Přejít na obsah

pogumování madel...


Monika

Doporučené příspěvky

ja som tie madla demontoval asi tak, ze chytil som ho hore lavou rukou a z celej sily ho poodtiahol od tej lysty akonahle som tam mal medzeru som tam dal srobovak a mohol som pustit. srobovakom som zapacil madlo sa vycvaklo, drzia ho zo zadu take try plechove spony. Sú dost silné

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Také jsem měl oloupané ty prokletý madla. U spolujezdce jsem se rozhodl sundat tu gumu komplet, začal jsem pěkně nehtama, neprve to šlo dobře, ale jak jsem se blížil ke krajům, drželo to pekelně. Když už jsem měl zničený pazoury, zajel jsem koupit madlo za dvě kila do škodovky :) Je to tam jen nacvaknutý. A je na nějakou dobu klid. Za ty prachy nemá smysl s tim dělat nějaký úpravy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také jsem měl oloupané ty prokletý madla. U spolujezdce jsem se rozhodl sundat tu gumu komplet, začal jsem pěkně nehtama, neprve to šlo dobře, ale jak jsem se blížil ke krajům, drželo to pekelně. Když už jsem měl zničený pazoury, zajel jsem koupit madlo za dvě kila do škodovky :) Je to tam jen nacvaknutý. A je na nějakou dobu klid. Za ty prachy nemá smysl s tim dělat nějaký úpravy.

Jednou oloupes a mas klid :) ja som si popalil prsty, tak intenzivne som to robil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Tak,.... a dost bolo onípaný gumy z madla. Za cenu jednoho nerezového madla u pilota sem si pořešil značnou část problematických plastových dílů interieru. In progress je ještě zástaba navigace místo popelníku - o5 v duchu použitého designu. Barva byla volena jednak v souladu s barvou vozu - mouse gray metalíza a druhak snaha se vyhnout modní moré či stříbrné barvě, což je sice cool mezi kámoši u Teska na parkovišti, ale ne tak v případě požadavku na nevtíravý a alespon trochu elegentní design.

Tedy...:

post-29713-1253457509_thumb.jpg

post-29713-1253457551_thumb.jpg

post-29713-1253457571_thumb.jpg

post-29713-1253457591_thumb.jpg

post-29713-1253457620_thumb.jpg

post-29713-1253457648_thumb.jpg

post-29713-1253457674_thumb.jpg

post-29713-1253457692_thumb.jpg

post-29713-1253457710_thumb.jpg

post-29713-1253457747_thumb.jpg

post-29713-1253457768_thumb.jpg

post-29713-1253457792_thumb.jpg

post-29713-1253457806_thumb.jpg

post-29713-1253457829_thumb.jpg

post-29713-1253457856_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak,.... a dost bolo onípaný gumy z madla. Za cenu jednoho nerezového madla u pilota sem si pořešil značnou část problematických plastových dílů interieru. In progress je ještě zástaba navigace místo popelníku - o5 v duchu použitého designu. Barva byla volena jednak v souladu s barvou vozu - mouse gray metalíza a druhak snaha se vyhnout modní moré či stříbrné barvě, což je sice cool mezi kámoši u Teska na parkovišti, ale ne tak v případě požadavku na nevtíravý a alespon trochu elegentní design.

Tedy...:

Foto té navi místo poprlníku!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No dyq píšu, že je to "In progress", což znamená, že se na tom po volných chvilkách dělá.... Je hotový hlinikový sklet - tim myslim front face, tedy naohýbaný, vykitovaný a nastříkaný plech s výřezem pro display navi přesně v rozměrech čela popelníku. Musim vyřešit podsvícení displaye v závyslosti na automatické regulaci podsvícení v interieru, přemístit anténu z těla navi někam na "satelitní vyhlídku" - asi pod průduch ofuku střešního okna, automatické zapínání navigace při startu vozejku a vono se ještě něco najde... A aby bylo jasno - nejedná se o místo, kde je šuplíq, lae skutečně popelník, což je relativně nízko a s ne tak komfortním výhledem na display, ale zase by to mohlo vypadat, jako origo zástavba a nemuselo by to tak lákat kurvy zlodějský looserovský feťácký. Kvůli tomu to vlastně dělám. Nebaví mě v jednom kuse ukrejvat a z auta vynášet hromady krámů. tento týden by snmad mohl být qvidění nějaký weesledeq... ;)

