danone Vloženo 1. Duben 2009 Vloženo 1. Duben 2009 ja som tie madla demontoval asi tak, ze chytil som ho hore lavou rukou a z celej sily ho poodtiahol od tej lysty akonahle som tam mal medzeru som tam dal srobovak a mohol som pustit. srobovakom som zapacil madlo sa vycvaklo, drzia ho zo zadu take try plechove spony. Sú dost silné Citovat
Clint Vloženo 24. Červen 2009 Vloženo 24. Červen 2009 Také jsem měl oloupané ty prokletý madla. U spolujezdce jsem se rozhodl sundat tu gumu komplet, začal jsem pěkně nehtama, neprve to šlo dobře, ale jak jsem se blížil ke krajům, drželo to pekelně. Když už jsem měl zničený pazoury, zajel jsem koupit madlo za dvě kila do škodovky Je to tam jen nacvaknutý. A je na nějakou dobu klid. Za ty prachy nemá smysl s tim dělat nějaký úpravy. Citovat
random Vloženo 29. Červen 2009 Vloženo 29. Červen 2009 Také jsem měl oloupané ty prokletý madla. U spolujezdce jsem se rozhodl sundat tu gumu komplet, začal jsem pěkně nehtama, neprve to šlo dobře, ale jak jsem se blížil ke krajům, drželo to pekelně. Když už jsem měl zničený pazoury, zajel jsem koupit madlo za dvě kila do škodovky Je to tam jen nacvaknutý. A je na nějakou dobu klid. Za ty prachy nemá smysl s tim dělat nějaký úpravy. Jednou oloupes a mas klid ja som si popalil prsty, tak intenzivne som to robil. Citovat
marsiano Vloženo 30. Červen 2009 Vloženo 30. Červen 2009 mě se to taky loupalo, tak jsem to obrousil, poté odmastil a nastříkal bezbarvim lakem ve spreji. vypadá to hezky, leskne se to a hlavně se to vubec neloupe. Citovat
Zer0 Vloženo 26. Červenec 2009 Vloženo 26. Červenec 2009 Nevíte, jestli náhodou do Supa nepasujou z B5 i ostatní madla, ne jen to u řidiče? Citovat
alpha Vloženo 3. Září 2009 Vloženo 3. Září 2009 Tady http://www.modely-tuning.eu/shop/?p=p_38&a...5%A0koda-superb mají madlo u řidiče v antikoru a v broušeném hliníku. Citovat
Hics Vloženo 20. Září 2009 Vloženo 20. Září 2009 Tak,.... a dost bolo onípaný gumy z madla. Za cenu jednoho nerezového madla u pilota sem si pořešil značnou část problematických plastových dílů interieru. In progress je ještě zástaba navigace místo popelníku - o5 v duchu použitého designu. Barva byla volena jednak v souladu s barvou vozu - mouse gray metalíza a druhak snaha se vyhnout modní moré či stříbrné barvě, což je sice cool mezi kámoši u Teska na parkovišti, ale ne tak v případě požadavku na nevtíravý a alespon trochu elegentní design. Tedy...: Citovat
kacer1 Vloženo 20. Září 2009 Vloženo 20. Září 2009 Tak,.... a dost bolo onípaný gumy z madla. Za cenu jednoho nerezového madla u pilota sem si pořešil značnou část problematických plastových dílů interieru. In progress je ještě zástaba navigace místo popelníku - o5 v duchu použitého designu. Barva byla volena jednak v souladu s barvou vozu - mouse gray metalíza a druhak snaha se vyhnout modní moré či stříbrné barvě, což je sice cool mezi kámoši u Teska na parkovišti, ale ne tak v případě požadavku na nevtíravý a alespon trochu elegentní design. Tedy...: Foto té navi místo poprlníku!!! Citovat
