Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, potřebuji radu.

Mám v O1/2001 manuální klima (spínač AC).

Slyšel jsem, že po zapnutí AC by se měly rozběhnout oba ventilátory.

Mě se rozběhne pouze jeden(v pohledu od řidiče ten pravý)

Co je tedy pravda a kde může být chyba ?

Díky....

Vloženo
Ahoj, potřebuji radu.

Mám v O1/2001 manuální klima (spínač AC).

Slyšel jsem, že po zapnutí AC by se měly rozběhnout oba ventilátory.

Mě se rozběhne pouze jeden(v pohledu od řidiče ten pravý)

Co je tedy pravda a kde může být chyba ?

Díky....

jak jsem psal v jiném foru, ty nevěřící Tomáši, rozběhnout se musí oba ...

:p:p:p

všechno vidím ... :o

Vloženo
Ahoj, potřebuji radu.

Mám v O1/2001 manuální klima (spínač AC).

Slyšel jsem, že po zapnutí AC by se měly rozběhnout oba ventilátory.

Mě se rozběhne pouze jeden(v pohledu od řidiče ten pravý)

Co je tedy pravda a kde může být chyba ?

Díky....

jak jsem psal v jiném foru, ty nevěřící Tomáši, rozběhnout se musí oba ...

:p:p:p

všechno vidím ... :o

nevěřit, prověřit :D-_-

  • o 5 týdny později...
Vloženo

Dneska jsem se dostal na dálnici do kolony a neustálým popojížděním na jedničku v tom vedru se dostala ručička teploty chladící kapaliny do červených mezí. Prostě nesepnul ventilátor u chladiče. Kdyby jsem se z té kolony včas nedostal a nezchladil to rychlejší jízdou, tak bych tam vyvřel jak se stodvacítkou. Ventilátor klimatizace zdáse taky nejede. Kde mám hledat závadu? Poradí někdo? Díky.....

Vloženo

Nejpravděpodobněji termospínač chladící kapaliny. Potom pojistka v boxu na baterii. Termospínač je na chladiči, zkus přemostit vhodným kouskem drátu a měl by se roztočit ventilátor - bacha, aby tě nechytla vrtule. Pokud se roztočí, je termospínač v hájích a je potřeba ho vyměnit.

Vloženo

aj ja som prišiel nato, že mám takúto poruchu keď som sa dostal do niekoľkokilometrov kolóny, horšie bolo, že nebolo z nej úniku, voda mi aj pól hodinu vrela, potom sa mi pri vysokej teplote ohol jeden ventil, ten poškodil zdvihátko a vačkový hriadeľ, a oprava ma stála 20.000,-Sk. takže bacha

  • o 8 měsíců později...
Vloženo (editace)

Dobrý den,

mám takový problém že mi při zapnutí klimatizace nejde ta pomalá rychlost ventilatorú ani na jednom ventilátoru asi jsou špatné.A tak se chci zeptat jestly tam můžu dát ventilátory(MOTORKY) co jsou v octávce bez klimatizace jen na dochlazování.Je tam vždycky jenom jeden.Nevíte někdo jestly jsou stejné?

Editováno: , autor: carda
Vloženo
Dobrý den,

mám takový problém že mi při zapnutí klimatizace nejde ta pomalá rychlost ventilatorú ani na jednom ventilátoru asi jsou špatné.A tak se chci zeptat jestly tam můžu dát ventilátory(MOTORKY) co jsou v octávce bez klimatizace jen na dochlazování.Je tam vždycky jenom jeden.Nevíte někdo jestly jsou stejné?

Ahoj, koukni se na pojistku v boxu nad baterkou a pak ještě termostatický spínač, co je na chladiči. Jedno z toho by to mělo být, a nebo vadná jednotka dochlazování.

Návštěvník
Vloženo

jsou tam odpory - na rychlsoti - 1 2 a tak - posledni rychlost bez odporu - primo napajene - najdes je u ventilatoru - maji tvar pérka - odporov vynuti

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Zdravím všechny !

Dotaz- mám Octavii combi 1.9 TDI 96kw výroba 2004, dovoz z Německa. Překvapilo mě, že při nastaveni climatroniku na režimy Auto nebo režim na rozmrazení skla trvale běží oba ventilátory na chladiči a to ihned od zcela studeného motoru, při režimu Econ ventilátory neběží a zapnou se až při ohřátí motoru nad danou mez (např. při delším stání). Octávky už jsem měl 2 dříve, ale bez klima a tak mě ten trvalý běh ventilátorů dost překvapit. Je to normální nebo je to závada ?

Díky za Vaše odpovědi !

Vloženo

pokud je klima v režimu auto nebo rozmrazování tak je v provozu to znamená že výparník (v autě) odebýrá teplo (chladí) tím pádem kondenzátor (venkovní chladič) musí teplo odevzdat (hřeje se) a proto je chlazen vrtulemi ihned po startu.

tím jsem chtěl říct že je to úplně normální (v pořádku)

Vloženo

Já pustil před pár týdny klimu a menší ventilátor se ani nehnul. Byl pěkně zarostlej. Na vrakáči za 1.500,- Kč a už se mi točí taky oba, takže můžu potvrdit, že se opravdu musí točit hned oba, ale nebyl jsem si taky jistej. :)

Vloženo

Mě už se točí krásně volně. Ten starej se napřed ani nehnul a když jsem ho otočil trochu silou, tak povolil ale nešel lehce. Jestli pomůže promazání nevím, můžeš to zkusit, nic by si s tím neměl zkazit, ale není tam skoro vůbec místo kam to promáznout, je to komplet zadělané a nerozebíratelné. Takže jedině to prosrtíknou rovnou do celého motůrku. Jinak nové ventilátory jsou zatraceně drahé. Já koupil jeden starší, ten pravej malej na vrakáči za 1.500,- Kč.

Vloženo

Mám 1.8T r.v.99. Je tam len jeden ventilátor. V servise mi nevedeli povedať, či chýba druhý(menší), alebo origo je to tak. Mechanik mi pustil klímu, vrtula sa roztočila a povedal, že je to OK. Tvrdil, že menší je na klímu, a keby to bolo vymontované, tak by sa vačšia neroztočila. Káždý má dva, len ja mám jeden?

Vloženo (editace)

Já mám dva,a do teď jsem si myslel, že jeden ventilátor mají auta bez klimatizace a dva s klimatizací!? :o

Editováno: , autor: Wojnar

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...