Přejít na obsah

divne chovani octavia 1.9tdi


pavel3.0.9

Doporučené příspěvky

Ahoj .pred mesicem jsem koupil oktavku1.9tdi66kW (ALH)2001.najeto poctivejch 100tis.A chova se takto jede normalne a ve 2500ot najednou kopne a zacne tahnout az do cervenyho.Dal mi to dela kdyz dam plnej plyn a pak prudcejc uberu(pri razeni)tak je slyset neprijemnej zvuk jako by se dotacelo turbo jakmile pridam zvuk je pryc.Pozaslepeni ARG ventilu tenhle efekt zmizel,ale auto jako uz nejelo,na volnobeh bylo slyset trosku piskani a kdyz sem motor chcip tak jakoby si odfouk.coz bez zaslepeni nedelalo.Byl tam sportovni filtr,ten sem vyndal hned jak sem koupil a dal origos kvulů vaze vzduchu.Je mozne ze je tam naka uprava (chipu,ale blbe udelana)rek bych ze i spotreba je vissi jezdim dlouhodob.za5,7l ujetejch 2000km. Jeste sem na to nekoukal shanim podklady a smer kterym se zamerit.mohla by to delat regulace naklapeni lopatek?jednotka chybu je bez chyby.DEKUJI MOC ZA OCHOTU A RADY

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ohledně toho zvuku, který popisuješ při puštění plynu ohledně dotáčejícího se turba mám podobný problém ale slyším tam jako pískání lehké ale pouze v otáčkách 1900 až 2300 při puštění plynu a brzdění motorem. Já mám 81kW. v motoru 66kW naklápění lopatek nebylo pokud je mi známo takže bych se ubíral jiným směrem. odfouknutí po zastavení motoru je zcela normální je tady spousta odborníků kteří poradí ale spíše to budou potřebovat slyšet takže bych sehnal někoho ve tvém okolí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také mám 66 KW ALH motor, ale žádné pískání při puštění plynu neslyším. Turbo mě mírně hvízdá pouze při přidání plynu, když zabere kolem 2000 ot.

To co popisuješ dál nikdy nepozoruji, jen po vypnutí zapalování je slyšet tlumená rána- bouchnutí, v servisu mě řekli že to dělá podtlakový ventil při zavření a je OK.

Motor mě táhne kontinuelně od cca 1800 ot. , ale to co popisuješ, by mohlo mít souvislost s naklápěním lopatek na turbu. Když jsem jí koupil tak stála delší dobu a lopatky byly mírně zatuhlý, takže se mě cestou z Prahy několikrát stalo, že po přidání plynu motor nereagoval, a jel jak SDi, a pak se nakopnul, když se chytlo Turbo.

Jinak mám dlouhodobou spotřebu 5,1 na cca 2400 km. Jezdím denně 25 km do práce a zpět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sem dneksa zkusil udelat log.ale muzu rict ze je to v tomhle pocasi o kastli.. POKUD MUZU POPROSIT NEKOHO KDO BY MI JE ZKOUK A REK NA TO SVUJ NAZOR?Snazim se to naucit,ale preci jen to neni hnedka a studijnich materialu je hodne,zkusenosti malo..DEKUJU MOC tady je

http://leteckaposta.cz/553551817 jeste jednou moc dekuju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sem dneksa zkusil udelat log.ale muzu rict ze je to v tomhle pocasi o kastli.. POKUD MUZU POPROSIT NEKOHO KDO BY MI JE ZKOUK A REK NA TO SVUJ NAZOR?Snazim se to naucit,ale preci jen to neni hnedka a studijnich materialu je hodne,zkusenosti malo..DEKUJU MOC tady je

http://leteckaposta.cz/553551817 jeste jednou moc dekuju

zitra se ti na to kouknu posli mi to na tdi.upravy@email.cz a jeste jake kanaly jsi meril a jak to mereni probihalo???zkusil jsi to vytacen na vsechny kvalty a mel porad pustene mereni?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sem dneksa zkusil udelat log.ale muzu rict ze je to v tomhle pocasi o kastli.. POKUD MUZU POPROSIT NEKOHO KDO BY MI JE ZKOUK A REK NA TO SVUJ NAZOR?Snazim se to naucit,ale preci jen to neni hnedka a studijnich materialu je hodne,zkusenosti malo..DEKUJU MOC tady je

http://leteckaposta.cz/553551817 jeste jednou moc dekuju

zitra se ti na to kouknu posli mi to na tdi.upravy@email.cz a jeste jake kanaly jsi meril a jak to mereni probihalo???zkusil jsi to vytacen na vsechny kvalty a mel porad pustene mereni?

Odpoved mas v emailu.Pores zavcasu regulaci!!!!Nemas nahodou pocit ze to jak prislapnes plyn zabere a ztrati vykon??Jo jinak na tvuj motor mam krasnou upravu s vymenou trysek a odlazenym chipem.Podle cisla jednotky co mas v logu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.Dik.Prave naopak,kdyz jedu dejme tomu na trojku 1500ot a prislapnu ji tak zacne zrychlovat a kolem 2200-2500ot zabere (uplne cejtis jak to zacne tlacit do sedacky)a tahne az do cervenyho.Je to dotazeny z D,byl tam sportovni filtr,nevim jestli si nekdo nehral s chipem.Jinak sem prohodil Arg ventil a N75 meli by byt stejny.Zitra to zkusim do rachoty jak to pojede.O tech vstrikach uz premyslim uz davno,ale nejdriv musim vyresit tohle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.Dik.Prave naopak,kdyz jedu dejme tomu na trojku 1500ot a prislapnu ji tak zacne zrychlovat a kolem 2200-2500ot zabere (uplne cejtis jak to zacne tlacit do sedacky)a tahne az do cervenyho.Je to dotazeny z D,byl tam sportovni filtr,nevim jestli si nekdo nehral s chipem.Jinak sem prohodil Arg ventil a N75 meli by byt stejny.Zitra to zkusim do rachoty jak to pojede.O tech vstrikach uz premyslim uz davno,ale nejdriv musim vyresit tohle.

Jestli nekdo do toho delal pokus o chip tak stoji pekne za prd.Vydis sam ze pozadavek a aktual turba je strasne velky rozdil tak to musel delat nekdo kdo to vubec neumi ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...