Hics Vloženo 20. Září 2009 Vloženo 20. Září 2009 No dyq píšu, že je to "In progress", což znamená, že se na tom po volných chvilkách dělá.... Je hotový hlinikový sklet - tim myslim front face, tedy naohýbaný, vykitovaný a nastříkaný plech s výřezem pro display navi přesně v rozměrech čela popelníku. Musim vyřešit podsvícení displaye v závyslosti na automatické regulaci podsvícení v interieru, přemístit anténu z těla navi někam na "satelitní vyhlídku" - asi pod průduch ofuku střešního okna, automatické zapínání navigace při startu vozejku a vono se ještě něco najde... A aby bylo jasno - nejedná se o místo, kde je šuplíq, lae skutečně popelník, což je relativně nízko a s ne tak komfortním výhledem na display, ale zase by to mohlo vypadat, jako origo zástavba a nemuselo by to tak lákat kurvy zlodějský looserovský feťácký. Kvůli tomu to vlastně dělám. Nebaví mě v jednom kuse ukrejvat a z auta vynášet hromady krámů. tento týden by snmad mohl být qvidění nějaký weesledeq... BTW - jako navi je použitý původní model navigace GoClever s 5" displayem a vstupem pro wireless couvací kameru - ta je už nainstalována. Původní navigační SW je kompletně nahražen systémem IGO, což s jistou dávkou laborování jde. Nakonec - po plánovaném množství zásahů neze ani ve snu počítat se zárukou, tak neni důvod se nepustit i do software... Citovat
danone Vloženo 22. Září 2009 Vloženo 22. Září 2009 to si lakoval doma? Je to moc pekne. Ake spreje si pouzil? vyzera to gut. Neviem kde robym chybu ale to moje je vidiet ze je lakovane sprejom Citovat
Hics Vloženo 23. Září 2009 Vloženo 23. Září 2009 Neni to dělané sprejem. Barvu sem si nechal namíchat dle vlastní představy. Udělal sem si jen přípravu a jinak to dělala profesionální lakovna. Bez urážky, ale každý, kdo se o to pokouší doma musí téměř nutně skončit ve slepé uličce. Perfektně nalakovat jakýkoliv díl je pravda vcelku jednoduché, ale pro člověka, který se tim živí a ví přesně co je potřeba. A páč se tim neživim, radši zaplatim tomu, co se tim živí a vim, že výsldek bude takovej, jakýho bych nikdy nedosáhl. Cena za nástřk byla 1400,-, což mi přijde na výsledk akceptovatelné. Už jen z pohledu koupě nových neošoupaných plastů... Citovat
Kajman Vloženo 23. Září 2009 Vloženo 23. Září 2009 Pěkné, i na tom ne/lakování doma něco je. Mám ale jiný dotaz - lakované "misky" klik vs podsvícení klik - 1. nedělá to nějaké rušivé odlesky? 2. dá se ta část tapecu oddělit a jak (předpokládám, že jsi to do lakovny nenesl celé tapecy) Citovat
Hics Vloženo 24. Září 2009 Vloženo 24. Září 2009 Odlesky to kupodivu nedělá. Možná je nasvícení misek méně patrné, ale záleží na úhlu pohledu. holt lesklá plocha no... :-) Jinak je nutné sundat tapecoš ze všech vrat, demontovat lůžka klik, z nich vlastní kliky, spínače a výškové repro, což je celkem trivka a pak to dát lakýrovi. Pokud má lakýra čas, tak je to ya dva dny pořešený a moože se dělat paráda. A před o5tovnou montáží doporučuji koupit 2-3 kousky plastových zaklapávacích čudlíků, co drží tapecoš na skeletu vrat. At je čéq sebešikovnější, tak vždzckz nějakej zařve... Citovat
Dawed100 Vloženo 15. Únor 2010 Vloženo 15. Únor 2010 Krásná práce Ja sem koupil ve skodovce madlo u spolujezdce za 217kč!!! a u ridice kolem tech tlacitek ovladani oken za 530kc i spostovnem!!!!a to u ridice se neloupe !!neni pogumovany!!!takze mam klid avypada to krasne,za ty penize!!!nemam stim praci atd..atd..myslim,ze neni problem investovat 750kc za obe amit klid:),ja osobne doporucuji!!! http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autod...od-r-02-08.html Citovat
Clint Vloženo 15. Únor 2010 Vloženo 15. Únor 2010 Moje řeč viz. výše...za ty prachy se nemá smysl s tim zabejvat a prostě koupit nové... Citovat
