Publikováno Září 22, 200717 r Zdravim, Nevi nekdo co by mohlo zpusobovat kolisani otacek u TDi 66kw r.v.2001? Projevuje se to tak, ze na volnobeh si to samo prida otacky cca o 200-250 ot/min. Dela to prevazne pri studenem motoru, ale nekdy i pri provozni teplote. Vim, ze nejjistejsi bude Diagnostika. Diky za rady.
Leden 22, 200916 r Zdravim, mam ten samy problem. Obcas mi po natoceni kolisaji otacky pri volnobehu. v intervalu asi tak 0,75 sekundy o tech 200 ot/min. Mam 1.9 tdi 74kw. Pomuze nekdo?
Leden 23, 200916 r I bez VAGu to bude z 90 % kombinované čidlo teploty chladicí kapaliny kombinované se snímačem teploty pro přístrojovou desku (G62). Výměna jednoduchá prakticky bez nářadí, cena cca 200 - 300 Kč. Jinak vyhledej podrobnosti v předchozích diskusích.
Únor 8, 200916 r dělá mi to taky. Po studeném startu a snad jen když je venku chladno, spíš mráz. Tak co to bylo? EGR nebo to čidlo?
Únor 24, 200916 r Tak to me to zas delala vaha vzduchu ... a mel jsem teda spinavy turbo, ale jak se na podzim ochladilo, tak to bylo jak 120ka, otacky mi skakly na 1500 apod. ...
Květen 7, 201510 r Zdravím, asi před měsícem začala naše octa trochu zlobit. Občas při volnoběhu vyběhnou otáčky motoru z 900 na 1100 a po chvíli se zase vrátí k normálu. Někdy to dělá i při startování že vyletí hned na 1100 a pak spadnou na normální. Je to motor ALH 66kw. Nevíte někdo co by to mohlo být? Moc děkuji za odpovědi.
Květen 7, 201510 r Může to způsobovat vadný spínač na spojkovém pedálu, ŘJ si pak myslí, že budeš řadit a přidá otáčky. Chce to udělat diagnostiku.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.