Květen 8, 200916 r FII 1.2HTP 51kw najeto 34000 a rychlost dle tachometru temer 190 km/h a gps ukazovala 183 km/h. Ale s lehkym vetrem v zadech. jinak normal tak 175-8 dle gps
Srpen 25, 200916 r 1,2 12V 51 kW 230Km/h ale z kopce na plnej knedlik. ( na Paceřáku, jestli někdo ví kde to je)
Srpen 25, 200916 r Stačej na to vůbec převody? P.S. Pak se nediv, že ti to tak žere. . Já dal zatim nejvíc asi 190 podle tacho ve dvou a dálnice byla najednou úzká jak polňačka . Upraveno Srpen 25, 200916 r od mambo
Srpen 26, 200916 r 1,2 12V 51 kW 230Km/h ale z kopce na plnej knedlik. ( na Paceřáku, jestli někdo ví kde to je) blbost, to už musí bejt motor uplne v omezovači.....to z toho nikdy nevytahneš ani z toho největšího kopce
Srpen 27, 200916 r 1,2 12V 47kW (+chip, filtr a taky 17") dle GPS 190 a otáčky 5900 a víc ani tuk.... jelo to 180 na rovině a pokud se to rozjelo 190 z kopce tak to potom vydrželo i na rovině................... Ž e to dokáže jet 200 nebo 210 se řešilo už hodněkrát u FI... Závěr byl že ukazuje špatně tachometr....
Srpen 28, 200916 r 1,2 12V 47kW (+chip, filtr a taky 17") dle GPS 190 a otáčky 5900 a víc ani tuk.... jelo to 180 na rovině a pokud se to rozjelo 190 z kopce tak to potom vydrželo i na rovině...................Ž e to dokáže jet 200 nebo 210 se řešilo už hodněkrát u FI... Závěr byl že ukazuje špatně tachometr.... koukal jsem jak bejk, ale mě to občas jde i přez 6000!!! ale pak to škytá
Srpen 30, 200916 r Ale já ti věřim... akorát řikám aby jsi to co ti ukazuje tachometr porovnal s gps...
Srpen 30, 200916 r 1,2 12V 47kW (+chip, filtr a taky 17") dle GPS 190 a otáčky 5900 a víc ani tuk.... jelo to 180 na rovině a pokud se to rozjelo 190 z kopce tak to potom vydrželo i na rovině...................Ž e to dokáže jet 200 nebo 210 se řešilo už hodněkrát u FI... Závěr byl že ukazuje špatně tachometr.... nemoze byt ta rychlost nahodou skreslena 17" gumamy? ci jak to je? ked hodim namisto 14" od vyroby 16" alebo 17"
Srpen 30, 200916 r ikdyž je to možný, protože máme i citroena c1 a ten má tacháč do 170, a navigace ukazovala 186 a ručička byla docela dost přetažená. Ještě, že tam nemáme otáčkoměr.
Srpen 31, 200916 r nemoze byt ta rychlost nahodou skreslena 17" gumamy? ci jak to je? ked hodim namisto 14" od vyroby 16" alebo 17" Jistě že je.... Kdybych tam měl 14" tak to ukazuje třeba 205-210... jenže mě to ukazovalo 193 a GPS 190...
Srpen 31, 200916 r ve fabii 230 ??? ... místo na tachometr a ještě přes foťák se radši podívej na poslední klip min. dopravy "nemyslíš, zaplatíš"
Září 13, 200916 r Ahoj. Mám dotaz na vytáčení studeného motoru. Do kolika ot. točíte studený motor a od kolika km si myslíte, že je olej dostatečně prohřátý v létě třeba při 25 st. C a v zimě, když je pod nulou? Upraveno Září 13, 200916 r od mambo
Říjen 12, 200915 r Když je moc velká zima, tak jej po nastartování nechám chvilku probublat. Studený motor točím do cca 3 000, ale hlavně jej nepodtáčím. Myslím si, že v zimě na dostatečné prohřátí motoru a převodového ústrojí můžeš potřebovat klidně i cca 15 km. V létě je to snažší. Mám služební HTP FI a auto stojí celoročně venku. Ale můžu říct, že se mi ještě nikdy nestalo (mám jej asi 4 roky), že by nenastartovalo. Upraveno Říjen 12, 200915 r od Blacky Pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!