BTW - jako navi je použitý původní model navigace GoClever s 5" displayem a vstupem pro wireless couvací kameru - ta je už nainstalována. Původní navigační SW je kompletně nahražen systémem IGO, což s jistou dávkou laborování jde. Nakonec - po plánovaném množství zásahů neze ani ve snu počítat se zárukou, tak neni důvod se nepustit i do software...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neni to dělané sprejem. Barvu sem si nechal namíchat dle vlastní představy. Udělal sem si jen přípravu a jinak to dělala profesionální lakovna. Bez urážky, ale každý, kdo se o to pokouší doma musí téměř nutně skončit ve slepé uličce. Perfektně nalakovat jakýkoliv díl je pravda vcelku jednoduché, ale pro člověka, který se tim živí a ví přesně co je potřeba. A páč se tim neživim, radši zaplatim tomu, co se tim živí a vim, že výsldek bude takovej, jakýho bych nikdy nedosáhl. Cena za nástřk byla 1400,-, což mi přijde na výsledk akceptovatelné. Už jen z pohledu koupě nových neošoupaných plastů...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odlesky to kupodivu nedělá. Možná je nasvícení misek méně patrné, ale záleží na úhlu pohledu. holt lesklá plocha no... :-)

Jinak je nutné sundat tapecoš ze všech vrat, demontovat lůžka klik, z nich vlastní kliky, spínače a výškové repro, což je celkem trivka a pak to dát lakýrovi.

Pokud má lakýra čas, tak je to ya dva dny pořešený a moože se dělat paráda. A před o5tovnou montáží doporučuji koupit 2-3 kousky plastových zaklapávacích čudlíků, co drží tapecoš na skeletu vrat. At je čéq sebešikovnější, tak vždzckz nějakej zařve...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
Krásná práce :palec2:

Ja sem koupil ve skodovce madlo u spolujezdce za 217kč!!! a u ridice kolem tech tlacitek ovladani oken za 530kc i spostovnem!!!!a to u ridice se neloupe !!neni pogumovany!!!takze mam klid avypada to krasne,za ty penize!!!nemam stim praci atd..atd..myslim,ze neni problem investovat 750kc za obe amit klid:),ja osobne doporucuji!!!

http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autod...od-r-02-08.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No... když si sečtu jen tak na oko ceny nových dílů a porovnám to s cenou za lak plus nějaký to ojebávání s oloupáním zbytků gumového povlaku, tak at se na mě nikdo nezlobí, ale kvalitní nástřik vyjde levněji a pro někoho, kdo se chce jemně odlišit od serie je to jen a jen plus. Pak sou majitelé, kteří lpějí na seriovem provedení a ti jinou možnost, než pořídit nové díly nemají, páč zvládnout pogumování v běžných podmínkách je poněkud nereálné. Proti gustu ale žádnej dišputát...

Já jsem díly nastříkal (pikčry tu někde jsou) a doposud žádný problém s odlupováním, či odíráním. Na omak je povrch příjemný a antracitová metla vcelku harmonizuje s tmavým interierem, řekl bych, že neznát supa v origu, snad by mi to ani nepřišlo divný. Podotýkám, že nejsem příznivcem různě modrých, či jinak zůchylených barevných variací a kdyby mě nesralo oloupání, tak bych se do toho z vlastního plezíru nikdy nepustil, ale kvalita madel si o to řekla sama...

Někdu tu chtěl vidět i vsazenou navi, tak tady je...

post-29713-1266326034_thumb.jpg

Editováno: , autor: Hics
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caute, viem ze jeto mozno troska offtopic ale neviete kde sa daju zohant za rozumne ceny tieto ramceky? Plus teda asi aj okolo kluciek ?

Ja soobne som madla dal do skoro viracej vody a osupal.Bohato to staci.Ale je to na take auto naozaj velmi nekvalitne pogumovanie

post-10829-1266390149_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

nechal jsem se inspirovat tim nalakovanim madel, to sloupane pogumovani vypadalo strasne, zvolil jsem barvu tak aby to ladilo v interieru barva je to titan metalíza, foto je telefonem zadni madla stejna, výsledek je takovýto co myslíte ?

post-43198-12704025239987_thumb.jpg

post-43198-12704025490833_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A před o5tovnou montáží doporučuji koupit 2-3 kousky plastových zaklapávacích čudlíků, co drží tapecoš na skeletu vrat. At je čéq sebešikovnější, tak vždzckz nějakej zařve...

Nevíte někdo, jak se ty zaklapávací čudlíky na tapecoš oficiálně jmenují, případně jaké mají číslo dílu? A případně i orientační cenu. Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Snuky:

No! to je jiná písnička... :-) hned to vypadá xswětu. Ta titan metla jde velmi slušně k tom prkenýmu vzoru. Ty máš kliku, že ses nemusel mazat se středovým panelem. Nechápu, proč - byť za cenu trošku vyšší ceny tohle nenabízí škoda. ta guma je fakt peklo a neviděl sem supa, kde by se to neloupalo...

To Merk:

Já jsem normálně přišel do autorizovaného servisu škoda a požádal jsem o plastové fixační distance na tapecírunk předních vrat na supa. Týpek se 2x nerozmýšlel a dovalil přesně to, co je potřeba... číslo dílu to jistě má, ale pokud je servisák/prodejce jen trochu v obraze, tak to memůže zesrat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...