shotik Vloženo 13. Květen 2010 Sdílet Vloženo 13. Květen 2010 kde jsi motorek objednal ? pripadne nejakej postup ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 Taky bych ocenil info kam se obratit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaraMara Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 Zastoupeni Bosch v CR: Knoll Krupka Knoll Lodenice Nevim ale, jestli se na tu cenu dostanete, protoze jsem to kupoval pres brachu a on tam ma mozna nejake slevy, nejsem si jisty. Znovu upozornuju, ze je to dil na tu starou verzi s konektorem, ktery ma piny ve dvou radach. Jinak pro tu demontaz staci sundat stredovy panel, co je v nem autoradio, tunel mezi sedackami a prihradku u ridice. Dirou ve svislem nosnem plechu se da sahnout na spodni a horni vycvakavaci packu drzaku (tu horni malymi klestemi, rukou jsem to neutahnul). Pak se cely ten plastovy drzak i s motrkem vykloni do boku tak, aby se ozubena kola dostala ze zubu. Drzak se vyhakne nahore a dole ze zavesu a metodou "jezek v kleci" se postupne spodni dirou vynda ven. Pri zpetne montazi je potreba spravne nasadit zuby zpatky. Je tam v polovine kola drazkovani, takze to zapada pouze jednim zpusobem, nejde to presadit ani o zub. Nasazoval jsem v poloze "studeny vzduch". Horni zaves drzaku jsem tam dlouho nemohl spravne nasadit. Pomohlo az vyndani nejake ridici jednotky (tusim ze je to r.j. komfortni vybavy), ktera se nachazi v blizkosti a shora jsem tam sahnul a spravne to nasmeroval do te diry. Pak jsem pripojil VAG, vymazal zavady, udelal zakladni nastaveni a zkontroloval funkci. Je to pohledem snadno pozorovatelne, nesmi to nikde drhnout nebo se zasekavat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobo Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 MaraMara,také bych potřeboval ten starý typ-by jsi mohl udělat pro členy hromadnej nákup,brácha aspoň bude mít více bodů na slevu za více nákupů,poté rozeslat členům českou poštou-při platbě na účet by to vycházelo na max 70Kč i s polstrovanou obálkou-popřemýšlej a dej vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 v takovem pripade bych se taky hlasil. MR03 takze stary typ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 (editace) Zastoupeni Bosch v CR: Knoll Krupka Knoll Lodenice Nevim ale, jestli se na tu cenu dostanete, protoze jsem to kupoval pres brachu a on tam ma mozna nejake slevy, nejsem si jisty. Znovu upozornuju, ze je to dil na tu starou verzi s konektorem, ktery ma piny ve dvou radach. Jinak pro tu demontaz staci sundat stredovy panel, co je v nem autoradio, tunel mezi sedackami a prihradku u ridice. Dirou ve svislem nosnem plechu se da sahnout na spodni a horni vycvakavaci packu drzaku (tu horni malymi klestemi, rukou jsem to neutahnul). Pak se cely ten plastovy drzak i s motrkem vykloni do boku tak, aby se ozubena kola dostala ze zubu. Drzak se vyhakne nahore a dole ze zavesu a metodou "jezek v kleci" se postupne spodni dirou vynda ven. Pri zpetne montazi je potreba spravne nasadit zuby zpatky. Je tam v polovine kola drazkovani, takze to zapada pouze jednim zpusobem, nejde to presadit ani o zub. Nasazoval jsem v poloze "studeny vzduch". Horni zaves drzaku jsem tam dlouho nemohl spravne nasadit. Pomohlo az vyndani nejake ridici jednotky (tusim ze je to r.j. komfortni vybavy), ktera se nachazi v blizkosti a shora jsem tam sahnul a spravne to nasmeroval do te diry. Pak jsem pripojil VAG, vymazal zavady, udelal zakladni nastaveni a zkontroloval funkci. Je to pohledem snadno pozorovatelne, nesmi to nikde drhnout nebo se zasekavat. Se sundaváním středního dílu palubky je to kompikovaný , dlouhyý. Dostaneš se tam i přes sundání paubky pouze pod řidičem a demontování ofukovacího potrubí na nohy řidiče. Když máš čelovou svítilnu , tak ti hodně pomůže v zpětném uložení servomotoru. Já jsem teda prostříknul potenciometr servomotoru conactoilem, hodněkrát se to tu psalo a zatím to