Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Může mi někdo poradit, jak odstranit kolísání volnoběžných otáček nezahřátého motoru na volnoběh?

nejdřív bych zkontroloval lambdu, ta u téhle motorizace byla chybně umístěná a často odcházela, pokud by byla OK, tak vyčistit a nastavit klapku.

Hoď to někde na diagnostiku a uvidíš.

Vloženo
Moc bych nelaboroval a podíval bych se na svíčky a pokud to má něco okolo 80 000km,tak bych vyměnil zapalovací kabely.Pokud to kolísá i za tepla ,tak to bude potom v něčem jiném....

Mel jsem ten samy problem na stejne motorizaci. Kabely to moc neresi. Tam je primo videt, jak pracuje skrtici klapka ( pri tom kolisani otacek ).

Pokud se v te chvili motor pribrzdi na spojce, volnobeh je normalni a plynuly.

Jak rikal Rolbar - poradne vycistit a hlavne pomoci VAGu nastavit polohu skrtici klapky.

Vloženo
Může mi někdo poradit, jak odstranit kolísání volnoběžných otáček nezahřátého motoru na volnoběh?

nejdřív bych zkontroloval lambdu, ta u téhle motorizace byla chybně umístěná a často odcházela, pokud by byla OK, tak vyčistit a nastavit klapku.

Hoď to někde na diagnostiku a uvidíš.

Děkuji za pomoc. Je myšlena klapka u sacího potrubí. Jak se čistí, je na to potřeba nějaké spec. nářadí?

Vloženo
Moc bych nelaboroval a podíval bych se na svíčky a pokud to má něco okolo 80 000km,tak bych vyměnil zapalovací kabely.Pokud to kolísá i za tepla ,tak to bude potom v něčem jiném....

Mel jsem ten samy problem na stejne motorizaci. Kabely to moc neresi. Tam je primo videt, jak pracuje skrtici klapka ( pri tom kolisani otacek ).

Pokud se v te chvili motor pribrzdi na spojce, volnobeh je normalni a plynuly.

Jak rikal Rolbar - poradne vycistit a hlavne pomoci VAGu nastavit polohu skrtici klapky.

Dík za radu. VAG mám, ale nemím s ním dělat. V jakém návodu nastuduji nastavení škrtící klapky? Jak se demontuje a čistí?

Vloženo
V mem pripade to bylo cidlo teploty motoru - do rj. sly bludy a ja pak mel volnobeh 2500 ot. a podobny hodnoty. V pripade techto zavad navic tezko najdes chybu v pameti zavad RJ.

Dík za pomoc. Jak jde zkontrolovat funkci čidla teploty motoru? Jak se mění, co stojí?

Vloženo
V mem pripade to bylo cidlo teploty motoru - do rj. sly bludy a ja pak mel volnobeh 2500 ot. a podobny hodnoty. V pripade techto zavad navic tezko najdes chybu v pameti zavad RJ.

Dík za pomoc. Jak jde zkontrolovat funkci čidla teploty motoru? Jak se mění, co stojí?

Nejlip ve VAG-comu pripojit za studena diagnostiku na rj. motoru, a nechat si do grafu vykreslovat hodnoty teploty chladici kapaliny prubezne behem zkusebni jizdy. Pokud se zobrazujou blbosti ohledne teploty napr. 0 st. C pri 20 venku, nebo hodnoty skokem skacou sem tam o vic nez 2 st - je jedno pri studenym nebo ohratym motoru - u studenyho se to projevi na chodu podstatne vyrazneji.

Pokud teplota nepreleze 80st. muze to byt jak snimac, tak termostat.

Cidlo muzes orientacne vyzkouset tak, ze ho potopis do vrouci vody a zmeris odpor, pokud je cca. 300 ohmu je cidlo OK.

Pri pokojovce ma byt odpor tusim kolem 2-3k. Pokud navic to cidlo meni odpor v zavislosti na poloze plastovy casti na ty plechovy, koupit novy.

Kdyz chces byt precizni a mas dost casu na hrani, odmeris si na varici charakteristiku dle dilensky prirucky. :)

Novy cidlo v prijatelny kvalite (ne polak/cina quality) 600-800.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
Moc bych nelaboroval a podíval bych se na svíčky a pokud to má něco okolo 80 000km,tak bych vyměnil zapalovací kabely.Pokud to kolísá i za tepla ,tak to bude potom v něčem jiném....

Mel jsem ten samy problem na stejne motorizaci. Kabely to moc neresi. Tam je primo videt, jak pracuje skrtici klapka ( pri tom kolisani otacek ).

Pokud se v te chvili motor pribrzdi na spojce, volnobeh je normalni a plynuly.

Jak rikal Rolbar - poradne vycistit a hlavne pomoci VAGu nastavit polohu skrtici klapky.

Díky, stepo, za radu. Zřejmě to bylo tím byčištěním škrtící klapky.

Motor jsem nastartoval a při cukání motoru bylo vidět, jak se klapka pohybuje.

Po vyčištění klapky je to OK. Ta klapka před tím sice v zavřené poloze těsnila, ale nebyla kvůli nečistotám úplně v nulové poloze.

Dík za reakci

Vloženo
Moc bych nelaboroval a podíval bych se na svíčky a pokud to má něco okolo 80 000km,tak bych vyměnil zapalovací kabely.Pokud to kolísá i za tepla ,tak to bude potom v něčem jiném....

Mel jsem ten samy problem na stejne motorizaci. Kabely to moc neresi. Tam je primo videt, jak pracuje skrtici klapka ( pri tom kolisani otacek ).

Pokud se v te chvili motor pribrzdi na spojce, volnobeh je normalni a plynuly.

Jak rikal Rolbar - poradne vycistit a hlavne pomoci VAGu nastavit polohu skrtici klapky.

Dík, klapku jsem po vyčištění kontroloval na VAGu, když je noha z plynu, ukazuje to 4,7 stupňů.

Ve VISu 1.5 není návod, jak se nastavuje. Je tam jen popis kontroly funkce. Může mi někdo poradit, jak se nastavuje.

Má u vypnutého motoru a zapnutého zapalování ukazovat 0 ?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...