benito Vloženo 30. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2007 (editace) 2.0 TDi DSG, prodloužený servisní interval, najeto 14.500 a MaxiDot hlásí 6.000km do prohlídky ?! Co si o tom myslíte ? Editováno: 30. Říjen 2007, autor: benito Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 31. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 Že možná jezdíš hodně krátké trasy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 31. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 2.0 TDi DSG, prodloužený servisní interval, najeto 14.500 a MaxiDot hlásí 6.000km do prohlídky ?! Co si o tom myslíte ? Ono čím víc jezdíš kratší vzdálenosti a více po městě .Tím se ti zkracuje servisní interval . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blizard Vloženo 31. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 tak, tak, mě to vykoplo 1500 KM do servisu při necelých 19. tis. Jezdím převážně krátké trasy do 4 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
benito Vloženo 31. Říjen 2007 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 tak, tak, mě to vykoplo 1500 KM do servisu při necelých 19. tis. Jezdím převážně krátké trasy do 4 km. Něco na těch krátkých trasách bude, jezdím převážně po Praze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 31. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 určitě, protože mě to honí do servisu tak o 800-1000KM po intervalu a to jezdím hodně dálky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 31. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 určitě, protože mě to honí do servisu tak o 800-1000KM po intervalu a to jezdím hodně dálky No tisíc km navíc (nad 30 tisíc) je max. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rass Vloženo 31. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 tak, tak, mě to vykoplo 1500 KM do servisu při necelých 19. tis. Jezdím převážně krátké trasy do 4 km. no a to se vyplatí! myslím tím ten "longlive" provoz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 1. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2007 určitě, protože mě to honí do servisu tak o 800-1000KM po intervalu a to jezdím hodně dálky No tisíc km navíc (nad 30 tisíc) je max. jakože víc už to ukázat nemůže nebo proč? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 1. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2007 určitě, protože mě to honí do servisu tak o 800-1000KM po intervalu a to jezdím hodně dálky No tisíc km navíc (nad 30 tisíc) je max. jakože víc už to ukázat nemůže nebo proč? No ono těch 30.000 km je až až pro ten olej . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 1. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2007 Já měl třeba u všech osmi předchozích Oct.1 TDI co jsem měl na firmě taky už longlife,ale tam byl dokonce po 50.000km,všechny auta najeli k 500.000km a neměl jsem s motorama žádnej problém,tak těch 30.000 neni nic,nevíc pumpíci ještě žerou celkem dost olej tak se tam musí dolejvat a tím se částečně obnoví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 1. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2007 Může to být i tím, že šlo o skladovku (i když o skladovce s DSG dost pochybuju) a zapomněli nastavit interval... Jako zkrácení intervalu v důsledku krátkých jízd o polovinu mi přijde dost...máme na všech autech ve firmě (i jiný značky než VAG) prodl. resp. plovoucí intervaly a ač spousta z nich jen poskakuje po městě, tak víc než o 3tis km se to nikdy nezkrátilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 1. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2007 (editace) určitě, protože mě to honí do servisu tak o 800-1000KM po intervalu a to jezdím hodně dálky No tisíc km navíc (nad 30 tisíc) je max. jakože víc už to ukázat nemůže nebo proč? No ono těch 30.000 km je až až pro ten olej . s tim olejem to máš nějak podložený nebo je to jenom tvoje domněnka? já totiž mezi servisníma intervalama minimálně 3x-4x (poslední dobou možná 2x-3x) doleju litr oleje, takže z toho, že by to pro olej bylo moc, strach nemam, protože vždycky ty 3-4litry během 30tis km "vyměnim" Editováno: 1. Listopad 2007, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blizard Vloženo 1. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2007 to je stejně divné, protože já jsem nedolil mezi těmi 20 tis. km ani deci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 1. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2007 to je stejně divné, protože já jsem nedolil mezi těmi 20 tis. km ani deci. pokud platí tvůj podpis (TDI), tak to je normoš, tam se moc nemuselo doplňovat, u PD je to jiný, i když třeba já doleju u FRS tak max 0,25 mezi výměnama (15tkm) a u OII 1.9TDI tak 0,5L na 15tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
benito Vloženo 1. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2007 Může to být i tím, že šlo o skladovku (i když o skladovce s DSG dost pochybuju) a zapomněli nastavit interval... Jako zkrácení intervalu v důsledku krátkých jízd o polovinu mi přijde dost...máme na všech autech ve firmě (i jiný značky než VAG) prodl. resp. plovoucí intervaly a ač spousta z nich jen poskakuje po městě, tak víc než o 3tis km se to nikdy nezkrátilo. Pochybuješ správně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 1. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2007 určitě, protože mě to honí do servisu tak o 800-1000KM po intervalu a to jezdím hodně dálky No tisíc km navíc (nad 30 tisíc) je max. jakože víc už to ukázat nemůže nebo proč? No ono těch 30.000 km je až až pro ten olej . s tim olejem to máš nějak podložený nebo je to jenom tvoje domněnka? já totiž mezi servisníma intervalama minimálně 3x-4x (poslední dobou možná 2x-3x) doleju litr oleje, takže z toho, že by to pro olej bylo moc, strach nemam, protože vždycky ty 3-4litry během 30tis km "vyměnim" To není moc dobrý když doléváš mezi intervalama 2-3 litry oleje . Tak tímto způsobem nemusíš ani jezdit na výměnu . To byl vtip. On ten olej ztráci své mazací schopnosti při delších intervalech . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 3. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2007 v mém případě myslím, že nic neztrácí. olej to žere v normě, ja holku nešetřim a dost jí točim, takže ta spotřeba oleje je odpovídající jízdnímu stylu. GIII 66kW nežral olej vůbec, třeba passat 81kW paradoxně žral taky, co nebere olej jsou tátovo šestivály, jak stará 2,5ka tak ted nová 3.0. tam nedoleje mezi prohlídkama nic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azaziel Vloženo 20. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2007 Duležite je ešte jak tomu motoru dávaš zabrať, ak dostáva riadne kakao tak sa skracujú servisintervaly ( vytáčanie za studena atd ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 9. Září 2008 Sdílet Vloženo 9. Září 2008 Je tam dosti složitý algoritmus do který má vstupní proměnné zátěž, počet startů, rychlost atd .... z toho to počítá a rozsvítí ti požadavek na servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.