šlape. Ale cena 1200,- za servomotor je very good. Navíc , pokud servomotor poopravíš, nemusíš dělat základní nastavení, protože ŘJ si ho načte sama. TO je pro ty , co nemají vag a musí zaplatit za napíchnutí na Vag. Jinak tvůj příspěvek, jeho popis je přínosný, výstižný. Editováno: 14. Květen 2010, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivomb Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 to MaraMara: jde to i bez kleští, vyndavání jednotky a tunelu mezi sedačkami. Ale měl jsem hlavu šprajclou u pedálů, čelovku na hlavě a odřené prsty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 to MaraMara: jde to i bez kleští, vyndavání jednotky a tunelu mezi sedačkami. Ale měl jsem hlavu šprajclou u pedálů, čelovku na hlavě a odřené prsty. Přesně tak, vzpomínám si na to. byl jsem zkoruceneh, ale jak si to několikrát opakovaně vyzkoušíš , tak to jde snadno ven a snadno dovnitř ( já jsem si nechtěně ulomil pojistnou patku na držáku servomotoru / orientovanou k řadicí páce/ a nyní to jde snadno) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaraMara Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 Jojo, asi jsem toho rozmontoval zbytecne moc, ale ja jsem se totiz puvodne chystal na sejmuti cele palubky dle postupu z dilenske prirucky. Aspon jsem si to tam vsechno pekne vycistil a navonel . Celovku jsem mel taky a pravda je, ze ta to hodne usnadni. Otlaceny rameno a zada mam ale jeste ted. S hromadnym nakupem nemam problem, zajemci necht se mi hlasi na mail marek@t-email.cz. Napiste mi adresu a pocet kusu. Uzaverka prihlasek je 19.5.2010 23:59:59. Pak to objednam u brachy a ozvu se, az to budu mit v ruce. Muzu potom poslat postou nebo jestli si to nekdo chcete vyzvednout osobne, tak Praha a Teplice by asi nemel byt problem domluvit. Kdo byste to chteli predat osobne, napiste mi to do mailu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 19.5. je dost brzo na uzaverku. Chtelo by to udelat extra vlakno, at si toho vsimne vic lidi. Problem s timhle motorkem ma kazda treti starsi fabie a ktera ho nema, tak ho brzy bude mit. Takze tech lidi by se mohlo nasbirat fakt hodne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaraMara Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 No, ja jsem zase chtel, aby se ti jedinci, kteri ten motorek potrebuji, dockali v nejake dohledne dobe. Zatim bych to nechal, uvidime kolik lidi se ozve a jak to cele dopadne. Pokud by zajem neutuchal ani po stanovenem datu ci se pravidelne opakoval, podrazim a zalozim si na ty motorky obchod . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ReWegar Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 zdravim, si mam problem. (Fabia 2003) Mam klimatizaci a v lete kdyz chladim tak obcas najednou jde z vydechu teplej az horkej vzduch. a pri pokusu o zmenu teploty nic. az treba po nejake dobe(cca minuta) se to zase srovna. Stejna situace nastava v zime kdy je treba hrat. tak obcas misto tepla jde vlazny vzduch a opet pokus o regulaci (sem a tam) nepomaha a zase po nejake dobe se to zase chytne. takze to vypada asi na ten motore ci co ze? Tak se chci zeptat zda by byl nekdo ochoten z Prahy se na to mrknout a pripadne ten proklatej motorek vymenit. Nemusim mit nutne novej dil ci podobne. Predem dekuji za pomoc. Urcite se nejak s pripadnym zachrancem dohodneme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 19. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2010 (editace) Je to 100% motorek regulace misici klapky, par jich jeste mam, kdybys chtel :-) S vymenou ti nepomuzu, jsem z Brna, ale je to sice hrozna prace, otravna, neprijemna, ale zvladne to kazdy....navod tu je Editováno: 19. Prosinec 2010, autor: headquest Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostis Vloženo 20. leden 2011 Sdílet Vloženo 20. leden 2011 tak i já jsem se pustil do kontroly-motorku pro regulaci teploty,nicméně výsledek je asi takový-promazáno a stále nic-sem tam sepne a jede třeba do půlky na chlazení, pak nejde zpět na topení-pokud mu trošku pomůžu že do něj šťouchnu tak se dostane do požadované polohy ale jinak bezezměn To budu muset asi koupit nový,že?Kde se dá pořídit za rozumnou cenu-nevý někdo? . