Honza HL Vloženo 14. Březen 2018 Sdílet Vloženo 14. Březen 2018 (editace) Ano s klimatizací. Krajní polohy ovládání topení. Fungují jen krajní polohy budˇ to fouká jen studené nebo teplé, regulace mezi tím nefunguje. Editováno: 15. Březen 2018, autor: Honza HL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Makuska Vloženo 11. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2018 Zdravím všechny, poradil by mi prosím někdo jaký servomotorek konkrétně mám koupit pro Fabii I. r.v. 2002 1.4 16V verze s klimatizací??? V autě mi přestala fungovat regulace teploty a auto neustále topí....je to jak sauna. Ostatní regulace vzduchu fungují normálně (směr ofuku a intenzita foukání, chladivo v klimě je taky prý OK). Je to tenhle?? https://www.autodily-stancl.cz/octavia/19-tdi-74-kw-atd-axr-1_motor_dily-topeni/servomotor-nastaveni-topeni-fabia-i-original.html Popř,. poradil by někdo rozumný servis v Brně, kdo by mi to vyměnil??? Předem moc děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Domovnik79862 Vloženo 30. Září 2018 Sdílet Vloženo 30. Září 2018 (editace) V 11. července 2018 na 11:08, Makuska napsal: Ahoj, scháním toto ozubené kolečko. Nešlo regulovat teplotu vzduchu a když jsem se tam podival bylo vyskočené to tahlo tak jsem to dal dohromady ale není tam to ozubené kolečko. Nemáte náhodou nëkdo. Předem moc děkuji. Editováno: 30. Září 2018, autor: Domovnik79862 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krtek6 Vloženo 8. Červen 2019 Sdílet Vloženo 8. Červen 2019 Tak jsem se dneska pustil do výměny motorků...nedělal jsem si iluze, že to bude jednoduché...snažil jsem se využít metodu s palubní deskou namontovanou....a můžu vám říct.....že to umístění motorku vymyslel debil...fakt, že jo... skoro 4 hodiny jsem s tím zápasil, abych neudělal nic...rozdělat tu "zarážku" nebo co to je...to je umění...nevím jak, ale podařilo se mi oddělat pouze tu spodní...horní buď nevidím nebo nevím zda tam je..každopádně to tam furt drží a nejde to vyhodit z koleček...takže jsem neuspěl..a příští týden to jde do servisu ať se tam s tím baví...já už na to nemám nervy a čas... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Červen 2019 Sdílet Vloženo 8. Červen 2019 za ty 4 hodiny by jsi tu palubku rozebral/smontoval minimálně dvakrát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krtek6 Vloženo 9. Červen 2019 Sdílet Vloženo 9. Červen 2019 no...tak v prvé řadě...já jsem omezený prostory a časem a taky tím, že už je to nějakej pátek co měl auto takhle rozdělaný a věděl přesně kde co je a co mám dělat...takže jsem se nechtěl pouštět do žádných větších akcí, kdybych to náhodou nedal, abych byl schopný s autem odjet domů...a za druhé..chtěl jsem zkusit tu metodu bet vyndání celé přístrojovky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 9. Červen 2019 Sdílet Vloženo 9. Červen 2019 chtěl jsem naznačit, že sundání palubky jen hrůzostračně vypadá, ale nijak složité ani časově náročné není. V principu ho zvládne každý, kdo si přečtě DP. Naopak veškeré "zjednodušené" postupy vyžadují zkušenosti a cvik a napoprvé zaberou prakticky vždy více času. DP uvádí vždy ten nejrychlejší postup pro cvičenou opici. Nějaké speciální dovednosti nikdy nejsou třeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krtek6 Vloženo 9. Červen 2019 Sdílet Vloženo 9. Červen 2019 no já co jsem se díval do DP tak jsem měl asi nějakou hodně obecnou nebo jsem zapomněl hledat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bechin Vloženo 9. Březen 2021 Sdílet Vloženo 9. Březen 2021 chlapi mam dotaz, je možný že se dělali nějaký modely , který nemají ten servomotorek na mísení vzduchu v topení? já to měl včera rozebraný a mam tam pouze bovden, ktery je zakončen šnekem a ten přes ozubenenej kousek plastu ovládá páku na klapku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filllli Vloženo 9. Březen 2021 Sdílet Vloženo 9. Březen 2021 Jenom auta bez klimy, všechny F1 měly poloautomatickou klimu... opravdu vám to dělá ten problém který se tady popisuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 9. Březen 2021 Sdílet Vloženo 9. Březen 2021 To urcite nie. Lebo boli auto s manualnou klimatizaciou (tj bouden);klimatikom tj ovlatac teploty vzduchu oznacenie v stupnoch celzia tj ma servomotorcek; klimatronic klima s displejom 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bechin Vloženo 9. Březen 2021 