší katalizátor. U kamaráda (jak jsem psal výše) došlo k zanesení katalizátoru a nechtějí to uznat jako závadu na záruku (výměnu katalizátoru) ale on s tím jezdil dlouho.....

Hmm, a to jako jak - nemáš náhodou na odvětrávání klikovky odlučovač oleje ? Jak chceš zničit katalyzátor.

A motor snad nemáš ještě v takovým stavu, aby ti foukal olej při pístech nebo u gufer do spalovacího prostoru ;)

Jinak, 2 cm jsou u 1,2 HTP asi 0,5l oleje - to je fakt problém. Tím neříkám, že by to nemělo být.

  • Autor
jediný problém co je mi znám a může nastat po přelití na rysku je - že se může dostat olej do katalizátoru a poškodit ho. Nebo pak dochází k nadměrnému spalování oleje což zanáší katalizátor. U kamaráda (jak jsem psal výše) došlo k zanesení katalizátoru a nechtějí to uznat jako závadu na záruku (výměnu katalizátoru) ale on s tím jezdil dlouho.....

Hmm, a to jako jak - nemáš náhodou na odvětrávání klikovky odlučovač oleje ? Jak chceš zničit katalyzátor.

A motor snad nemáš ještě v takovým stavu, aby ti foukal olej při pístech nebo u gufer do spalovacího prostoru ;)

Jinak, 2 cm jsou u 1,2 HTP asi 0,5l oleje - to je fakt problém. Tím neříkám, že by to nemělo být.

Je to 1.9TDi PD, tam to bude asi vic nez 0,5 litru si myslim.

BTW: tak jsem se radsi vcera jeste podival jak to napodruhy udelali.. olej je presne.. kousek pod ryskou max.

Kazdopadne nebyly schopny zavrit vicko od doliti oleje (udajne to tim odsavali), takze kdyz jsem se do toho vcera podival, tak byl celej kryt motoru od oleje.. padl na to jeden toaletak, abych to aspon trochu opucoval.

jediný problém co je mi znám a může nastat po přelití na rysku je - že se může dostat olej do katalizátoru a poškodit ho. Nebo pak dochází k nadměrnému spalování oleje což zanáší katalizátor. U kamaráda (jak jsem psal výše) došlo k zanesení katalizátoru a nechtějí to uznat jako závadu na záruku (výměnu katalizátoru) ale on s tím jezdil dlouho.....

Hmm, a to jako jak - nemáš náhodou na odvětrávání klikovky odlučovač oleje ? Jak chceš zničit katalyzátor.

A motor snad nemáš ještě v takovým stavu, aby ti foukal olej při pístech nebo u gufer do spalovacího prostoru ;)

Jinak, 2 cm jsou u 1,2 HTP asi 0,5l oleje - to je fakt problém. Tím neříkám, že by to nemělo být.

Je to 1.9TDi PD, tam to bude asi vic nez 0,5 litru si myslim.

BTW: tak jsem se radsi vcera jeste podival jak to napodruhy udelali.. olej je presne.. kousek pod ryskou max.

Kazdopadne nebyly schopny zavrit vicko od doliti oleje (udajne to tim odsavali), takze kdyz jsem se do toho vcera podival, tak byl celej kryt motoru od oleje.. padl na to jeden toaletak, abych to aspon trochu opucoval.

ano odsava sa to cez otvor viko kade nalievas olej, maju na to taku dlhu tenku hadicu, strci to tam a odsaje.

jediný problém co je mi znám a může nastat po přelití na rysku je - že se může dostat olej do katalizátoru a poškodit ho. Nebo pak dochází k nadměrnému spalování oleje což zanáší katalizátor. U kamaráda (jak jsem psal výše) došlo k zanesení katalizátoru a nechtějí to uznat jako závadu na záruku (výměnu katalizátoru) ale on s tím jezdil dlouho.....

Hmm, a to jako jak - nemáš náhodou na odvětrávání klikovky odlučovač oleje ? Jak chceš zničit katalyzátor.

A motor snad nemáš ještě v takovým stavu, aby ti foukal olej při pístech nebo u gufer do spalovacího prostoru ;)

Jinak, 2 cm jsou u 1,2 HTP asi 0,5l oleje - to je fakt problém. Tím neříkám, že by to nemělo být.

Marvine, v čem vidíte problém?

Škoda Octavia, Jak na to, autor: H.R. ETZOLD, str. 191:

"POZOR: hladina oleje nesmí sahat nad rysku MAX. Přebytečný olej musíme vypustit,

jinak by se dostal do výfuku a do katalyzátoru a došlo by k poškození katalyzátoru."

Prostě to tak nemá být a hotovo... To že jsou na měrce rysky MIN a MAX, tak to

má přece svůj důvod. Zdá se mi, že problém zjednodušujete, neb kolik stojí nový katalyzátor

když neprojdete emisema??? (a proč jej má nový platit zákazník, když jej zničil neodborným

zásahem onen autorizovaný servis?)

Upraveno od Petr

jediný problém co je mi znám a může nastat po přelití na rysku je - že se může dostat olej do katalizátoru a poškodit ho. Nebo pak dochází k nadměrnému spalování oleje což zanáší katalizátor. U kamaráda (jak jsem psal výše) došlo k zanesení katalizátoru a nechtějí to uznat jako závadu na záruku (výměnu katalizátoru) ale on s tím jezdil dlouho.....

Hmm, a to jako jak - nemáš náhodou na odvětrávání klikovky odlučovač oleje ? Jak chceš zničit katalyzátor.

A motor snad nemáš ještě v takovým stavu, aby ti foukal olej při pístech nebo u gufer do spalovacího prostoru ;)

Jinak, 2 cm jsou u 1,2 HTP asi 0,5l oleje - to je fakt problém. Tím neříkám, že by to nemělo být.

Je to 1.9TDi PD, tam to bude asi vic nez 0,5 litru si myslim.

BTW: tak jsem se radsi vcera jeste podival jak to napodruhy udelali.. olej je presne.. kousek pod ryskou max.

Kazdopadne nebyly schopny zavrit vicko od doliti oleje (udajne to tim odsavali), takze kdyz jsem se do toho vcera podival, tak byl celej kryt motoru od oleje.. padl na to jeden toaletak, abych to aspon trochu opucoval.

ano odsava sa to cez otvor viko kade nalievas olej, maju na to taku dlhu tenku hadicu, strci to tam a odsaje.

Mám za to, že se to odsává přes olejovou měrku.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.