Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

2.0 TDi DSG, prodloužený servisní interval, najeto 14.500 a MaxiDot hlásí 6.000km do prohlídky ?! Co si o tom myslíte ?

Upraveno od benito

Že možná jezdíš hodně krátké trasy...

2.0 TDi DSG, prodloužený servisní interval, najeto 14.500 a MaxiDot hlásí 6.000km do prohlídky ?! Co si o tom myslíte ?

Ono čím víc jezdíš kratší vzdálenosti a více po městě .Tím se ti zkracuje servisní interval .

tak, tak, mě to vykoplo 1500 KM do servisu při necelých 19. tis. Jezdím převážně krátké trasy do 4 km.

  • Autor
tak, tak, mě to vykoplo 1500 KM do servisu při necelých 19. tis. Jezdím převážně krátké trasy do 4 km.

Něco na těch krátkých trasách bude, jezdím převážně po Praze.

určitě, protože mě to honí do servisu tak o 800-1000KM po intervalu a to jezdím hodně dálky

určitě, protože mě to honí do servisu tak o 800-1000KM po intervalu a to jezdím hodně dálky

No tisíc km navíc (nad 30 tisíc) je max.

tak, tak, mě to vykoplo 1500 KM do servisu při necelých 19. tis. Jezdím převážně krátké trasy do 4 km.

no a to se vyplatí! :palec2:

myslím tím ten "longlive" provoz.

určitě, protože mě to honí do servisu tak o 800-1000KM po intervalu a to jezdím hodně dálky

No tisíc km navíc (nad 30 tisíc) je max.

jakože víc už to ukázat nemůže nebo proč?

určitě, protože mě to honí do servisu tak o 800-1000KM po intervalu a to jezdím hodně dálky

No tisíc km navíc (nad 30 tisíc) je max.

jakože víc už to ukázat nemůže nebo proč?

No ono těch 30.000 km je až až pro ten olej .

Já měl třeba u všech osmi předchozích Oct.1 TDI co jsem měl na firmě taky už longlife,ale tam byl dokonce po 50.000km,všechny auta najeli k 500.000km a neměl jsem s motorama žádnej problém,tak těch 30.000 neni nic,nevíc pumpíci ještě žerou celkem dost olej tak se tam musí dolejvat a tím se částečně obnoví.

Může to být i tím, že šlo o skladovku (i když o skladovce s DSG dost pochybuju) a zapomněli nastavit interval... Jako zkrácení intervalu v důsledku krátkých jízd o polovinu mi přijde dost...máme na všech autech ve firmě (i jiný značky než VAG) prodl. resp. plovoucí intervaly a ač spousta z nich jen poskakuje po městě, tak víc než o 3tis km se to nikdy nezkrátilo.

určitě, protože mě to honí do servisu tak o 800-1000KM po intervalu a to jezdím hodně dálky

No tisíc km navíc (nad 30 tisíc) je max.

jakože víc už to ukázat nemůže nebo proč?

No ono těch 30.000 km je až až pro ten olej .

s tim olejem to máš nějak podložený nebo je to jenom tvoje domněnka? já totiž mezi servisníma intervalama minimálně 3x-4x (poslední dobou možná 2x-3x) doleju litr oleje, takže z toho, že by to pro olej bylo moc, strach nemam, protože vždycky ty 3-4litry během 30tis km "vyměnim"

Upraveno od Luke288

to je stejně divné, protože já jsem nedolil mezi těmi 20 tis. km ani deci.

to je stejně divné, protože já jsem nedolil mezi těmi 20 tis. km ani deci.

pokud platí tvůj podpis (TDI), tak to je normoš, tam se moc nemuselo doplňovat, u PD je to jiný, i když třeba já doleju u FRS tak max 0,25 mezi výměnama (15tkm) a u OII 1.9TDI tak 0,5L na 15tkm

  • Autor
Může to být i tím, že šlo o skladovku (i když o skladovce s DSG dost pochybuju) a zapomněli nastavit interval... Jako zkrácení intervalu v důsledku krátkých jízd o polovinu mi přijde dost...máme na všech autech ve firmě (i jiný značky než VAG) prodl. resp. plovoucí intervaly a ač spousta z nich jen poskakuje po městě, tak víc než o 3tis km se to nikdy nezkrátilo.

Pochybuješ správně.

určitě, protože mě to honí do servisu tak o 800-1000KM po intervalu a to jezdím hodně dálky

No tisíc km navíc (nad 30 tisíc) je max.

jakože víc už to ukázat nemůže nebo proč?

No ono těch 30.000 km je až až pro ten olej .

s tim olejem to máš nějak podložený nebo je to jenom tvoje domněnka? já totiž mezi servisníma intervalama minimálně 3x-4x (poslední dobou možná 2x-3x) doleju litr oleje, takže z toho, že by to pro olej bylo moc, strach nemam, protože vždycky ty 3-4litry během 30tis km "vyměnim"

To není moc dobrý když doléváš mezi intervalama 2-3 litry oleje . Tak tímto způsobem nemusíš ani jezdit na výměnu . To byl vtip. On ten olej ztráci své mazací schopnosti při delších intervalech .

v mém případě myslím, že nic neztrácí. olej to žere v normě, ja holku nešetřim a dost jí točim, takže ta spotřeba oleje je odpovídající jízdnímu stylu. GIII 66kW nežral olej vůbec, třeba passat 81kW paradoxně žral taky, co nebere olej jsou tátovo šestivály, jak stará 2,5ka tak ted nová 3.0. tam nedoleje mezi prohlídkama nic...

  • 3 týdny později...

Duležite je ešte jak tomu motoru dávaš zabrať, ak dostáva riadne kakao tak sa skracujú servisintervaly ( vytáčanie za studena atd )

  • 9 měsíců později...

Je tam dosti složitý algoritmus do který má vstupní proměnné zátěž, počet startů, rychlost atd .... z toho to počítá a rozsvítí ti požadavek na servis.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.