Přejít na obsah

Max. rychlosti, otáčky a vše relevantní


Maroš

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

1,2 12V 47kW (+chip, filtr a taky 17") dle GPS 190 a otáčky 5900 a víc ani tuk.... jelo to 180 na rovině a pokud se to rozjelo 190 z kopce tak to potom vydrželo i na rovině...................

Ž e to dokáže jet 200 nebo 210 se řešilo už hodněkrát u FI... Závěr byl že ukazuje špatně tachometr....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,2 12V 47kW (+chip, filtr a taky 17") dle GPS 190 a otáčky 5900 a víc ani tuk.... jelo to 180 na rovině a pokud se to rozjelo 190 z kopce tak to potom vydrželo i na rovině...................

Ž e to dokáže jet 200 nebo 210 se řešilo už hodněkrát u FI... Závěr byl že ukazuje špatně tachometr....

koukal jsem jak bejk, ale mě to občas jde i přez 6000!!! ale pak to škytá :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,2 12V 47kW (+chip, filtr a taky 17") dle GPS 190 a otáčky 5900 a víc ani tuk.... jelo to 180 na rovině a pokud se to rozjelo 190 z kopce tak to potom vydrželo i na rovině...................

Ž e to dokáže jet 200 nebo 210 se řešilo už hodněkrát u FI... Závěr byl že ukazuje špatně tachometr....

nemoze byt ta rychlost nahodou skreslena 17" gumamy? ci jak to je? ked hodim namisto 14" od vyroby 16" alebo 17"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj. Mám dotaz na vytáčení studeného motoru. Do kolika ot. točíte studený motor a od kolika km si myslíte, že je olej dostatečně prohřátý v létě třeba při 25 st. C a v zimě, když je pod nulou?

Editováno: , autor: mambo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Když je moc velká zima, tak jej po nastartování nechám chvilku probublat. Studený motor točím do cca 3 000, ale hlavně jej nepodtáčím. Myslím si, že v zimě na dostatečné prohřátí motoru a převodového ústrojí můžeš potřebovat klidně i cca 15 km. V létě je to snažší. Mám služební HTP FI a auto stojí celoročně venku. Ale můžu říct, že se mi ještě nikdy nestalo (mám jej asi 4 roky), že by nenastartovalo.

Editováno: , autor: Blacky
Pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

mambo: Když je motor studený, olej nemá správnou viskozitu, a v motoru vzniká větší tření (větší opotřebení). Olej se ale zahřeje docela rychle, a je jedno, jestli necháš auto chvilku bublat na volnoběh, nebo hned vyjedeš, a první kilometr či dva pojedeš na půl plynu. Pro studený motor je největší kopanec samotné startování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to dělám tak, že nechám auto po nastartování přibližně do minuty běžet naprázdno a potom vyjedu. Někde

jsem to četl, že dělali nějaký testy, co je pro motor nejmenší zlo a tohle prý je nejlepší, tak nevim. Každopádně

se studenym motorem nedělám nějaký kocouří veletoče, točim to tak do 3000 ot. a po ujetí tak 20 km to už začnu

vytáčet. Myslim si, že nedělám nějakou chybu, když to takhle praktikuju. Zajímalo mě, jaký s tim máte zkušenosti vy

a co kdo upřednostňuje, jestli hned po nastartování vyjet nebo to nechat chvíli na volnoběh. Horší je, když se třeba

se studenym motorem musí někam do velkýho kopce, navíc když je auto naložený, to potom nevim, co je lepší,

jestli ho víc vytočit, protože když se trochu nevytočí, tak se zase podtáčí a to jde motor taky pěkně do kopru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za skrabanie okien pri beziacom motore je v Nemecku (myslim ze aj u nas) pokuta :D. Ale ide to lepsie dole :p. Ja osobne nastartujem a idem, cim skor sa motor zohreje tym lepsie. Minule som pozeral jeden prispevok kde ukazovali ako je v novych motoroch upraveny povrch valcov aby tam zostalo co najviac oleja do dalsieho startovania.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Přiložím si "polínko" - Forman ´94, 1,3SPi/50kW bez úprav, nájezd v té době kolem 160tisíc, obsazení 2 dospělí + 2 nezletilci a pár tašek, na D11 směr Pha, plynový pedál "na lopatkách" - na rovině tacho značené do 180km/h hrubě za dorazem, otáčky asi 4000, po přepočtu na obvod kol (standart 165/70 R13) asi 150km/h reál :smich: :smich: :smich: . Ale na to, jak je to letité auto + zatížení... :palec2:

Ta samá trasa, Room 1,4 63kW, nájezd 19 000km, začátek prosince 09, totožné obsazení, kola 185/65 R14 + zimní gumy - nerval jsem to na krev, ale mezi kilometrovníky 85,5 (nájezd u HK) a 8,1 (exit Nehvizdy) průměrná rychlost 151km/h podle počítače, okamžitou maximálku jsem s ohledem na hustotu provozu nesledoval. Uvidíme, co s tím udělají letní pneu na 15" a teplý vzduch v létě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Fabia II 1.2 TSI 63 kW (pneu 195/55 R15) - otáčky motoru při různých rychlostech:

50 km/h (III rychlostní stupeň) - 2000 ot./min

50 km/h (IV) - 1500 ot./min

50 km/h (V) - 1200 ot./min

90 km/h (V) - 2100 ot./min

100 km/h (V) - 2350 ot./min

130 km/h (V) - 3050 ot./min

150 km/h (V) - 3500 ot./min

Max. dosažená rychlost na jednotlivé rychlostní stupně:

I - cca 50 km/h

II - cca 100 km/h

III - cca 150 km/h

IV - 180 km/h (ale to jsem se ani nedostal k 6000 ot./min,kde je začátek červeného pole...)

Všechny rychlosti jsou podle tachometru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...