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karl von Bahnhof Vloženo 15. Únor 2011 Sdílet Vloženo 15. Únor 2011 Zdravím, topení topilo na plný výkon nebo vůbec. Poslouchal sem motorek a je jasně slyšet, že na studeno se klapka úplně zavře a na jakoukoliv polohu za první čtvrtkou se klapka úplně otevře (pokud to píšu blbě tak si prohoďte slova otevře / zavře - nevím jak to přesně funguje). Myslíte, že bude stačit opět prostříkat ty trimry kontaktolem? Hlavní otázka: Jaký je postup toho zjednodušeného vyndavání motorku? Sundal jsem boční kryty palubky (u obou dveří), sundal sem pravou část palubky s kaslikem, levou část palubky pod volantem následně sem mohl sundat celou tu středovou část jak je rádio a ovladače topení. Pod tím to ještě chtělo sundat ten pruh plastu kterej jakoby napojuje část se šaltpákou a ručkou k části s ovladači teploty a rádiem (středový panel). Z plastů už mi zbyl jen celá ta vrchní část. Poslední věc, kterou jsem sundal byl plastový výfuk vzduchu na nohy řidiče. Tím sem si obnažil to železo za kterým by měl být motorek. Pokud je to co sem viděl ten motorek (přímo ze spoda za tím železem je modrý konektor a na tom dílu jsou chyceny kabílky) jak ho sundat? Když koukám od pedálů tak na spodní straně dílu s motorkem je vycvaknutelný úchyt a na druhé straně hřídelka přes kterou se to asi vyklání. Jenže za boha sem nemoh najít ten druhej (horní) úchyt. Sundal sem toho málo nebo kde se schovává? Sranda je, že sem pospíchal, tak sem to zase celý zadělal a topení je pořád naprd . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 15. Únor 2011 Sdílet Vloženo 15. Únor 2011 (editace) Já na tom držáku servomotorku mám čtyři úchyty, dva spodní a dva horní. Já ten jeden horní ulomil, prostříkal jsem to před 10-ti měsíci, pořád to šlape, sundaval jsem jenom ofuk nohou řidiče a palubku pod řidičem. Když jsem to vyndaval napodruhý , tak si to zažiješ a jde to rychle, akorát si zkroucenej a musíš mít světlo čelovku. Drží to i na 3ech úchytech te čtyř, ale nesmíš ulomnit ten spodní. Editováno: 15. Únor 2011, autor: cartmanko naco citujes prispevok nad sebou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karl von Bahnhof Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 Možná by chtělo dodat, že fabia je 12V 2003. Tady je návod ze servisního manuálu a sundavají tam ještě komfortní řídící jednotku. Tu sem nesundaval, ani se po ní nekoukal. Na straně 3 (nebo 87 v kompletním dílenském manuálu) jsou znázorněny na obrázku pod číslem 6 západky. Jsou tam 2. K té horní jsem se ale nějak moh dostat, asi sem koukal nějak špatně. Neleze se tam třeba horem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinoccio Vloženo 22. Září 2011 Sdílet Vloženo 22. Září 2011 (editace) Len sem pridam link na prispevok s fotkami z mojej opravy toho druheho serva (cirkulacia) ...onedlho sa pustim aj do tohto (zmiesavac) Editováno: 22. Září 2011, autor: pinoccio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Beatle Vloženo 23. Září 2011 Sdílet Vloženo 23. Září 2011 Ahoj, tak musiím také motorek topení vyměnit. . Už jsme se jednou pokoušel o demontáž. Měl jsem sundane všechny spodní plasty (u spolujezde, středový a u řidiče), ale klapku se mi vyndat nepodařilo. Upřímně nechápu, jak se to někomu vůbec mohlo povést. Trápil jsem se s tim asi 2 hodiny a poté jsme to vzdal a složil zpět s tím, že to přenechám nějakému servisi. Nicméně co jsem se ptal v servisech, jen za práci chtějí kolem 8000,-. (neautorizovaný servis), což mi příjde přehnané ! Chystám se proto na druhý pokus... Neumíte prosím poradit, jak se Vám to podařilo vyndat bez demontáže přístrojovky? Ja jsem skončil u toho, že i když jsem odjistil všechny 4 úchyty krytu, klapka stejně nešla vyndat, do všech stran něco vadí...