Sdílet Vloženo 9. Březen 2021 Tak já mám jednu z těch prvních fabii 2001 rok výroby a donedávna to topení fungovalo normálně. Potom to začalo blbnout a topilo to jenom někdy. A teď to netopí vůbec, motor se ohřeje za chviličku termostat je vyměněný klapka na přívod vzduchu z venku funguje pořádně ale teplý vzduch do auta nejde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filllli Vloženo 9. Březen 2021 Sdílet Vloženo 9. Březen 2021 Výměník topení je v pohodě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 9. Březen 2021 Sdílet Vloženo 9. Březen 2021 Kedy si naposledy menil chladiacu, uz by si mal mat za sebou 4 vymeny. Pricom tohto roku mala byt ta 4ta. Ak sa kvapalina nemenila, moze byt upchaty radiator. Predpikladam ze odvzdusnene to mas dobre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bechin Vloženo 9. Březen 2021 Sdílet Vloženo 9. Březen 2021 Radiátor nevím jestli je v pohodě myslel jsem že to bude nejdřív někde v elektronice a v ovládání. Kapalina párkrát měněná je možná třikrát. Spíš mě zajímá jestli to ovládání topení pouze zavírá a otvírá směs no klapku nebo je tam ještě něco jiného Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filllli Vloženo 9. Březen 2021 Sdílet Vloženo 9. Březen 2021 omlouvám se za možná hloupou otázku, ale máte teda tu klimu? Mně na fabce s klimou pomohla výměna motoku vnitřního/vnějšího okuhu a udělání základního nastavení, doporučili mi to v autorizáku kde to měli na diagnostice, prý tam házel chybu, a zatím to cca rok funguje. Ale chovalo se mi to tak, že klima asi po 15 minutách začala naplno topit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bechin Vloženo 9. Březen 2021 Sdílet Vloženo 9. Březen 2021 Klimatizaci nemám a ten motorek od klapek přívodu vzduchu z venku funguje v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filllli Vloženo 9. Březen 2021 Sdílet Vloženo 9. Březen 2021 (editace) Tak tím pádem tam není nic elektronického co by ovlivňovalo teplotu, jestli mechanicky funguje ovládání, tak bych v něm chybu nehledal a nejspíš bude špatný radiátor ;-) Editováno: 9. Březen 2021, autor: filllli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 9. Březen 2021 Sdílet Vloženo 9. Březen 2021 A ta klapka sa fyzicky hybe, ono tam cap zapada do vodicej drazky, ci sa nezlomilo. Velmi by som to nerozoberal, lebo neviem ako to ma byt poskladane, aby ti potom chodila regulaciav celom rozsahu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bechin Vloženo 9. Březen 2021 Sdílet Vloženo 9. Březen 2021 To vodítko funguje to sem měl rozebrané a i je slyšet klapka když prepnu na studený,jak dosedne. Na druhou stranu na teplý teda slyšet není ale počítám že jde. Chtěl sem vědět jestli ještě hledat něco elektronického. Takže nic tam není a bude to nejspíš ten radiátor. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Březen 2021 Sdílet Vloženo 9. Březen 2021 před 7 hodinami, atlan napsal: To urcite nie. Lebo boli auto s manualnou klimatizaciou (tj bouden);klimatikom tj ovlatac teploty vzduchu oznacenie v stupnoch celzia tj ma servomotorcek; klimatronic klima s displejom Nic takového jako Climatronic s displejem a manuální klimatizaci přece FI neměla, jen a pouze "poloautomat" Climatic. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 9. Březen 2021 Sdílet Vloženo 9. Březen 2021 Tak potom preco tam ma cele ine kurenie a teda nema servomotor? Inak aj je pisane o mechanickej regulacii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Březen 2021 Sdílet Vloženo 9. Březen 2021 Pleteš sem dvojkovou Octavii, které to měl jinak. Vždyť toto je sekce Fabia I. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kops Vloženo 28. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2021 zdravím, trochu se ztrácím v označení servomotorků, ač jsem poctivě hledal. může mi někdo prosím potvrdit zda mám správná čísla na Fabii 1 r.v.2002 s klimatizací? V68: 6Q0 907 511 - 6Q1 819 453 B V154: 6Q1 907 511 A/D - 6Q1 819 453 A/D hlásí mi to chyby a chci je vyměnit, ale narážím všude na jiná čísla a hlavně na různá koncová písmenka. Může mi prosím někdo přesně popsat čísla motorků V68 a V154? děkuji za ochotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobo Vloženo 4. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2021 Ahoj do bazaru vlozen inzerat -motorek na F1-novy,nepouzity Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.