žralok Vloženo 16. Únor 2010 Vloženo 16. Únor 2010 Tak to já jsem oloupal madla na zadních dveřích. Namočeno v teplé vodě a pak oškrábat. Šlo to docela rychle. Citovat
Hics Vloženo 16. Únor 2010 Vloženo 16. Únor 2010 (editace) No... když si sečtu jen tak na oko ceny nových dílů a porovnám to s cenou za lak plus nějaký to ojebávání s oloupáním zbytků gumového povlaku, tak at se na mě nikdo nezlobí, ale kvalitní nástřik vyjde levněji a pro někoho, kdo se chce jemně odlišit od serie je to jen a jen plus. Pak sou majitelé, kteří lpějí na seriovem provedení a ti jinou možnost, než pořídit nové díly nemají, páč zvládnout pogumování v běžných podmínkách je poněkud nereálné. Proti gustu ale žádnej dišputát... Já jsem díly nastříkal (pikčry tu někde jsou) a doposud žádný problém s odlupováním, či odíráním. Na omak je povrch příjemný a antracitová metla vcelku harmonizuje s tmavým interierem, řekl bych, že neznát supa v origu, snad by mi to ani nepřišlo divný. Podotýkám, že nejsem příznivcem různě modrých, či jinak zůchylených barevných variací a kdyby mě nesralo oloupání, tak bych se do toho z vlastního plezíru nikdy nepustil, ale kvalita madel si o to řekla sama... Někdu tu chtěl vidět i vsazenou navi, tak tady je... Editováno: 16. Únor 2010, autor: Hics Citovat
PutiN Vloženo 17. Únor 2010 Vloženo 17. Únor 2010 Caute, viem ze jeto mozno troska offtopic ale neviete kde sa daju zohant za rozumne ceny tieto ramceky? Plus teda asi aj okolo kluciek ? Ja soobne som madla dal do skoro viracej vody a osupal.Bohato to staci.Ale je to na take auto naozaj velmi nekvalitne pogumovanie Citovat
snuky Vloženo 4. Duben 2010 Vloženo 4. Duben 2010 nechal jsem se inspirovat tim nalakovanim madel, to sloupane pogumovani vypadalo strasne, zvolil jsem barvu tak aby to ladilo v interieru barva je to titan metalíza, foto je telefonem zadni madla stejna, výsledek je takovýto co myslíte ? 1 Citovat
Merk Vloženo 6. Duben 2010 Vloženo 6. Duben 2010 A před o5tovnou montáží doporučuji koupit 2-3 kousky plastových zaklapávacích čudlíků, co drží tapecoš na skeletu vrat. At je čéq sebešikovnější, tak vždzckz nějakej zařve... Nevíte někdo, jak se ty zaklapávací čudlíky na tapecoš oficiálně jmenují, případně jaké mají číslo dílu? A případně i orientační cenu. Díky. Citovat
Hics Vloženo 6. Duben 2010 Vloženo 6. Duben 2010 To Snuky: No! to je jiná písnička... :-) hned to vypadá xswětu. Ta titan metla jde velmi slušně k tom prkenýmu vzoru. Ty máš kliku, že ses nemusel mazat se středovým panelem. Nechápu, proč - byť za cenu trošku vyšší ceny tohle nenabízí škoda. ta guma je fakt peklo a neviděl sem supa, kde by se to neloupalo... To Merk: Já jsem normálně přišel do autorizovaného servisu škoda a požádal jsem o plastové fixační distance na tapecírunk předních vrat na supa. Týpek se 2x nerozmýšlel a dovalil přesně to, co je potřeba... číslo dílu to jistě má, ale pokud je servisák/prodejce jen trochu v obraze, tak to memůže zesrat... Citovat
petr vlach Vloženo 6. Duben 2010 Vloženo 6. Duben 2010 Nevíte někdo, jak se ty zaklapávací čudlíky na tapecoš oficiálně jmenují, případně jaké mají číslo dílu? A případně i orientační cenu. Díky. Cena v Porshe Brno 33,-Kč kus.Ubožáci jedni .Stačí říct že chceš plastový cvakače do tapecu dveří. Citovat
Merk Vloženo 6. Duben 2010 Vloženo 6. Duben 2010 Tak je to díl 3B0 868 243 - příchytka výplně dveří. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.