(do boku kovová vzpěra, dopředu je motorek v záběru o zuby s klapkou a dozadu je kryt zasunuty do takového "čepu") Případně jak moc pracné je ve fázi, kdy mám všechny plasty dole oddělání přístrojovky a té kovové vzpěry? Musí se sundávat i volant? (Nemám tisícíhran...). A jak poté provést samotnou výměnu motorku? V jaké poloze má být klapka před demontáží, abych mohl nasadit nový díl? A poslední... Nevíte někdo jaké je číslo nového dílu pro rv.2001 s klimatizací? Moc děkuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. Září 2011 Sdílet Vloženo 23. Září 2011 Bez sundání přístrojovky to musíš dělat po hmatu a pokud jsi to nikdy nedělal, tak to bude neskutečný ojeb s nejistým výsledkem (což už jsi asi zjistil). Podle mě je sundání palubky daleko rychlejší. Ten plech řešit nemusíš, volant ale dolu musí - tisícihran tam je. Když už jsi měl dole plasty, tak bych dokončení demontáže palubky viděl tak maximálně na 20 minut. Vypadá to hrozivě, ale je to velmi jednoduché. Sežeň si DP - tam jsou naznačeny všechny šrouby, které musíš povolit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Beatle Vloženo 27. Září 2011 Sdílet Vloženo 27. Září 2011 Děkuji za odpověď, ten volant je určitě nutný sundávat? Vím že v DP to je. Není to ale jen kuli sundání plastů kolem sloupku řízení.... Ty jdou totiž sundat i bez sundání volantu. Mám to vyzkoušené, když jsem "opravoval" kontakt imobilizerů na spínačce. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinoccio Vloženo 27. Září 2011 Sdílet Vloženo 27. Září 2011 Takze som to uspesne zvladol aj ja bez demontaze palubovky... Pripajam kratky navod a fotky Ja som mal ten plastovy drziak serva len s jednym zacvakavacim uchytom. 0. klapka je v polohe studeny vzduch (kto chce, odpoji minus baterie, kto sa neboji len vytiahne kluce), celovka na hlave | 1. demontovat spodny plast u vodica | 2. demontovat prednu cast stredoveho tunela pod palubovkou (vytiahnut 2 stuple zboku a tahom vysunut nahor [su tam take zachytky - zuby, musi sa to z nich vytiahnut] a opatrne vytiahnut k sebe, ide to tazko) | 3. demontovat ofuk noh vodica (1 srob, a vytiahnut) | 4. mame obnazeny ten velky plech a dieru v nom, cez ktoru prechadzal ofuk | 5. zospodu je vidno konektor serva (fialovy) a uzku medzeru kade sa da vytianut servo nadol | 6. odpojit konetor a uvolnit kabelaz zo zachytiek | 7. uvolnit zacvakavaciu zachytku (iny typ ma zachytku aj hore - cez dieru v plechu po ofuku) | 8. teraz pride ta zabavna cast - vytiahnut servo - treba vela trpezlivosti a sikovne prsty, ja som to mal napichnute uz len na 2 zachytoch | 8. po uvolneni serva ostava este 1 zachytka kabelaze zvrchu serva - tenke prsty pomozu | 9. vytiahnut servo medzerou nadol (ta vacsia verzia musi mozno cez otvor v plechu, neviem) | 10. vybrat servo z plastoveho drziaku a rozobrat | 11. vybrat trimer, odchylit cierny plast a vystriekat kontaktolom + pohybat (cistenie zopakovat viackrat a nechat vytiect) | 12. vsetko zlozit naspat v opacnom poradi... (ozubene kolieska zapadnu len v spravnej polohe, neda sa to namontovat nespravne, su tam 2 polovicne zuby) | 13. otestovat a nastavit vag-om | HOTOVO Konecne mi pekne funguje regulacia tepleho vzduchu Prajem prijemnu zabavu 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 27. Září 2011 Sdílet Vloženo 27. Září 2011 navod hodny profika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 24. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2011 Tak rok to zas fungovat bude pak se to zas rozzlobí Lepší než jen prostříkat je přihnout sběrač... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 24. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2011 trvale nepomůže nic, všechno jsou to jen dočasná řešení, včetně pořízení nového motorku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.