Přejít na obsah

Servomotorek topení.


mesr

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím všechny,

 

poradil by mi prosím někdo jaký servomotorek konkrétně mám koupit pro Fabii I. r.v. 2002 1.4 16V verze s klimatizací??? V autě mi přestala fungovat regulace teploty a auto neustále topí....je to jak sauna. :w00t1: Ostatní regulace vzduchu fungují normálně (směr ofuku a intenzita foukání, chladivo v klimě je taky prý OK).

 

Je to tenhle??
https://www.autodily-stancl.cz/octavia/19-tdi-74-kw-atd-axr-1_motor_dily-topeni/servomotor-nastaveni-topeni-fabia-i-original.html

Popř,. poradil by někdo rozumný servis v Brně, kdo by mi to vyměnil???

 

Předem moc děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
V 11. července 2018 na 11:08, Makuska napsal:

Ahoj, scháním toto ozubené kolečko. Nešlo regulovat teplotu vzduchu a když jsem se tam podival bylo vyskočené to tahlo tak jsem to dal dohromady ale není tam to ozubené kolečko. Nemáte náhodou nëkdo.

Předem moc děkuji.

 

image.jpeg

Editováno: , autor: Domovnik79862
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Tak jsem se dneska pustil do výměny motorků...nedělal jsem si iluze, že to bude jednoduché...snažil jsem se využít metodu s palubní deskou namontovanou....a můžu vám říct.....že to umístění motorku vymyslel debil...fakt, že jo... skoro 4 hodiny jsem s tím zápasil, abych neudělal nic...rozdělat tu "zarážku" nebo co to je...to je umění...nevím jak, ale podařilo se mi oddělat pouze tu spodní...horní buď nevidím nebo nevím zda tam je..každopádně to tam furt drží a nejde to vyhodit z koleček...takže jsem neuspěl..a příští týden to jde do servisu ať se tam s tím baví...já už na to nemám nervy a čas...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no...tak v prvé řadě...já jsem omezený prostory a časem a taky tím, že už je to nějakej pátek co měl auto takhle rozdělaný a věděl přesně kde co je a co mám dělat...takže jsem se nechtěl pouštět do žádných větších akcí, kdybych to náhodou nedal, abych byl schopný s autem odjet domů...a za druhé..chtěl jsem zkusit tu metodu bet vyndání celé přístrojovky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chtěl jsem naznačit, že sundání palubky jen hrůzostračně vypadá, ale nijak složité ani časově náročné není. V principu ho zvládne každý, kdo si přečtě DP. Naopak veškeré "zjednodušené" postupy vyžadují zkušenosti a cvik a napoprvé zaberou prakticky vždy více času. DP uvádí vždy ten nejrychlejší postup pro cvičenou opici. Nějaké speciální dovednosti nikdy nejsou třeba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

chlapi mam dotaz, je možný že se dělali nějaký modely , který nemají ten servomotorek na mísení vzduchu v topení? já to měl včera rozebraný a mam tam pouze bovden, ktery je zakončen šnekem a ten přes ozubenenej kousek plastu ovládá páku na klapku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já mám jednu z těch prvních fabii 2001 rok výroby a donedávna to topení fungovalo normálně. Potom to začalo blbnout a topilo to jenom někdy. A teď to netopí vůbec, motor se ohřeje za chviličku termostat je vyměněný klapka na přívod vzduchu z venku funguje pořádně ale teplý vzduch do auta nejde

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radiátor nevím jestli je v pohodě myslel jsem že to bude nejdřív někde v elektronice a v ovládání. Kapalina párkrát měněná je možná třikrát. Spíš mě zajímá jestli to ovládání topení pouze zavírá a otvírá směs no klapku nebo je tam ještě něco jiného

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

omlouvám se za možná hloupou otázku, ale máte teda tu klimu? Mně na fabce s klimou pomohla výměna motoku vnitřního/vnějšího okuhu a udělání základního nastavení, doporučili mi to v autorizáku kde to měli na diagnostice, prý tam házel chybu, a zatím to cca rok funguje. Ale chovalo se mi to tak, že klima asi po 15 minutách začala naplno topit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To vodítko funguje to sem měl rozebrané a i je slyšet klapka když prepnu na studený,jak dosedne. Na druhou stranu na teplý teda slyšet není ale počítám že jde. Chtěl sem vědět jestli ještě hledat něco elektronického. Takže nic tam není a bude to nejspíš ten radiátor. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, atlan napsal:

To urcite nie. Lebo boli auto s manualnou klimatizaciou (tj bouden);klimatikom tj ovlatac teploty vzduchu oznacenie v stupnoch celzia tj ma servomotorcek; klimatronic klima s displejom

Nic takového jako Climatronic s displejem a manuální klimatizaci přece FI neměla, jen a pouze "poloautomat" Climatic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

zdravím,

trochu se ztrácím v označení servomotorků, ač jsem poctivě hledal.

 

může mi někdo prosím potvrdit zda mám správná čísla na Fabii 1  r.v.2002 s klimatizací?

 

V68:  6Q0 907 511    -    6Q1 819 453 B

V154:  6Q1 907 511 A/D   -  6Q1 819 453 A/D

 

hlásí mi to chyby a chci je vyměnit, ale narážím všude na jiná čísla a hlavně na různá koncová písmenka.

 

Může mi prosím někdo přesně popsat čísla motorků V68 a V154?

 

děkuji za ochotu

 

         

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...