Říjen 20, 200915 r ja som dnes na svojej fabci, jak som zaviezol fotrovcov na letisko tak cestou spet po bratislavskom obchvate 175, dalo by aj viac len uz sa blizila taka ta mierna zakruta, no ale prvy krat som jej tak nalozil 1,4 16V 63kw
Říjen 21, 200915 r mambo: Když je motor studený, olej nemá správnou viskozitu, a v motoru vzniká větší tření (větší opotřebení). Olej se ale zahřeje docela rychle, a je jedno, jestli necháš auto chvilku bublat na volnoběh, nebo hned vyjedeš, a první kilometr či dva pojedeš na půl plynu. Pro studený motor je největší kopanec samotné startování.
Říjen 21, 200915 r Já to dělám tak, že nechám auto po nastartování přibližně do minuty běžet naprázdno a potom vyjedu. Někde jsem to četl, že dělali nějaký testy, co je pro motor nejmenší zlo a tohle prý je nejlepší, tak nevim. Každopádně se studenym motorem nedělám nějaký kocouří veletoče, točim to tak do 3000 ot. a po ujetí tak 20 km to už začnu vytáčet. Myslim si, že nedělám nějakou chybu, když to takhle praktikuju. Zajímalo mě, jaký s tim máte zkušenosti vy a co kdo upřednostňuje, jestli hned po nastartování vyjet nebo to nechat chvíli na volnoběh. Horší je, když se třeba se studenym motorem musí někam do velkýho kopce, navíc když je auto naložený, to potom nevim, co je lepší, jestli ho víc vytočit, protože když se trochu nevytočí, tak se zase podtáčí a to jde motor taky pěkně do kopru.
Říjen 22, 200915 r Za skrabanie okien pri beziacom motore je v Nemecku (myslim ze aj u nas) pokuta . Ale ide to lepsie dole . Ja osobne nastartujem a idem, cim skor sa motor zohreje tym lepsie. Minule som pozeral jeden prispevok kde ukazovali ako je v novych motoroch upraveny povrch valcov aby tam zostalo co najviac oleja do dalsieho startovania.
Říjen 22, 200915 r FI - nesmrtelná verze MPI , chip cimbu na 53 kw - 200 km/h dle tacho - pneu 195/50/15 OI - 1.8 T dle tacho 230 km/h - gps 217 km/h O II 1.9 tdi pd 77 kw - 202 km/h dle tacho seat ibiza 1.9 tdi pd 74 kw - 205 dle tacho a ještě by šla...
Březen 30, 201015 r Přiložím si "polínko" - Forman ´94, 1,3SPi/50kW bez úprav, nájezd v té době kolem 160tisíc, obsazení 2 dospělí + 2 nezletilci a pár tašek, na D11 směr Pha, plynový pedál "na lopatkách" - na rovině tacho značené do 180km/h hrubě za dorazem, otáčky asi 4000, po přepočtu na obvod kol (standart 165/70 R13) asi 150km/h reál :smich: . Ale na to, jak je to letité auto + zatížení... Ta samá trasa, Room 1,4 63kW, nájezd 19 000km, začátek prosince 09, totožné obsazení, kola 185/65 R14 + zimní gumy - nerval jsem to na krev, ale mezi kilometrovníky 85,5 (nájezd u HK) a 8,1 (exit Nehvizdy) průměrná rychlost 151km/h podle počítače, okamžitou maximálku jsem s ohledem na hustotu provozu nesledoval. Uvidíme, co s tím udělají letní pneu na 15" a teplý vzduch v létě.
Červenec 4, 201015 r Fabia II 1.2 TSI 63 kW (pneu 195/55 R15) - otáčky motoru při různých rychlostech: 50 km/h (III rychlostní stupeň) - 2000 ot./min 50 km/h (IV) - 1500 ot./min 50 km/h (V) - 1200 ot./min 90 km/h (V) - 2100 ot./min 100 km/h (V) - 2350 ot./min 130 km/h (V) - 3050 ot./min 150 km/h (V) - 3500 ot./min Max. dosažená rychlost na jednotlivé rychlostní stupně: I - cca 50 km/h II - cca 100 km/h III - cca 150 km/h IV - 180 km/h (ale to jsem se ani nedostal k 6000 ot./min,kde je začátek červeného pole...) Všechny rychlosti jsou podle tachometru.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.